Afgelopen weekend met een vriend van me nog eens 3MMC getest, zal ff proberen een wat uitgebreider report neer te zetten.
Het word wel een lang verhaal ben ik bang, maar ik wil een duidelijke uitleg geven over mijn bedoelingen met 3MMC, en mijn ervaringen ermee in verhouding tegenover MDMA en 6APB.
Ongeveer 3 jaar geleden had ik mdma voor de eerste x geprobeerd, vond het super, beste ervaring met drugs ooit (qua gevoel iig). Na maandelijks gebruik +/- 1.5 jaar lang werd het niet meer leuk, de inslag duurde steeds langer en werd steeds ongemakkelijker, als het eenmaal 'lukte' voelde het wel nog super, en de dosis hield ik altijd gelijk. Maar de katers waren uiteindelijk gewoon echt zwaar kut, dus ben toen stuk rustiger aan gaan doen. Ongeveer 1x in de 3 maanden, maar de katers bleven en de inslag bleef langzaam en ongemakkelijk, had het verpest dus (eigen schuld). Toen kwam ik op het spoor van RC's, en las de veelbelovende reports over 6APB. Daar een grammetje van besteld, begonnen met 125mg, maar duurde zooo lang voordat het opkwam (zeker een uur/anderhalf uur voordat het begon), en sloeg niet echt in maar bouwde zich rustig op. Ik vond juist die snelle inslag van MDMA zo heerlijk, maar het effect van 6APB was verder super! MDMA combineer ik altijd met paar goeie joints, en lachgaspatronen (neem het altijd in een thuis-setting), dat vind ik de ultieme combo. MDMA+lachgas=euforie+rush x 10, maar in combinatie met wiet word het een COMPLEET ander verhaal, hallucinaties, met ogen dicht de vaagste gedachtegangen inclusief beelden, met ogen open de raarste dingen (kleuren die zich niet laten 'overvloeien' met andere kleuren, maar verdeeld zitten in blokjes, of de complete wereld in 2D alsof het getekend is als een cartoon, etc). Maar ook, en dat vind ik nog wel het mooiste, alsof tijdens de inslag van het lachgas je zo diep je bewustzijn in gaat waardoor je uit elkaar getrokken word in allerlei gevoelens, en uiteindelijk komen ze (inclusief bijbehorende 'uitleg', heel bizar) tot een bepaald punt, dat is de balans van al je gevoelens en waarom je dingen voelt en waarneemt op een bepaalde manier, alsof je hele bewustzijn word uitgelegd aan je. Super vind ik dat!
Met 6APB was het hetzelfde verhaal, was zelfs in combinatie met lachgas+wiet nog ietsje meer trippy, en leek langer te duren, en het leek iets helderder tijdens de space. Maar tijdens de inslag, en de dag erna heb ik echt flink last van mijn buik en moet ik de WC regelmatig opzoeken. Dat, in combinatie met de zeer lange inslag, en de lange werkingsduur, vond ik een nadeel tegenover MDMA. De kater was ook aardig aanwezig, hoewel in lagere dosissen (tot 125mg) goed draagbaar, afgezien van de buikpijn.
Toen kwam ik dus op 3MMC, had al veel verhalen gelezen over 4MMC, dus mijn intresse was wel gewekt (geen/amper kater, mdma-like gevoel, alleen jammer van de korte werkingsduur+cravings). Zodoende dus een grammetje besteld, en het geprobeerd. Na mijn eerste 'test' had ik dus direct hier iets geplaatst in dit topic, bij sommige had ik intresse gewekt, sommige bleven het afdoen als 'een waardeloze stimulant' zonder zelf enige ervaring ermee te hebben. Ondertussen hebben sommige van jullie het ook al geprobeerd, met uiteenlopende reacties en ervaringen.
In ieder geval, afgelopen weekend dus nog eens geprobeerd, maar deze x ook in combinatie met wiet+lachgas, just the way I like it
Rond 00:00 waren we begonnen met een lijn van +/- 60mg (schat ik, op het oog gezien). Na +/- 5~10 minuten begonnen de effecten zich al te laten zien, warmer, klamme handpalmen, kleine golfjes van lekker gevoel door mijn lichaam, en krijg altijd tijdens inslag van MDMA/6APB/3MMC een soort lach op mijn gezicht, alsof ik weet van 'dit word weer lekker'
Het effect bouwde zich lekker op, en +/- 20 minuten na inname voelde ik me al aardig lekker, begon meer te praten, had ook duidelijk zin om te praten, gesprekken liepen vloeiend en vanzelf, kaken begonnen al beetje op spanning te komen, hmm lekker!
We besloten om een ballonnetje (doe altijd met 2 patronen) te nemen, en dat was wel okay maar niet bijzonder nog, dus besloot alvast om een joint te draaien. Zo gezegd zo gedaan, joint gedraaid, maar nog niet opgestoken. We besloten om eerst nog een lijn bij te pakken, daarna die joint er direct achteraan, en daarna een nieuwe ballon te proberen.
Dit was +/- 45~60 minuten na eerste inname (en het gevoel zwakte nog niks af!). Een lijn wat ik schat op het oog op 50mg, hij was dus ietsje kleiner dan de eerste. Die dus genomen, joint er vrij snel achteraan, en dat was al heerlijk op zich! Die joint vulde het effect van de 3MMC zo heerlijk aan! Echt die vaagheid wat je krijgt met veel mdma, de draad kwijtraken van wat je verteld, maar toch komen er soms hele gesprekken uit, totdat 1 van ons realiseert dat we eigenlijk niet weten waar we het over hebben, en dan allebei compleet niet meer op het gespreksonderwerp komen, en gewoon weer verder gaan. Zo bleef de cyclus zich herhalen haha
Door de wiet (en de extra dosis 3MMC) werden de effecten ook steeds sterker en intenser. Droge mond, ogen die van links naar rechts schieten af en toe, kaken die flink aan het schaatsen waren, telefoon die slechter bedienbaar werd, alles er op en er aan! Heerlijke combo, die 3MMC met wiet!
Op dat moment lijkt het goed op MDMA vind ik, met paar andere effecten uiteraard. De bodyload/rush van die combinatie is heerlijk, warm, tintelingen, golven, maar ben meer energiek dan bij MDMA (met MDMA/6APB krijg je me dan echt amperrr uit mijn stoel/bank getrokken, wil alleen maar genieten op de plaats en absoluut niet meer weg), vind het wel heeerlijk om te praten, maar meer op een coke manier. Dus ik lul en ik lul en ik lul, en ik luister wel naar de ander (wat op coke vind ik juist stuk moeilijker is), maar ook weer niet het luisteren op de MDMA manier als jullie begrijpen wat ik bedoel. Beetje lastig uit te leggen, maar de communicatie was heerlijk, alleen lag ie zeg maar tussen coke en MDMA in. Was wel heerlijk en echt super gezellig!!
Toen kwam het moment van de ballon dus, we hadden deze x 2.5 patroon per ballon gedaan, we hadden allebei onze ballon propvol, zeiden nog tegen elkaar:"goede reis", en begonnen synchroon in de ballon te hyperventileren
:D
Ik kreeg weer het gevoel dat het tijd werd om adem te halen, dus haal de ballon uit mijn mond, haal een paar x goed adem, en eerst was het van huh... niet heel erg... *BOEM* WTF
in 1 klap sloeg de shit in, en ik ging gewoon echt keihardddd! Het was minder trippy van MDMA/6APB, kreeg helaas ook niet dat uber vette gevoel alsof mijn bewustzijn uit elkaar 'klapte' en dan als stukjes weer in elkaar viel zodat ik het kon meemaken en begrijpen, maar ik kreeg wel lichte hallucinaties, maar vooral het gevoel dat ik gewoon alleen kan omschrijven als SUPER hard gaan. Ik zat strak (letterlijk:P) in mijn stoel, mijn hoofd ging van links naar rechts, en zei alleen maar "fuckkkk, fuckkkk, fuckkkk ik ga hard man, fucking hell, niet normaal, fuckkkkkk". Maar het was echt super lekker, echt een super rush van hard gaan en heerlijke gevoelens in combinatie met wat lichte hallucinaties af en toe, maar echt stukken minder dan MDMA/6APB dus.
We hebben een uur later ofzo nog een lijn bijgepakt, weer +/- 50mg, en volgens mij rond 3:45 nog eentje. In totaal schat ik een +/- 200mg per persoon, en dit was genoeg om van 0:00 tot 5:45 heerlijk door te knallen! En in de tussentijd nog 2 joints erbij gerookt, en met z'n 2en 1 doos van 50 patronen er doorheen gejaagd. Toen in bed gekropen, maar de eerste 2 uur ofzo regelmatig het bed uit om te plassen, waardoor ik mijn vocht meteen weer ging aanvullen, en tijdje later weer het bed uit kon om te plassen
Uiteindelijk viel ik in slaap, wel pas vrij laat, rond 9:00~9:30 's morgens, maar het maakte me niet gek veel uit, ik lag heerlijk in bed! Met 6APB lig ik echt ongemakkelijk in bed (krijg het dan ineens heel erg warm en ongemakkelijk gevoel, met MDMA gaat wel beter), maar nu met 3MMC lag ik gewoon heerlijk comfortabel in bed. Uiteindelijk dus in slaap gevallen en werd wakker om 16:45, dus behoorlijk lang kunnen doorslapen!
Maar gezien ik die dag gewerkt had, en dus al van 7:30 wakker was, was ik meer dan 24 uur wakker voordat ik in slaap viel, wat natuurlijk ook niet meehelpt aan de fitheid de dag erna
De dag erna was ik voornamelijk moe, en wat vaag in mijn hoofd nog van de wiet (de x dat ik het deed zonder wiet en lachgas had ik nergens last van). Eten ging redelijk. De vaagheid van de wiet+lachgas hield ongeveer 2 dagen aan, de dag erna voelde ik me weer 100% normaal. Geen enkel moment een dip gehad, alleen wat moeite met concentreren die 2 dagen dat die vaagheid in mijn hoofd zat, maar dat zie ik dus niet als iets door de 3MMC, gezien ik het zonder wiet+lachgas niet had, en we toch redelijk wat wiet er doorheen hadden gejaagd.
Dus hoge doseringen ben ik het, iig in mijn situatie, niet volledig mee eens. Met 200mg kan ik een hele avond flink doorknallen, en het ging echt superrrr! In combinatie met wiet helemaal awesome, en lachgaspatronen voegen er nog een 3 dubbel kwadratisch effect aan toe. De kater is stukken beter hanteerbaar/amper aanwezig in verhouding tot MDMA/6APB.
Zo, het is volgens mij een aardig lang verhaal geworden, maar ik hoop dat jullie nu een beter beeld krijgen van mijn ervaring met 3MMC. De 2 vrienden waarmee ik had het getest hadden trouwens exact dezelfde conclusie als mij, 200mg is voor een avond prima, en het gevoel is zekerrrr de moeite waard. Ik neem dit nu zelfs denk ik liever (mede door het gebrek aan kater, en de zeer snelle inslag) dan MDMA of 6APB.
Zou het misschien ook handig zijn dit report ff in het tripreport subforum te plaatsen? Want denk niet dat iedereen in dit topic kijkt.
Hoop dat jullie er iets aan hebben! Ik had er iig totaal geen problemen mee om het te testen
En een aantal nieuwe grammetjes zijn al lekker onderweg