Glazuur schreef:Btw, ik vroeg me het volgende af: ik heb van de week DMT geprobeerd te verdampen, is deels gelukt, maar ik heb ook een deel verbrand. Toen ik nu de rook in een teug naar binnen probeerde te halen (retescherp door de verbranding, of course) heb ik tot twee keer toe mijn lippen en tong 'verbrand'. Dit verbrande gevoel was na een paar uur weg, maar dit was wel echt bijzonder onprettig tijdens de reis. Zijn jullie hier bekend mee?
Glazuur schreef:Btw, ik vroeg me het volgende af: ik heb van de week DMT geprobeerd te verdampen, is deels gelukt, maar ik heb ook een deel verbrand. Toen ik nu de rook in een teug naar binnen probeerde te halen (retescherp door de verbranding, of course) heb ik tot twee keer toe mijn lippen en tong 'verbrand'. Dit verbrande gevoel was na een paar uur weg, maar dit was wel echt bijzonder onprettig tijdens de reis. Zijn jullie hier bekend mee?
snuifduif schreef:Je zou er tot 1% uit moeten kunnen halen, dat haalde ik tenminste.
Uit 100 gram poeder 1 gram dmt
DiMiTri schreef:Hallo allemaal, ik lees al een tijdje met veel plezier mee hier en heb me nu geregistreerd omdat ik er zelf niet meer helemaal uitkom. Ik probeer al een tijdje DMT te maken, maar ik heb nu al heel wat uren en Mimosa verspild zonder noemenswaardig resultaat. Mijn beste resultaat is nog geen 100 mg uit 100 gram Mimosa. Veels te weinig heb ik van jullie begrepen.
Nu zijn er 2 mogelijkheden, of ik doe het niet goed, of de spullen die ik gebruik zijn niet goed.
Ik heb heel veel over de verschillende tek´s gelezen en ik volg zelf voornamelijk Snuifduif´s tek. Ik kan me haast niet voorstellen dat ik iets niet goed doe, want zo ingewikkeld is het allemaal niet. Aan de andere kan lees ik ook nergens dat er slechte kwaliteit Mimosa in de handel zou zijn. Of wel?
MOD EDIT: knip voor de zekerheid
Oizo schreef:Is er kruistolerantie tussen DMT & 2C-B?
Maw, zou je de éne avond DMT kunnen roken en de avond erop een 2cb trip kunnen doen?
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten