Perry schreef:wat is fruit?
missPanda schreef:Nee
wel fruitdrankjes, maar dat schijnt niet zo gezond te zijn als de ekte bananen
Miss E schreef:Perry schreef:wat is fruit?
"Fruit is een verzamelnaam voor een aantal eetbare vruchten van plantensoorten en -rassen (of van daarop gelijkende schijnvruchten zoals aardbei, vijg, ananas, appel en peer)."
-wikipedia
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
TESTOSTERONBOM schreef:Ik eet veel bananen, verder niet.
Poseidon schreef:Ik drink dageliks een fles gefermenteerde wijnsap.
Poseidon schreef:Gelukkig drink ik dagelijks een halve fles gefermenteerd druivensap
Poseidon schreef:Ff ja. Tegenwoordig deel ik de helft van het druivensap met mij lief en de rest van de toxic substances (meestal) ook.Gaat dus nog eigenlijk best de goede kant op.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Poseidon schreef:Ff ja. Tegenwoordig deel ik de helft van het druivensap met mij lief en de rest van de toxic substances (meestal) ook.Gaat dus nog eigenlijk best de goede kant op.
DutchCookie schreef:Als senior-lid doe je mij toch af en toe aan als een 14 jarig meisje dat constant op zoek is naar bevestiging.
Poseidon schreef:Oftewel een mooier compliment had je mij niet kunnen geven Cooķie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten