Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-MMC

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 3-MMC

Berichtdoor -YOKI- » za jul 21, 2012 10:05 pm

Hoop dat het bij jouw wel aanslaat! snuiven werkte voor mij het beste.
-YOKI-
Offline
 

Re: 3-MMC

Berichtdoor Bonke » za jul 21, 2012 10:06 pm

-YOKI- schreef:Hoop dat het bij jouw wel aanslaat! snuiven werkte voor mij het beste.

Bij jouw had het toch ook (het gewenste) effect?
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 3-MMC

Berichtdoor -YOKI- » za jul 21, 2012 10:56 pm

Het heeft zn eigen charme, maar is geen knal product.
Hoge dosering leiden bij mij tot middel stimulerende dopamine rush, en licht wazig in mijn bol.
En dan wel op een aangenamen manier, maar je moet er met zo weinig mogelijk verwachting in gaan hoor!
En een gram is zo op, als je dat toelaat, ik ben er niet brak van! Heb ik nog nooit gehad. Of komt door piracetam?
Als je dit combineerd met wat wiet of ander wazigs zoals chevy kan je er wel goed wazig van worden, waziger als 6-apb.
Moet je wel ruig 3-mmc gedoseerd hebben.
-YOKI-
Offline
 

Re: 3-MMC

Berichtdoor Bonke » za jul 21, 2012 11:08 pm

Nja ik ga het een kans geven, zal het daarna pas beoordelen.
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 3-MMC

Berichtdoor -YOKI- » zo jul 22, 2012 9:45 am

Ben benieuwd wat jij er van vind, ga je ook een tripreport maken?
-YOKI-
Offline
 

Re: 3-MMC

Berichtdoor Bonke » zo jul 22, 2012 5:40 pm

-YOKI- schreef:Ben benieuwd wat jij er van vind, ga je ook een tripreport maken?

Ik kan het eens gaan proberen, maar denk eerder dat het een beknopt verhaal gaat worden in dit topic zelf. Ik ben namelijk niet echt een goede schrijver. Zal ditmaal dan ook eens gaan afwegen wat ik precies heb weggesnatst!
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 3-MMC

Berichtdoor knetterspetter » ma jul 23, 2012 9:08 am

probeer wel zoeizo 1 dikke lijn te leggen (100mg+) voor het 'mdma' achtige effect. Alles daaronder is voornamelijk coke-achtig imo.
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Bonke » ma jul 23, 2012 5:42 pm

knetterspetter schreef:probeer wel zoeizo 1 dikke lijn te leggen (100mg+) voor het 'mdma' achtige effect. Alles daaronder is voornamelijk coke-achtig imo.

Ik ben juist benieuwd naar het coke effect, heb dit namelijki nog nooit geproefd, zal erna wel een dikkere lijn gaan leggen voor het MDMA effect.
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » di jul 24, 2012 10:09 pm

Ik vind het toch meer dan wel een coke+ effect, want vind het in lage dosissen toch een stuk beter dan gewone coke. Beetje een combinatie tussen goede coke en lichte dosis mdma ofzo, wat voornamelijk op je dopamine (zo voelt het) werkt. Dus verwacht niet een 100% coke effect. Maar lekker is het wel :p Lage dosis is gewoon lekker en hogere dosis (200mg, of eventueel meer) geeft een heerlijk effect. Ik heb van coke iig nog nooit heen en weer schietende ogen gehad, en van 100+mg (ofzo, op het oog iig) begint dat effect bij wel te komen. Het houd ook veel langer aan dan coke vind ik. Heb iig stuk liever een lijn 3mmc dan een lijn coke!
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Bonke » wo jul 25, 2012 7:10 pm

Stukje getypt gisteravond en dit zonet ff aangevuld met de laatste informatie:

Ik heb nu 2 sleutelpuntjes genomen nasaal, ik gok een 50mg totaal , met een nasmaak achter in me keel die ontzettend goor is en een beetje jeukt, droge lippen met een chemisch nasmaakje.
Ik voel me nu 15 minuten na het eerste puntje en een minuut of 5 na me tweede puntje vliegensvlug en een beetje warmer. Ik heb eerder op de avond een kleine hoeveelheid alcohol gehad, 5 flesjes bier en voel het bier al niet meer.
Heel voorzichtig voel ik een paar lichte tintelingen door me lichaam. Maar de gore nasmaak achter in me keel en bij het slikken is het meest (negatieve) merkbare effect tot nu toe. Ik voel me hartslag een klein beetje omhoog gaan.
Een half uur later nog een sleutelpuntje genomen, erg lekker in de neus is het zeker weten niet. Nog steeds niet heel veel merkbaar. Binnenkort maar eens een grotere dosis nemen, waarschijnlijk ook door drinken heen, dit is niet echt een erg prettig gevoel.
Merk wel dat ik wat socialer wordt, de drang om met anderen te communiceren is wel vergroot. Een uur later toch lichtjes wat MDMA trekjes merkbaar, voel me wel iets beter. Kaken beginnen ook licht te klapperen.
3 uur na totaal 4 sleutelpuntjes en een scheutje GHB ga ik wel keihard van de G icm MDMA gevoel terwijl ik dit normaal niet zo heb, dit gevoel is na een uur weer verdwenen en merk dan lichtjes het vage MDMA effect nog.
Uiteindelijk slecht in slaap kunnen komen en s’ochtends klapperen mijn kaken nog heel lichtjes en heb een licht katertje maar dit is vooral te wijten aan het slecht/niet slapen.
Erg geweldig vond ik het niet. Zal de volgende keer in een keer een veel hogere dosis nemen en het dan nog eens bepalen wat ik van dit goedje vind. Waarschijnlijk pleur ik het wel door me drinken heen.
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » wo jul 25, 2012 8:30 pm

Gooi maar eens 200mg door je drinken, slaat in 15 minuten ofzo in (bizar snel iig) en dan merk je wel wat beters :p
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » wo jul 25, 2012 8:46 pm

Lijkt wel dat de meningen echt verdeeld zijn, de 1 vind het super, de ander matig, maar probeer eens een betere dosis, misschien vind je het dan wel leuk, of blijkt het toch niks voor jou te zijn
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor wifi » wo jul 25, 2012 11:12 pm

Heeft iemand dit al eens gecombineerd met 4-mmc?
wifi
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: za jul 07, 2012 1:18 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor knetterspetter » do jul 26, 2012 3:14 pm

waarom zou je dat willen?
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor wifi » vr jul 27, 2012 12:18 am

Er zat vroeger in de "pre-ban" mephedrone, 10percent 3-mmc toch?
wifi
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: za jul 07, 2012 1:18 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor Dopamientje » vr jul 27, 2012 1:21 am

Waar is dat op gebasseerd? Heb je t laten testen?

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: 3-MMC

Berichtdoor knetterspetter » vr jul 27, 2012 2:43 pm

Bonke schreef:Stukje getypt gisteravond en dit zonet ff aangevuld met de laatste informatie:

Ik heb nu 2 sleutelpuntjes genomen nasaal, ik gok een 50mg totaal , met een nasmaak achter in me keel die ontzettend goor is en een beetje jeukt, droge lippen met een chemisch nasmaakje.
Ik voel me nu 15 minuten na het eerste puntje en een minuut of 5 na me tweede puntje vliegensvlug en een beetje warmer. Ik heb eerder op de avond een kleine hoeveelheid alcohol gehad, 5 flesjes bier en voel het bier al niet meer.
Heel voorzichtig voel ik een paar lichte tintelingen door me lichaam. Maar de gore nasmaak achter in me keel en bij het slikken is het meest (negatieve) merkbare effect tot nu toe. Ik voel me hartslag een klein beetje omhoog gaan.
Een half uur later nog een sleutelpuntje genomen, erg lekker in de neus is het zeker weten niet. Nog steeds niet heel veel merkbaar. Binnenkort maar eens een grotere dosis nemen, waarschijnlijk ook door drinken heen, dit is niet echt een erg prettig gevoel.
Merk wel dat ik wat socialer wordt, de drang om met anderen te communiceren is wel vergroot. Een uur later toch lichtjes wat MDMA trekjes merkbaar, voel me wel iets beter. Kaken beginnen ook licht te klapperen.
3 uur na totaal 4 sleutelpuntjes en een scheutje GHB ga ik wel keihard van de G icm MDMA gevoel terwijl ik dit normaal niet zo heb, dit gevoel is na een uur weer verdwenen en merk dan lichtjes het vage MDMA effect nog.
Uiteindelijk slecht in slaap kunnen komen en s’ochtends klapperen mijn kaken nog heel lichtjes en heb een licht katertje maar dit is vooral te wijten aan het slecht/niet slapen.
Erg geweldig vond ik het niet. Zal de volgende keer in een keer een veel hogere dosis nemen en het dan nog eens bepalen wat ik van dit goedje vind. Waarschijnlijk pleur ik het wel door me drinken heen.




je begon aangeschoten, nam kleine lijntjes, en combineerde het met GHB. Dan krijg je geen eerlijk beeld 3MMC vind ik.

in lage doseringen (25-75 mg) is het niet bijster interessant, als regular coke, of slechte speed. Maar zodra je boven de 100 mg gaat zitten openbaart de 3-mmc zich in vol ornaat, en zal je spacen zijnde het een kruising tussen coke en mdma.

Ikzelf ben erg benieuwd naar een orale dosering van zo'n 250 mg, ik vermoed, nee weet zeker dat ik dan KEIhard zal gaan.

Mijn favoriete manier is lijntjes snuiven van 100/125, ongveer 1 per anderhalf uur, omdat je dan een constante MDMA-light space hebt, met elke lijn een nieuw come-up.

Ik gok dat de verhouding 70% dopa 30% sero is ongeveer.

En de kater is ook te verwaarlozen. Geen depressies oid iig. Na een goede nacht slapen is het alweer bijna verdwenen. De dag daarop ben ik weer op 100%. En dat is vrij uniek voor zo een lekkere drug :love:
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » vr jul 27, 2012 3:47 pm

Exact hoe ik het ervaar! Goede uitleg idd van de werking en dosering van 3mmc
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Einstein » vr jul 27, 2012 4:19 pm

wifi schreef:Er zat vroeger in de "pre-ban" mephedrone, 10percent 3-mmc toch?


Huh?
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MMC

Berichtdoor Sjaak101 » vr jul 27, 2012 5:04 pm

Einstein schreef:
wifi schreef:Er zat vroeger in de "pre-ban" mephedrone, 10percent 3-mmc toch?


Huh?


Ja dit verhaal heb ik ook gehoord, dat de 'pre-ban' beter was dan 'post ban' aangezien de eerste in china werd gemaakt waar ze een synthese gebruikte waarbij er 10% 3-mmc in het eindproduct zat.
Na de ban werd het in india geproduceerd waar dit dus niet het geval was, hierdoor zou het effect van de 'post-ban' minder sterk zijn..

Ik vind het een raar verhaal, denk dat post-ban meph gewoon meer versneden werd..
Avatar gebruiker
Sjaak101
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Einstein » vr jul 27, 2012 5:12 pm

Raar verhaal inderdaad. Op Bluelight heeft iedereen het er inderdaad over dat 'pre-ban' mephedrone juist zuiverder was, al zullen ze dat niet zelf in hun laboratorium getest hebben. Het lijkt mij wel het meest logisch :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MMC

Berichtdoor wifi » vr jul 27, 2012 11:50 pm

Heb dit ergens gelezen op drugs forum, mja zal wel niet veel beter zijn als je mephedrone en 3-mmc combineerd dan apart.
Het werkt allebei wrs meer dopamine dan serotonine.

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
wifi
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: za jul 07, 2012 1:18 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » za jul 28, 2012 1:08 am

Ik dacht dat 4MMC meer op serotonine werkte, en 3MMC meer op dopamine? Zoals 4FMP en 3FMP? Wel handig want dan zou er dus (lijkt me) minder pauze nodig zijn tussen de keren 3MMC dan bij 4MMC?

Zou wel eens willen weten hoeveel pauze ongeveer aan te raden is tussen de keren 3MMC (niet met voluit spacen, maar 100~200mg).
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor -YOKI- » za jul 28, 2012 12:25 pm

Ook al werkt het vooral op je dopamine systeem, een minimale pauze van een maand lijkt mij toch het beste.
Een paar dagen na 6-apb werkt het beduidend minder! zou het dan toch meer op serotinine werken dan gedacht?
En preloaden met piracetam heeft totaal geen nut bij 3-mmc.
-YOKI-
Offline
 

Re: 3-MMC

Berichtdoor Einstein » za jul 28, 2012 12:38 pm

Volgens mij is het serotoninetechnische verschil tussen 3-MMC en 4-MMC echt stukken kleiner dan tussen 3-FMP en 4-FMP. Afgaande op de reports zou ik zeggen dat ook 3-MMC een vrij sterk serotonerg effect heeft, gemengd met veel noradrenaline :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MMC

Berichtdoor Dopamientje » za jul 28, 2012 3:00 pm

Net 1 seconden geleden (14:55), na een half uur tobben een mini-lijntje naar binnen geschoven.

T+0:00 - Lijntje naar binnen. Ik gok zon 25mg. De welbekende mephedrone-geur trekt door mijn neus.

T+0:02 - Ik merk dat ik wat onrustiger/zenuwachtiger wordt. Dit is altijd zo met nieuwe stofjes.

T:+0:03 - Tintellingen door mijn lichaam. Bewegingsdrang komt op. Ik krijg "zin" om mijn kamer op te ruimen. Hartslag gaat voor mijn gevoel omhoog. Ranzige smaak in mijn keel.

T:+0:08 - De lichte paranoia begint af te nemen. Hartslag nog steeds hoog. Ik kan het gevoel niet echt plaatsen.

T:+0:10 - Het begint aangenamer te worden.

T:+0:15 - Sigaret roken is té lekker (eerste van de dag). Hartslag 110-130bpm. Erg hoog dus. Hardstyle klinkt superlekker. Het is wel lekker, maar iets zegt me dat je met dit spul moet uitkijken.

T:+0:22 - Effecten bereiken een plateau. Het voelt een beetje aan als meph maar toch weer niet. Het is een iets "viezere" versie er van.


T+0:27 - Hartslag hoog (120bpm), maar ik voel er weinig van. Begin zwaar te zweten, maar ik zit ook op zolder. Nu voelt het wel aangenamer aan. Paranoia helemaal weg.

T+0:42 - Effect begint nu flink af te nemen. Voel me bijna weer normaal. Drang om bij te nemen is er, maar niet erg aanwezig.

T+2:xx - Stimulatie nog steeds aanwezig. Nog steeds zweten. Ik voel me nog een beetje vaag in mijn hoofd. Het voelt nu aan als een lage dosis speed.

Conclusie: Heel aparte stimulant met weinig empathie. Eerste beetje voelde als een aanslag op je lichaam, maar na de piek is het wat meer mellow. Ik maak deze gram op (niet vandaag haha) en bestel hem daarna niet meer. Er zijn betere RC's op de markt.
Het is ook geen mephedrone vervanger, want ze voelen beide wel anders aan.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: 3-MMC

Berichtdoor knetterspetter » za jul 28, 2012 6:40 pm

gast, 25 mg.......
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor westergas » za jul 28, 2012 7:03 pm

knetterspetter schreef:gast, 25 mg.......


LOL :hulde:
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor Dopamientje » za jul 28, 2012 7:19 pm

Gozert, ik ben vrij gevoelig voor stimulanten. En better safe than sorry.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: 3-MMC

Berichtdoor Einstein » za jul 28, 2012 8:06 pm

Zijn best wel stevige effecten al, voor zo'n lage dosis. Goed reportje, hoewel misschien niet per se representatief wegens de lage dosis, maar toch nuttig :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner