drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Lateralus schreef: zou het eventueel kunnen dat je immuun bent voor de actieve stoffen ervan?
lolnoob schreef:Houdt je de rook ook lang genoeg in? Niet meteen uitblazen bedoel ik.
Salvia.net schreef:Oraal gebruik
Hoewel het doorslikken van salvia niet erg effectief is, kan het kauwen wat eraan vooraf gaat wel een interessante ervaring opleveren: zachter en langer. Salvinorine A wordt langzaam geabsorbeerd door de slijmvliezen onder de tong en bereikt zo de bloedbaan. De effecten komen langzamer op (na 10-20 minuten), bereiken vrij snel een hoogtepunt en blijven vervolgens een minuut of 30 op hetzelfde niveau. In de daarop volgende 30 tot 90 minuten verdwijnen ze langzaam weer.
Een goede manier om salvia te kauwen is door het te pruimen. Hiervoor maak je een balletje of rolletje gemaakt van verse of gedroogde salviabladeren. De smaak is vrij bitter. Neem 8 à 20 bladeren (2-8 gram gedroogde bladeren) en leg deze 10 minuten in een bakje water. Knijp het water eruit en rol de bladeren in een bal. Voeg eventueel suiker of honing toe om de vrij bittere smaak te verbeteren.
Doe het balletje in je mond en begin langzaam te kauwen, ongeveer elke tien seconden. Als het je lukt, probeer dan het sap dat zich vormt in je mond te houden en dit niet uit te spugen of door te slikken. Voor het beste resultaat hou je het pruimballetje onder je tong tussen het kauwen door. De eerste 10 à 15 minuten zul je weinig merken. Het is belangrijk om dan gewoon door te kauwen. Spuug het balletje na ongeveer 30 minuten uit. Nu zouden effecten al voelbaar moeten zijn. Het gevoel zal nu ongeveer een half uur op dit niveau blijven en daarna langzaam verdwijnen.
Het is een goed idee om voor het gebruik je mond te reinigen met een mondwater dat menthol en/of alcohol bevat. Spoel je mond met mondwater en poets ook goed het mond- en tongweefsel. Spoel goed na en begin met pruimen.
Er zijn andere manieren om salvia oraal in te nemen, maar de werking is meestal minder. Het is mogelijk om salvia bladeren te extraheren in sterke drank, bijvoorbeeld in whisky of wodka. Doe een grote hoeveel fijngemalen bladeren in een (relatief) kleine hoeveelheid wodka. Laat het geheel enkele dagen staan en schud de fles twee keer per dag. De salvinorine zal langzaam oplossen in de alcohol. Zeef het plantmateriaal eruit en knijp het goed uit. Leng de drank aan met een even grote hoeveelheid water en voeg naar smaak suiker of honing toe. Hou een zo groot mogelijke hoeveelheid 30 minuten in je mond en laat het regelmatig rondgaan.
http://www.salvia.net/nl/usage.htm
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:een geweldige wietvervanger.
Einstein schreef:lolnoob schreef:een geweldige wietvervanger.
Haha, veel plezier met die 10x Herken de effecten wel, maar dat is geen heftige dosis.
Inhale schreef:Lateralus schreef: zou het eventueel kunnen dat je immuun bent voor de actieve stoffen ervan?
Volgens mij is het inderdaad zo dat sommige mensen extreem goed tegen salvia kunnen. Laatst was ik ook bij iemand die salvia ging roken. Hij nam een goede hoeveelheid, alles goed verbrand met een storm aansteker, goed geïnhaleerd, maar hij merkte niks meer dan een tintelend gevoel.
Als ik dat zelfde had gedaan had ik toch wel aardig op kunnen trippen.
Miele schreef:Setting en mindset zijn ook ontzettend belangrijk he.. Het kan aan zoveel liggen als je niks voelt, niet rustig genoeg, er zelf niet echt klaar voor zijn, ogen niet dicht, etc...
Lapswans schreef:Een vent van de smartshop..
Lapswans schreef:heel snel tolerantie opbouwt
lolnoob schreef:Die omgekeerde tolerantie geloof ik ook niet echt eigenlijk. Iedereen heeft het erover maar ik heb nog nooit iets gelezen wat het bevestigd.
Einstein schreef:Weet ook nooit of ik dat moet geloven, maar gewone tolerantie is er in ieder geval niet of nauwelijks.
Inhale schreef:Miele schreef:Setting en mindset zijn ook ontzettend belangrijk he.. Het kan aan zoveel liggen als je niks voelt, niet rustig genoeg, er zelf niet echt klaar voor zijn, ogen niet dicht, etc...
Dat geld misschien voor kleine dosissen en andere tripmiddelen, maar zeker niet voor (genoeg) salvia. Je kan doen en laten wat je wilt, maar trippen zal je.
Sunseed schreef:Is salvia te vaporizen? Vind er maar weinig over op het web, hoeveel moet ik hiervan dan gebruiken (10 x extract), 100 mg van dit extract met stormaansteker en alles goed gedaan gaf dit niet meer dan een lachkick van 2-3 minuten en het gevoel alsof de wereld heel de tijd naar links draaide..
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten