Peptalk schreef:Mooie toppen! Zat er geen rot in die lady cane??
Mercii, en helaas zat er top rot in. Daarom had ik haar ook gekapt anders liet ik haar nog wel even afbloeien.
Peptalk schreef:
(wel een toppertje trouwens! Van welke breeder komt deze?)
NDB staat voor nieuwe dame blanche, een breeder die een poos geleden is overleden die heeft deze deense soort omgekweekt tot een mooie hollandse die het goed doet.
Ik wou deze soort niet zomaar kwijt raken en had dus met de laatste zaden een kweek gedaan.
Peptalk schreef:Waren het allemaal van die stengels met maar 1 noemenswaardige top eraan?
Ze ziet er op de foto ook wel heel gestresst uit
Mevrouw de 'boom' die had een stam die gewoon echt van hout was, het was gewoon een boom met genoeg toppen, alleen door de toprot zijn wat mooitjes verloren gegaan..
En ja de stress dat komt door het weer, en de takken die ik elke keer weer moest spalken omdat een storm er een paar takken vanaf scheurde, ik denk dat als deze plant geheel intakt was dat het zeker een halve kilo zou produceren.
Peptalk gezien je zo actief bent in dit fora en ook interesse hebt in groen knallen
Kan ik je wel wat zaden en een rokertje toe sturen (begrijp dat je voorzichtig bent)