Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-MMC

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » zo jul 29, 2012 12:50 am

Op 25mg kan je echt nog geen zinnig woord zeggen over 3MMC vind ik, ook al ben je gevoelig voor stimulanten (same here).

Ook de versnelde hartslag wat jij zei ervaar ik juist meer op lage dosissen (een 'ongemakkelijk' snellere hartslag), maar zodra ik een dosis pak waarop het effect van 3MMC tot z'n recht komt heb ik er geen (merkbare) last van. Het voelt dan ook veel schoner/minder zwaar op je lichaam vind ik, juist heel licht op je lichaam (itt 6apb, waar ik vaker ook tijdens het effect een ongemakkelijkere hartslag krijg en/of een zwaarder/slechter gevoel voor je lichaam).

Dus probeer eens 150mg verdeeld over 3 lijntjes van 50mg (bijnemen over een periode van 2 uur ofzo), daarna ben ik wel eens benieuwd wat je er van vind.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » zo jul 29, 2012 3:04 am

Toch vanavond 1 klein lijntje gehad (60mg ofzo schat ik), en dat heeft in combinatie met wiet en lachgas al zo een leuk effect! Maar had nu mijn hartslag eens gechecked, aangezien ik met lagere dosissen ook een 'onaangename' hartslag krijg. Hartslag is nu 72 slagen per minuut, en klopt heel 'zachtjes' i.p.v. hard en onaangenaam zoals ik kleine dosissen.

Dus pak maar eens een beter lijntje, en oordeel dan maar eens opnieuw! Het effect van 3mmc is met deze dosis wel alsnog zwak, maar in combinatie met wiet+lachgas zekerrr heel aangenaam!
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Koekwaus » zo jul 29, 2012 8:17 pm

Je moet er even over heen.. Gewoon eigenwijs door gaan. 25mg snatsen steeds is prima, maar ga gewoon door tot je dan op 125 mg zit of hoger verspreid over twee uurtjes inderdaad. De eerste paar lijnen vond ik ook minder aangenaam dan aangenaam, ook zweterig, warm en een beetje nerveus gevoel. Maar ga je er eenmaal overheen is het lekker. Nou heb je alleen de downside gevoeld denk ik.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Bonke » ma jul 30, 2012 3:13 am

lijntje van 40-50 mg gehad en ongeveer 100mg door me drinken. Moet zeggen dat dit typisch een MDMA gevoeld heeft maar toch heel helder. Zeker helder genoeg om zeer snel te kunnen chatten zonder al te veel typfouten te maken:woeh: En een drang om te praten met anderen nu:lol:


EDIT: Ik zweet nu ook aardig onder me oksels
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » ma jul 30, 2012 4:41 am

Lekker he :D Vind 3MMC echt een zeer fijn stofje, het effect is zeer aangenaam, de kater (voor mdma-like stimulanten) zeer mild, en die combinatie zorgt ervoor dat ik het zo super vind.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Dopamientje » ma jul 30, 2012 1:35 pm

Ik vind het dus echt troep. Gisteren de rest van de gram opgemaakt. Zoals mijn testdosis deed vermoeden is het gewoon een vieze versie van meph. Ik ben er nu nog steeds vaag in mijn kop door.


Verzonden vanaf mijn Nokia 3310
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: 3-MMC

Berichtdoor Einstein » ma jul 30, 2012 2:21 pm

De rest? 975 mg? :P :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MMC

Berichtdoor knetterspetter » ma jul 30, 2012 2:24 pm

eerst 25 mg nemen en dan klagen dat het niet leuk is, vervolgens een gram weg snuiven en klagen dat je nog steeds vaag in je kop bent.

are u 4 real?
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Koekwaus » ma jul 30, 2012 2:29 pm

knetterspetter schreef:are u 4 real?



:mrgreen:
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: Re: 3-MMC

Berichtdoor Dopamientje » ma jul 30, 2012 2:50 pm

knetterspetter schreef:eerst 25 mg nemen en dan klagen dat het niet leuk is, vervolgens een gram weg snuiven en klagen dat je nog steeds vaag in je kop bent.

are u 4 real?

8-)


Verzonden vanaf mijn Nokia 3310
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: 3-MMC

Berichtdoor -YOKI- » ma jul 30, 2012 5:05 pm

Ik geef 3-mmc toch helaas op, derde keer was een grote teleurstelling
-YOKI-
Offline
 

Re: 3-MMC

Berichtdoor -YOKI- » ma jul 30, 2012 5:26 pm

Had ik ook wel kunnen verwachten twee dagen na 6- apb, dus voor mij conclusie: werkt echt wel meer dan ik had verwacht op sert
-YOKI-
Offline
 

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » do aug 02, 2012 7:00 pm

Dopamientje schreef:Ik vind het dus echt troep. Gisteren de rest van de gram opgemaakt. Zoals mijn testdosis deed vermoeden is het gewoon een vieze versie van meph. Ik ben er nu nog steeds vaag in mijn kop door.


Verzonden vanaf mijn Nokia 3310



Iemand als jou kan beter ook maar geen 3mmc gebruiken, de ene x 25mg andere x 975mg... En ik dacht dat je zei dat je gevoelig voor stimulanten bent? Werkelijk waar zeg de logica is wel heeeel ver te zoeken bij jou.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » zo aug 12, 2012 12:43 am

Stil geworden hier :P Niemand meer 3MMC geprobeerd of ervaringen opgedaan ermee?
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Azraël » zo aug 12, 2012 3:05 am

Sjaak101 schreef:Sorry voor mn late reactie :p , even in het kort:
3-MMC lijkt erg op 4-mmc qua effecten, de dosis is ongeveer hetzelfde. 3-mmc mist de serotonergene (?) mdma-achtige euforie die. daarvoor in de plaats wat meer dopamine, mn telefoon en tablet waren erg interessant ala speed. werd er niet super sociaal van zoals 4-mmc/mdma.. dosis is ongeveer hetzelfde als 4-mmc.


Zo heb ik het ook ervaren.

Ook eens getest.. altijd leuk om nieuwe RC's te testen.
Dosis is een dikke lijn van rond de 100mg en dan naar behoeft kleine lijntjes van 50mg bijpakken.
Je krijgt er niet zo'n "mep" van zoals bij 4-mmc maar het gevoel is wel relaxed en chill. Als het begint te minderen, heb je wel zin om bij te nemen.
Zeker een drug om thuis lekker op te chillen! Niet zo super als 4-mmc, maar zeker niet slecht.
Kater is wel wat sterker dan die van 4-mmc.
Ook enorm veel zin in sex!! Sex op 3-mmc is geweldig, maar zorg dat je iets voor je willy hebt haha ;-)

Cheers :stoned:
Azraël
Newbie
Verbannen
 
Posts: 14
Geregistreerd: do jul 21, 2011 12:33 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor Koekwaus » zo aug 12, 2012 8:42 am

Gisteren op een feestje gestaan dat niet helemaal mijn ding was dus zakje 3mmc meegenomen. Flinke schep door mn bier heen gedaan (schat zo'n 150/175mg) sloeg in als een bom, moest serieus even de mensenmassa uit. 10 minuten even lopen en in het gras zitten. Voelde heel mdma achtig.

Al anderhalf uur later ofzo voelde ik een serieuze craving naar meer al was het spul nog niet uitgewerkt, zo'n 2,5 uur later bijgepakt (weer zo'n 125mg). Het gevoel ging lekker door voelde van die rushes in mn lijf maar lang niet zo sterk als de eerste keer die dag. Wat voor mij betekent dat als ik mezelf niet in de hand zou houden dat het hele zakje wel eens op zou kunnen gaan, dat eerste lekkere gevoel nastrevend.

Als het nog niet duidelijk was dat ik een fan van 3mmc ben dan geef ik dat nu even aan, maar pas op voor die craving.. Sex op die rommel lukt prima overigens en @Azreal had daar geen extra shit voor nodig voor mn willy. De sex zelf heeft iets coke-achtigs, beetje wild. 0 kater gehad trouwens. Ik heb nauwelijks 5 uur geslapen en heb niet eens een kater (laatste keer gepakt is 12 uur geleden). Dat vind ik dan wel weer geniaal aan 3mmc. Je zou het zelfs op zondagmiddag kunnen doen en maandag weer werken/college.

Ideaal gebruik vind ik 1 a 2 keer op een feest of thuis bommen. Flinke schep opdrinken, eventueel wat later bijnemen maar het daarbij laten. Heb het nu gesnoven en gebomd, bommetje is toch lekkerder veel meer mdma-rushy. Die craving though zeer gevaarlijk... Dus van te voren afwegen, klaarleggen etc en niet meer bijpakken is het devies.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Drefbon » di aug 21, 2012 3:04 pm

Vanmiddag is mijn 3-MMC dan eindelijk binnengekomen, de geur ervan bracht het mephedrone-gevoel meteen weer een soort naar boven. Ik ga het straks afwegen en dan beginnen met een lijntje van 25 mg.
Mephedrone heb ik eigenlijk niet eens echt leuk gevonden (alleen in combinaties), dus ik heb niet al te hoge verwachtingen van 3-MMC.
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Koekwaus » di aug 21, 2012 3:19 pm

Drefbon schreef:Vanmiddag is mijn 3-MMC dan eindelijk binnengekomen, de geur ervan bracht het mephedrone-gevoel meteen weer een soort naar boven. Ik ga het straks afwegen en dan beginnen met een lijntje van 25 mg.
Mephedrone heb ik eigenlijk niet eens echt leuk gevonden (alleen in combinaties), dus ik heb niet al te hoge verwachtingen van 3-MMC.



Beter wat meer bommen gelijk. Spul brandt als de neten en met die hoeveelheid zal je niet heel veel merken. Heb het de eerste keer ook zo gedaan met lijntjes van 20mg, maar het wordt echt pas lekker als je de 100 voorbij bent en dan heb je al flink auw gehad.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Drefbon » di aug 21, 2012 5:28 pm

Koekwaus schreef:
Drefbon schreef:Vanmiddag is mijn 3-MMC dan eindelijk binnengekomen, de geur ervan bracht het mephedrone-gevoel meteen weer een soort naar boven. Ik ga het straks afwegen en dan beginnen met een lijntje van 25 mg.
Mephedrone heb ik eigenlijk niet eens echt leuk gevonden (alleen in combinaties), dus ik heb niet al te hoge verwachtingen van 3-MMC.



Beter wat meer bommen gelijk. Spul brandt als de neten en met die hoeveelheid zal je niet heel veel merken. Heb het de eerste keer ook zo gedaan met lijntjes van 20mg, maar het wordt echt pas lekker als je de 100 voorbij bent en dan heb je al flink auw gehad.


Nou, ik heb dus 25 mg genomen een uurtje of drie geleden, ik krijg vaak snel een oncomfortabel, onrustig gevoel van stimulanten (als ik ze niet combineer) waardoor ik niet te veel durfde te nemen. Het branden viel mee maar dat kan ook komen omdat ik vannacht nog flink wat keta had gebruikt. Het effect was (viel te verwachten) hetzelfde als 4-MMC. Het voelde toch al wel als een flinke dosis, ik zat echt tegen een opgejaagd gevoel aan. Misschien dat dat wat minder is als ik wat meer neem (en oraal). Ik ga dat later deze week nog wel proberen, het viel me nu eerlijk gezegd toch wel tegen.
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Koekwaus » di aug 21, 2012 5:47 pm

Drefbon schreef:Het effect was (viel te verwachten) hetzelfde als 4-MMC. Het voelde toch al wel als een flinke dosis, ik zat echt tegen een opgejaagd gevoel aan. Misschien dat dat wat minder is als ik wat meer neem (en oraal). Ik ga dat later deze week nog wel proberen, het viel me nu eerlijk gezegd toch wel tegen.



Daar was ik al bang voor. Als je zo weinig neemt heb je alleen de nadelen. Inderdaad opgejaagd, zweterig etc had ik ook. Ik ben met snuiven doorgegaan toen naar zo'n 125mg in totaal toen voelde het lekker opeens na 100. Laatste keer een schep door mn bier heen van ik schat 175mg en dat voelde het lekkerste, dus wat mij betreft altijd bommen/door je drank heen en dan op zn minst over de 100mg heen.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Bonke » di aug 21, 2012 6:21 pm

Ik heb een grammetje nu op, ga dit maar niet weer bestellen, effect toch niet erg geweldig en hoe minder stuff ik thuis heb hoe minder snel ik iets pak ;)
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 3-MMC

Berichtdoor J-C » vr aug 24, 2012 4:27 pm

Spul heeft iets coke-achtigs, vind het niet mis... Wel enkel nog maar gesnoven. Krijg je er een harde mep van als je bomt?
J-C
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: vr feb 10, 2012 9:20 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Koekwaus » vr aug 24, 2012 6:14 pm

@J-C zeker! Flinke schep en dan kan je daarna even rustig gaan zitten ergens. Puntjes hebben idd een coky-effect, maar als je genoeg doorsnuift in korte tijd krijg je ook een spacey-gevoel. Bommen vind ik zeker prettiger though.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » za aug 25, 2012 12:30 am

Hmm toch eens proberen dan om te bommen, tot nu toe alleen maar gesnoven, en dat werkt ook al heerlijk vind ik, maar dat was al bekend :P

Wat ik ook zo mooi vind aan 3MMC is dat het zelfs met orale inname erg snel werkt (naar wat ik zie met de mensen waarmee ik samen 3MMC heb gedaan). Ik pak het altijd nasaal, paar vrienden pakte het oraal. Bij mij begon het uiteraard eerder (begint op te komen binnen 5 minuten ofzo), en bij hun begon het al 10 minuten later ofzo. Echt bizar hoe snel dat werkt, ervaren jullie het ook zo?
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Koekwaus » za aug 25, 2012 4:54 pm

Oraal werkt het inderdaad binnen 10 minuten bij mij. Veel sneller dan bijvoorbeeld mdma. Laatst een keer op de wc gepakt toen ik buiten liep voelde ik het al.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Drefbon » zo aug 26, 2012 1:42 am

Ik neem af en toe ook wel eens een lijntje van 20mg op me te kunnen concentreren op m'n studieopdracht. Ik vind het alleen nog verrotter voelen voor m'n neus dan pep.
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » ma aug 27, 2012 2:39 am

Dat hoor ik idd meer, daarom doen de meeste mensen waarmee ik het samen doe in een klein beetje drinken. Zelf vind ik het persoonlijk prima te snuiven, geen ervaring met speed, maar wel met coke en methoxetamine. Ik vind het wel meer branden/prikken dan die 2, maar het is binnen 1 a 2 minuten weg en dan alleen een lichte noopneus en that's it, dus dat vind ik niet erg opzich. Maar als het effect idd lekker schijnt te zijn oraal ga ik dat zeker de volgende x proberen!
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » ma aug 27, 2012 3:13 am

Hoe kan iets trouwens zo snel opgenomen worden via orale inname??
Volgens mij alles wat je inneemt via de maag gaat langzamer dan 3MMC, alhoewel ik wel twijfel over alcohol, dat gaat volgens mij sneller maar is een vloeistof.
Hoewel, als ik beetje 3MMC in een glas doe, beetje drinken erbij, dan lost volgens mij het overgrote gedeelte heel snel op, misschien dat de opname daardoor sneller is?
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Drefbon » ma aug 27, 2012 3:37 am

Chevy schreef:Hoe kan iets trouwens zo snel opgenomen worden via orale inname??
Volgens mij alles wat je inneemt via de maag gaat langzamer dan 3MMC, alhoewel ik wel twijfel over alcohol, dat gaat volgens mij sneller maar is een vloeistof.
Hoewel, als ik beetje 3MMC in een glas doe, beetje drinken erbij, dan lost volgens mij het overgrote gedeelte heel snel op, misschien dat de opname daardoor sneller is?


Via orale opname kan een stof worden opgenomen door elk orgaan dat de stof passseert, de mond, de slokdarm, de maag en de darmen. Elke stof wordt anders door het lichaam opgenomen. Alcohol wordt al vrij snel opgenomen, vooral in de maag. Het kan zijn dat 3-MMC ook al in de maag wordt opgenomen. Wat ook van invloed kan zijn, zijn de maaltijden die je voor het gebruikt hebt gegeten. Als je maag leeg is wordt een stof doorgaans sneller opgenomen dan wanneer de maag vol is.
Oplossen in een drankje zou op zich sneller kunnen werkem, al zal dat niet veel schelen met een bommetje.
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Einstein » ma aug 27, 2012 2:11 pm

Snelheid van opname wordt meestal grotendeels bepaald door hoe lipofiel (vetoplosbaar) een stof is, maar aangezien 3-MMC in dat opzicht niet zo speciaal is zal er wel sprake zijn van een magisch trucje of zo :#:
Het maakt volgens mij nauwelijks uit of je het spul oplost in water of het in een bommetje doet.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner