Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tramadol - Dosering

Hier kun je al je vragen stellen over stoffen zoals heroïne en morfine.

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor endymion » di jan 17, 2012 1:00 am

Valt mee hoor. Zoveel oxy gebruik ik niet. Als ik het doe is het af en toe 20 mg op een dag.

Ik merkte gewoon niet veel van tramadol door de paroxetine dat weet ik zeker. Heb ook 1 keer xtc gedaan tijdens de paroxetine. Ik wist toen niet eens dat het gevaarlijk kon zijn of minder zou werken. 4 sterke pillen genomen en merkte nog niet echt veel.

Paar weekjes na het laatste restje paroxetine. 500 mg crushen, in een glaasje drinken en in 1 keer naar binnen. Moet wel werken dan ;-)
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Erwinat0r » di jan 17, 2012 3:06 am

Gisteren voor de tweede keer tramadol op een chill-avondje gehad. Dit keer flink meer gepakt. Wat een heerlijk goedje. Heerlijk warm, versmolten met de bank, lekkere jeuk, heerlijk gevoel.
Erwinat0r
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma okt 31, 2011 2:36 am

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Pilletje » vr jan 20, 2012 11:46 am

Ik raad je aan om het te bommen. Het is echt ranzig spul.
Verder veel plezier ermee en nog succes met de paroxetine op 0 te krijgen. :)
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor endymion » za jan 21, 2012 12:57 pm

Paroxetine is inmiddels op 0. Eergisterochtend laatste 2,5 mg genomen. Het gaat goed, geen akick verschijnselen meer. Had ik eigenlijk al niet meer toen ik van 7,5 naar 5 ging. Van 10 naar 7,5 merkte ik nog wel. 10 mg is het lichtste wat er is, ik heb de laatste stappen met driekwart. half en kwart tablet gedaan.

Maar geloof dat ik beter nog even kan wachten met de tramadol tot de paroxetine helemaal uit mn systeem is, paar weekjes iig.
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Michelangelo » ma feb 06, 2012 10:13 pm

Oke dan zou t bij mij ook door de a.d. (ssri) kunnen komen dat ik van tramadol niks merk in hoeveelheden tot 200mg...? Of zou t door mijn hoge tolerantie van oxycontin komen dat ik niks merk van tramadol? Oxycontin werk ik namelijk makkelijk 50mg gechrushed weg in 1x, hiervan merk ik overigens totaal geen verschil van werking met of zonder a.d! (antidepri)

Heeft er trouwens iemand een tip hoe je t effect en/of duur van oxycontin kan verhogen, nasaal vind ik nie echt super werken, kan t kloppen dat rectaal enorm veel sterker werkt? Nog maar afgezien van t feit hoe je dat zou moeten doen.... :grin:
Michelangelo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 105
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:13 pm

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Davinci » wo feb 08, 2012 1:24 am

Michelangelo schreef:Oke dan zou t bij mij ook door de a.d. (ssri) kunnen komen dat ik van tramadol niks merk in hoeveelheden tot 200mg...? Of zou t door mijn hoge tolerantie van oxycontin komen dat ik niks merk van tramadol? Oxycontin werk ik namelijk makkelijk 50mg gechrushed weg in 1x, hiervan merk ik overigens totaal geen verschil van werking met of zonder a.d! (antidepri)

Heeft er trouwens iemand een tip hoe je t effect en/of duur van oxycontin kan verhogen, nasaal vind ik nie echt super werken, kan t kloppen dat rectaal enorm veel sterker werkt? Nog maar afgezien van t feit hoe je dat zou moeten doen.... :grin:


Als je 50mg oxycontin met gemak door je neus jaagt, is het misschien beter om een serieuze pauze in te lassen. Opiaten zijn nogal sneaky en veranderen je van binnen uit.
Als je zo'n hoge tolerantie hebt en ssri's gebruikt, zal je idd weinig tot niets voelen van tramadol.
Je hersenen zijn er ook niet zo gelukkig mee dat je ssri's en tramadol combineert, tram heeft ook wat snri eigenschappen.
Oxycontin is niet zo ideaal om te snuiven, de bioavailability nasaal is slechts 50-65 procent tov oraal 60-87%
Rectaal is het wel geschikt, ik meen mij te herinneren dat de bioavailability rectaal bijna 100% is.
Ik zou het nog eens moeten opzoeken...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Pilletje » wo feb 08, 2012 11:16 am

Michelangelo schreef:Oke dan zou t bij mij ook door de a.d. (ssri) kunnen komen dat ik van tramadol niks merk in hoeveelheden tot 200mg...? Of zou t door mijn hoge tolerantie van oxycontin komen dat ik niks merk van tramadol? Oxycontin werk ik namelijk makkelijk 50mg gechrushed weg in 1x, hiervan merk ik overigens totaal geen verschil van werking met of zonder a.d! (antidepri)

Heeft er trouwens iemand een tip hoe je t effect en/of duur van oxycontin kan verhogen, nasaal vind ik nie echt super werken, kan t kloppen dat rectaal enorm veel sterker werkt? Nog maar afgezien van t feit hoe je dat zou moeten doen.... :grin:


Je steekt in een spuitje (geen naald) je gecrushte oxy, Wat lauw water erbij en in je poepert spuiten. Lijkt me niet meteen comfortabel haha, maar jij moet weten of je het er voor over hebt. :P

Owja, een therapeutische dosis DXM een half uurtje voor inname van het opiaat versterkt het effect toch wel aanzienlijk. (in my experience)
Laatst bijgewerkt door Pilletje op vr feb 10, 2012 11:39 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Pilletje » vr feb 10, 2012 4:38 am

Ik heb het in m'n bol gekregen om morgen c/t te gaan met de tramadol en te zien wat er gebeurt. Waarschijnlijk denk ik daar morgen als ik lig te bibberen anders over maarja. Epilepsie ben ik niet meteen bang voor aangezien ik redelijk wat benzos slik, wat ik wel vrees zijn de vreselijke spierpijnen, maar vooral de vreselijke SSNRI ontwenning.

Weet iemand of citalopram eventueel als tijdelijke verlichting van die SSRI ontwenning kan dienen om die ontwenningssymptomen op te vangen? Of is dat wat vergezocht? Citalopram afbouwen vond ik nl. supergemakkelijk, in tegenstelling tot tramadol. :#:
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Sublimo » vr feb 10, 2012 5:39 pm

Pilletje schreef:Weet iemand of citalopram eventueel als tijdelijke verlichting van die SSRI ontwenning kan dienen om die ontwenningssymptomen op te vangen? Of is dat wat vergezocht? Citalopram afbouwen vond ik nl. supergemakkelijk, in tegenstelling tot tramadol. :#:


Dat gaat je niet helpen, methadone wel. Maar ja, of je dat nu wil... Zit het gewoon lekker uit. Duurt maar een weekje.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Oxpal » zo maart 04, 2012 2:05 am

Hoi, ben nu al bezig aan mijn 5de maand met oxy.
Zo af en toe zit ik rond de 200mg per dag.
Maar het geef me mijn rust en is echt wel chill
maar het belangrijkste hevige pijn is weg.
Mijn arts schrijft ze met de doosjes voor me.
Dat ik gewoon eigenlijk te veel heb, van 20mg en de 10mg.
Tramadol 100mg ook het zelfde te veel!!
Dat is voor mijn nek hernia vanaf sept vorig jaar,
dus wat ga je doen? Neemt ze maar meer voor het genot!
Je hebt er tenslotte te veel over na 2 weken.
Maar het is sterk spul allemaal, maar fijn dat ze er zijn!
Oxpal
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: zo maart 04, 2012 1:53 am

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Pilletje » wo maart 07, 2012 7:38 pm

Is dat een advertentie?

200mg oxy, wut?
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Bloempjes25 » di maart 20, 2012 2:15 pm

Wat ik soms doe is 200mg t.ramadol innemen en dan na 1,5 uur 100mg en na 4 uur weer 100mg. Ik kan prima functioneren zo, zelfs beter dan zonder hahaha. Krijg echt opruimbuien ervan, krijg er mega energie van :rock: :love:
Groetjes
"De Co-assistente"

Zet een . tussen de eerste letter van de drugs/medicatie en je bent niet te googlen ;-)
Avatar gebruiker
Bloempjes25
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: wo maart 14, 2012 4:42 pm

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Aphophis D-9 » di maart 20, 2012 6:01 pm

Hallo, nieuw hier

Ik krijg er ook nen opruimrush van :woeh: , ik kan er beter door werken, maar kan ook beter rusten, goed slapen, in 't algemeen kan ik veel beter functioneren. Het nadeel is wel als ik het een dag niet neem voel ik mij ziek, spierpijn, zweten, ik kan bijna niet uit de zetel en daardoor is de verleiding groot. Ik vermoed dat dit de afkicksverschijnselen zullen zijn, hoewel ik geen tramadol neem bij het opstaan. Meestal is dat maar in de late namiddag, "om de rest van mijn dag door te komen"
Ik weet dat het beter is om het niet te doen maar in mijn achterhoofd heb ik zoiets van waarom stoppen als je gewoon veel beter functioneert in deze harde wereld waar iedereen zichzelf voorbij loopt. Nog voor ik tramadol nam, was ik iemand die vaak moe was en alles wat "moest" stak me snel tegen. Ik vond het leven een beetje saai. En tramadol neemt nu eenmaal de saaiheid weg. Ik neem niets anders dan dat, mix het met nix, drink amper alcohol en wiet smoren vind ik ook behoorlijk saai.
Qua doseringen probeer ik altijd het zelfste te houden. Ik ben destijds met retard 100mg en zat snel op 200 mg maar ik had snel door dat de tolerantie snel omhoog ging. Daarom ben ik gestopt met de retard en neem ik maar 50g per keer met een max tot 250mg per dag. Tolerantie haal ik naar beneden door off days in te schakelen, en dat lukt me eigenlijk al maanden goed maar ja dan ben ik weinig waard en wordt het een luie dag om snel te vergeten
Aphophis D-9
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: di maart 20, 2012 5:42 pm

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Pilletje » wo maart 21, 2012 10:57 pm

3 weken tramadolvrij, hoera.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor trulov » do maart 22, 2012 2:21 pm

200 mg oxycodon :s

Denk dat je dan beter een dokter opzoekt, die ervoor geschikt is

Suboxone (buprenorfine/naloxone) is een heel goed substitutiemiddel vind ik

Je moet wel eerst ontwenning hebben, want oxycodon is een volle agonist en bupe zal de ontwenning enkel verergeren als de oxy nog in je systeem zit.

Je hebt pillen (sublinguaal) van 2 mg en 8 mg

Als je ontwent en gedurende de dag bv. 6 x een pil van 2 mg neemt, kan je de volgende morgen de optelsom maken van hoeveel suboxone je genomen hebt, in dit (hypotetisch) geval 12 mg, dan neem je die hoeveelheid 'de volgende ochtend in één keer.
trulov
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 188
Geregistreerd: vr okt 21, 2011 10:08 am

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor endymion » vr maart 23, 2012 10:09 pm

Ik had hier ook gepost zag ik :-)

trulov: ik denk dat het over 200 mg tramadol gaat....(niet zo ernstig dus)

Laatste tijd veel last van mn rug gehad. Gelukkig heb ik rustig aan gedaan met de oxy en tramadol want heb er veel aan gehad, maar dan gewoon echt als pijnstiller.
Zonde om dit overmatig als drugs te gebruiken, als je een keer echt langdurig pijn hebt zit je met een probleem.

Ik zie in mijn vorige post dat ik toen gestopt was met de paroxetine, dat is gelukkig nog steeds zo :-)

Nu mag ik weer een keertje aan de MDMA :woeh:
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor endymion » vr maart 23, 2012 10:12 pm

Pilletje schreef:3 weken tramadolvrij, hoera.


goed bezig :-)
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Jupiter » wo jun 06, 2012 4:17 pm

Laatst een auto ongeluk gehad. Toen ik naar huis mocht kreeg ik Tramadol mee. Gisteren vond ik nog een paar capsules terug dus dacht ik is even kijken wat men van Tramadol vind. Toen kwam ik uit op dit topic. Dus ik dacht laat ik dat eens proberen 2 tramadolletjes genomen met mijn vaste medicijn Seroquel allemaal 50mg. En ik moet zeggen dat was lekker. Ik denk omdat ik er nog 3 heb dat ik vanavond nog een keer ga.Toen ik uit het ziekenhuis kwam had ik helemaal niet in de gaten dat het zulke sterke medicijnen waren. Maar dat zal vast liggen aan het feit dat ik in het ziekenhuis morfine spuitjes kreeg.

Kan iemand mij trouwens vertellen wat de werking van oxycontin en diazepam is. Ik ben daar wel benieuwd naar omdat ik geen harddrugs meer wil gebruiken.
Avatar gebruiker
Jupiter
Newbie
Verbannen
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo jun 06, 2012 3:48 pm
Woonplaats: Meppel

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Davinci » do jun 07, 2012 3:11 pm

Jupiter schreef:Kan iemand mij trouwens vertellen wat de werking van oxycontin en diazepam is. Ik ben daar wel benieuwd naar omdat ik geen harddrugs meer wil gebruiken.


Oxycontin is een heel sterk opioid dat twee maal potenter is dan morfine.
Diazepam is een benzo.

Als je geen harddrugs meer wil gebruiken dan ben je fout bezig. Oxycodone en diazepam behoren tot de gevaarlijkste dope om recreatief te gebruiken. :#:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Jupiter » vr jun 08, 2012 12:38 pm

Okay,
Ik had niet gedacht dat medicijnen erger dan hard drugs kunnen zijn. Maar ik had er wat over gelezen hier op dit topic en ik was er wel benieuwd naar. Het is niet zo dat ik het in huis heb liggen.

Waar ik wel achter ben gekomen is dat wanneer je tramadol met drank gebruikt de werking wel een stuk minder is.
Avatar gebruiker
Jupiter
Newbie
Verbannen
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo jun 06, 2012 3:48 pm
Woonplaats: Meppel

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Davinci » za jun 09, 2012 2:23 am

Jupiter schreef:Okay,
Ik had niet gedacht dat medicijnen erger dan hard drugs kunnen zijn. Maar ik had er wat over gelezen hier op dit topic en ik was er wel benieuwd naar. Het is niet zo dat ik het in huis heb liggen.

Waar ik wel achter ben gekomen is dat wanneer je tramadol met drank gebruikt de werking wel een stuk minder is.


Vreemd dat je tramadol en alcohol wat minder vindt. Het versterkt wel het sederend karakter ervan, helaas gaat dit een beetje ten koste van het stimulerende kantje aan tramadol.
Je moet wel opletten als je alcohol met tramadol combineert: de kans op beroertes wordt enorm verlaagd.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Spoednick » ma sep 03, 2012 11:13 pm

verhoogd
Avatar gebruiker
Spoednick
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 252
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:05 pm

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor wifi » za okt 06, 2012 4:15 am

Kan je tramadol ook snuiven? Kan namelijk tramadol hcl in kleine kristallen krijgen.
Heb nog geen opiaten of benzo's genomen hoop dat de moeite is :grin:
wifi
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: za jul 07, 2012 1:18 am

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Davinci » za okt 06, 2012 1:13 pm

wifi schreef:Kan je tramadol ook snuiven? Kan namelijk tramadol hcl in kleine kristallen krijgen.
Heb nog geen opiaten of benzo's genomen hoop dat de moeite is :grin:


Normaal is het snuifbaar, alleen zie ik het voordeel niet als de biobeschikbaarheid 72% oraal (en 77% rectaal) is.
100mg (max. 150mg) zou ik mee beginnen de eerste keer. Als je zonder tolerantie hoger gaat, kan je wel eens wakker worden van een stimulerende misselijkheid.
Ik zou trouwens de eerste keer benzo's en opiaten vermijden.
Het enige wat voor je ligt, is een duister pad vol mist, valkuilen en de godin van de eeuwige slaap.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Pilletje » di okt 09, 2012 10:31 pm

wifi schreef:Kan je tramadol ook snuiven? Kan namelijk tramadol hcl in kleine kristallen krijgen.
Heb nog geen opiaten of benzo's genomen hoop dat de moeite is :grin:


Heb me vroeger ook eens bezig gehouden met het extaheren van tramadol kristallen, oraal is het effect vele malen beter dan nasaal.. Gewoon slikken.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor knetterspetter » di nov 13, 2012 2:30 pm

Gisteren heb ik mijn eerste ervaring met een opiaat/opiode gehad, te weten tramadol.

Ik heb via via 3 capsules bevattende 50mg Tramadol weten te bemachtigen. Afgaande op reports online verwachtte ik een milde, relaxte body high, met een vleugje euforie en een kalmte in mijn hoofd.

Zoals gezegd, ik heb nog niet eerder dit type drugs gebruikt, eigenlijk altijd stimulanten (mephedrone, 3mmc, mdma, speed etc) dus ik was erg benieuwd naar het effect.

Om 19.00 nam ik 2 capsules in (100 mg dus) met een glas water, en nestelde mij op de bank om TV te kijken. Ik had de hele dag hard gewerkt, en was dus al 'lekker moe'. Een uurtje later merkte ik eigenlijk nog niets, dus nam ik de derde capsule ook in, waardoor ik nu in totaal 150 mg binnen had.

Prompt begon het effect van de tramadol zich te openbaren. Als eerste merkte ik een soort spanning/druk op mijn gezicht en tintelingen in mijn lichaam. Naarmate de minuten verstreken begon ik steeds chiller te worden. Ik zou het kunnen omschrijven als het effect van 1 of 2 biertjes, maar dan een stuk 'vlakker' en minder emphatogeen. De lust om iets te doen verdween en ik heb ik nog een uur tv gekeken, zonder echt te kijken, ik zat gewoon te chillen en dacht nergens over na en kreeg niets van de TV mee.

Vervolgens ben ik achter de PC gaan zitten, en ik voelde het nu echt hard. Milde visuele veranderingen (een glow bij lichtbronnen) en ook was ik een beetje uit evenwicht. Ik zweefde een beetje op mijn bureaustoel en klikte wat rond op het internet, niets was echt interessant, maar alles kwam binnen zijnde 'yeah, whatever, its all good'.

Ik vind het moeilijk te omschrijven wat ik nu echt voelde, het best samengevat is dat het voelde als een runnershigh (endorfine) ZONDER de euforie, maar met een extra gevoel van behaaglijkheid.

Dit heeft nog uren geduurd, en een fles wijn later ben ik uiterst relaxt in slaap gevallen, waarna ik een nacht van heldere en lucide dromen heb beleefd.

Ik ben nu al uren op, maar wakker ben ik nog steeds niet. Ik voel me chill en mellow, en ik zou zweren dat het effect nog steeds in werking is, maar wss komt het door de diepe slaap die ik heb gehad.

Het effect is niet echt om over naar huis te schrijven, maar het was zeker niet vervelend, en ik ben ik gedachten al bij de volgende keer, en dan bijv. 300 mg. ofzo.
Bovenstaande doet mij realiseren dat ik dat dus maar NIET moet doen, want ookal was de rush qua intensiteit mild en kalm, ik weet nu al dat als ik een strip tramadol zou hebben liggen, de volgende capsules dus al in mijn maag zouden zitten. :keta:
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Poseidon » do nov 15, 2012 1:24 am

knetterspetter schreef:
Dit heeft nog uren geduurd, en een fles wijn later ben ik uiterst relaxt in slaap gevallen

Alcohol gecombineerd met tramadol schijnt linke shit te zijn: risico op een beroerte.
Mocht je er nog een keer mee gaan stunten, gebruik het dan ook niet in combinatie met uppers. Dan wil de rikketik nog wel eens stoppen.

Zo te horen ga je echter de aangename herinnering koesteren tot deze compleet vervaagd is. 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Ranko » zo dec 23, 2012 10:58 pm

Ben dit nu eens aan het proberen, maar op wat jeuk en af en toe een paar tintelingen na voel ik helemaal niks. Begonnen met 120mg, toen 50mg bijgepakt. Nog niet veel, toen 100mg bijgepakt na een ruim uur en nu net laatste keer 120mg bijgepakt. Hopen dat ik nog wat voel, want morfine wat ik ken is veel beter.
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor knetterspetter » di dec 25, 2012 3:48 pm

in totaal 390 mg zou je toch wel moeten voelen? Inwerktijd is vrij lang, volgens mij tot wel 2 uur dacht ik.
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: Tramadol - Dosering

Berichtdoor Ranko » za jan 05, 2013 3:45 pm

knetterspetter schreef:in totaal 390 mg zou je toch wel moeten voelen? Inwerktijd is vrij lang, volgens mij tot wel 2 uur dacht ik.

Jah, heb het ook wel gevoeld. Was wel leuke ervaring, al vond ik de ervaring van gisteren beter. Begonnen met 2 caps van 120mg, na ongeveer 2 uur nog 1 cap van 120 erbij. Weer een uur later 100mg en toen uiteindelijk een cap van 50mg erbij na een half uur. Toen ben ik overgegaan op Diazepam, 2x 10mg binnen 3 kwartier. Heldige combi. Omdat ik toch al bezig was, ook nog maar 12mg Bromazepam erin geflikkerd en voordat ik ging slapen nog maar 2 etizolam van 2mg erbij gegooid met een tussenpauze van een half uur. Heerlijk chill avondje gehad.

Enig nadeel (alhoewel ik het zelf niet als nadeel zie, maar meer als extra bonus): Ik voel me op dit moment alsof ik dronken ben. Lettertjes gaan nog steeds heen een weer, beeld vervaagd van links naar rechts en lopen voelt alsof ik keta op heb. Maar wel super vermaakt. :)
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Opiaten en Opioïden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron