Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
MDMAmazing schreef:Dan ga ik dat doen. Maar als iemand 20mg heeft gerookt en er 1-2 grote halen van heeft gehad, dan blijft er toch evengoed nog DMT in het staalwol zitten? Als ik dan weer 20mg erin doe heb ik eigenlijk 25-30mg toch?
Ik heb 200mg gekocht voor (volgens mij) een zeer redelijke prijs. Evengoed klote om te horen dat de meeste mensen veel DMT verpesten in het begin. Maarja, ik zal wel zien wat het wordt. De machine ziet er in ieder geval perfect uit en ik heb zowel normale aanstekers als stormaanstekers. Maar ik denk dat ik voor een normale aansteker ga.Drefbon schreef:Het is in het begin inderdaad zeer moeilijk om DMT te roken, het lijkt me verstandig om gewoon een flinke hoeveelheid aan te schaffen zodat je met heel weinig kan beginnen waarna je in alle rust de dosis kan verhogen.
DMT roken vond ik dus altijd zeer moeilijk, het heeft lang geduurd voordat ik de ideale pijp gevonden had en Ik heb ook eerst grote hoeveelheden DMT verpest voordat ik voor het eerst in hyperspace was. Maar het was het wel waard.
Blijf gewoon expirimenteren, op die manier kan je een rooktechniek ontwikkelen die het beste bij jou past.
MDMAmazing schreef: De machine ziet er in ieder geval perfect uit en ik heb zowel normale aanstekers als stormaanstekers. Maar ik denk dat ik voor een normale aansteker ga.
En als ik de DMT in de staalwol ga smelten moet ik met een normale vlam het glas verhitten toch?snuifduif schreef:MDMAmazing schreef: De machine ziet er in ieder geval perfect uit en ik heb zowel normale aanstekers als stormaanstekers. Maar ik denk dat ik voor een normale aansteker ga.
Machine is inderdaad het beste, ik gebruik alleen geen staalwol maar van die bonggaasjes waar ik er 5 in een propje vouw met een tang. Als je dat héle dunne staalwolhebt gaat het namelijk verbranden.
En ik zou toch echt een stormaansteker gebruiken en dan als volgt;
Doe de aansteker aan en houd hem op het gaasje gericht maar van een flinke afstand, nu zuig je aan de opening van je machine met de kracht die je gebruikt als je door een peuk hijst (zorg dat je longen compleet leeg zijn) nu breng je langzaam de aansteker dichterbij totdat je een mooie witte wolk door je machine ziet vliegen. Nu haal je je aansteker weer íets weg en breng je hem weer dichterbij en dit herhaal je tot je machine vol zit met dmt rook. Uitblazen en met een krachtige teug leegzuigen terwijl je nog wat hitte aan het gaasje toevoegt. En dan inhouden en liftoff
Zal je die rook lang ruiken? Denk niet dat m'n ouders het chill vinden zo'n verbrande plastic geursnuifduif schreef:Goed verlichte kamer, dan komen de visuals het beste tot hun recht
snuifduif schreef:
Zo'n ouwe dmt pijp kan wel goed stinken trouwens
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Sjarel schreef:snuifduif schreef:
Zo'n ouwe dmt pijp kan wel goed stinken trouwens
Mijn oude vertrouwde bong stinkt ook een uur in de wind. Na honderd keer schoonmaken proef ik nog steeds DMT bij mijn wiet
MDMAmazing schreef:Zal je die rook lang ruiken? Denk niet dat m'n ouders het chill vinden zo'n verbrande plastic geursnuifduif schreef:Goed verlichte kamer, dan komen de visuals het beste tot hun recht
Maddog schreef:Ik ben tegenwoordig aan de Psychotria viridis( 30 gram blad) met harmala(2 gram zaadjes) .
Velvet schreef:Maddog schreef:Ik ben tegenwoordig aan de Psychotria viridis( 30 gram blad) met harmala(2 gram zaadjes) .
Mimosa hostilis is dan misschien net een stuk goedkoper?
Velvet schreef:Maddog schreef:Ik ben tegenwoordig aan de Psychotria viridis( 30 gram blad) met harmala(2 gram zaadjes) .
Mimosa hostilis is dan misschien net een stuk goedkoper?
Tripper schreef:wow, een MAO met Phalaris is niet echt goed, gezien er Gramine in zit.
MDMAmazing schreef:Gister een stormaansteker gebruikt want hierbij kon ik toch wat meer damp produceren dan met een normale. Een enorme hijs genomen en ingehouden (Goh, das nog best lastig). Daarna voelde ik mezelf opstijgen en hoorde ik een soort van brom. Toen kwam ik zonder dat ik het wist in een roze ruimte. Er was de hele tijd een soort jack in the box clowntje voor me, alleen dan zonder box . Hij werd wel een beetje vervelend na een tijdje want hij zat maar heen en weer te bewegen en voor me te lachen met zijn typische gezicht. Ik heb nog veel meer gezien maar tijd om dat allemaal te onthouden had ik niet. Ook duurde de trip erg kort, 5 minuten ofzo? Apart, maar ik was ook wel blij dat het over was want de eerste keer ben je toch wel een beetje angstig
Alleen dan zat overal nog bevel & emboss (3d achtig effect) in, maar ik heb nu geen Photoshop.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 11 gasten