Sjarel schreef:Hij staat met een halve liter water en een warmte matje in mijn kamer, zonder direct zonlicht.
Wat bedoel je daarmee? Halve liter water erin, ernaast, erop, gesoakt?
Sjarel schreef:Hij staat met een halve liter water en een warmte matje in mijn kamer, zonder direct zonlicht.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Sjarel schreef:Ik kweek met een warmtematje omdat ik anders de goede temperatuur niet haal, en volgens de handleiding moet er dan een halve liter water in de zak, dat water word dan verwarmt door dat matje en dat zorgt voor de warmte ofzoiets. Volgens de handleiding van dat bedrijf dan.
But build to destroy
You play with my world
But build to destroy
You play with my world
Sjarel schreef:Maar de sterkste dus
But build to destroy
You play with my world
Sjarel schreef:Nu kwam er een wit pluisachtig schimmel op mijn kit vandaag, ik kreeg daarop de vraag als dit contaminatie is?
Sjarel schreef:Wat word hier mee bedoelt?
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
But build to destroy
You play with my world
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
bloxnix schreef:Als je dan 10-15 gram ongeveer eet per trip (denk ik?)
bloxnix schreef:eerder voor eenmalig gebruik en niet om wekelijks te moeten trippen...
bloxnix schreef:Dus nu vroeg ik me af, hoeveel gram paddo's krijg je zo van een gemiddelde flush?
bloxnix schreef:Dat is toch verschrikkelijk veel?
Als jullie al je flushes hebben gehad zegmaar, hoe lang duurt het dan voor je paddo's op zijn?
En met welke frequentie eet je ze dan?
lolnoob schreef:bloxnix schreef:Dat is toch verschrikkelijk veel?
Als jullie al je flushes hebben gehad zegmaar, hoe lang duurt het dan voor je paddo's op zijn?
En met welke frequentie eet je ze dan?
Ik eet ze niet in mijn eentje op, maar met vrienden
But build to destroy
You play with my world
But build to destroy
You play with my world
albertootje schreef:Is dat witte spul ook te eten, of moet dat afgeschraapt worden??
albertootje schreef:Ik neem aan dat de hoeden ook gewoon gegeten kan worden?
albertootje schreef:Daarnaast vroeg ik me ook af, of ik ze nu ook al kan eten ipv te wachten tot ze gedroogd zijn? Of kan ik er beter thee van zetten?
albertootje schreef:Bedankt jongens! Ik hou jullie op de hoogte!
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten