Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tramadol - Dosering

Hier kun je al je vragen stellen over stoffen zoals heroïne en morfine.

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Ranko » za jan 05, 2013 3:45 pm

knetterspetter schreef:in totaal 390 mg zou je toch wel moeten voelen? Inwerktijd is vrij lang, volgens mij tot wel 2 uur dacht ik.

Jah, heb het ook wel gevoeld. Was wel leuke ervaring, al vond ik de ervaring van gisteren beter. Begonnen met 2 caps van 120mg, na ongeveer 2 uur nog 1 cap van 120 erbij. Weer een uur later 100mg en toen uiteindelijk een cap van 50mg erbij na een half uur. Toen ben ik overgegaan op Diazepam, 2x 10mg binnen 3 kwartier. Heldige combi. Omdat ik toch al bezig was, ook nog maar 12mg Bromazepam erin geflikkerd en voordat ik ging slapen nog maar 2 etizolam van 2mg erbij gegooid met een tussenpauze van een half uur. Heerlijk chill avondje gehad.

Enig nadeel (alhoewel ik het zelf niet als nadeel zie, maar meer als extra bonus): Ik voel me op dit moment alsof ik dronken ben. Lettertjes gaan nog steeds heen een weer, beeld vervaagd van links naar rechts en lopen voelt alsof ik keta op heb. Maar wel super vermaakt. :)
Ranko
Belezen Gebruiker

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor J-C » za jul 20, 2013 2:09 am

112mg... na een half uurtje begin ik me alert te voelen...
nu nog 37 er bij en nog ff afwachten, hopelijk kan ik straks wel slapen... ga wat tv kijken een een biertje drinken, hopelijk voel ik hier iets straks..

edit:

in de zetel: lekker relaxed gevoel dat je voelt in je benen, beetje suf, beetje euphoria, de opgefoktheid is wel weg... denk aan redosen, maar is al 3.13...
Biertje en halve etiz erbij... nice
Denk dak wel goed ga slapen!
J-C
Belezen Gebruiker

Vorige

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Opiaten en Opioïden