The_Upsetter schreef:Mmh, hier ben ben ik het deels mee eens, er zijn inderdaad mensen die complete gebieden in velden 'overnemen', maar, er zijn ook mensen die de planten tussen de velden in plaatsen, de sloten.
Hier vallen de planten niet erg op. wellicht heb je mijn topic gezien op wf. ''het kweken op mais'' oid.
Die is nu inmiddels wel verwijdert.
Ik ga hier denk ik ook wel een topic houden dit jaar, zodra ik niet meer met krukken loop ga ik wat foto's maken.
Heb je topic daar niet gezien, hoewel... Er zijn zoveel maiskweekjes!
Het plaatsen van wietplanten in de slootkanten, of is een rijtje van 10 plantjes IN een maisveld heb ik ook niets op tegen. Maar de echte broodkwekers die een boer z'n boterham wegkapen...
Volgens mij als je in een maisveld kweekt, en de politie ontdekt het. Dan word heel het maisveld geruimt, om te zien of er nog meer staat. Boer krijgt hier wel schadevergoeding voor, maar dat zal nooit zoveel zijn als de opbrengst wat hij zou moeten krijgen.
Leuk dat je hier ook een topic bij wilt houden! Lijkt me tof dat dit forum ook wat meer informatieve topics krijgt over het kweken van wiet, en niet alleen het gebruiken ervan.
Intoxication schreef:ja hoor; vorig jaar kweekje daarop gezet die na een week of 2 al fail was haha imo iedereen die daar zijn kweek post heeft gelijk 5% kans op slagen , dus dit jaar laat ik het maar zo! ga binnekort wel ff kijken ook voor een nieuw en beter plekje:p
is echt wel moeilijk een plek waar veel licht is en dan nog waar niemand komt + nog zovele andere factoren!
Als jij denkt dat je kweekje vanaf daar ontdenkt en geript is, dan heb je gewoon te duidelijke foto's gepost. Zorg altijd dat je geen horizon ziet, en probeer geen overzichts foto's te maken.
En geen gedetailleerde omschrijving van je spots of om er te komen natuurlijk.
Succes met je zoektocht naar wat spots!
Adjustment is the key of life.
What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.