Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-MMC

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » zo nov 04, 2012 2:26 am

Dat zou idd kunnen... ik heb zelf alleen ervaring met de 3MMC van een bekende nederlandse vendor, en daar ben ik zeer te spreken over.

Maar merk wel echt dat het set/setting afhankelijk is hoe het effect uit valt, en dat wiet erbij roken voor mij echt een must is. In sommige settings merk ik wat sommige hier ook beschrijven, gewoon weer een soort stimulant. Rook er lekker wat wiet bij, en het is gewoon een heerlijk effect, lekker vaag, voel me super lekker (echt een soort mdma-light effect, met meer stimulatie), en uurtje voor het slapen 2 etizolammetjes er in en ben zo in slaap, en word uitgerust wakker met amper een kater.

Laatste x had ik er synthetische wiet bij gerookt (AM-2201), en dat beviel nog beter! En uiteraard zoals ik altijd doe lachgasballonnetjes erbij, dat is gewoon zwaar geweldig.

Dat je hoge dosissen nodig hebt ben ik het ook niet mee eens, ik begin met 2 sleutelpunten in wat drinken, tijdje later nog 3 verdeeld over de avond erbij. Schat het op een +/- 250~300mg verdeeld over de hele nacht. Ging hier heerlijk op vanaf +/- 23:00 tot +/- 5:00 a 6:00, en bleef nog heerlijk na-spacen tot +/- 8:00. Dit allemaal wel in een thuissetting met een aantal vrienden. Stond er zelf wel van te kijken dat het deze x zo lang door ging, normaal gaat het iets minder lang. Misschien had de grote hoeveelheid wiet/AM-2201 ook enige invloed er op :P
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor devlon » wo nov 07, 2012 5:48 am

Is dit nou een beetje te vergelijken met mephedrone? Vond dat echt wereld spul. Helaas zijn m'n groene swirls helemaal op :|
Wat ik lees is het effect nogal varierend maar dat was het bij 4-mmc ook volgens mij. De een vond het een slap aftreksel van X de ander (waaronder ik) vond het stukken beter. Veel meer energie in mijn geval en wel waus maar nog wel te controleren.
Avatar gebruiker
devlon
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: ma maart 19, 2012 9:49 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor -YOKI- » wo nov 07, 2012 3:47 pm

Heb laatst mephedrone crystallen van zeer betrouwbare bron en vind en blijft het precies op 3-mmc lijken, ik merk het verschil nauwelijks, dus het is zeker een goede vervanger voor 4-mmc!!!
-YOKI-
Offline
 

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » za nov 17, 2012 2:45 am

Had eens wat 2C-D besteld, na te lezen hier op het forum dat het effecten van 4FMP en MDMA echt een flinke boost zou geven, dus dacht zal vast ook wel werken met 3MMC.

Had na een tijdje rustig aan doen, nu een heel klein beetje, 40mg ofzo, 3MMC oraal genomen, en een heel klein beetje (15~20mg ofzo) 2C-D oraal. Daarna nog een 20~25mg 3MMC gesnoven, en verder niks meer gepakt.

Maar voel het aardig goed moet ik zeggen, het effect golft nu echt met pieken en dalen, en echt tunnelvisie soms, en soms lijken kleuren wat versterkt, terwijl ik tintelingen in mijn hoofd heb af en toe.

De dosissen zijn te klein om echt een duidelijk verschil te kunnen waarnemen, maar het beloofd zeker een geslaagde combo te zijn. Binnenkort met een goede chillavond met vrienden eens goed uittesten, vind het te zonde van alle lekkere dopamine en serotonine om in mijn eentje ze uit te putten.

Ik laat zeker nog weten hoe het was als ik de combo beter heb getest, maar het beloofd volgens mij wel iets :D
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » za nov 17, 2012 3:27 am

Had een lachgasballon van 2 patronen gepakt, fucking hell ik ging zo tyfus hard en het gevoel was zo extreem lekker, en dat met die lage dosissen. Die 2C-D maakt het effect 100% zeker weten echt en stuk lekkerder! Visueel is ook alles stuk kleurrijker geworden ondertussen met gekleurde visual snow. Wat een effect zeg voor zo een lage dosis, niet verwacht!!

Edit:
Zo de ballon is nu ver uitgewerkt, typte het vorige nog in de naspace van de ballon waarin ik echt nog tering hard ging. Maar wat een effect was dat zeg, en dat van zo een kleine dosissen! Had er wel bij geblowed moet ik zeggen, maar ook niet eens veel. Lachgas versterkt alles sowieso extreem, maar de combinatie met de 2C-D erbij was merkbaar lekkerder dan alleen 3MMC en wiet. Zeker voor deze lage dosissen. Zeker de moeite waard :D

Owja en ik doe tijdens een ballon altijd mijn ogen dicht en luister alleen naar de muziek, verder niks. Dan ga je echt zo fucking diep en hard dat is echt niet normaal met die combinatie :D Zie dan ook altijd een soort draaikolk van gekleurde visual snow met mijn ogen dicht, waar ik dan doorheen schiet en zo voelt het dan ook. Alsof alles gewoon "klopt" op dat moment, super vet effect.

Edit2:
Nu een stukje later alweer, ballon 100% uitgewerkt al een tijdje, merk duidelijk de 2C-D nog door de 3MMC heen, maar op een lekkere manier. Het versterkt het 3MMC effect, maar geestelijk blijf ik in een zeer positieve stemming, alleen ietsje minder geforceerd als met de 3MMC alleen, maar kan ook aan de lage dosis liggen. Maar duidelijk dat kleuren helderder zijn, en focus op sommige dingen anders lijkt. Duidelijk een licht visueel effect, en soms (als ik op mijn telefoon bezig ben bijv.) een tunnelvisie, alsof ik alleen nog maar de telefoon zie en verder vrijwel niks

Edit3:
Beetje AM-2201 gerookt net, nu zijn de visuele effecten nog duidelijker geworden, en het effect nog heftiger, terwijl ik dus niks meer heb bijgepakt van 3MMC of 2C-D. Had net een lachgasballon met 2 patronen gepakt na die AM-2201, het was NOG een stuk lekkerder dan net leek het wel, stuk meer visueel vooral, ook met ogen dicht.

Kan begrijpen dat mensen die alleen 3MMC proberen zonder iets erbij te nemen het misschien niet heel spannend vinden, beetje saai zelfs. Maar met wiet is het al zoveel beter, en lachgas doe ik altijd erbij om af en toe ff super hard en lekker te gaan. Maar met 2C-D en AM-2201 erbij is het echt nog een stuk lekkerder, en dat terwijl je wel amper een kater hebt in verhouding met MDMA. En dat vooral maakt mij fan van 3MMC, omdat ik de katers van MDMA en 6APB echt moe was geworden.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » zo nov 25, 2012 2:46 am

Nou volgend weekend ga ik het eens goed testen, 3MMC+2C-D+AM-2201, en dan lachgas :D Houd jullie op de hoogte :D
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor knetterspetter » zo nov 25, 2012 4:12 pm

denk je wel een beetje om je hersenen? Ik vind jouw gebruik nogal ongezond overkomen, zoveel, zovaak, en zulke (in potentie riskante) combinaties.
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » ma nov 26, 2012 12:32 am

knetterspetter schreef:denk je wel een beetje om je hersenen? Ik vind jouw gebruik nogal ongezond overkomen, zoveel, zovaak, en zulke (in potentie riskante) combinaties.



3MMC+2C-D is toch niet extra ongezond in verhouding met alleen 3MMC? En zover ik weet maakt wiet het ook niet slechter, alleen beter qua effect :P Hoeveelheden vallen ook mee, max 200~250mg over een hele nacht ongeveer, wel iets te vaak ja, ongeveer 1x in de 3 weken.

En drink er zo goed als geen alcohol bij, alleen water en AA drank, hooguit 2 glazen alcohol aan het begin van de avond.

Ben toch wel benieuwd of die combinatie echt zoveel slechter is als alleen 3MMC? Ik ging er toch eigenlijk vanuit dat de combinatie met 2C-D en wiet het niet erger maakte, juist dat het effect sterker is zonder je hersenen extra te belasten.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Einstein » ma nov 26, 2012 12:48 am

Het zijn geen combinaties die je acuut dood neer laten vallen, in ieder geval. Dat het op de lange termijn helemaal niet schadelijk is is niet met zekerheid te zeggen, al denk ik niet dat die 2C-D en wiet echt destructieve gevolgen hebben. Eens per drie weken 3-MMC is misschien überhaupt niet onschuldig (of misschien heb ik teveel vooroordelen over alles wat op -cathinone eindigt :#: ).
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MMC

Berichtdoor Paradise » ma nov 26, 2012 5:22 pm

Ben er nog steeds niet aan uit of ik dit nu wil proberen of niet. :woeh:
De fan(s) hier zijn precies wel erg enthousiast.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor MarkBeest » ma nov 26, 2012 5:27 pm

Paradise schreef:Ben er nog steeds niet aan uit of ik dit nu wil proberen of niet. :woeh:
De fan(s) hier zijn precies wel erg enthousiast.


Ik vond het weinig voor stellen. Duurt niet super lang, heb er op lowlands wel super strak van gestaan maar ik heb toch liever speed
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: 3-MMC

Berichtdoor arvie56 » di nov 27, 2012 12:21 pm

Hiep Hoi! :rock:

ik ben erg geinteresseerd geraakt zeg ;)

heb zojuist 1g 3mmc besteld :)

ik ben van huis uit een speed snuif fan :) ga de 3mmc dus zeker snuiven :snort:

ben benieuwd!!!!!!heb er zin in!!!!

ik houd jullie op de hoogte!!!! :woeh:
Don't worry(try)to be happy!
Avatar gebruiker
arvie56
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: za jul 07, 2012 7:51 pm
Woonplaats: Katwijk Aan Zee

Re: 3-MMC

Berichtdoor arvie56 » za dec 01, 2012 2:33 pm

zo net eerste lijn gesnoven :snort: , ongeveer 150 mg ,ik moet zeggen dat het eerste effect een beetje op coke lijkt; wat betreft een minuut of 5 een beetje verdoofde tanden e.d..
voor de rest wel lekker:)
ik houd jullie nog op de hoogte naar mate de dag vordert!!
PEACE AND ENJOY YOUR WEEKEND!!!! :rock:
Don't worry(try)to be happy!
Avatar gebruiker
arvie56
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: za jul 07, 2012 7:51 pm
Woonplaats: Katwijk Aan Zee

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » di dec 04, 2012 12:31 am

En hoe was de ervaring verlopen? Beviel het of viel het toch tegen?

Ik zou eigenlijk vorig weekend eens goed de 3mmc en 2c-d combo testen, maar dat was niet door gegaan. Nu vrijdag ga ik de combo dus eens testen, laat daarna wel weten hoe het was, of het echt een aan te raden aanvulling is op het effect.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Dislexsik » di dec 04, 2012 9:08 pm

Had hier ook een sample van besteld. Vond het ni slecht, voor hehaling vatbaar. :grin:
Avatar gebruiker
Dislexsik
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 190
Geregistreerd: zo maart 25, 2012 7:23 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » za dec 08, 2012 7:36 am

Die combo ia dus echt dik aan te raden! Wat een Fucking geweldig effect krijg je daarmee zeg. Heb er wel wiet en AM-2201 bij gerookt, maar die 2c-d maakt het zoveel sterker, dat had ik nooit verwacht. En met een lachgasballon ging ik daarna zo diep dat is me nog nooit overkomen met wat voor spul dan ook. Dit is zeker de moeite waard!

Je gaat na die synthetische wiet en een ballon ook bestwel beetje visueel trippen door die 2cd, terwijl je je wel super lekker voelt en je behoorlijk hard gaat, maar alles sluit naadloos aan ofzo. Het verlengt jet effect van de 3mmc ook flink!!

Wat een combinatie zeg! We hadden om half 10 het eerste gepakt, beetje 3mmc bijgenomen rond 12 uur. Daar nog ff op door liggen chillen en daarna om 3 uur weer wat 3mmx bijgeplakt ene lekker wat 2cd. Toen de 3mmc opkwam was ie wel ff chiller maar toen de 2cd erbij kwam was ik echt in 1 klap zwaar fucked up, maar dan wel zwaar lekker!
Laatst bijgewerkt door Chevy op za dec 08, 2012 7:44 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » za dec 08, 2012 7:37 am

Ik ben nog nooit zo wasted geweest als deze avond/nacht.

En de vrienden waar ik het samen mee deed zeiden precies hetzelfde.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » za dec 08, 2012 8:38 pm

1.5 etizolammetje gepakt om te slapen, was binnen 5 minuten weg. Maar die combinatie is echt zwaar aan te bevelen :D Ging lichtjes visueel trippen, euforie nam flink toe door de 2C-D, ook veel meer een hard gaan gevoel ofzo. En de 3MMC werkte veel langer door. Was echt een flink verschil, vele malen beter!

En nu de dag erna voel ik me aardig goed, absoluut niet meer kater dan normaal, gewoon beetje dufjes maar wel net nog goed kunnen eten en dat scheelt een hele boel.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Vcaps » za dec 22, 2012 3:24 pm

Met GHB is ook gouden combo[, vind het dopamine effect wel over heersend bij deze chemical
Volledig gestopt
Vcaps
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 112
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 6:55 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » za dec 29, 2012 1:58 am

Ja volgens mij released het stuk meer dopamine dan serotonine in verhouding met MDMA, iig qua gevoel.
Daarom lijkt mij is de dip ook afwezig, heb nog geen enkele keer een dip ervaren van 3MMC.

Maar de combinatie met 2C-D vond ik wel echt geweldig, maar ik ga hem met de jaarswisseling nog eens testen :D

En etizolam vind ik DE tool om te slapen, 1.5 etizolam na een avondje 3MMC en zodra die etizolam werkt begin ik te wankelen en lig ik in 5 minuten te slapen.

Okay het is geen MDMA, maar als je niet 3 dagen lang naar de klote wilt zijn van een kater en toch een leuke avond wilt hebben, geef mij dan maar 3MMC+2C-D.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Vcaps » za dec 29, 2012 11:38 am

Jij bent me ook een lekkere 3-mmc lufver....

Misschien moeten ik het een keer met jouw proberen dan word het nog wel wat :P:P:P
Nee weinig SERT rush aan maar wel dopamine geilheid

Greetzz

The lutser tha prutser
Volledig gestopt
Vcaps
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 112
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 6:55 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Pintho » za dec 29, 2012 11:48 pm

Totale mislukking. Dat 3 mcc lijkt nergens op. Ik had gehoopt op een 4-mmc effect maar het leek er totaal niet op. Heb vrijwel niks gemerkt van de 3-mmc. Het enigste wat ervan heb gemerkt is dat ik er wakker van bleef maar verder totaal geen euforie of emphatie.
Pintho
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: za okt 06, 2012 10:10 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » zo dec 30, 2012 12:45 am

Vcaps schreef:Jij bent me ook een lekkere 3-mmc lufver....

Misschien moeten ik het een keer met jouw proberen dan word het nog wel wat :P:P:P
Nee weinig SERT rush aan maar wel dopamine geilheid

Greetzz

The lutser tha prutser


Precies, je probeert het gewoon met de verkeerde mensen haha! :p

Achja ieder zijn ding he, ik houd er wel van, maar volgens mij begrijpen mensen mij op dit forum verkeerd. Omdat ik het verkies boven mdma wilt absoluut niet zeggen dat ik het effect beter vind dan mdma, maar het gaat om het totaalpakket. Ik vind de 3mmc+2cd combo in combinatie met wiet heel lekker, mdma is beter i know, maar de kater van 3mmc is zo goed als afwezig en bij mdma ben ik 3 dagen rot. Vandaar dat ik dit prefereer. Als ik niet zo belachelijk naar de klote ging van mdma had ik zeker liever dat, maar ik vind deze combo een perfect alternatief.

Ieder zijn ding, als je maar lekker plezier hebt he :D

Of na teveel mdma abuse werkt het bij mij niet meer goed en voel ik misschien niet meer het top effect waardoor ik dit ook lekker vind. Misschien iemand die pas paar keer mdma heeft geprobeerd en daarna 3mmc probeert dat die een veel groter verschil merkt dan mij...
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Vcaps » zo dec 30, 2012 1:33 am

je hoeft je echt niet te verontschuldigen want je hebt gewoon gelijk, 3-mmc doet nauwelijks iets met de SERT receptoren als je het mij vraagt, dat is ook de reden, dat dit spul blijft knallen en niet heel snel tolerantie opbouwt maar dat houd niet weg dat het vrij schadelijk voor je kan zijn.......
Volledig gestopt
Vcaps
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 112
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 6:55 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » zo dec 30, 2012 10:22 pm

Vcaps schreef:je hoeft je echt niet te verontschuldigen want je hebt gewoon gelijk, 3-mmc doet nauwelijks iets met de SERT receptoren als je het mij vraagt, dat is ook de reden, dat dit spul blijft knallen en niet heel snel tolerantie opbouwt maar dat houd niet weg dat het vrij schadelijk voor je kan zijn.......


Dat ben ik dan weer volledig met je eens, en dat is ook het gevaarlijke kantje aan 3MMC. Drugs gebruiken blijft mijn inziens altijd een risico, alleen jij zelf bepaald (d.m.v. frequentie en dosis) hoezeer jij het/een risico neemt.

Dat 3MMC je makkelijker over je grenzen laat gaan ben ik volledig met je eens, vandaar dat ik mijn gebruik ook op max 1x per maand probeer te houden. Deed het eerst ietsje vaker, maar nu niet meer, max 1x per maand. Waarschijnlijk nog wat aan de hoge kant, maar 2 jaar geleden deed ik MDMA 1x in de maand en dat lijkt mij gevoelsmatig toch een stuk slechter voor het hersenpannetje.

Dit is geen goedpraterij voor mezelf, want ik ben het volledig met je eens.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor knetterspetter » zo dec 30, 2012 10:28 pm

een keer in de maand aan de 3mmc lijkt nu misschien niet zo schadelijk, alleen over een paar jaar denk je er misschien anders over. Maar het is lastig ik weet het. Mijn gebruik gaat meer in golf bewegingen, dan een half jaar helemaal niets en dan plots 2 of 3 keer in de maand aan de 3mmc (eerder was dat 3'4-dmmc en daarvoor 4-fmp en daarvoor mephedrone) een tijdje, dan kom je jezelf wel tegen :)

MAar inderdaad, ik vermoed dat 1 keer 3mmc (tot 700mg ofzo maximaal) in de maand minder schadelijk is dan 1 keer MDMA in de maand, maar ik ben geen medic dus tsja
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » ma dec 31, 2012 12:29 am

knetterspetter schreef:een keer in de maand aan de 3mmc lijkt nu misschien niet zo schadelijk, alleen over een paar jaar denk je er misschien anders over. Maar het is lastig ik weet het. Mijn gebruik gaat meer in golf bewegingen, dan een half jaar helemaal niets en dan plots 2 of 3 keer in de maand aan de 3mmc (eerder was dat 3'4-dmmc en daarvoor 4-fmp en daarvoor mephedrone) een tijdje, dan kom je jezelf wel tegen :)

MAar inderdaad, ik vermoed dat 1 keer 3mmc (tot 700mg ofzo maximaal) in de maand minder schadelijk is dan 1 keer MDMA in de maand, maar ik ben geen medic dus tsja


Gelukkig liggen mijn dosissen wel een stuk lager dan bij jou haha, ik denk dat ik 250mg~300mg gebruik in de maand.

Maar ook ik heb het zo als jou, dan een tijd niks, dan een tijd teveel, moeite om daar een goede "veilige" lijn in te krijgen:P

Met MDMA was het 1x in de 4 weken 1.5 jaar lang ofzo, en dat was gewoon niet leuk meer met die katers. Daarna heb ik een jaar helemaal niks meer gedaan, totdat ik 3MMC tegen kwam, en dat nu dus 1x in de maand, met een dosis van +/- 250mg.

Vandaar nu ook de combinatie met 2C-D, minder 3MMC nodig, meer effect, dus hopelijk ook minder hard op de hersenen, en het is nog leuker met een lachgasballon erbij dan :D (gebruik alleen in thuis-setting met vrienden)
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor knetterspetter » ma dec 31, 2012 11:06 am

^^
met 2c-d, is dat dan een soort candy flip? 'veilig' om zonder tripsitters te doen?
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » ma dec 31, 2012 8:05 pm

knetterspetter schreef:^^
met 2c-d, is dat dan een soort candy flip? 'veilig' om zonder tripsitters te doen?


Het versterkt het effect gewoon maar je gaat er niet van trippen. Enige trippy wat ik merk is dat kleuren lichtjes versterkt worden, en met een lachgasballon heb je wat meer visueel effect door de 2C-D. Dus absoluut veilig om zonder tripsitter te doen!
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor knetterspetter » ma dec 31, 2012 8:27 pm

mijn vendor biedt het aan, volgende keer maar eens erbij bestellen, de combo met 3mmc klinkt wel interessant :)

heeft dit nog nadelige invloed op de geile werking van 3mmc?

en

iemand wel eens geprobeerd om 3MMC (of een vergelijkare RC) te chinezen?
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner