No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Einstein schreef::roll2:
Over LSD ook niet, geen reden om er geen topic over te maken, als je dat bedoelt. Wat is er zoal dan niet bekend?
FRESH schreef:Het grappige aan Salvia vind ik dat je, wacht op het effect van: "wanneer zit ik nu in mijn trip, wanneer voel ik iets"? Nog geen paar seconden later kom je erachter dat je er dan al lang en breed inzit
Sublimo schreef:Dit is wel een applausje waard, zeer mooi geschreven en zeer informatief !
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Sjarel schreef:Salvia is op DMT na het heftigste wat ik heb gebruikt, het raare is dat ik altijd de neiging krijg om me kleren uit te trekken dus als ik het thuis gebruik nu altijd in zwembroek+tshirtje, met andere kleren heb ik het gevoel dat ik opgesloten zit ofzoiets. Meer mensen daar last van?
Sjarel schreef:....het raare is dat ik altijd de neiging krijg om me kleren uit te trekken dus als ik het thuis gebruik nu altijd in zwembroek+tshirtje, met andere kleren heb ik het gevoel dat ik opgesloten zit ofzoiets. Meer mensen daar last van?
Xeloc schreef:Ik zag net tussen de kruiden in de supermarkt... salvia staan ... is vast niet hetzelfde!
Xeloc schreef:Haha, zonde... Dacht ik toch nog wat drugs te kunnen gebruiken! Misschien maar eens wat RC's bestellen hiero...
Sjarel schreef:Welk extract heb je einstein?
Einstein schreef:Sjarel schreef:Welk extract heb je einstein?
De laatste keer 15x, daarvoor 10x. Hoe mensen zonder kleerscheuren (of soms zelfs zonder tripeffecten) een 40x-extract kunnen roken ontgaat mij een beetje
muz1k schreef:Ik zit nu een beetje te twijfelen om voor de eerste keer salvia te gaan gebruiken. Wat moet ik mij voorstellen bij een extract? Poeder of gewoon een samengeperst pakket met blaadjes? Stel je rookt het, doe je er dan tabak bij of iets?
Hoeveel x extract is aan te raden bij de eerste keer? Zijn er nog andere belangrijke aspecten die ik zou moeten weten voor een eerste keer?
muz1k schreef:Ik zit nu een beetje te twijfelen om voor de eerste keer salvia te gaan gebruiken. Wat moet ik mij voorstellen bij een extract? Poeder of gewoon een samengeperst pakket met blaadjes? Stel je rookt het, doe je er dan tabak bij of iets?
Hoeveel x extract is aan te raden bij de eerste keer? Zijn er nog andere belangrijke aspecten die ik zou moeten weten voor een eerste keer?
FRESH schreef:muz1k schreef:Ik zit nu een beetje te twijfelen om voor de eerste keer salvia te gaan gebruiken. Wat moet ik mij voorstellen bij een extract? Poeder of gewoon een samengeperst pakket met blaadjes? Stel je rookt het, doe je er dan tabak bij of iets?
Ik houd wel van trippen en ik gebruik meestal iets meer dan de gemiddelde persoon met tripmiddelen.
Ik denk dat 10x (zelf had ik 15 of 20x) een mooie begin dosis is. Je moet het eigenlijk gewoon even proberen. Het is per persoon verschillend.
Je kunt ook bijv. gewoon 20x of zelfs 30x extract kopen maar dan gewoon minder ervan nemen.
Let wel, de hogere extracten zijn vrij prijzig, als je het niets voor je is is het zonde van je centjes.
Extract is heel fijn gemalen poeder. Hier bij de smartshop zit het in een buisje van 1 gram.
Met 1 gram zou je theoretisch wel 3x moeten kunnen doen, maar ik vind dat onzin. Ik jaag er gewoon 1 gram doorheen en dat binnen 3 kwartier
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:Ik heb ze gekocht bij Azarius hoor, die heeft volgens mij zelfs 2 verschillende gaasjes.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten