pammer schreef:Ik ga vandaag niet meer verhogen. Ik heb een nuchtere maag dus normaal zou ik het nu al gevoeld hebben.
Volgende keer probeer ik een dosis van 200, 250 of 300... Weet nog niet zeker. Gelukkig heb ik maar 1 gram want opiaten...
Petrovic schreef:66mg vind ik perfect, meer hoeft niet.
pammer schreef:Petrovic schreef:66mg vind ik perfect, meer hoeft niet.
Als die dosering een recreatief effect geeft zou ik zelf Zaldiar kunnen nemen.. Dat heb ik thuis liggen (is combinatiepreparaat met paracetamol)
Sublimo schreef:Alleen is het niet zo handig dat er ook paracetamol bij zit.
Petrovic schreef:Sublimo schreef:Alleen is het niet zo handig dat er ook paracetamol bij zit.
Klopt, al is de dosering paracetamol niet echt hoog met twee pilletjes.
Sublimo schreef:Petrovic schreef:Sublimo schreef:Alleen is het niet zo handig dat er ook paracetamol bij zit.
Klopt, al is de dosering paracetamol niet echt hoog met twee pilletjes.
Nee, maar toch, het is niet ideaal.
Petrovic schreef:Klopt, maar wel acceptabel.
endymion schreef:Ik heb ook 3 doosjes besteld. is in totaal 90 tabs a 50 mg. Ik ga het eerst op 100 mg proberen.
Aangezien ik ben gestopt met illegale straatdope en bijna geen alcohol meer drink maar in het weekend toch wel eens lekker chill/roezig wil zijn pak ik wel een medicijntje af en toe. Sowieso mn dex op recept natuurlijk.
Maar ik heb ook al 210 tabjes oxycontin 20 mg, 150 diazepam 10 mg en 30 oxazepam 50 mg bij elkaar kunnen scharrelen. Dus daar kan ik wel ff mee doen
endymion schreef:Maar ik heb ook al 210 tabjes oxycontin 20 mg, 150 diazepam 10 mg en 30 oxazepam 50 mg bij elkaar kunnen scharrelen. Dus daar kan ik wel ff mee doen
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast