Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Mijn Liefde GHB

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » do sep 05, 2013 1:24 am

Ok je zult nu wel denken ´´welke addict heeft zich nu weer aangemeld voor het forum´´ maar niets is minder waar. Ik heb allerlei soorten drugs gedaan speed pillen en nu dus ook al weer een hele poos GHB. GHB is in mijn ogen wel degelijk iets heel anders als de voorgenoemde drugs. Als je goede zelfdiscipline hebt is het een van de beste drugs ter wereld. Ik zou hierom van jullie willen vragen of jullie enige nadelen zouden kunnen opnoemen want zelf kan er er maar weinig verzinnen.

De Voordelen, het is erg goedkoop ik betaal modknip: geen prijzen voor 100 ml oftewel ik kan een hele maand( of langer ) elk weekend uit voor een totaalprijs van modknip: geen prijzen per maand. Ik ervaar geen enkele kater of iets wat er op lijkt. ik krijg een euforisch gevoel nog meer dan wanneer je jezelf helemaal klem zuipt. ik sta tegenwoordig rustig met een colatje in de kroeg. je schijnt er ook wel geil van te worden dit heb ik nog niet zo vaak gemerkt. verder krijg ik er meer zelfvertrouwen van (maak sneller een praatje met mensen). verder heb ik wel door dat je erg gedisciplineerd moet zijn in de dosering. ik eet namelijk ook stipt 5 uur van tevoren niks meer. ik houd me altijd aan mijn eigen regels en pak altijd wat ik vooraf bepaald heb. is er dan een avondje dat ik minder hard ga dan ga ik maar minder hard, het is zowiezo ten allen tijde geweldig. ja ik moet dus echt zeggen dat ik door deze drug ben gestopt met drinken en met allen andere drugs. en nog een laatste voordeel iedereen denkt dat je dronken bent.

ik vraag me nu af wie er net zoals ik denkt over GHB en het weekelijks met veel plezier gebruikt. en ik hoor ook graag de negatieve verhalen die u heeft ervaren.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Einstein » do sep 05, 2013 1:33 am

Ik denk er precies zo over als jij en ik denk ook dat dat het grootste gevaar van het spul is. Zodra je besluit om het eens doordeweeks te doen omdat dat voor die ene keer 'toch niet zoveel uitmaakt' kan het wel eens verkeerd aflopen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » do sep 05, 2013 1:39 am

ik snap eerlijk gezegd niet eens waarom je het doordeweeks zou gebruiken. of je moet een feestje hebben ofzo maar ik gebruik uitsluitend in het weekend eigenlijk. alleen vind er er niks aan ?
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor gachiBASS » do sep 05, 2013 1:46 am

tonic1 schreef:ik snap eerlijk gezegd niet eens waarom je het doordeweeks zou gebruiken. of je moet een feestje hebben ofzo maar ik gebruik uitsluitend in het weekend eigenlijk. alleen vind er er niks aan ?


Ik kan genoeg redenen bedenken om het doordeweeks te gebruiken. Maar verstandig dat je het niet zo doet.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor snuifduif » do sep 05, 2013 2:00 am

Vaak genoeg ghb gedaan op random momenten. School, werk. Gewoon om te kijken hoe het was.
En het was best wel chill, niemand merkt het en je komt in een relaxte roes. Daar ligt het gevaar denk ik, niemand kan het echt merken dus kan je het altijd en overal doen.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Multitude » do sep 05, 2013 2:08 am

Ik denk dat je jezelf nog wel tegen gaat komen, maar voorlopig wens ik je veel plezier. Blijf alsjeblieft opletten.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » do sep 05, 2013 2:14 am

Multitude schreef:Ik denk dat je jezelf nog wel tegen gaat komen, maar voorlopig wens ik je veel plezier. Blijf alsjeblieft opletten.


Dus je zegt eigenlijk , dat het onmogelijk is om goed met GHB om te gaan ?
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Einstein » do sep 05, 2013 2:22 am

Niet onmogelijk, maar wel lastiger dan je misschien denkt :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Basshoven » do sep 05, 2013 3:27 am

Ik ben blij voor jou dat je op een goede manier met GHB weet om te gaan. Maar toch kan ik het niet helpen om te denken dat als je ergens normaal mee omgaat, er dus neutraal tegenover kan staan, dat je dan altijd in staat zou moeten zijn om de nadelen van het betreffende te kunnen zien.

Ik merk in jouw post tamelijk sterk dat je het moeilijk vind iets slechts over de drug te verzinnen. Ik denk dat als je op een neutrale manier ten opzichte van de drug staat dat dat geen probleem zou zijn.

Ook dat je GHB "je liefde" noemt vindt ik best bedenkelijk. Als ik terugdenk aan die ene speciale persoon en het gevoel van liefde wat ik destijds voelde dankzij haar, moet ik eerlijk zeggen dat ik mezelf nogal een ongezond mens zou vinden als ik nu zou zeggen dat een drug mijn liefde is. Zelfs al zou je het niet zo menen en het gewoon zeggen als figure of speech doet het me ongemakkelijk voelen.

Wil zeker niet zeggen dat je verkeerd bezig bent of zo, dat kan ik helemaal niet zeggen want ik kan niet bij jou naar binnen kijken en ken je niet. Daarom neem ik je op je woord als jij zegt dat je je goed aan je eigen regels kan houden e.d., maar op de een of andere manier lijkt er een soort fanatiek enthousiasme van je post af te stralen wat in sommige gevallen wel zou kunnen leiden tot een zorgelijke situatie.
Basshoven
Offline
 

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor supermario » do sep 05, 2013 7:14 am

tonic1 schreef:ik snap eerlijk gezegd niet eens waarom je het doordeweeks zou gebruiken. of je moet een feestje hebben ofzo maar ik gebruik uitsluitend in het weekend eigenlijk. alleen vind er er niks aan ?

Wacht maar totdat je een vriendin hebt die met je wil neuken in de week onder invloed van ghb. Blijf toch maar goed opletten hoor
Avatar gebruiker
supermario
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 247
Geregistreerd: vr mei 25, 2012 10:22 pm

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » do sep 05, 2013 2:05 pm

supermario schreef:
tonic1 schreef:ik snap eerlijk gezegd niet eens waarom je het doordeweeks zou gebruiken. of je moet een feestje hebben ofzo maar ik gebruik uitsluitend in het weekend eigenlijk. alleen vind er er niks aan ?

Wacht maar totdat je een vriendin hebt die met je wil neuken in de week onder invloed van ghb. Blijf toch maar goed opletten hoor


dat lijkt me geen goed plan nee. maarja blijft moeilijk iedereen heeft een andere situatie.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » ma nov 11, 2013 12:59 am

Basshoven schreef:Ik ben blij voor jou dat je op een goede manier met GHB weet om te gaan. Maar toch kan ik het niet helpen om te denken dat als je ergens normaal mee omgaat, er dus neutraal tegenover kan staan, dat je dan altijd in staat zou moeten zijn om de nadelen van het betreffende te kunnen zien.

Ik merk in jouw post tamelijk sterk dat je het moeilijk vind iets slechts over de drug te verzinnen. Ik denk dat als je op een neutrale manier ten opzichte van de drug staat dat dat geen probleem zou zijn.

Ook dat je GHB "je liefde" noemt vindt ik best bedenkelijk. Als ik terugdenk aan die ene speciale persoon en het gevoel van liefde wat ik destijds voelde dankzij haar, moet ik eerlijk zeggen dat ik mezelf nogal een ongezond mens zou vinden als ik nu zou zeggen dat een drug mijn liefde is. Zelfs al zou je het niet zo menen en het gewoon zeggen als figure of speech doet het me ongemakkelijk voelen.

Wil zeker niet zeggen dat je verkeerd bezig bent of zo, dat kan ik helemaal niet zeggen want ik kan niet bij jou naar binnen kijken en ken je niet. Daarom neem ik je op je woord als jij zegt dat je je goed aan je eigen regels kan houden e.d., maar op de een of andere manier lijkt er een soort fanatiek enthousiasme van je post af te stralen wat in sommige gevallen wel zou kunnen leiden tot een zorgelijke situatie.



we zijn ondertussen 8 weken verder , in die 8 weken heb ik 10 keer de drug ghb gebruikt. Ik gebruik de drug uitsluitend in de weekenden , er was een enkele uitzondering toen gebruikte ik het op donderdag er was toen namelijk ook een reden er was een groot feest namelijk. ik kan je vertellen dat de dosis sinds het begin van mijn gebruik nog nauwelijks is veranderd , namelijk max 10ml op een avond. ik heb in deze periode ook geen enkel glas alcohol meer aangeraakt. mijn kosten voor het uitgaan zijn dus ook erg verminderd. en elke avond die ik uitga is nog steeds een feest. alleen ben ik bang dat feesten zonder g een stuk minder leuk is nu.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Perry » ma nov 11, 2013 1:11 am

Ik denk hierbij twee dingen:
1. Netjes kerel! Ga zo door!
2. Tsja, al was het een jaar, de uitschieter kan zomaar komen en krabbel dan maar weer naar 'het rechte pad'
Het geeft mij hele gemengde gevoelens.
Zeker ook omdat dit juist de drug is waar ik mensen aan ten onder zie gaan.
Een maat van mij is ook verslaafd (geweest?) aan GHB.
Hij gebruikt het sowieso ieder feest en denk ook niet dat hij echt kan feesten zonder, maar hij gebruikt nooit meer doordeweeks.
Ik heb mensen out zien gaan, vriend van me is ermee gedrogeerd, heb het zelf al eens in m'n drinken gehad (maar proefde het) en enkele 'uitgaansvrienden' zijn eens in het ziekenhuis beland ermee.
Verder vind ik dat iemand met G op heel egocentrisch is en wanneer iemand het vaak gebruikt hij/zij vaak ook doordeweeks zo voor zichzelf is.
De G gebruikers die ik ken denken niet meer om anderen.

Dat is mijn ervaring met G en daarom vind ik het een enge kutdrug, die mij veel te nieuwsgierig maakt naar zijn gevoel...

Ik hoop dat jij het in de hand kunt houden en dat je niet zo egocentrisch bent of wordt als ik noemde.

-JongGeleerd (vond het trouwens een erg interessant topic om door te lezen. Het licht van 2 kanten)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » ma nov 11, 2013 1:31 am

1 nadeel van mijn kant , het is niet meer te koop ?
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor GaiaNyx » ma nov 11, 2013 11:46 am

Juist dat het middel geen nadelen heeft maakt het zo gevaarlijk. Er is namelijk geen reden om niet te gebruiken. Ik heb heel veel (vooral negatieve) dingen gezien van dit middel.
Mijn vriend is lange tijd verslaafd geweest aan dit middel en ik heb hem meermaals geholpen met afkicken. Van de rest van zijn vriendengroep zijn er een aantal nog steeds verslaafd, eentje is overleden aan ghb, en eentje is nu ook clean.

Ook het egocentrische waar JongGeleerd het over had kan ik alleen maar beamen. Hoewel de jongens een hechte vriendengroep vormde kwam het ook wel eens voor dat ik als meisje van 15 jaar die nog nooit drugs had gebruikt, als enige achterbleef met een van de jongens die knock out lag.. omdat ik hem niet alleen achter wilde laten. En de rest te wazig was om te beseffen hoe gevaarlijk dat was.

Nu moet ik wel zeggen dat bij de meesten van hun vriendengroep 'verstandig gebruik' voor zover mogelijk, onbekend terrein was, ik geloof niet dat ook maar 1 van hen wist welke risico's GHB met zich mee brengt. MAAR natuurlijk zijn zij ook allemaal begonnen met alleen in het weekend.

Ik hoop dat je het zo vol kunt houden! Dat zou natuurlijk fantastisch zijn, dan neb je je perfecte drug gevonden.
Houd in je achterhoofd dat het nadeel juist is dat er geen nadelen zijn!

De afkick van GHB is echt geen kinderspel! Bereid je maar voor op totaal verlies van realiteit en de meest angstige momenten die je ooit zult beleven. Bovendien is het levensgevaarlijk om inneens te stoppen met GHB, wat doe je als je een keer geen geld hebt?

Deze post is absoluut niet bedoelt om je angst aan te jagen, enkel om je te waarschuwen. Het is een verradelijk goedje, hopelijk kun je hier wat mee.

Heel veel succes en plezier! Ik hoop dat jij kunt laten zien dat GHB niet iedereen klein krijgt!
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » ma nov 11, 2013 9:58 pm

ik heb nu nog 1 vraag , ben ik verslaafd als ik me niet prettig voel als ik minder als 1 liter ghb tot mijn beschikking heb. ik gebruik maar maximaal 10 ml per week. ( uitsluitend weekenden ). dit zie ik zelf dus als een soort buffer iets wat ik eigenlijk ook met geld heb dat ik met beter voel als ik weet dat er genoeg beschikbaar is. ben ik nu dus verslaafd ?
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor GaiaNyx » ma nov 11, 2013 10:32 pm

Sorry maat dat is imo wel een teken dat het verstandig is om eens een of meerdere weekendjes over te slaan. Echt verslaving kan je het nog niet noemen want dat wil zeggen dat je niet meer zonder kunt functioneren. Het zou je wel aan het denken moeten zetten, en dat doet het gelukkig ook anders stelde je je vraag hier niet :)

Ik zou het eens even zonder proberen (ook zonder voorraad) en kijken of het je goed af gaat.. Succes!
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Snoeper » ma nov 11, 2013 10:37 pm

Volgens mij heeft de hoeveelheid in je koelkast niks met een verslaving te maken. Ik snap niet waarom je je niet prettig voelt. Als je verslaafd bent merk je dat echt wel. Jij hebt het dan iedere dag nodig om normaal te kunnen functioneren. Maar het feit dat jij je afvraagt of je verslaafd bent is genoeg reden om er een tijdje mee te kappen.
Brood is mislukt bier.
Avatar gebruiker
Snoeper
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: wo feb 15, 2012 6:22 pm
Woonplaats: Onder zeeniveau

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Prototype » ma nov 11, 2013 10:42 pm

Snoeper schreef:Als je verslaafd bent merk je dat echt wel.

Nope, lang niet altijd.
-
Ik vind het ook fijn om een krat bier in huis te hebben voor de weekenden dus dit zal wel ongeveer hetzelfde zijn.
Op zich niks om je zorgen over te maken denk ik. :)
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Snoeper » ma nov 11, 2013 10:42 pm

Trouwens. ....

1 liter ghb
10ml per weekend.

Je hebt voor 2 jaar g in huis.
Brood is mislukt bier.
Avatar gebruiker
Snoeper
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: wo feb 15, 2012 6:22 pm
Woonplaats: Onder zeeniveau

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor GaiaNyx » ma nov 11, 2013 10:48 pm

Viel me ook al op idd.
Ik kan niets met zekerheid zeggen maar uit zijn schrijven denk ik toch wel op te kunnen maken dat hij op moet passen..
1 krat bier voor het weekend is toch wat anders dan 100 kratten voor de komende 2 jaar toch? :shock:
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Snoeper » ma nov 11, 2013 10:53 pm

prototype schreef:
Snoeper schreef:Als je verslaafd bent merk je dat echt wel.

Nope, lang niet altijd.
-
Ik vind het ook fijn om een krat bier in huis te hebben voor de weekenden dus dit zal wel ongeveer hetzelfde zijn.
Op zich niks om je zorgen over te maken denk ik. :)


Een krat bier... staat bij mij ook altijd in huis. Ik ben bijna een dagelijkse drinker.

Maar zijn vraag ging erover dat hij zich niet prettig voelt als zijn g voorraad onder een Liter komt. Dat is toch vreemd met z'n hoeveelheid.
Brood is mislukt bier.
Avatar gebruiker
Snoeper
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: wo feb 15, 2012 6:22 pm
Woonplaats: Onder zeeniveau

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » ma nov 11, 2013 10:54 pm

het is inderdaad mijn intentie om voor een jaar ghb in huis te hebben , ben graag goed voorbereid.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » ma nov 11, 2013 10:57 pm

Lieke schreef:Viel me ook al op idd.
Ik kan niets met zekerheid zeggen maar uit zijn schrijven denk ik toch wel op te kunnen maken dat hij op moet passen..
1 krat bier voor het weekend is toch wat anders dan 100 kratten voor de komende 2 jaar toch? :shock:


een liter ghb is makkelijker te houden als 100 kratten bier dusja
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Fret » ma nov 11, 2013 11:00 pm

Het feit dat je voor een heel jaar ghb in huis wilt hebben is best zorgwekkend

Ik bedoel.. heb je dan ook de neiging om een heel jaar lang elke week te gebruiken?
Als dat zo is dan klinkt dat best wel als een verslaving, en dat is ook meteen de downside van ghb
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Avatar gebruiker
Fret
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 786
Geregistreerd: wo jun 26, 2013 9:04 pm
Woonplaats: Bij mijn moeder thuis in de kelder

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » ma nov 11, 2013 11:01 pm

Fret schreef:Het feit dat je voor een heel jaar ghb in huis wilt hebben is best zorgwekkend

Ik bedoel.. heb je dan ook de neiging om een heel jaar lang elke week te gebruiken?
Als dat zo is dan klinkt dat best wel als een verslaving, en dat is ook meteen de downside van ghb


heb hier geen moeite mee gebruik al maanden zonder de dosis te veranderen. ook geen enkele neiging om doordeweeks te pakken. maar vind het gewoon fijn als ik genoeg in huis heb omdat ik wel bang ben dat het op gaat ofzo denk ik.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Snoeper » ma nov 11, 2013 11:05 pm

tonic1 schreef:het is inderdaad mijn intentie om voor een jaar ghb in huis te hebben , ben graag goed voorbereid.


Goed voorbereid op wat???
Ghb crisis ofzo?
Als je onder de 50ml komt dan haal je toch gewoon nieuwe?

Maar beter stop je er gewoon even mee of minder je gebruik. Niet 1 verslaafde heeft ervoor gekozen verslaafd te raken aan de G. Toch zijn ze het geworden. Jij bent geen uitzondering op de regel. Pas ermee op. Het is heerlijk spul maar gebruik het met mate.
Brood is mislukt bier.
Avatar gebruiker
Snoeper
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: wo feb 15, 2012 6:22 pm
Woonplaats: Onder zeeniveau

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Klimtox » za nov 16, 2013 8:40 pm

Het probleem met G is dat het heel lang goed kan gaan. Maar er hoeft maar "dit" te gebeuren in je leven, en je pakt even een klein beetje G, wat kan die ene uitzondering voor kwaad. Er is tenslotte "dit" gebeurt, nu kan het wel een keer...

G is gevaarlijk. Het neemt je voor je het weet in je greep. Pas er mee op! Zolang het goed gaat is het heerlijk, maar het fout gaan zit in een een hoekje dat dichterbij is dan je denkt.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » wo nov 27, 2013 3:12 am

Klimtox schreef:Het probleem met G is dat het heel lang goed kan gaan. Maar er hoeft maar "dit" te gebeuren in je leven, en je pakt even een klein beetje G, wat kan die ene uitzondering voor kwaad. Er is tenslotte "dit" gebeurt, nu kan het wel een keer...

G is gevaarlijk. Het neemt je voor je het weet in je greep. Pas er mee op! Zolang het goed gaat is het heerlijk, maar het fout gaan zit in een een hoekje dat dichterbij is dan je denkt.


Het zal wel aan mij liggen maar ik kan mezelf echt niet voorstellen dat ik g zou gebruiken zonder vrienden of tijdens een speciale gelegenheid. ik heb sinds kort ook een erg grote voorraad van het spul in huis gehaald , dit heeft mijn drang naar het middeltje op geen enkele manier versterkt. ik kijk wel elke week weer uit naar het weekend en stiekem ook op het feit dat ik g kan gebruiken , ben je dan meteen verslaafd ? over dosissen kan ik erg kort zijn die zijn in de tientallen keren dat ik heb gebruikt niet of nauwelijks veranderd. in hoeverre treed er tolerantie op is mijn vraag dan ook. verder kan ik alleen zeggen dat ik erg blij ben dat ik dit middeltje heb ontdekt en ik beken dat ik er soms 1 a 2 biertjes bij pak. ( die gebruik ik eigenlijk als dekmantel zodat iedereen denkt dat ik rustig bier sta te drinken :smokin: )
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Italiano » do nov 28, 2013 12:07 pm

Je hebt lichamelijke en geestelijke verslaving natuurlijk he. Je kunt geestelijk al een tijdje verslaafd zijn zonder het door te hebben...

En tolerantie treedt inderdaad niet zo heel erg op met dit spul.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner