Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Kratom

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Re: Kratom

Berichtdoor PoisonDrink » za maart 19, 2011 10:51 pm

Tripkonijn schreef:
PoisonDrink schreef:Jammer dat het zo moeilijk is om een boom(pje) te groeien uit zaadjes. Anders deed ik het meteen! :grin: Tenzij ze ook ergens in een tuincentrum te koop zijn. Kratom heeft wel mooie blaadjes.


Inderdaad :) guarana wil ik ook kweken maar lijkt me ook moeilijk


Ow deze reactie had ik overlezen precies. En guarana lijkt me ook best leuk! Waarschijnlijk ga ik binnenkort ephedra groeien, dus dat is ook wel iets gelijkaardigs qua effect.. Enkel denk ik gelezen te hebben dat ephedra zeer traag groeit. Maar dat maakt me weinig uit, ik heb geen haast.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Kratom

Berichtdoor SjaakT » za maart 19, 2011 11:42 pm

PoisonDrink schreef:
SjaakT schreef:Dit is precies wat ik voelde. Verdoofd gevoel, warm en heel erg blij! :)


Heb je een extract gebruikt? Gek dat er geen ene goeie comment te vinden is op azarius over Kratom.


http://azarius.net/smartshop/psychedelics/kratom/kratom_leaves_thai/

Wel degelijk goeie comments hoor! Nee, geen extract, gewoon deze Thai gekocht in poedervorm. Werkt goed!
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Cropp » zo maart 20, 2011 12:41 pm

Ik had het gevoel dat ik een 3 pilsjes had gedronken op een lege maag, meer niet.
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Kratom

Berichtdoor herejezus » zo maart 20, 2011 12:44 pm

Ik heb vaak genoeg kratom gebruikt, maar merk er nooit echt iets van :woeh:
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Naamdrager » zo maart 20, 2011 1:44 pm

Ik vind die tweedeling in ervaringen op het net wel heel grappig. Of je leest dat iemand amper wat merkt, óf hij vindt het geweldig. Denk zelf toch echt dat het voor een groot deel komt door verschillen in kwaliteit van het spul. En misschien ook door onduidelijkheid over de juiste manier van inname.

Het effect is niet echt te beschrijven vind ik, het voelt enorm raar (lees: spacy) in je hoofd, en het ene moment heb ik veel energie, en krijg ik tintelingen in mijn benen, en het andere moment vallen mijn ogen bijna dicht. Dosis was om en na bij 5,5-6 gram.

Als ik dit lees denk ik dat je ietsje teveel genomen hebt. Dan wordt het snel onrustig en wat minder relaxed. Zelf neem ik normaliter 3-4g bladpoeder. Je moet bij kratom je 'sweet spot' zien te vinden geloof ik, waarop het prettige effect maximaal is, zonder dat je die onrust krijgt. Lichte misselijkheid is vaak ook een teken dat je iets te hoog zit.
Naamdrager
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 9:24 pm

Re: Kratom

Berichtdoor SjaakT » zo maart 20, 2011 3:12 pm

Ik had 6 gram bladpoeder op, maar ik vond het totaal NIET teveel. Heel soms een lichte vlaag van misselijkheid, maar ik voelde me fantastisch. Maar zoals boven ook te lezen is, de ene reageert anders als de andere, en ik vond het geweldig. Ik had namelijk geen last van onrust, alleen tijdens de naspace, maar tijdens het hele effect, van ongeveer 4 uur, heb ik nergens last van gehad, behalve van het lekkere gevoel :P

EDIT: ik was net in het opiaten topic aan het lezen, en iemand die ook opiaten (heroine etc) gebruikt heeft, beschreef precies hetzelfde als ik gevoeld heb gisteren: "je hebt je een heerlijk warm, pijnloos en zorgeloos gevoel".
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Kratom

Berichtdoor PoisonDrink » zo maart 20, 2011 4:53 pm

SjaakT schreef:Ik had 6 gram bladpoeder op, maar ik vond het totaal NIET teveel. Heel soms een lichte vlaag van misselijkheid, maar ik voelde me fantastisch.


Naamdrager schreef:Je moet bij kratom je 'sweet spot' zien te vinden geloof ik, waarop het prettige effect maximaal is


Bingo! :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Kratom

Berichtdoor onbekend » zo maart 20, 2011 5:42 pm

Ik vind kratom ook een Fantastisch middel, en gebruik het ook regelmaitig (1-3 keer per week)
:love: Het is op ieder geval wel verslavend, omdat het zo fijn is en ik er heleemaal geen bijwerkingen van heb. Het is wel belangrijk dat er regelmatig een pause van minimaal 4-5 dagen ingelegt word, bij dagelijks jaarelang gebruik kan er een Fysieke verslaving hoe bij Opium onstaan. Beter natuurlijk langere tijd pause, en het gebruik op 1-2 keer maandelijks houden :wink:

De soort "Maeng da" is trouwens sterker, en ik merk het effekt al vanaf 1-2 gram. voor een sterk effekt heb ik wel wat meer nodig. Ook werkte bij mij kratom op het begin niet erg goed, het echte kratom effekt had ik pas na een paar keer gebruiken.

De beschrijving van naamdrager treft het heel erg goed, en ik ben het met bijna alles eens :wink:
Kratom is ook erg goedkoop, in indonesia kan men 1kg al vanaf 60€ bestellen, wel niet de maeng da hiervan heb ik ongeveer 10-15 gram nodig voor een sterke sedering. (borneo red vein)
Avatar gebruiker
onbekend
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 9:41 pm

Re: Kratom

Berichtdoor PoisonDrink » zo maart 20, 2011 5:45 pm

Zou jij niet beter een paar Kratom boompjes zetten? Lijkt me echt vet om er zo te hebben. Maar ze hebben wel redelijk wat verzorging nodig. :smokin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Kratom

Berichtdoor onbekend » zo maart 20, 2011 5:55 pm

Zo een boompje zou ik wel willen hebben 8-) Maar ik denk niet dat deze hier goed zullen groeien, had al wat infos gezocht maar niet veel gevonden. Alleen dat het uit zaad bijna onmogelijk is ze te ontkiemen :grin: Maar zo een Kilo is denk ik wel genoeg voor wat langer dan een jaar :smokin:
Avatar gebruiker
onbekend
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 9:41 pm

Re: Kratom

Berichtdoor PoisonDrink » zo maart 20, 2011 6:05 pm

onbekend schreef:Alleen dat het uit zaad bijna onmogelijk is ze te ontkiemen :grin:


Enkel als het zaad nog goed vers is, kan het ontkiemen. Maar er zijn enkele online shops die kratom stekken verkopen. Heeft wel een hoge luchtvochtigheid nodig en redelijk wat licht dacht ik. Maar eens de boom wat groter is zal hij wel te acclimatiseren zijn denk ik, zoals salvia ook kan.

Maarja, zo duur is het blijkbaar niet. Ik zou deze dingen eens dringend moeten uittesten (ook kanna bijvoorbeeld)! Maar ik wil ze ook als boom/plant hebben later, gewoon omdat het kan. :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Kratom

Berichtdoor onbekend » zo maart 20, 2011 6:20 pm

Alles in de tuin hebben is wel fijn ja 8-) Ik zal dit jaar denk ik ephedra en kath planten, kratom steckies heb ik nergens kunnen vinden alleen bij 1 site uitverkocht. Maar een steckie koste ook volgens mij iets van 60€ ofzo, daarvoor krijg ik al meer dan een jaarvorraad. :grin:

Bij kratom is het ook belangrijk niets van te voren te eten, anders gaat er veel werking verloren. Ik eet meestal 10 minuten erna iets, want als de werking er is gaat de honger weg. Dus beter er tussen nog wat eten :smokin:

Kanna is trouwens ook best leuk, vooral met wat alcohol erbij. Maar kratom vind ik tog veel leuker, maar niet echt te vergelijken :wink:
Avatar gebruiker
onbekend
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 9:41 pm

Re: Kratom

Berichtdoor PoisonDrink » zo maart 20, 2011 6:23 pm

onbekend schreef:kath planten


Heb je hier stekjes voor gevonden? En 60 euro is wel veel voor een stek kratom ja!
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Kratom

Berichtdoor onbekend » zo maart 20, 2011 6:39 pm

Ik had een site gevonden maar ze zijn nu uitverkocht :| Maar ik zit net te zoeken, mischien vind ik nog een ander. http://www.magic-plants.com/eshop/produ ... -khat.html

Dit geld tog niet als drugs en mag in het forum geplaats worden toch? anders ff zeggen dann editeer ik het metteen :wink:
Avatar gebruiker
onbekend
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 9:41 pm

Re: Kratom

Berichtdoor PoisonDrink » zo maart 20, 2011 6:41 pm

onbekend schreef:Dit geld tog niet als drugs en mag in het forum geplaats worden toch? anders ff zeggen dann editeer ik het metteen :wink:


Volgens mij is het gewoon een legale plant. En zolang er geen extractie-methodes of iets dergelijks worden besproken lijkt het me wel in orde. Hoewel ik ook niet elke regel ken. :smokin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Kratom

Berichtdoor Tripkonijn » zo maart 20, 2011 9:33 pm

vette site jongens :)
'leer uit een slechte ervaring' zei grootvader konijn
Avatar gebruiker
Tripkonijn
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 362
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:02 pm
Woonplaats: in't Konijnenhol

Re: Kratom

Berichtdoor RobTrip » ma maart 21, 2011 1:17 pm

Interessant. Denk dat ik ook maar eens 10 gram poeder ga bestellen. 5 gram is dan een mooie dosis toch? Gewoon mengen met bijvoorbeeld cola, zoals hier eerder werd gezegd?
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm

Re: Kratom

Berichtdoor SjaakT » ma maart 21, 2011 3:15 pm

Yup, gewoon mengen en wegtikken!
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Spoednick » ma maart 21, 2011 7:53 pm

PoisonDrink schreef:
SjaakT schreef:Dit is precies wat ik voelde. Verdoofd gevoel, warm en heel erg blij! :)


Heb je een extract gebruikt? Gek dat er geen ene goeie comment te vinden is op azarius over Kratom.


Waarschijnlijk omdat het slechte kwaliteit is, die ze dan ook nog eens voor een oplichtersprijs verkopen.
Avatar gebruiker
Spoednick
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 252
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:05 pm

Re: Kratom

Berichtdoor PoisonDrink » ma maart 21, 2011 8:54 pm

Spoednick schreef:Waarschijnlijk omdat het slechte kwaliteit is, die ze dan ook nog eens voor een oplichtersprijs verkopen.


Kan goed zijn. Prijzen zijn wel een beetje aan de dure kant ja. :|
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Kratom

Berichtdoor SjaakT » ma maart 21, 2011 9:26 pm

Klopt, was erg duur, maar ik had het er voor over om het gewoon te proberen. Koop het nu ook gewoon bij een site waar de prijzen wel normaal zijn. :)
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Kratom

Berichtdoor RobTrip » ma maart 21, 2011 11:19 pm

SjaakT schreef:Klopt, was erg duur, maar ik had het er voor over om het gewoon te proberen. Koop het nu ook gewoon bij een site waar de prijzen wel normaal zijn. :)


Zijn de prijzen van Azarius duur? Of bestaan er veel goedkopere opties?...
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm

Re: Kratom

Berichtdoor PoisonDrink » di maart 22, 2011 1:10 am

RobTrip schreef: Zijn de prijzen van Azarius duur? Of bestaan er veel goedkopere opties?...


Ja alles valt wel goedkoper te vinden. Maarja ze moeten er ook iets aan verdienen he.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Kratom

Berichtdoor RobTrip » di maart 22, 2011 4:50 pm

PoisonDrink schreef:
RobTrip schreef: Zijn de prijzen van Azarius duur? Of bestaan er veel goedkopere opties?...


Ja alles valt wel goedkoper te vinden. Maarja ze moeten er ook iets aan verdienen he.


Iets duurder is niet erg, maar als het ergens anders voor de helft is te krijgen gaat het wel uitmaken...
Maar volgens mij is dat niet het geval
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm

Re: Kratom

Berichtdoor PoisonDrink » di maart 22, 2011 5:08 pm

RobTrip schreef:Iets duurder is niet erg, maar als het ergens anders voor de helft is te krijgen gaat het wel uitmaken...


Geen idee, misschien kent iemand goedkopere sites..
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Kratom

Berichtdoor SjaakT » di maart 22, 2011 8:06 pm

Ik heb net 100g besteld voor 26 euro. En bij azarius is 50g 45 euro. Dus tja..
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Kratom

Berichtdoor RobTrip » di maart 22, 2011 8:22 pm

SjaakT schreef:Ik heb net 100g besteld voor 26 euro. En bij azarius is 50g 45 euro. Dus tja..


Welke shop? Of anders PM als het niet is toegestaan....
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Naamdrager » wo maart 23, 2011 8:01 pm

RobTrip schreef:Iets duurder is niet erg, maar als het ergens anders voor de helft is te krijgen gaat het wel uitmaken...
Maar volgens mij is dat niet het geval

Je kan het op andere sites voor 1/10 van de prijs krijgen, en dat is waarschijnlijk betere kwaliteit. Je moet dan een kleine kilo in 1 keer bestellen (+/-70E).
Naamdrager
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 9:24 pm

Re: Kratom

Berichtdoor PoisonDrink » do maart 24, 2011 3:41 pm

Naamdrager schreef:Je kan het op andere sites voor 1/10 van de prijs krijgen, en dat is waarschijnlijk betere kwaliteit. Je moet dan een kleine kilo in 1 keer bestellen (+/-70E).


Dan weten we ook meteen waar azarius zn kratom koopt. :lol:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Kratom

Berichtdoor SjaakT » do maart 24, 2011 3:56 pm

Ja, koop daar nooit meer Kratom :P
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron