Trippie schreef:Ben hierdoor ook van plan het alleen in mijn bed te doen, is dit een overdreven onverantwoord idee?
Lavalamp schreef:Trippie schreef:Ben hierdoor ook van plan het alleen in mijn bed te doen, is dit een overdreven onverantwoord idee?
Gisteren nog gedaan, gaat prima
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Trippie schreef:Godverdomme iedereen zit hier maar DMT te roken tegen de sterren op en ik moet tot vrijdag wachten
Lavalamp schreef:Trippie schreef:Godverdomme iedereen zit hier maar DMT te roken tegen de sterren op en ik moet tot vrijdag wachten
Wees gelukkig en prijs de heer dat je MAAR tot vrijdag moet wachten.
NorthernLightBE schreef:Net voor t eerst gedaan, chill leuk trip heftig ook.
snuifduif schreef:Ik heb ontdekt dat je het beste in een hdpe plastig bak/fles kan kristalliseren.
De kristallen blijven namelijk helemaal niet plakken dus 1x schudden en alles drijft in de wasbenzine.
Dat in een koffiefilter gieten, je mond over de filter zetten dat het goed afsluit en een lange teug rustig blazen. Dan blaas je alle wasbenzine er meteen doorheen en zit je filter vol met mooie kristallen
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
snuifduif schreef:Ik had eerst een plastic bakje waar de kristallen totaal niet aan plakten maar daar zat een kleine naad in die oploste door de wasbenzine.
Nu heb ik een laboratorium spuitfles maar daar blijft het wat beter aan plakken. Gewoon heel hard schudden en gieten maar
350mg aan verse kristallen
snuifduif schreef:Net weer een trip gehad waar mijn hele kamer een grote cartoon leek. Geweldig als dat gebeurt
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten