Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Salvia divinorum

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Lateralus » wo jun 15, 2011 1:41 am

Zal het voor de zekerheid met bong en stormaansteker doen de volgende keer. Moet er wel bij zeggen dat, tijdens die laatste poging, twee tripgenoten van me wel degelijk iets gemerkt hebben, vrij extreem zelfs. Daarbij was ik bij de herkansing niet zuinig geweest op de hoeveelheid. Ik hoor dit verhaal wel van meerdere mensen, zou het eventueel kunnen dat je immuun bent voor de actieve stoffen ervan?
Spiraling up through the crack in the sky ... Leaving material world behind
Avatar gebruiker
Lateralus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do maart 24, 2011 4:11 pm
Woonplaats: België

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor snuifduif » wo jun 15, 2011 1:45 am

Het kan wel natuurlijk, maar het is in elk geval wel makkelijker met een stormaansteker :beer:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Lateralus » wo jun 15, 2011 1:49 am

Oke ik denk dat ik het toch nog eens een kans ga geven, kan nog wel aan een 15x extract raken. Ik gooi het in de bong en laat wel weten hoe het loopt!
Spiraling up through the crack in the sky ... Leaving material world behind
Avatar gebruiker
Lateralus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do maart 24, 2011 4:11 pm
Woonplaats: België

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor lolnoob » wo jun 15, 2011 10:00 am

Houdt je de rook ook lang genoeg in? Niet meteen uitblazen bedoel ik.
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Inhalicus » wo jun 15, 2011 11:36 am

Lateralus schreef: zou het eventueel kunnen dat je immuun bent voor de actieve stoffen ervan?


Volgens mij is het inderdaad zo dat sommige mensen extreem goed tegen salvia kunnen. Laatst was ik ook bij iemand die salvia ging roken. Hij nam een goede hoeveelheid, alles goed verbrand met een storm aansteker, goed geïnhaleerd, maar hij merkte niks meer dan een tintelend gevoel.
Als ik dat zelfde had gedaan had ik toch wel aardig op kunnen trippen.
Avatar gebruiker
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 590
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:39 pm
Woonplaats: ZH

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor snuifduif » wo jun 15, 2011 2:05 pm

Ik word ook niet meer dan een beetje raar van 100 mg 40x extract :mad: behalve als k alleen ben dan word t wel best space
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Lateralus » wo jun 15, 2011 3:03 pm

lolnoob schreef:Houdt je de rook ook lang genoeg in? Niet meteen uitblazen bedoel ik.


Daar ben ik absoluut zeker van. Ik nam een goede teug en hield het daarna minstens een minuut lang in en heb achteraf onmiddellijk nog 3 maal bijgenomen. Maar misschien wil ik het ook wel eens kauwen, dat lijkt me veel intenser:

Salvia.net schreef:Oraal gebruik

Hoewel het doorslikken van salvia niet erg effectief is, kan het kauwen wat eraan vooraf gaat wel een interessante ervaring opleveren: zachter en langer. Salvinorine A wordt langzaam geabsorbeerd door de slijmvliezen onder de tong en bereikt zo de bloedbaan. De effecten komen langzamer op (na 10-20 minuten), bereiken vrij snel een hoogtepunt en blijven vervolgens een minuut of 30 op hetzelfde niveau. In de daarop volgende 30 tot 90 minuten verdwijnen ze langzaam weer.

Een goede manier om salvia te kauwen is door het te pruimen. Hiervoor maak je een balletje of rolletje gemaakt van verse of gedroogde salviabladeren. De smaak is vrij bitter. Neem 8 à 20 bladeren (2-8 gram gedroogde bladeren) en leg deze 10 minuten in een bakje water. Knijp het water eruit en rol de bladeren in een bal. Voeg eventueel suiker of honing toe om de vrij bittere smaak te verbeteren.

Doe het balletje in je mond en begin langzaam te kauwen, ongeveer elke tien seconden. Als het je lukt, probeer dan het sap dat zich vormt in je mond te houden en dit niet uit te spugen of door te slikken. Voor het beste resultaat hou je het pruimballetje onder je tong tussen het kauwen door. De eerste 10 à 15 minuten zul je weinig merken. Het is belangrijk om dan gewoon door te kauwen. Spuug het balletje na ongeveer 30 minuten uit. Nu zouden effecten al voelbaar moeten zijn. Het gevoel zal nu ongeveer een half uur op dit niveau blijven en daarna langzaam verdwijnen.

Het is een goed idee om voor het gebruik je mond te reinigen met een mondwater dat menthol en/of alcohol bevat. Spoel je mond met mondwater en poets ook goed het mond- en tongweefsel. Spoel goed na en begin met pruimen.

Er zijn andere manieren om salvia oraal in te nemen, maar de werking is meestal minder. Het is mogelijk om salvia bladeren te extraheren in sterke drank, bijvoorbeeld in whisky of wodka. Doe een grote hoeveel fijngemalen bladeren in een (relatief) kleine hoeveelheid wodka. Laat het geheel enkele dagen staan en schud de fles twee keer per dag. De salvinorine zal langzaam oplossen in de alcohol. Zeef het plantmateriaal eruit en knijp het goed uit. Leng de drank aan met een even grote hoeveelheid water en voeg naar smaak suiker of honing toe. Hou een zo groot mogelijke hoeveelheid 30 minuten in je mond en laat het regelmatig rondgaan.


http://www.salvia.net/nl/usage.htm
Spiraling up through the crack in the sky ... Leaving material world behind
Avatar gebruiker
Lateralus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do maart 24, 2011 4:11 pm
Woonplaats: België

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor lolnoob » wo jun 15, 2011 11:12 pm

Nou ik heb het vandaag voor het eerst goed gedaan. Ervoor wel een joint gerookt, een bonghit en een biertje gehad. Daarna herinnerde ik me ineens weer dat ik ook nog salvia 5x mee had. We deden het in de bong en met een stormaansteker nam ik een flinke teug. Ik had er niet heel veel ingedaan om te kijken wat er gebeurde.

Ik hield de rook in en tien seconden nadat ik de rook uitblies voelde ik een soort rare stroming van achter mijn hoofd. Het voelde alsof de hele wereld naar voren schoof, maar om mij heen, ik ging niet mee. Dit was alleen gevoel, ik heb geen visuals gehad helaas. Maar het gevoel was echt geweldig, motorisch alsof je enorm stoned bent (maar dan echt heel erg). Hierna voelde het alsof ik helemaal in de bank werd gedrukt, het was allemaal erg fijn. Na 10 minuten voelde ik me alleen nog een beetje stoned (van de wiet ervoor) en besloot ik het nog eens te doen, weer hetzelfde chille effect. Kreeg ook nog een hele rare lachkick, ik moest heel hard lachen en had ook echt plezier maar ik wist niet waarom, waardoor ik nog weer meer moest lachen. Vriend van me die erbij was had ongeveer dezelfde effecten als ik.

Dus niet heftig maar een leuke kennismaking met de effecten. Volgende keer ietsje meer en ik denk dat ik ook wel ooit eens 10x binnen ga halen.

Zoals ik het nu voelde is het een geweldige wietvervanger.
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Einstein » do jun 16, 2011 12:27 am

lolnoob schreef:een geweldige wietvervanger.

Haha, veel plezier met die 10x :beer: Herken de effecten wel, maar dat is geen heftige dosis.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor lolnoob » do jun 16, 2011 1:12 am

Einstein schreef:
lolnoob schreef:een geweldige wietvervanger.

Haha, veel plezier met die 10x :beer: Herken de effecten wel, maar dat is geen heftige dosis.


Snap ik, had ook maar weinig gebruikt. Ik verwachtte echt iets totaal anders, maar dit was gewoon supergrappig en superfijn. Dit is in ieder geval de aangename kant van salvia, maar ik snap dat het raarder wordt als ik meer neem :)
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Mr T. » ma jun 20, 2011 3:04 pm

Net met een normale aansteker gedaan, voel er wel minder van dan met een stormaansteker. Kan ook aan het extract liggen, weet niet of het gestandaardiseerd is, of aan mijn k-opioidereceptoren die er geen zin in hebben :#:
Metakeet
Avatar gebruiker
Mr T.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 11:40 am
Woonplaats: Aarde en omgeving

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Saikedellik » di jun 28, 2011 1:01 pm

Inhale schreef:
Lateralus schreef: zou het eventueel kunnen dat je immuun bent voor de actieve stoffen ervan?


Volgens mij is het inderdaad zo dat sommige mensen extreem goed tegen salvia kunnen. Laatst was ik ook bij iemand die salvia ging roken. Hij nam een goede hoeveelheid, alles goed verbrand met een storm aansteker, goed geïnhaleerd, maar hij merkte niks meer dan een tintelend gevoel.
Als ik dat zelfde had gedaan had ik toch wel aardig op kunnen trippen.

Setting en mindset zijn ook ontzettend belangrijk he.. Het kan aan zoveel liggen als je niks voelt, niet rustig genoeg, er zelf niet echt klaar voor zijn, ogen niet dicht, etc...
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Lapswans » di jul 05, 2011 8:56 am

Een vent van de smartshop hier in de buurt vertelde me dat je heel snel tolerantie opbouwt, zelfs van de rook die vrijkomt van iemand die naast je salvia rookt. Hij zei dat je dan miss wel de hele dag weinig meer kon gaan voelen van Salvia!
persoonlijk lijkt me dat sterk, want uit mijn ervaring hebben ik en vrienden van me wel degelijk wat gevoeld, ook na 2 of 3 keer achter elkaar salvia te roken. :?
Lapswans
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: za jul 02, 2011 7:48 pm

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Inhalicus » di jul 05, 2011 11:05 am

Miele schreef:Setting en mindset zijn ook ontzettend belangrijk he.. Het kan aan zoveel liggen als je niks voelt, niet rustig genoeg, er zelf niet echt klaar voor zijn, ogen niet dicht, etc...


Dat geld misschien voor kleine dosissen en andere tripmiddelen, maar zeker niet voor (genoeg) salvia. Je kan doen en laten wat je wilt, maar trippen zal je.
Avatar gebruiker
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 590
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:39 pm
Woonplaats: ZH

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor PoisonDrink » di jul 05, 2011 11:06 am

Lapswans schreef:Een vent van de smartshop..


Hoewel ik héél zelden in een smartshop kom, kan ik je vrijwel zeker vertellen dat de meeste smartshop-uitbaters amper kennis hebben over de producten die ze verkopen. En die uitspraak is enkel gebaseerd op wat ik hoor of lees van andere mensen die 'advies' kregen van "een vent van de smartshop". Nu moet ik natuurlijk niet gaan veralgemenen, maar ik was vroeger in de illusie dat deze mensen tenminste één of andere opleiding hebben gehad. Wishful thinking blijkbaar. :|

Lapswans schreef:heel snel tolerantie opbouwt


Nu heb ik niet enorm veel kennis over Salvia, maar ik heb altijd begrepen dat Salvia een omgekeerde tolerantie heeft. Wat dus wil zeggen dat hoe meer je het gebruikt, hoe gevoeliger je wordt aan het effect. Op internet vind je hier veel informatie over terug als je bijvoorbeeld "reverse tolerance Salvia" (of de Nederlandse vertaling) als zoekopdracht geeft.

Nu ben ik niet zeker of dit effect alleen geldt in het geval dat je recent Salvia hebt gebruikt, of dat je deze 'omgekeerde tolerantie' de rest van je leven meedraagt.. Zal vast ook wel ergens te vinden zijn op internet! :)
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor lolnoob » di jul 05, 2011 11:56 am

Die omgekeerde tolerantie geloof ik ook niet echt eigenlijk. Iedereen heeft het erover maar ik heb nog nooit iets gelezen wat het bevestigd.
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Einstein » di jul 05, 2011 12:47 pm

Weet ook nooit of ik dat moet geloven, maar gewone tolerantie is er in ieder geval niet of nauwelijks.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor PoisonDrink » di jul 05, 2011 1:45 pm

lolnoob schreef:Die omgekeerde tolerantie geloof ik ook niet echt eigenlijk. Iedereen heeft het erover maar ik heb nog nooit iets gelezen wat het bevestigd.


Einstein schreef:Weet ook nooit of ik dat moet geloven, maar gewone tolerantie is er in ieder geval niet of nauwelijks.


Hmm.. Er zijn tamelijk veel fora waar gebruikers een omgekeerde tolerantie waarnemen, maar daarmee is het natuurlijk niet bewezen. Het kan evengoed liggen aan het feit dat je handiger wordt in het (juist) roken van Salvia. De mening van enkele members op een forum dat ik net even bekeek, is dat 'reverse tolerance' niet de juiste benaming is. Ze noemen het liever 'sensitization', hoewel beide termen toch een grote overeenkomst hebben vind ik. :grin:

Vele mensen hebben blijkbaar enkele pogingen nodig om een deftig effect te voelen de eerste keer. Naargelang ze verder gaan met experimenteren beginnen ze steeds dieper te kunnen gaan in de Salvia-ervaring. Misschien is de term omgekeerde tolerantie overdreven, maar ik kan in ieder geval best begrijpen waar die vandaan komt.

Uiteindelijk kan ik er geen persoonlijke mening over geven, aangezien ik nog nooit Salvia heb gebruikt. Dus de bovenstaande alinea's beschrijven enkel ervaringen van andere mensen. Toch hoop ik dat iedereen ermee akkoord gaat dat hetgeen de "vent van de smartshop" zei, haaks op de werkelijkheid staat. :)

Zouden er trouwens wetenschappelijke onderzoeken bestaan die dit onderwerp bespreken? Ik las ergens dat de 'sensitization' komt doordat er nieuwe verbindingen tussen de neuronen van de hersenen ontstaan, maar er stond jammer genoeg geen verwijzing naar een wetenschappelijk werk bij.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Einstein » di jul 05, 2011 3:37 pm

Zoiets denk ik ook, vermoed dat er geen biochemische basis voor die sensitization is, maar dat het iets met vertrouwdheid met de effecten en met rooktechniek te maken heeft. Misschien heeft het op de korte termijn er ook mee te maken dat de werkzame stof niet helemaal uit het lichaam verdwenen is, al vind ik dat ergens een onbevredigende verklaring.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor PoisonDrink » di jul 05, 2011 4:23 pm

Bloedspiegel opbouwen misschien. :-P
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Saikedellik » do jul 07, 2011 2:10 pm

Inhale schreef:
Miele schreef:Setting en mindset zijn ook ontzettend belangrijk he.. Het kan aan zoveel liggen als je niks voelt, niet rustig genoeg, er zelf niet echt klaar voor zijn, ogen niet dicht, etc...


Dat geld misschien voor kleine dosissen en andere tripmiddelen, maar zeker niet voor (genoeg) salvia. Je kan doen en laten wat je wilt, maar trippen zal je.

Dit is inderdaad wel mijn ervaring op kleine doses. Heb een paar keer ongeveer 0,1mg 10x extract gebruikt. Merkte daarbij heel goed dat het belangrijk was om rust om je heen te hebben, lekker te liggen, ogen dicht, om goed in een trip te komen. Met ogen open of een ietwat onrustige omgeving werd ik niet in een trip gezogen, was wel wat wazig en hard zweten, maar kon niet trippen als ik geen rust om me heen had.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Sunseed » di sep 20, 2011 9:24 pm

Is salvia te vaporizen? Vind er maar weinig over op het web, hoeveel moet ik hiervan dan gebruiken (10 x extract), 100 mg van dit extract met stormaansteker en alles goed gedaan gaf dit niet meer dan een lachkick van 2-3 minuten en het gevoel alsof de wereld heel de tijd naar links draaide..
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Einstein » wo sep 21, 2011 1:08 am

Dat zijn redelijk typische salvia-effecten, het is ook niet zo'n al te grote dosis, geloof ik. Denk dat het wel te vaporizen valt, zie niet in waarom niet, al ben ik op dit tijdstip mogelijk niet heel scherp meer :) Mocht je het proberen, laat weten hoe het ging :)
Waar je wel op moet letten is dat je makkelijker een hoge dosis binnenkrijgt dan als je het gewoon rookt, wat voor vreemde verrassingen (met als je niet uitkijkt mogelijk vervelende gevolgen) kan zorgen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Saikedellik » wo sep 21, 2011 10:19 am

Sunseed schreef:Is salvia te vaporizen? Vind er maar weinig over op het web, hoeveel moet ik hiervan dan gebruiken (10 x extract), 100 mg van dit extract met stormaansteker en alles goed gedaan gaf dit niet meer dan een lachkick van 2-3 minuten en het gevoel alsof de wereld heel de tijd naar links draaide..

Gewoon als je niet echt gaat trippen meteen weer een hit nemen, en desnoods nog een en nog een. Zo raak ik meestal wel aan het trippen van Salvia.

Ik neem alleen de volgende keer wel 20x of 40x extract, die 10x vind ik al niet echt meer boeiend, kan er net niet diep genoeg van trippen.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Maddog » wo sep 21, 2011 1:18 pm

Die keer dat ik de 40x extract probeerde was de wereld net een oude 3D film. met rood en groene randjes. ik verdween in een soort koffer met rits. en die leek net of die de hele tijd aan het dicht ritsen was. en ik kon niet begrijpen dat er dingen op me af kwamen. alsof ik voor het eeerst 3demenionaal meemaakte. Toen later was er een leeuw, en in afrika waren er ineens bosjesmannen.

heel erg vaag...
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Taxi. » do okt 06, 2011 4:50 pm

Begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden naar deze drug :grin:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Einstein » do okt 06, 2011 5:01 pm

Ik ook :love: Heb het al een aantal keren gerookt, maar heb eerlijk gezegd nog steeds geen idee wat het doet, al begin ik er wel steeds meer van te begrijpen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Hakvlees » vr okt 07, 2011 3:23 pm

Ik moet het ook echt nog eens goed doen, heb het nog een aantal keer gerookt uit zowel een puurpijpje als een bong, maar niet echt het gewenste effect behaald. Inderdaad even wegspacen alsof je een soort superwiet rookt, maar niet echt dikke visioenen of innerlijke reizen. Misschien moet ik ook weer wat sterker extract kopen, heb nu volgens mij 10x.
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor Maddog » vr okt 07, 2011 5:59 pm

Ik denk net als met wiet en LSD op den duur kan je het een beetje sturen of je verwachting speelt mee. of het omgekeerde tolerantie is weet ik niet.

De eerste keer dat ik salvia rookte merkte ik er ook niet al te veel van.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Salvia divinorum

Berichtdoor snuifduif » vr okt 07, 2011 9:17 pm

Ik vind salvia wel interessant maar ik vind het zo vaag, en dan niet op de goeie keta manier vaag.
Ik heb liever dmt :kleuter:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron