Jules schreef:Moah, dat valt nog wel mee denk ik. Je neemt meestal maar 1 of 2 hits, dus echt veel wiet krijg je dan niet binnen. Niet genoeg om wat van te voelen in ieder geval.
Als je het echt wil combineren moet je gewoon eerst goed stoned zijn en dan een hit salvia nemen.
Jules schreef:Ow, beetje egocentrisch van me. Ik gebruik altijd een (klein) puurpijpje namelijk.
Drunkenmonkey schreef:Bedankt voor de reactie's
Volgende week is het zo ver , morgen nog een examentje en dan vakantie
Ik ga het eerst eens goed proberen zonder wiet, en daarna kan ik altijd eens proberen om het te combineren!
snuifduif schreef:Ik vind het veel leuker om salvia in mn eentje te doen dan met andere mensen. En dan een hitje lachgas erbij te nemen
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Sublimo schreef:Welk extract gebruik je ?
Einstein schreef:Salvia in een bong werkt prima, hoor, voor zover ik weet. Heb nog nooit gelezen dat dat niet werkt, bij mij ging het ook prima In een pijp kan ook. De stormaansteker is, geloof ik, wel essentieel.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
snuifduif schreef:Stormaansteker en bong is eigenlijk wel een must als je het echt wil ervaren.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten