SjaakT schreef:Yup, poeder. Extracten schijnen niet even lekker aan te voelen, of een mindere werking te hebben. Meestal het eerste, dat het te hard is.
@herejezus: lekker spul he
Flameon schreef:Als ik jullie verhalen zo hoor, en na wat research van andere, dan ben ik bang dat dit ook een goedje is wat snel genoeg illegaal gaat worden (net zoals het snel ging bij 4 fluor)
Inhale schreef:SjaakT schreef:Yup, poeder. Extracten schijnen niet even lekker aan te voelen, of een mindere werking te hebben. Meestal het eerste, dat het te hard is.
@herejezus: lekker spul he
Poeder is 10 gram voor 10 euro bij azarius, vind ik nog wel een redelijke prijs om het een keer te proberen.
herejezus schreef:Spoednick schreef:herejezus schreef:En dit zijn twee adressen waar je goedkope kratom kunt halen:
http://www.thai-kratom.de/
http://www.bikhuk.com/
Ik heb het via azarius moeten bestellen, omdat ik geen mogelijkheden had om daar te kunnen betalen, maar zorg voor die mogelijkheden, want het scheelt enorm veel geld.
Ik heb bij die eerste 500g besteld en gewoon betaald met bankoverschrijving hoor.
dude, serieus? hoe?![]()
ik heb rabobank, kan daar niet mee....
Spoednick schreef:herejezus schreef:Spoednick schreef:
Ik heb bij die eerste 500g besteld en gewoon betaald met bankoverschrijving hoor.
dude, serieus? hoe?![]()
ik heb rabobank, kan daar niet mee....
Euh gewoon een mail gestuurd of ik niet via bank transfer kon betalen. Dat ging en via hun IBAN-nummer heb ik een overschrijving gedaan. Ik weet niet wat ik nog meer kan zeggen..
welkompaul schreef:Ik heb net 400 Gr Indo Kratom en 50 Gr Extract besteld bij Bikhuk voor 83 Euro.Heb het geld gewoon overgeschreven naar een Nederlands rekeningnummer en de kwaliteit van de vorige bestelling was super. Daar kan Azarius niet aan tippen.
Inhale schreef:Krijg je er ook iets als een kater van na afloop?
Effecten
De effecten van kratom zijn betrekkelijk mild en vrij divers, maar de hoofdzakelijke effecten zijn sedatie, euforie en empathie. Voor sommige kan het ook als een afrodisia werken of kan er een lichte stimulatie gevoeld worden, vergelijkbaar zoals je met GHB ook tegelijkertijd gesedeerd en gestimuleerd kan zijn.
herejezus schreef:empathie wat je bij kratom wel weer hebt
PoisonDrink schreef:herejezus schreef:empathie wat je bij kratom wel weer hebt
Wat een wonderbaarlijk middel, als het zelfs jou empathie kan laten voelen.
PoisonDrink schreef:Misschien moet je het maar elke dag gebruiken.
PoisonDrink schreef:Je wordt er niet echt spraakzaam van precies.
PoisonDrink schreef:Ik vind het nog altijd jammer dat azarius geen kratom stekjes meer verkoopt. Anders zou ik er sowieso wel een gekocht hebben, aangezien dat zaadjes nogal moeilijk te groeien zijn heb ik verstaan. Zou dat geen idee voor jou zijn herejezus? Een kratom boom (of bos) in je tuin.
PoisonDrink schreef:Heb je vandaag al 35gr op? Geen idee of dat veel is..
PoisonDrink schreef:Zou je kunnen ODen op kratom?
herejezus schreef:Ja, en dat levert nare effecten op. Je maag werkt niet meer, je bent zo misselijk en duizelig dat je wel wou dat je gewoon doodging, en je kunt heel lang half slapen, half dromen...
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast