Lavalamp schreef:De Guerilla gaat hier ook aan 200km/h.
Heb nog wat zaadjes liggen, ga er nog wat bestellen.
Vanaf wanneer begin jij voor te groeien Peptalk?
Nicee
Ik zit nogal te twijfelen.
Wilde eigenlijk deze week al beginnen met het ontkiemen van een aantal Automatic Mary's voor een uitprobeersel/zaadkweekje. Zodat ik het zaad daarvan zeker deze zomer nog kan gebruiken.
Maar aangezien de weersverwachtingen nog niet optimaal zijn, en ik vrij zuinig ben op m'n ''zaadbankje'' wil ik niet zomaar zaad gaan verkloten.
Dus afhankelijk van het weer ga ik of volgende week, of de week daarna toch echt beginnen!
maniac schreef:gelukkig heb ik een parkje met heel veel plekjes waar noooit iemand komt (mijn gewone blowplekjes;p).
wel vraag ik me af;
als je hebt geoogst, valt het dan niet nogal op als je een parkje uitloopt met een plastic zak die naar wiet ruikt?
ook nog, het plekje wat mij het meest geschikt lijkt is naast een sloot & snelweg (wel onzichtbaar door bosjes), heeft dit enig negatief effect op de plantjes?
Als jij het parkje uitloopt met een plastic zak en mensen kunnen je zien, dan betekend dat dus dat er WEL mensen komen.
Afgezien van dat, kun je zeker met oogsttijd beter s'nachts werken.
Ook loop ik nooit, ik heb een vervoersmiddel, stuk makkelijker
Over de snelweg: Tja, de uitlaatgassen zullen niet echt gezond zijn lijkt me.
Koolstofdioxide wordt natuurlijk wel door planten gebruikt voor de fotosynthese, maar of hier een maximum aan is, en of andere stoffen in uitlaatgassen wel schadelijk zijn voor de plant (of later voor de roker) weet ik niet.