Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

DMT: handboek

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Re: DMT: handboek

Berichtdoor Einstein » zo aug 26, 2012 1:24 pm

Inderdaad. 50 mg gaat echt te heftig zijn voor de eerste keer. Op den duur wen je wel aan dat soort doses, maar het is verspilling van je DMT voor een stel nare trips. ~20 mg is vaak een stuk leuker voor de eerste paar keren.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor MDMAmazing » zo aug 26, 2012 3:02 pm

Dan ga ik dat doen. Maar als iemand 20mg heeft gerookt en er 1-2 grote halen van heeft gehad, dan blijft er toch evengoed nog DMT in het staalwol zitten? Als ik dan weer 20mg erin doe heb ik eigenlijk 25-30mg toch?
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA

Did: Alcohol, nicotine, wiet, hasj, truffels, kratom, silene capensis, ritalin, alprazolam, DXM, DMT, 2C-B, 4-FMP, XTC
To do: Lachgas, pure MDMA, mescaline, LSD, GHB, 6-APB, 2C-I, TMA-2, TMA-6, 2CT-2, 2CT-4, 2CT-21
Dont's: Cocaine, heroine, crystal meth, crack

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » ma aug 27, 2012 12:40 am

MDMAmazing schreef:Dan ga ik dat doen. Maar als iemand 20mg heeft gerookt en er 1-2 grote halen van heeft gehad, dan blijft er toch evengoed nog DMT in het staalwol zitten? Als ik dan weer 20mg erin doe heb ik eigenlijk 25-30mg toch?

Ligt ook heel erg aan het ontwerp van je 'machine', type aansteker en je ervaring.
Te heet en je dmt verbrand tot een heel scherpe rook die je keel onmiddelijk doet dichtklappen en waar je uren last van kan hebben, te weinig hitte en je dmt smelt tot een olie en druipt weg door je pijpje.
Het vergt enige oefening, maar ik raad een storm/jet aansteker aan. Op dealextreme kan je er eentje kopen die 3 vlammen geeft, dit zorgt voor een goede hitteverspreiding.
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Drefbon » ma aug 27, 2012 3:22 am

Het is in het begin inderdaad zeer moeilijk om DMT te roken, het lijkt me verstandig om gewoon een flinke hoeveelheid aan te schaffen zodat je met heel weinig kan beginnen waarna je in alle rust de dosis kan verhogen.

DMT roken vond ik dus altijd zeer moeilijk, het heeft lang geduurd voordat ik de ideale pijp gevonden had en Ik heb ook eerst grote hoeveelheden DMT verpest voordat ik voor het eerst in hyperspace was. Maar het was het wel waard.

Blijf gewoon expirimenteren, op die manier kan je een rooktechniek ontwikkelen die het beste bij jou past.
Dref = back
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor MDMAmazing » ma aug 27, 2012 2:55 pm

Drefbon schreef:Het is in het begin inderdaad zeer moeilijk om DMT te roken, het lijkt me verstandig om gewoon een flinke hoeveelheid aan te schaffen zodat je met heel weinig kan beginnen waarna je in alle rust de dosis kan verhogen.

DMT roken vond ik dus altijd zeer moeilijk, het heeft lang geduurd voordat ik de ideale pijp gevonden had en Ik heb ook eerst grote hoeveelheden DMT verpest voordat ik voor het eerst in hyperspace was. Maar het was het wel waard.

Blijf gewoon expirimenteren, op die manier kan je een rooktechniek ontwikkelen die het beste bij jou past.
Ik heb 200mg gekocht voor (volgens mij) een zeer redelijke prijs. Evengoed klote om te horen dat de meeste mensen veel DMT verpesten in het begin. Maarja, ik zal wel zien wat het wordt. De machine ziet er in ieder geval perfect uit en ik heb zowel normale aanstekers als stormaanstekers. Maar ik denk dat ik voor een normale aansteker ga.

Did: Alcohol, nicotine, wiet, hasj, truffels, kratom, silene capensis, ritalin, alprazolam, DXM, DMT, 2C-B, 4-FMP, XTC
To do: Lachgas, pure MDMA, mescaline, LSD, GHB, 6-APB, 2C-I, TMA-2, TMA-6, 2CT-2, 2CT-4, 2CT-21

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » ma aug 27, 2012 3:05 pm

MDMAmazing schreef: De machine ziet er in ieder geval perfect uit en ik heb zowel normale aanstekers als stormaanstekers. Maar ik denk dat ik voor een normale aansteker ga.

Machine is inderdaad het beste, ik gebruik alleen geen staalwol maar van die bonggaasjes waar ik er 5 in een propje vouw met een tang. Als je dat héle dunne staalwolhebt gaat het namelijk verbranden.

En ik zou toch echt een stormaansteker gebruiken en dan als volgt;
Doe de aansteker aan en houd hem op het gaasje gericht maar van een flinke afstand, nu zuig je aan de opening van je machine met de kracht die je gebruikt als je door een peuk hijst (zorg dat je longen compleet leeg zijn) nu breng je langzaam de aansteker dichterbij totdat je een mooie witte wolk door je machine ziet vliegen. Nu haal je je aansteker weer íets weg en breng je hem weer dichterbij en dit herhaal je tot je machine vol zit met dmt rook. Uitblazen en met een krachtige teug leegzuigen terwijl je nog wat hitte aan het gaasje toevoegt. En dan inhouden en liftoff
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor MDMAmazing » ma aug 27, 2012 3:22 pm

snuifduif schreef:
MDMAmazing schreef: De machine ziet er in ieder geval perfect uit en ik heb zowel normale aanstekers als stormaanstekers. Maar ik denk dat ik voor een normale aansteker ga.

Machine is inderdaad het beste, ik gebruik alleen geen staalwol maar van die bonggaasjes waar ik er 5 in een propje vouw met een tang. Als je dat héle dunne staalwolhebt gaat het namelijk verbranden.

En ik zou toch echt een stormaansteker gebruiken en dan als volgt;
Doe de aansteker aan en houd hem op het gaasje gericht maar van een flinke afstand, nu zuig je aan de opening van je machine met de kracht die je gebruikt als je door een peuk hijst (zorg dat je longen compleet leeg zijn) nu breng je langzaam de aansteker dichterbij totdat je een mooie witte wolk door je machine ziet vliegen. Nu haal je je aansteker weer íets weg en breng je hem weer dichterbij en dit herhaal je tot je machine vol zit met dmt rook. Uitblazen en met een krachtige teug leegzuigen terwijl je nog wat hitte aan het gaasje toevoegt. En dan inhouden en liftoff
En als ik de DMT in de staalwol ga smelten moet ik met een normale vlam het glas verhitten toch?

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » ma aug 27, 2012 3:28 pm

Kan maar duurt redelijk lang. Je kan beter héél even vuur bijna recht op de dmt houden terwijl je inadement. Dan smelt het direct in het wol terwijl het nog niet verdamt.
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Maddog » ma aug 27, 2012 9:45 pm

Ik ben tegenwoordig aan de Psychotria viridis( 30 gram blad) met harmala(2 gram zaadjes) . daar een thee van laten trekken. Eerst een half uur zachtjes doorkoken, met de staafmixer er door om de blaadjes goed fijn te maken, dan in een thermoscan een paar uur laten staan. schudden, zeven. en drinken.

effect duurt dan 4 uur lang, is niet geschikt voor beginnende trippers.

Ze zeggen dat het niet verslavend is, maar ik vind het zo wel erg lekker

Je moet je dan laten gaan, en alles op je af laten komen, (en door je heen laten kruipen) Het effect dat je op den duur geen enkele angst meer hebt bij geen enkele visual of rare gedachtekronkel , word zeer goed beloond.
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » ma aug 27, 2012 10:22 pm

En hoe is de intensiteit in vergelijking met een dmt trip als je dit rookt?
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor MDMAmazing » vr aug 31, 2012 11:21 pm

Wat prefereren jullie, een DMT trip in het donker of licht?

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » vr aug 31, 2012 11:38 pm

Goed verlichte kamer, dan komen de visuals het beste tot hun recht
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor MDMAmazing » vr aug 31, 2012 11:54 pm

snuifduif schreef:Goed verlichte kamer, dan komen de visuals het beste tot hun recht
Zal je die rook lang ruiken? Denk niet dat m'n ouders het chill vinden zo'n verbrande plastic geur

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » vr aug 31, 2012 11:59 pm

Nee, is ook geen 'echte' rook. Het is verdampte dmt.

Zo'n ouwe dmt pijp kan wel goed stinken trouwens
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Kraak » za sep 01, 2012 5:04 pm

snuifduif schreef:

Mijn oude vertrouwde bong stinkt ook een uur in de wind. Na honderd keer schoonmaken proef ik nog steeds DMT bij mijn wiet :keta:
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » za sep 01, 2012 6:28 pm

Sjarel schreef:
snuifduif schreef:

Mijn oude vertrouwde bong stinkt ook een uur in de wind. Na honderd keer schoonmaken proef ik nog steeds DMT bij mijn wiet :keta:

Je moet het pijpgedeeltje eraf halen en dat goed schoonbranden boven het gasfornuis (mits dit kan natuurlijk) als het van glas is ook niet op het koude aanrecht leggen of onder de kraan want dan breekt ie.

Anders doorspoelen met ethanol of aceton. Of heet water met soda
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Ketalar » za sep 01, 2012 6:41 pm

MDMAmazing schreef:
snuifduif schreef:Goed verlichte kamer, dan komen de visuals het beste tot hun recht
Zal je die rook lang ruiken? Denk niet dat m'n ouders het chill vinden zo'n verbrande plastic geur

Als het echt zo naar verbrand plastic ruikt, dan doe je het verkeerd. Oké, het hoort wel te stinken, maar niet dat de hele kamer ernaar ruikt. Dan verbrand/verspil je dmt
Miss PsYchedelic
you rush through my system...

You are what you take
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Velvet » za sep 01, 2012 10:59 pm

Maddog schreef:Ik ben tegenwoordig aan de Psychotria viridis( 30 gram blad) met harmala(2 gram zaadjes) .

Mimosa hostilis is dan misschien net een stuk goedkoper?
Velvet
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Drefbon » za sep 01, 2012 11:48 pm

Velvet schreef:
Maddog schreef:Ik ben tegenwoordig aan de Psychotria viridis( 30 gram blad) met harmala(2 gram zaadjes) .

En een stuk viezer... :puke:
Dref = back
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor MDMAmazing » zo sep 02, 2012 2:34 pm

Gister een stormaansteker gebruikt want hierbij kon ik toch wat meer damp produceren dan met een normale. Een enorme hijs genomen en ingehouden (Goh, das nog best lastig). Daarna voelde ik mezelf opstijgen en hoorde ik een soort van brom. Toen kwam ik zonder dat ik het wist in een roze ruimte. Er was de hele tijd een soort jack in the box clowntje voor me, alleen dan zonder box :P. Hij werd wel een beetje vervelend na een tijdje want hij zat maar heen en weer te bewegen en voor me te lachen met zijn typische gezicht. Ik heb nog veel meer gezien maar tijd om dat allemaal te onthouden had ik niet. Ook duurde de trip erg kort, 5 minuten ofzo? Apart, maar ik was ook wel blij dat het over was want de eerste keer ben je toch wel een beetje angstig :p

Alleen dan zat overal nog bevel & emboss (3d achtig effect) in, maar ik heb nu geen Photoshop.

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » ma sep 03, 2012 12:21 am

Ik zag een keer na een hit een vervelend soort insect rond m'n hoofd vliegen die opeens verdween en toen voelde ik een kloppende steek in de zijkant van mn hoofd. Ik dacht dat ie zich in mn hersens aan het boren was :kleuter:
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Tripper » ma sep 03, 2012 11:59 am

Velvet schreef:

wow, een MAO met Phalaris is niet echt goed, gezien er Gramine in zit.
DMT
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur

Berichtdoor Tripper » ma sep 03, 2012 12:01 pm

MDMAmazing schreef:

.

Heel duidelijk. NOT! :)) Dan toch maar aan de Photoshop?
DMT
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur

Berichtdoor Velvet » ma sep 03, 2012 3:18 pm

Tripper schreef:wow, een MAO met Phalaris is niet echt goed, gezien er Gramine in zit.

Mimosa is goedkoper en gezonder (geen gramine) dan Phalaris, over de smaak zal ik me verder niet uitlaten.
Velvet

Berichtdoor Maddog » ma sep 03, 2012 10:51 pm

Het effect van de thee, is heel erg prettig, als ik dat zo kan zeggen. Een warm gevoel, en alles komt in golven op. En je kan het sturen.

Ik verdeel de thee over 4 porties, die ik dan met een kwartier pauze ertussn drink. je kan ook alles ineens drinken, het duurde ongeveer 4 uur, met daarna wat na-effecten

Ik heb nu thee gemaakt met Banisteriopsis Caapi en Psychotria Vridis. de thee smaakt een beetje naar paddo.

Beiden samen aan de kook gebracht, eerst tegen de kook aan in ene klein beetje water, en dit in een thermoscan gestopt, voor de tweede keer water erop, en aan de kook gebracht tot het water weer kleurde, dit weer in de thermoscan. en ten slotte voor de derde keer water erop, en toen dat twee uur lang tegen de kook aan heeft gezeten, dit alles inclusief schors en blad in de thermoscan. en dat 10 uur laten staan, met af en toe op de kop houden en weer terug.

op den duur kan je aan de bladeren zien dat het lang genoeg heeft gekookt, de thee met de plantendelen 10 uur laten staan geeft zeker een verschil.

Eens kijken wat deze avond brengt.
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Maddog » ma sep 03, 2012 10:53 pm

MDMAmazing schreef:Gister een stormaansteker gebruikt want hierbij kon ik toch wat meer damp produceren dan met een normale. Een enorme hijs genomen en ingehouden (Goh, das nog best lastig). Daarna voelde ik mezelf opstijgen en hoorde ik een soort van brom. Toen kwam ik zonder dat ik het wist in een roze ruimte. Er was de hele tijd een soort jack in the box clowntje voor me, alleen dan zonder box :P. Hij werd wel een beetje vervelend na een tijdje want hij zat maar heen en weer te bewegen en voor me te lachen met zijn typische gezicht. Ik heb nog veel meer gezien maar tijd om dat allemaal te onthouden had ik niet. Ook duurde de trip erg kort, 5 minuten ofzo? Apart, maar ik was ook wel blij dat het over was want de eerste keer ben je toch wel een beetje angstig :p

Alleen dan zat overal nog bevel & emboss (3d achtig effect) in, maar ik heb nu geen Photoshop.

Maddog
Woef
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Tripper » di sep 04, 2012 12:10 am

Ow jah, nou zie ik het. Je hebt een stijve piemel.
DMT
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur

Berichtdoor MDMAmazing » za sep 29, 2012 1:45 pm

Oeh, weer 200mg binnen hoor. Gaat een leuk weekendje worden dit. Klinkt misschien raar maar dit is echt een van mijn favoriete drugs. Ook het gevoel in je lichaam, alsof je constant klaarkomt alleen dan milder. Echt zo heerlijk dit spul.

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Glazuur » ma okt 29, 2012 5:49 pm

Is er toevallig iemand bekend met de volgende methode: knip de bodem uit een plastic fles, vouw een dubbele laag aluminiumfolie om de onderkant en zijkant van de fles, leg de kristallen aan de binnenkant van de folie, schuif deze weer om de fles, verdamp de DMT en trek vervolgens de fles in een keer leeg. Zag hiervan een filmpje op Youtube, en klonk makkelijk en veiliger dan gedoe met boren in glazen flessen enzo.
Volgende week m'n eerste reis!
Zoals mijn opa altijd zei: 'Een hobby mag wat kosten!'
Glazuur

Berichtdoor snuifduif » ma okt 29, 2012 7:54 pm

Mijn tip is om dmt te verdampen via convectie. Via conductie verbrand je het veel te snel
snuifduif
Bokito
DF Addict

VorigeVolgende

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven