dadalife schreef:heeft dit te maken met de hitte van de rook, of is het gewoon pure onzin en ziet het er leuk uit?
dadalife schreef:Mag ik vragen met hoeveel jij bent begonnen?
dadalife schreef:ik zat te twijfelen tussen 10x of 5x
PoisonDrink schreef:Is een bong niet prettiger? Aangezien de damp nogal warm kan zijn & gek aanvoelt in de longen (heb maar zeer weinig ervaring hoor)..
Maar het is nogal moeilijk om de rook in te houden als hij heel warm is denk ik?
Vinz schreef:Wel lelijk hoe ze die gast ook naaien, maar ik hoop dat ik niet ga gillen en shit
Vinz schreef:Waarschijnlijk haal ik vrijdag wat, zal nog wel laten weten hoe het gegaan is. Ga dan voor de 5x heb ik besloten, en dan waarschijnlijk met twee goede gasten die niet lopen te kutten, of alleen
Vinz schreef:Die vraag had ik ook al gesteld inderdaad, maar zou het zelf niet weten. Achja, ik denk als je gewoon rustig aan doet, en niet te veel neemt dat het wel goed komt. Zo niet; Hou dat nieuws subforum dan maar in de gaten vrijdag, als je leest dat er een gast uit een raam geflikkerd is weet je dat je dus een sitter moet regelen
PoisonDrink schreef:Kijk dit topic eens.
dadalife schreef:Oke, ik heb alleen een pijpje, maar ga er nu ook nog niet aan beginnen maar als ik het in handen heb kan ik vast wel een bong van iemand lenen,
Drunkenmonkey schreef:Maar ik wil echt verder gaan in de wereld van het trippen , truffels zijn zo geweldig. Dus zal salvia ook wel iets 'geweldigs' hebben denk ik..
Wat raden jullie mij aan om de volgende keer te kopen ?
Drunkenmonkey schreef:Ik heb een pijpje tot mijn beschikking + een gasbrander , maar dit wordt extreem warm wat het roken niet plezierig maakt ..
Daarom dacht ik nu om een bong van een vriend te gebruiken , hierin ijsblokken leggen en dan maar sleuren , zou dit beter werken ?Of natuurlijk kan ik er ook water in doen , maar ik weet niet of de werkende stof in het water zou achterblijven of niet.
Trouwens , klopt het dat je de rook zo lang mogelijk moet inhouden ?Ik deed dit telkens maar ik ontdekte dat het makkelijker is om niet een volledige teug te nemen omdat het anders echt wel moeilijk is om alles de volle 30seconden binnen te houden.
Drunkenmonkey schreef:+ Mag je na het gebruik van salvia ( al dan niet met of zonder trip ) een jointje aansteken?
Ik voel me echt meer op mijn gemak als mijn beste vriend(wiet) aanwezig is tijdens de ontdekking van de andere werelden.
Einstein schreef:Je kan gewoon water in de bong doen. IJsklontjes kunnen ook, weet niet of dit veel toevoegt.
Jules schreef:Ik denk dat je beter eerst kunt blowen omdat dat nog wel even doorwerkt. Als ik een goede hit salvia neem kan ik niet meer blowen in ieder geval.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten