Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
FRESH schreef:Hey,
Is er hier iemand die wel eens DMT gerookt heeft via een vaporizer en dan speciaal met deze:
lemonhaze schreef:Wie heeft er ervaring met het chinezen van DMT? Of met het snuiven ervan?
Ik heb het roken met zo'n crackpijp net weer een kans gegeven, maar ik doe gewoon echt iets heel erg fout ermee.
Dit keer heb ik echt rustig gewacht tot er genoeg rook in de bolling zat en geprobeerd zo lang mogelijk de rook in te houden (hier ben ik niet super goed in haha). Ik had echt het gevoel dat het dit keer wel ging lukken.. maar het enige wat ik nu heb is dat m'n lippen aanvoelen alsof ze verbrand zijn. Ik voel me echt zo'n kneus op 't moment haha.
De enige keer dat het roken van DMT goed ging was de eerste keer bij Thedude thuis toen fret alles klaarlegde en ik alleen hoefde te hijsen.
Ik wil zo graag weer een keer goed trippen erop, maar het lukt me gewoon niet
djeemen schreef:lemonhaze schreef:Wie heeft er ervaring met het chinezen van DMT? Of met het snuiven ervan?
Ik heb het roken met zo'n crackpijp net weer een kans gegeven, maar ik doe gewoon echt iets heel erg fout ermee.
Dit keer heb ik echt rustig gewacht tot er genoeg rook in de bolling zat en geprobeerd zo lang mogelijk de rook in te houden (hier ben ik niet super goed in haha). Ik had echt het gevoel dat het dit keer wel ging lukken.. maar het enige wat ik nu heb is dat m'n lippen aanvoelen alsof ze verbrand zijn. Ik voel me echt zo'n kneus op 't moment haha.
De enige keer dat het roken van DMT goed ging was de eerste keer bij Thedude thuis toen fret alles klaarlegde en ik alleen hoefde te hijsen.
Ik wil zo graag weer een keer goed trippen erop, maar het lukt me gewoon niet
Hoe ik het doe is met een gewoon pijpje, zoiets: http://www.smartshop-seedshop.com/image ... urpijp.jpg
Die vul ik dan met een beetje staalwol, te koop bij allerlei winkels. Dan weeg ik de DMT af en sprenkel ik over de staalwol, dan schud ik een beetje zodat de dmt door de staalwol heen naar beneden zakt en verdeelt over de staalwol. Dan een aansteker erbij en hijsen maar. Werkt prima bij mij.
Vinnie schreef:muziek heeft over het algemeen weinig effect omdat je in je eigen wereld zit toch?
maar is het vet om bij de comeback muziek te hebben?
Vinnie schreef:Ah oke bij terug komst lijkt het mij wel wat hebben idd. Maar tijdens (mits je breaktrough) hebt krijg ik in iedergeval niks van de 'buitenwereld' mee
Ricardo van Luik schreef:Heb een hele tijd geleden DMT gekocht van een kennis. Had het de eerste keer verkeerd gebruikt. Maar ben blij dat hier een goede uitleg staat. Ben nu spullen aan het inslaan om het zelf te maken. Je koopt bijna alles gewoon online, hahaha.
https://www.dutch-headshop.nl/smartshop ... mt-kruiden
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten