Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:ook zeker niet wekelijks gebruiken.
JongGeleerd schreef:prototype schreef:ook zeker niet wekelijks gebruiken.
Waarom niet? moking:
Prototype schreef::#:
Begint ie weer hoor, gebruik dat spul lang genoeg om de dag en het gaat een keer fout.
Als je dat niet van ons wil horen dat moet het maar op de moeilijke manier, lees; moeilijk voor jou.
JongGeleerd schreef:tonic1, bij deze: Je bent denk ik een uitzondering op de regel!
Daar, iemand heeft het gezegd, dat wilde je graag horen toch?
Ano schreef:Dat dat voor jou geld swa, maar ga dat niet aan anderen verkondigen
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
tonic1 schreef:Prototype schreef::#:
Begint ie weer hoor, gebruik dat spul lang genoeg om de dag en het gaat een keer fout.
Als je dat niet van ons wil horen dat moet het maar op de moeilijke manier, lees; moeilijk voor jou.
wil alleen zeggen dat het goed te doen is om wekelijks ghb te gebruiken zonder problemen , gebruik nu al jaren snap echt niet hoe mensen er bij komen om 24/7 te gebruiken.
Prototype schreef::#:
snuifduif schreef:tonic1 schreef:Prototype schreef::#:
wil alleen zeggen dat het goed te doen is om wekelijks ghb te gebruiken zonder problemen , gebruik nu al jaren snap echt niet hoe mensen er bij komen om 24/7 te gebruiken.
Full Moon schreef:Prototype schreef::#:
Zeker, ik geloof maar al te graag als ervaringsdeskundigen zeggen dat GHB een enorme rotte verslaving veroorzaakt, dit niet genegeerd mag worden.
Beetje bingen in de week, half jaar wachten, nog eens... Ik ben niet verslaafd!
Zoek het vooral niet op zou ik zeggen, probleem is dat hij de smaak te pakken heeft, je mindset is helemaal toegespitst op het integreren in je leven hiervan...
Psychisch ben je nog niet afhankelijk, al lijkt het of je denkt dat het de ideale zelfmedicatie is.
Het is niet wat je zocht, de onzekerheid die bestreden wordt welke je in elke situatie sterk maakt.
Dat is niet natuurlijk.
Drugs laat het je voelen, maar moet en zal je zelf bereiken door ervaring op te doen, geduld.
Hoe je over je 'baby' spreekt, geeft me de indruk dat je nog wat jong bent. (al veroordeel ik je niet)
Zeker dan, wil je niet verslaafd zijn aan ghb, welke je leven nu al brandmerkt.
Kan nooit goed komen hoor, nooit...
Smoor wat wiet, zuip, af en toe eens wat Coke, maar bescherm jezelf tegen elke harddrug.
Gevaar ontstaat door het gemakkelijk verkrijgen van de dope.
Laat je hier niet in vangen.
Gebeurd met hero-gebruikers ook zo, snel verslaafd, twee, drie dealers...
Welke eens opgepakt of zonder dope, je tot waanzin drijven.
Niet laten vangen door beschikbaarheid.
Ik heb het eens geprobeerd, maar was te veel hoogstwaarschijnlijk. Een flesje.
Beetje duizeligheid, en dat was het...
Hier ben ik tevreden mee, geen behoefte nog eens te doen...
Is het gevoel wat te vergelijken met een mdma-rush?
Fool schreef:Hoe kun je ingodsnaam zeggen dat je met GHB om kunt gaan, omdat je uit principe geen joints of tabak aanraakt? Ik zie het verband niet?
Fool schreef:Hoe kun je ingodsnaam zeggen dat je met GHB om kunt gaan, omdat je uit principe geen joints of tabak aanraakt? Ik zie het verband niet?
Druks schreef:JongGeleerd schreef:Was daarin niet overduidelijk te zien dat het niet volledig serieus was? Als mensen vragen hebben over pep, zal ik ze veelal waarschuwen voor de gevaren van verslaving, omdat ik dat gevaar ook al heb mogen ervaren. Prototype ken ik al langer, dus tegen hem kan ik een dergelijke opmerking maken. Wat tonic doet is blind tegen de grote massa spreken en zeggen: Het risico van een GHB verslaving valt erg mee, iedereen overdrijft het.
Tot dusver is ie nog niet verslaafd. Dat kan jij niet zeggen. Wie is de hypocriet hier?
JongGeleerd schreef:Hoezo kan ik dat niet zeggen?... Wtf is dat nou weer?... Ik heb op het randje verslaving gezeten, met overduidelijk te frequent gebruik, toen heb ik dat ingezien en ben ik geminderd. Ja, ik heb uitschieters, maar zoals je ziet in tonic z'n verhaal, die heeft hij ook. Ik erken dit echter als een gevaar voor verslaving, hij ziet het niet volledig problematisch gebruiken achteraf als een bewijs voor zichzelf dat het niet verslavend is in zijn geval.
Is het je bedoeling me hiermee op de kast te jagen of was dit een gemeende opmerking?
JongGeleerd schreef:Fool schreef:Ooit gehoord van een mentale verslaving?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten