tonic1 schreef:over de reden waarom ik graag een liter in huis wel hebben is simpel ik heb gewoon geen zin om het elke keer te halen, en kan het gewoon betalen. ondertussen al weer weken een liter in huis en nog geen enkele keer gebruikt buiten het uitgaan. en zelfs al een week ghb overgeslagen zonder enkele moeite dusja , verslaafd.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
tonic1 schreef:als je elk weekend een paar biertjes drinkt ben je toch ook niet verslaafd ? waarom zou dit dan wel het geval zijn met een avond 5,5 ml ghb ?
prototype schreef:tonic1 schreef:als je elk weekend een paar biertjes drinkt ben je toch ook niet verslaafd ? waarom zou dit dan wel het geval zijn met een avond 5,5 ml ghb ?
Ik heb niet gezegd dat je verslaafd bent, je hoeft dus ook niet in de verdediging te schieten
Mijn punt was dat G, hoe je het went of keert, link spul is en dat je er beter mee kan opletten en je gebruik beperkt ( tot bijvoorbeeld 1x per maand ).
Dit zeg ik omdat dit de risico's die G met zich meebrengt voor een deel kan beperken, niet omdat ik denk dat je verslaafd bent.
tonic1 schreef:ik ben het met je eens dat het link spul is. maar ben toch van mening dat 1 keer per week weinig kwaad kan. en het feit dat mijn dosering nauwelijks veranderd bevestigd dit enigzins ?
JongGeleerd schreef:Ik denk dat, kijkende naar de manier waarop jij hier reageert als mensen mee willen denken al aangeeft dat je er iets teveel van houdt.
Nou wil ik zeggen: "Probeer eens een maand zonder, gewoon om het te checken."
Maar jij schiet toch in de verdediging en zegt: "Waarom zou ik enkele weken zonder gaan als ik het toch wel onder controle heb?"
Of iets dergelijks.
Dat is mijn inschatting van wat je zal reageren iig.
Daarnaast moet je na die maand eerlijk zijn:
Heb ik er erg zin in gehad?
Wilde ik het eigenlijk toch pakken, maar deed ik dit enkel niet om vervolgens tegen mezelf te kunnen zeggen dat ik mezelf heb bewezen?
Heb ik deze maand andere middelen genomen om toch in ieder geval in een roes te komen?
Denk dat dit het beste advies is aangezien je niet wilt aannemen dat je ook bij wekelijks gebruik met GHB afhankelijkheid kunt opbouwen.
Dit hoef je niet altijd terug de zien in de tolerantie.
Poseidon schreef:tonic1 schreef:ik ben het met je eens dat het link spul is. maar ben toch van mening dat 1 keer per week weinig kwaad kan. en het feit dat mijn dosering nauwelijks veranderd bevestigd dit enigzins ?
Gast, houdt je jezelf niet langer voor de gek....het is een glijdende schaal.
Zorg dat je op een dag zelf niet meer herkent in de spiegel
Ga lekker bodybuilden of karate be-oefenen
Multitude schreef:Ik denk dat je jezelf nog wel tegen gaat komen, maar voorlopig wens ik je veel plezier. Blijf alsjeblieft opletten.
prototype schreef:Stop nou eens met de hele tijd de vergelijking te maken met alcohol...
Ja alcohol is ook rotzooi maar de meeste mensen kunnen zich daar wel mee in bedwang houden, dit is meestal niet het geval met G.
Er is nu nog geen probleem, maar de kans zit er in dat dat er wel komt.
Zeker als je geen kwaad woord wil horen over G, steeds in de verdediging schiet en geen goede raad aanneemt.
Het is gewoon slimmer om hier iets maandelijks van te maken en niet iets wekelijks.
Al heb ik het idee dat ik dit net zo goed niet had kunnen typen, aangezien je hier niks mee gaat doen
someone schreef:In principe vraagt Tonic naar de bekende weg.
In het begin van zijn topic vraagt hij of er nog meer wekelijkse ghb-gebruikers zijn die hier positieve ervaringen mee hebben, en zoals de reacties laten zien zijn die er niet. Laat dat nu niemand verbazen en ik denk dat Tonic ook niet veel anders had verwacht. Deze weekendgebruikers zitten nu voor een veertiende keer in een afkickkliniek, zijn dood of liggen ergens in de goot naast de heroïnejunks die ook alleen in het weekend begonnen zijn.
Ik denk dat hij ook wel weet dat hij zich nu op het randje begeeft maar voelt aan de ene kant de verleiding om op deze voet verder te gaan omdat er (nog) geen problemen zijn, maar van de andere kant kent hij de risico's die hij op deze manier nog een keer wil horen in de stille hoop dat hij alsnog tot andere overwegingen komt.
Maar aan zijn reacties te zien vermoed ik dat hij toch niet meer wil luisteren omdat de waarschuwingen door de ghb-lokroep worden overstemd. Ik ben er daarom vrijwel zeker van dat Tonic over een jaartje wel anders piept als zijn receptoren in de ghb zijn gefrituurd.
Einstein schreef:Maar er zijn ook genoeg mensen die in het weekend een paar biertjes drinken en voor de rest prima functioneren. Ik sluit niet uit dat dat met GHB ook mogelijk is. Het verslavingsrisico is wel iets om altijd in de gaten te houden
tonic1 schreef:Poseidon schreef:tonic1 schreef:ik ben het met je eens dat het link spul is. maar ben toch van mening dat 1 keer per week weinig kwaad kan. en het feit dat mijn dosering nauwelijks veranderd bevestigd dit enigzins ?
Gast, houdt je jezelf niet langer voor de gek....het is een glijdende schaal.
Zorg dat je op een dag zelf niet meer herkent in de spiegel
Ga lekker bodybuilden of karate be-oefenen
bodybuilders gebruiken ghb
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten