snuifduif schreef:Nog een tip, zorg dat je geen dmt sporen aan je vingers hebt als je in je oog wrijft. au
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
But build to destroy
You play with my world
snuifduif schreef:Kut gaasjes, alles lekt erdoor heen
But build to destroy
You play with my world
snuifduif schreef:Gebruik jij dat?
Ik heb 3 gaasjes op elkaar maar het lekt allemaal mn pijpje in, nu zit ie vol met bruine olie achtige aanslag
Hoe was de bodyload voor jouw bij deze breakthrough? In mijn pharmuasca experiment dat richting de bad trip is gegaan had ik ook de hele tijd het idee dat ik "weg viel" echter voelde ik mij lichamelijk extreem ongemakkelijk. Dit ongemak is ook de voornamelijkste trigger geweest waardoor ik richting de bad trip ging. Lichamelijk voelde ik mij *kut* en niks was prettig om te ervaren (b.v. alle muziek die ik geprobeerd heb kwam onplezierig over).Sjarel schreef:Een ''breakthrough'' of ''alternative reality trip'' is altijd met je ogen dicht, als je genoeg rook hebt val je gewoon weg en denk je de komende 3 minuten niet eens meer aan ogen openen of uberhaubt aan de echte realiteit. Ik heb dit ervaren met dosissen van 50 mg + maar heb ook gehoord van mensen die het met 35mg al dkunnen bereiken. Met ogen open vallen de visuals bij mij vaak wel mee, het valt me wel op dat alles extreem symmetrisch is.
Claviceps schreef:Sjarel schreef:
De essentie van mijn vraag is dus eigenlijk hoe jouw beleving van deze breakthrough was. Het komt in ieder geval over alsof je redelijk relaxed van de show hebt kunnen genieten.
But build to destroy
You play with my world
Einstein schreef:Ik heb dat ook wel gehad, niet vanwege de bodyload of dergelijke (wel heb ik bij 5-MeO-DMT het gevoel gehad dat mijn ademhaling stopte), maar ik had het gevoel dat ik ergens terecht was gekomen waar ik eigenlijk niet had mogen zijn, ook op een lagere dosis.
But build to destroy
You play with my world
But build to destroy
You play with my world
But build to destroy
You play with my world
But build to destroy
You play with my world
Maccuhayu schreef:Zoek al een jaar naar DMT, is nagenoeg onbereikbaar, have fun!
NorthernLightBE schreef:Wat is ongeveer de goede begindosis? Ik wil echt het 'volle' DMT effect zeg maar. Mogelijk om 50mg te roken dan?
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten