Lavalamp schreef:Ja hoor. Azarius levert gewoon in Belgie.
bloxnix schreef:Wat zijn autoflowers? ;d
Sodagod schreef:Ja ik heb 2 goede spots, een van deze is een oud veld wat al 5 tot 10 jaar braak ligt en omringt wordt door hoge bomen (de zon staat wel ideaal, veel licht 's ochtends en 's middags, iets minder 's avonds.)
En er beginnen ook zéér veel netels te groeien dus deze zullen als beschutting dienen en zijn ook een teken van goede grond. En het veld ligt langs een zijtak van een rivier en er komt echt nooit iemand.
Ideale spot als je het mij vraagt.
Maar of dat waar is zullen we wel zien binnenkort.
Ik zal dan ook een paar foto's posten.
Sodagod schreef:Ja ik heb 2 goede spots, een van deze is een oud veld wat al 5 tot 10 jaar braak ligt en omringt wordt door hoge bomen (de zon staat wel ideaal, veel licht 's ochtends en 's middags, iets minder 's avonds.)
En er beginnen ook zéér veel netels te groeien dus deze zullen als beschutting dienen en zijn ook een teken van goede grond. En het veld ligt langs een zijtak van een rivier en er komt echt nooit iemand.
Ideale spot als je het mij vraagt.
Maar of dat waar is zullen we wel zien binnenkort.
Ik zal dan ook een paar foto's posten.
maniac schreef:Maar 1 spot is sowieso vrij weinig, stel je voor er komt niks boven of je wordt ontdekt, heb je meteen niks meer.
Heb je nog meer spots?
maniac schreef:Okay, mijn ego wordt hier echt zwaar gekrenkt.
wat is Quantum xD?
Jumbo schreef:Quoted For Truth is het :')
Arthur King schreef:http://en.wikipedia.org/wiki/Quantum_field_theory
Arthur King schreef:bloxnix schreef:Wat zijn autoflowers? ;d
Planten die onafhankelijk van de lichtcyclus (aantal uur licht/donker) in de bloeifase gaan.
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten