Einstein schreef:Iedereen doet salvia tegenwoordig, omdat het tegelijk heftig is en makkelijk te krijgen, maar een echt leuke trip zal het vrijwel nooit geven als je het zomaar eens rookt. Echt gevaarlijk wordt het ook niet als je er een tripsitter bijhoudt, maar in sommige gevallen kan het wel een griezelige ervaring zijn.
Doc schreef:Einstein schreef:Iedereen doet salvia tegenwoordig, omdat het tegelijk heftig is en makkelijk te krijgen, maar een echt leuke trip zal het vrijwel nooit geven als je het zomaar eens rookt. Echt gevaarlijk wordt het ook niet als je er een tripsitter bijhoudt, maar in sommige gevallen kan het wel een griezelige ervaring zijn.
Maar dit geldt ook voor wiet zo, en vele andere drugs...
De conclusie is dat je je goed moet voelen (de setting) en zeker weten dat je er klaar voor bent.
En natuurlijk altijd klein beginnen, dan kan er weinig echt misgaan.
Einstein schreef:Volgende keer een sterker extract roken dan
MushRockker schreef:Einstein schreef:Volgende keer een sterker extract roken dan
Had 40x
Inhale schreef:MushRockker schreef:Einstein schreef:Volgende keer een sterker extract roken dan
Had 40x
Betere rook methode gebruiken dan?
Doc schreef:
Maar dit geldt ook voor wiet zo, en vele andere drugs...
De conclusie is dat je je goed moet voelen (de setting) en zeker weten dat je er klaar voor bent.
En natuurlijk altijd klein beginnen, dan kan er weinig echt misgaan.
dadalife schreef:Als jullie salvia roken, hebben jullie dan ook echt altijd een tripsitter erbij? ik had het laatst voor het eerst gedaan, maar ik vond het alleen maar irritant dat er 2 mensen bij waren.
Madcat schreef:Ja en niet een tripsitter die de hele trip door je vragend aan gaat kijken en elke 20 seconden vraagt "gaat het goed" "wil je wat drinken" "moet ik wat doen voor je?"
iemand die zelf ook vaak getript heeft die ff boekje gaat lezen intussen en kijkt op een afstandje of je geen glas breekt of messen pakt.
PaarseVoet schreef:Ik ben van plan om morgen voor het eerst salvia te proberen maar heb nog één vraag die ik niet duidelijk kan vinden.
Gaat bv 1 portie 5x extract evenveel doen als 1/4 portie 20x extract ? Of merk je weinig als je zo een kleine portie neemt van de 20x?
PaarseVoet schreef:Ik ben van plan om morgen voor het eerst salvia te proberen maar heb nog één vraag die ik niet duidelijk kan vinden.
Gaat bv 1 portie 5x extract evenveel doen als 1/4 portie 20x extract ? Of merk je weinig als je zo een kleine portie neemt van de 20x?
PaarseVoet schreef:Shop had enkel ng 5x en 15x, van beid 1 potje van halve gram gekocht . amper effct gehad.
1x proberen rokn (0.3g 5x extract) daarna zoals op de verpakking staat 1 porti (ong 0.2g) van de 15x onder mijn tong laten liggen zoals aangegeven op de verpakking. Ik had een lichte buzz, maar heb niet ervaren wat een echte salviatrip is. Ligt dit aan de doseringen ?
deze week ng maar is proberen met een vriend, heb ng wat 15x liggen
FRESH schreef:
In feite klopt dat wel ja. Heb alleen geen idee of die extracten ook daadwerkelijk goed afgemeten kunnen worden en of dat betrouwbaar genoeg is.
Einstein schreef:Met een pijpje roken is ook niet altijd even handig, ik gebruik zelf altijd een bong en stormaansteker. Wil eigenlijk overstappen op sublinguale inname (gedoe met tincturen en zo), doseert een stuk makkelijker, maar dat is wel wat meer gedoe vooraf.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten