NorthernLightBE schreef:Iedereen aan de dmt
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Petrovic schreef:Ik had juist altijd voor ik begon dat ik ziek gespannen was. Hoge hartslag etc.
snuifduif schreef:Ik heb op het moment van opkomen altijd zo'n idee 'waar ben ik aan begonnen' maar dat is zo weer weg.
snuifduif schreef:Ik ga vandaag maar eens zelf een dmt TEK maken voor de Nederlandse dmt boeren onder ons.
Balance schreef:Cool, heb je een eigen methode ontwikkelt? Ik ben benieuwd naar je tek.
Petrovic schreef:snuifduif schreef:Ik ga vandaag maar eens zelf een dmt TEK maken voor de Nederlandse dmt boeren onder ons.
Als je het maar niet op het forum post.
snuifduif schreef:Ik ga vandaag maar eens zelf een dmt TEK maken voor de Nederlandse dmt boeren onder ons.
But build to destroy
You play with my world
But build to destroy
You play with my world
Sjarel schreef::love: Net een volle DMT trip gehad, een echte breakthrough. Woooo.. Meer heb ik er niet over te zeggen. Ik ben echt overdonderd en ondersteboven. Alweer.
But build to destroy
You play with my world
Sjarel schreef:Jammer genoeg vergeet je er zo veel van.
Petrovic schreef:Sjarel schreef:Jammer genoeg vergeet je er zo veel van.
Neem iets minder dan blijft alles veel beter hangen. Ook al eens met ogen open gedaan? Alles zien er dan zo cartoonachtig uit.
But build to destroy
You play with my world
But build to destroy
You play with my world
snuifduif schreef:Mijn TEK is af.
Iedereen die een linkje wil moet mij maar PM'en of rondsnuffelen naar 'dutch community tek' in het 'introduction essay' gedeelte van dmt-nexus.me
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten