tonic1 schreef:ik snap eerlijk gezegd niet eens waarom je het doordeweeks zou gebruiken. of je moet een feestje hebben ofzo maar ik gebruik uitsluitend in het weekend eigenlijk. alleen vind er er niks aan ?
Multitude schreef:Ik denk dat je jezelf nog wel tegen gaat komen, maar voorlopig wens ik je veel plezier. Blijf alsjeblieft opletten.
tonic1 schreef:ik snap eerlijk gezegd niet eens waarom je het doordeweeks zou gebruiken. of je moet een feestje hebben ofzo maar ik gebruik uitsluitend in het weekend eigenlijk. alleen vind er er niks aan ?
supermario schreef:tonic1 schreef:ik snap eerlijk gezegd niet eens waarom je het doordeweeks zou gebruiken. of je moet een feestje hebben ofzo maar ik gebruik uitsluitend in het weekend eigenlijk. alleen vind er er niks aan ?
Wacht maar totdat je een vriendin hebt die met je wil neuken in de week onder invloed van ghb. Blijf toch maar goed opletten hoor
Basshoven schreef:Ik ben blij voor jou dat je op een goede manier met GHB weet om te gaan. Maar toch kan ik het niet helpen om te denken dat als je ergens normaal mee omgaat, er dus neutraal tegenover kan staan, dat je dan altijd in staat zou moeten zijn om de nadelen van het betreffende te kunnen zien.
Ik merk in jouw post tamelijk sterk dat je het moeilijk vind iets slechts over de drug te verzinnen. Ik denk dat als je op een neutrale manier ten opzichte van de drug staat dat dat geen probleem zou zijn.
Ook dat je GHB "je liefde" noemt vindt ik best bedenkelijk. Als ik terugdenk aan die ene speciale persoon en het gevoel van liefde wat ik destijds voelde dankzij haar, moet ik eerlijk zeggen dat ik mezelf nogal een ongezond mens zou vinden als ik nu zou zeggen dat een drug mijn liefde is. Zelfs al zou je het niet zo menen en het gewoon zeggen als figure of speech doet het me ongemakkelijk voelen.
Wil zeker niet zeggen dat je verkeerd bezig bent of zo, dat kan ik helemaal niet zeggen want ik kan niet bij jou naar binnen kijken en ken je niet. Daarom neem ik je op je woord als jij zegt dat je je goed aan je eigen regels kan houden e.d., maar op de een of andere manier lijkt er een soort fanatiek enthousiasme van je post af te stralen wat in sommige gevallen wel zou kunnen leiden tot een zorgelijke situatie.
Snoeper schreef:Als je verslaafd bent merk je dat echt wel.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Snoeper schreef:Als je verslaafd bent merk je dat echt wel.
Nope, lang niet altijd.
-
Ik vind het ook fijn om een krat bier in huis te hebben voor de weekenden dus dit zal wel ongeveer hetzelfde zijn.
Op zich niks om je zorgen over te maken denk ik.
Lieke schreef:Viel me ook al op idd.
Ik kan niets met zekerheid zeggen maar uit zijn schrijven denk ik toch wel op te kunnen maken dat hij op moet passen..
1 krat bier voor het weekend is toch wat anders dan 100 kratten voor de komende 2 jaar toch?
Fret schreef:Het feit dat je voor een heel jaar ghb in huis wilt hebben is best zorgwekkend
Ik bedoel.. heb je dan ook de neiging om een heel jaar lang elke week te gebruiken?
Als dat zo is dan klinkt dat best wel als een verslaving, en dat is ook meteen de downside van ghb
tonic1 schreef:het is inderdaad mijn intentie om voor een jaar ghb in huis te hebben , ben graag goed voorbereid.
Klimtox schreef:Het probleem met G is dat het heel lang goed kan gaan. Maar er hoeft maar "dit" te gebeuren in je leven, en je pakt even een klein beetje G, wat kan die ene uitzondering voor kwaad. Er is tenslotte "dit" gebeurt, nu kan het wel een keer...
G is gevaarlijk. Het neemt je voor je het weet in je greep. Pas er mee op! Zolang het goed gaat is het heerlijk, maar het fout gaan zit in een een hoekje dat dichterbij is dan je denkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten