knetterspetter schreef:are u 4 real?
knetterspetter schreef:eerst 25 mg nemen en dan klagen dat het niet leuk is, vervolgens een gram weg snuiven en klagen dat je nog steeds vaag in je kop bent.
are u 4 real?
Dopamientje schreef:Ik vind het dus echt troep. Gisteren de rest van de gram opgemaakt. Zoals mijn testdosis deed vermoeden is het gewoon een vieze versie van meph. Ik ben er nu nog steeds vaag in mijn kop door.
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310
Sjaak101 schreef:Sorry voor mn late reactie , even in het kort:
3-MMC lijkt erg op 4-mmc qua effecten, de dosis is ongeveer hetzelfde. 3-mmc mist de serotonergene (?) mdma-achtige euforie die. daarvoor in de plaats wat meer dopamine, mn telefoon en tablet waren erg interessant ala speed. werd er niet super sociaal van zoals 4-mmc/mdma.. dosis is ongeveer hetzelfde als 4-mmc.
Drefbon schreef:Vanmiddag is mijn 3-MMC dan eindelijk binnengekomen, de geur ervan bracht het mephedrone-gevoel meteen weer een soort naar boven. Ik ga het straks afwegen en dan beginnen met een lijntje van 25 mg.
Mephedrone heb ik eigenlijk niet eens echt leuk gevonden (alleen in combinaties), dus ik heb niet al te hoge verwachtingen van 3-MMC.
Koekwaus schreef:Drefbon schreef:Vanmiddag is mijn 3-MMC dan eindelijk binnengekomen, de geur ervan bracht het mephedrone-gevoel meteen weer een soort naar boven. Ik ga het straks afwegen en dan beginnen met een lijntje van 25 mg.
Mephedrone heb ik eigenlijk niet eens echt leuk gevonden (alleen in combinaties), dus ik heb niet al te hoge verwachtingen van 3-MMC.
Beter wat meer bommen gelijk. Spul brandt als de neten en met die hoeveelheid zal je niet heel veel merken. Heb het de eerste keer ook zo gedaan met lijntjes van 20mg, maar het wordt echt pas lekker als je de 100 voorbij bent en dan heb je al flink auw gehad.
Drefbon schreef:Het effect was (viel te verwachten) hetzelfde als 4-MMC. Het voelde toch al wel als een flinke dosis, ik zat echt tegen een opgejaagd gevoel aan. Misschien dat dat wat minder is als ik wat meer neem (en oraal). Ik ga dat later deze week nog wel proberen, het viel me nu eerlijk gezegd toch wel tegen.
Chevy schreef:Hoe kan iets trouwens zo snel opgenomen worden via orale inname??
Volgens mij alles wat je inneemt via de maag gaat langzamer dan 3MMC, alhoewel ik wel twijfel over alcohol, dat gaat volgens mij sneller maar is een vloeistof.
Hoewel, als ik beetje 3MMC in een glas doe, beetje drinken erbij, dan lost volgens mij het overgrote gedeelte heel snel op, misschien dat de opname daardoor sneller is?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten