Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Mijn Liefde GHB

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Italiano » vr dec 06, 2013 10:22 am

Dat bodybuilders GHB gebruiken (ivm verhoogd groeihormoon) is ook weer zo'n myth die iedereen maar nakakelt. Na uitwerken van het spul is er sprake van een verhoging van cortisol in je lijf waarmee het 'effect' teniet wordt gedaan.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor someone » za dec 07, 2013 6:19 pm

Ik zal het je nog sterker vertellen. Er zijn mensen (narcolepsie patiënten) die elke nacht twee keer een stevige dosis Xyrem (100% pure ghb) nemen om na elke dosering een uur of vier te kunnen slapen zodat ze overdag niet spontaan in slaap vallen. Wat ik daar van kan achterhalen is dat deze mensen weinig last hebben van verslavingsproblematiek en dat als ze hiermee stoppen ze meestal alleen last hebben van slaapproblemen.
Het enige verschil tussen hen en jou is de mentaliteit en medische noodzaak waarmee/waarom ze het gebruiken. Dus theoretisch gezien zou je dus zelfs elke dag kunnen gebruiken zonder verslaafd te raken. Maar ik kan je uit ervaring vertellen dat bij die frequentie het recreatieve effect verloren gaat, dan treedt er gewenning op. Dan zou je dus meer moeten gaan gebruiken om nog wat te kunnen voelen, en dan raak je wel degelijk verslaafd.

Maar als je sterk genoeg in je schoenen staat dan is weekendgebruik wellicht mogelijk en zeker erg aangenaam. Ik hoop daarom voor jou dat je het beest kan blijven beteugelen en wil je hierbij dan ook veel sterkte wensen. Laat ons met enige regelmaat weten hoe het je vergaat, maar ik wil hierbij ook meteen nog eens benadrukken dat dit absoluut niet voor iedereen is weggelegd!

Een gewaarschuwd mens telt voor twee, maar een gewaarschuwd gebruiker telt voor drie!
someone
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 116
Geregistreerd: zo dec 01, 2013 7:13 pm

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Perry » za dec 07, 2013 6:29 pm

I call bullsh*t.
GHB is ook lichamelijk erg verslavend.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Einstein » za dec 07, 2013 6:38 pm

Volgens mij klopt het toch :P Zolang je ~16 uur per etmaal niet onder invloed van GHB bent hoeft het ook met die afhankelijkheid niet eens zo hard te gaan.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Perry » za dec 07, 2013 6:39 pm

Wut?! :o
Waar maak ik me dan in godsnaam zo'n zorgen om?!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Einstein » za dec 07, 2013 6:56 pm

Verslaving is lastig concreet te maken. Je kan niet zeggen dat je boven een bepaalde frequentie van gebruik automatisch verslaafd bent. :#: Voor mensen die GHB medicinaal gebruiken is de intentie van gebruik al geheel anders dan voor recreatieve gebruikers. Overigens schijnt afhankelijkheid ook bij deze patiënten wel voor te komen :s
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Trippie » za dec 07, 2013 8:09 pm

Wel, met z'n allen aan de GHB dan!
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Claviceps » zo dec 08, 2013 3:12 am

Einstein schreef:Verslaving is lastig concreet te maken. Je kan niet zeggen dat je boven een bepaalde frequentie van gebruik automatisch verslaafd bent. :#:

Aan de frequentie misschien niet maar de redenen voor gebruik kunnen wel indicatief zijn. Gebruik tegen verveling of bepaalde activiteiten leuker te maken zijn een slippery slope naar vaker gebruik totdat men het punt benaderd waarop het lichaam afhankelijk ervan word. Dit geldt even goed voor eventuele tegenslagen alsmede trauma's. Ik heb zelf vrienden zien aftakelen aan GHB en hun afkick proces mee gemaakt en dan is natuurlijk een van de hevigere kanten aan het gebruik van GHB. Echter, de wereld is niet zwart-wit, wellicht zijn er mensen die het vooralsnog onder controle hebben maar het is en blijft een slippery slope naar mijn mening.

Ik baseer dit mede ook op mijn eigen ervaring met Ketamine. Ik ben een persoon die enorm veel onderzoek doet en dacht ook verstandig te kunnen omgaan met drugs, totdat ik mijn introductie heb gemaakt met Ketamine en op de lange duur de controle tijdelijk heb verloren. Het begon allemaal erg onschuldig met enorm sporadisch gebruik totdat ik op een punt kwam dat ik mezelf betrapte op het aanschaffen van 5 of 10 gram iedere 2-6 weken voor een weekend tripje naar die geweldige bizarre staat die Ketamine teweeg brengt. Momenteel is het even moeilijk om aan de nuchtere routine te wennen maar ik heb met mezelf afspraken gemaakt die vooralsnog stand houden. Alhoewel ik het niet iedere week gebruikte of tot het extreme spectrum van Ketamine gebruikers behoorde weet ik uit eigen onderzoek dat het weinig goeds bied, net zoals de meeste drugs vanuit een gezondheidsperspectief. Naar mijn mening is dit een vrij universeel verhaal en ook al meerdere malen in andere topics gepost in relatie tot andere drugs, een afhankelijkheid en uiteindelijke verslaving kruipen erin en pas naderhand valt hopelijk het kwartje van wat er daadwerkelijk gaande is.

Als het om drugs gaat maakt IQ, leeftijd, eigen inzicht, discipline, en noem maar op regelmatig weinig verschil. Wat dat betreft kun je het soms wel eens vergelijken met de Sirens call uit de Griekse mythologie.

Wat betreft criteria voor verslaving is een van de standaard naslag werken de DSM en deze heeft het volgende te stellen over verslaving. De DSM word veelal door psychologen, psychiaters, en artsen gebruikt om diagnoses te stellen. De onderstaande criteria komen uit de vernieuwde DSM-V:
DSM 5, is the latest version of the American Psychiatric Association’s gold standard text on the names, symptoms, and diagnostic features of every recognized mental illness, including addictions. This edition was published in May 2013, nearly 20 years after the original publication of the previous edition, the DSM-IV, in 1994.

...

The DSM 5 explains that activation of the brain’s reward system is central to problems arising from drug use –- the rewarding feeling that people experience as a result of taking drugs may be so profound that they neglect other normal activities in favor of taking the drug. While the pharmacological mechanisms for each class of drug is different, the activation of the reward system is similar across substances in producing feelings of pleasure or euphoria, which is often referred to as a “high.”

The DSM 5 also recognizes that people are not all automatically or equally vulnerable to developing substance related disorders, and that some individuals have lower levels of self-control, which may be brain-based, which predispose them to developing problems if exposed to drugs.

There are two groups of substance-related disorders: substance use disorders and substance-induced disorders.

Substance use disorders are patterns of symptoms resulting from use of a substance which the individual continues to take, despite experiencing problems as a result.

Substance-induced disorders include intoxication, withdrawal, substance induced mental disorders, including substance induced psychosis, substance induced bipolar and related disorders, substance induced depressive disorders, substance induced anxiety disorders, substance induced obsessive-compulsive and related disorders, substance induced sleep disorders, substance induced sexual dysfunctions, substance induced delirium and substance induced neurocognitive disorders.

Substance use disorders span a wide variety of problems arising from substance use, and cover 11 different criteria:

  • Taking the substance in larger amounts or for longer than the you meant to
  • Wanting to cut down or stop using the substance but not managing to
  • Spending a lot of time getting, using, or recovering from use of the substance
  • Cravings and urges to use the substance
  • Not managing to do what you should at work, home or school, because of substance use
  • Continuing to use, even when it causes problems in relationships
  • Giving up important social, occupational or recreational activities because of substance use
  • Using substances again and again, even when it puts the you in danger
  • Continuing to use, even when the you know you have a physical or psychological problem that could have been caused or made worse by the substance
  • Needing more of the substance to get the effect you want (tolerance)
  • Development of withdrawal symptoms, which can be relieved by taking more of the substance.
The DSM 5 allows clinicians to specify how severe the substance use disorder is, depending on how many symptoms are identified.
  • Two or three symptoms indicate a mild substance use disorder,
  • four or five symptoms indicate a moderate substance use disorder,
  • six or more symptoms indicate a severe substance use disorder.
Clinicians can also add “in early remission,” “in sustained remission,” “on maintenance therapy,” and “in a controlled environment.”
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Italiano » wo dec 18, 2013 2:47 pm

Claviceps schreef:Als het om drugs gaat maakt IQ, leeftijd, eigen inzicht, discipline, en noem maar op regelmatig weinig verschil.

Ik denk dat veel probleemgebruikers wel degelijk achterlopen wat betreft eigen inzicht en discipline. In ieder geval als het gaat om hun drugsgebruik en hoe eerlijk ze daar over denken. Je moet het ook wel willen. Het is mij te makkelijk om te wijzen op zaken in je hersenen (die uiteraard wel maken hoe je bent) als oorzaak voor de problemen. Alsof je deels slachtoffer bent.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor someone » do dec 26, 2013 10:11 pm

Ik ben benieuwd of we nog wat van Tonic1 horen, hij is al een week of drie niet meer online geweest. Hopelijk heeft hij wat opgestoken van deze discussie en horen we nog van hem hoe het hem vanaf 1 januari vergaat als hij helemaal niets meer gebruikt, het zal me benieuwen!
someone
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 116
Geregistreerd: zo dec 01, 2013 7:13 pm

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » vr dec 27, 2013 12:43 am

someone schreef:Ik ben benieuwd of we nog wat van Tonic1 horen, hij is al een week of drie niet meer online geweest. Hopelijk heeft hij wat opgestoken van deze discussie en horen we nog van hem hoe het hem vanaf 1 januari vergaat als hij helemaal niets meer gebruikt, het zal me benieuwen!


zowiezo al een stuk wijzer geworden hier, vanaf 1 januari dan ook de echte test 1 maand geen g meer voor mij. en om de dossis is trouwens nog altijd onveranderd 7,5 ml op hele avond , soms maar 5,5 ml als ik korter ga stappen een paar uurtjes bijv. verder nog weinig nadelen ondervonden aan wekelijks gebruik. topspul
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » za jan 18, 2014 12:45 am

ok de nieuwe planning is dat ik vanaf 17 januari t/m 17 februari geen ghb meer ga gebruiken. feit is wel dat ik nu extra gemotieveerd ben en ik zal uitleggen waarom. de laatste avond was ik out gegaan van g en dit terwijl ik nog precies dezelfde dosis hanteer de enige verklaring is dat ghb niet meer het effect heeft wat het had in het begin. misschien komt dit omdat ik al zo'n 30 keer ghb heb gedaan in de laatste 20 weken. oftwel ik zal wel een break MOETEN nemen aangezien het effect nu minimaal is en voordat je het weet lig je out , en onthoud ik weet precies welke dosis ik neem. de vraag is nu hoe groot moet mijn BREAK zijn 1 maand ? of zelfs langer ? misschien weten jullie het antwoord ? maar door wat ik nu weet vraag ik me al helemaal af ,hoe je in godsnaam verslaafd kunt worden aan dit spul als je het te vaak doet heb je geen leuke effecten meer dit heb ik dus ondervonden.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Basshoven » za jan 18, 2014 7:33 am

Je zegt in meerdere berichten dat je vanaf 1 januari een maand gaat stoppen met g, en dan ben je nu terug, de 17e, met een verhaal dat je out bent gegaan maar dat je dan nu vanaf 17/01 écht een maand gaat stoppen.

En dan met misplaatst enthousiasme jezelf afvragen hoe het nu toch komt dat mensen hier verslaafd aan kunnen raken. Volgens mij vind je het lekker genoeg om dat te kunnen snappen, want anders had je je wel aan je oorspronkelijke plan gehouden.

Vind dat toch een beetje ongeloofwaardig hoor. Hoop echter wel dat het helemaal goed met je zal gaan komende maand :) keep us posted, ben best benieuwd.
Basshoven
Offline
 

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Klimtox » zo jan 19, 2014 3:30 pm

tonic1 schreef:de vraag is nu hoe groot moet mijn BREAK zijn 1 maand ? of zelfs langer ?

Probeer het eerst maar eens een maand vol te houden zou ik zeggen. Succes!
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » wo jan 22, 2014 12:10 am

Basshoven schreef:Je zegt in meerdere berichten dat je vanaf 1 januari een maand gaat stoppen met g, en dan ben je nu terug, de 17e, met een verhaal dat je out bent gegaan maar dat je dan nu vanaf 17/01 écht een maand gaat stoppen.

En dan met misplaatst enthousiasme jezelf afvragen hoe het nu toch komt dat mensen hier verslaafd aan kunnen raken. Volgens mij vind je het lekker genoeg om dat te kunnen snappen, want anders had je je wel aan je oorspronkelijke plan gehouden.

Vind dat toch een beetje ongeloofwaardig hoor. Hoop echter wel dat het helemaal goed met je zal gaan komende maand :) keep us posted, ben best benieuwd.


wees maar niet bang , ik gebruik dat spul de komende maand echt niet meer. om meerdere redenen eigenlijk misschien wel de meest logische ,het heeft niet meer het wow effect wat het eerst had. dus dat komt wel goed , hoop alleen dat ik dat ooit weer kan ervaren. En dan maar om de 2 weken , want om de week gaat lang goed maar niet lang genoeg blijkt wel.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » wo jan 29, 2014 3:43 am

Bij deze heb ik toch een brandende vraag aan alle ghb gebruikers , zijn jullie wel eens out gegaan terwijl je de ideale dosis ghb gebruikte die je al veel vaker had gebruikt ? hoop snel een antwoord te hebben op deze vraag. want ik had me dus voorgenomen dat je met alleen ghb en geen alcohol + vooraf afgemeten dosis niet out zou gaan , maar het is dus wel mogelijk. spijtig :cry:

en ik heb het hier nog steeds over 16 januari dus al weer paar weken geen g meer gebruikt. gaat makkelijk trouwens , snap echt niet hoe je hieraan verslaafd kan raken :conf:
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Klimtox » wo jan 29, 2014 4:27 am

tonic1 schreef:en ik heb het hier nog steeds over 16 januari dus al weer paar weken geen g meer gebruikt. gaat makkelijk trouwens , snap echt niet hoe je hieraan verslaafd kan raken :conf:

Die instelling gaat je ooit op een dag problemen geven :#: .
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor GaiaNyx » wo jan 29, 2014 2:16 pm

Heb je dezelfde GHB als de keren ervoor? Of had je een nieuwe batch? Het zou kunnen dat er nu gbl (resten) in zaten. Daar ga je sneller nok van en het geeft niet hetzelfde gevoel als GHB.
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » wo jan 29, 2014 11:08 pm

Lieke schreef:Heb je dezelfde GHB als de keren ervoor? Of had je een nieuwe batch? Het zou kunnen dat er nu gbl (resten) in zaten. Daar ga je sneller nok van en het geeft niet hetzelfde gevoel als GHB.


was precies dezelfde batch , dus daar kan het niet aan liggen :conf: het kan er overigens wel mee te maken hebben dat mijn spuitje stroef werkte , en dat ik misschien verkeerd gedoseerd heb. al zal ik dit nooit zeker weten. Maarja for now gaat alles goed. maar verder hiero dus niemand die outgegaan is van de perfecte dossis ? zou dit graag weten want als je outgaat van de ideale dosis kun je in theorie elke keer outgaan.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » vr feb 14, 2014 1:38 am

Snorlax schreef:
tonic1 schreef:de vraag is nu hoe groot moet mijn BREAK zijn 1 maand ? of zelfs langer ?

Probeer het eerst maar eens een maand vol te houden zou ik zeggen. Succes!


We zijn nu bijna een maand verder en kan zeggen dat ik een maand lang geen g heb gebruikt. En verder ook geen enkele behoefte om nog te gebruiken. geen van alle voorgenoemde nadelen hebben effect op me gehad. snap dus ook nog steeds niet hoe je verslaafd aan kan raken :conf: maar 1 groot nadeel voor mij is dat ik er een onzuivere huid van krijg en dat is ook meteen de reden dat ik nog maar zelden ga gebruiken. als iemand hier een tip voor heeft tegen die onzuivere huid hoor ik het graag , tot dan geen g meer voor mij.

verder is het overigens wel een topdrug :hulde: bijna perfect maar toch niet helemaal.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » di feb 18, 2014 11:41 pm

ik heb trouwens nog een vraag , weten jullie of er een drug is waarvan je GEEN grote pupillen krijgt en gewoon een relax gevoel van krijgt ? dus niet ghb hier heb ik al de nodige ervaring mee
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Researcher » wo feb 19, 2014 12:33 am

MXE volgens mij ook geen grote pupillen. Nooit gemerkt iig.
Crescunt anni, decrescunt vires.
Avatar gebruiker
Researcher
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 178
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 12:03 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Perry » wo feb 19, 2014 12:50 am

Ik kreeg van MXE wel schotels, maar geen wijd open ogen.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Prototype » wo feb 19, 2014 2:23 pm

Pep, krijg ik nooit grote doppen van.
Wel goed uitkijken met dit goedje, ook zeker niet wekelijks gebruiken.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Perry » wo feb 19, 2014 6:39 pm

prototype schreef:ook zeker niet wekelijks gebruiken.

Waarom niet? :smoking:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Prototype » wo feb 19, 2014 7:06 pm

JongGeleerd schreef:
prototype schreef:ook zeker niet wekelijks gebruiken.

Waarom niet? :smoking:

Ik bedoelde natuurlijk iedereen behalve jou.
Bij jou en jou alleen gaat wekelijks gebruik goed :beer: :snort:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » di dec 30, 2014 2:03 am

Zo het is al weer een tijdje geleden dat ik hier een post heb geplaatst , nou daar gaat ie dan. ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat je niet zomaar verslaafd raakt aan dit spul. Ik heb het wekelijks gebruikt , om de dag en ook een half jaar lang niet. ik heb op geen enkel moment het gevoel gehad dat ik wel eens verslaafd zou kunnen zijn , ik denk zelfs dat je g om de dag kunt gebruiken zonder enkele gevolgen. Tenminste zo ervaar ik het de dossis ligt nog altijd 10 ml verdeeld over een avond. Topdrug voor mensen met discipline.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Prototype » di dec 30, 2014 2:11 am

:#:
Begint ie weer hoor, gebruik dat spul lang genoeg om de dag en het gaat een keer fout.
Als je dat niet van ons wil horen dat moet het maar op de moeilijke manier, lees; moeilijk voor jou.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor tonic1 » di dec 30, 2014 2:38 am

Prototype schreef::#:
Begint ie weer hoor, gebruik dat spul lang genoeg om de dag en het gaat een keer fout.
Als je dat niet van ons wil horen dat moet het maar op de moeilijke manier, lees; moeilijk voor jou.


wil alleen zeggen dat het goed te doen is om wekelijks ghb te gebruiken zonder problemen , gebruik nu al jaren snap echt niet hoe mensen er bij komen om 24/7 te gebruiken.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Mijn Liefde GHB

Berichtdoor Perry » di dec 30, 2014 2:54 am

tonic1, bij deze: Je bent denk ik een uitzondering op de regel!

Daar, iemand heeft het gezegd, dat wilde je graag horen toch?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner