Had een lachgasballon van 2 patronen gepakt, fucking hell ik ging zo tyfus hard en het gevoel was zo extreem lekker, en dat met die lage dosissen. Die 2C-D maakt het effect 100% zeker weten echt en stuk lekkerder! Visueel is ook alles stuk kleurrijker geworden ondertussen met gekleurde visual snow. Wat een effect zeg voor zo een lage dosis, niet verwacht!!
Edit:
Zo de ballon is nu ver uitgewerkt, typte het vorige nog in de naspace van de ballon waarin ik echt nog tering hard ging. Maar wat een effect was dat zeg, en dat van zo een kleine dosissen! Had er wel bij geblowed moet ik zeggen, maar ook niet eens veel. Lachgas versterkt alles sowieso extreem, maar de combinatie met de 2C-D erbij was merkbaar lekkerder dan alleen 3MMC en wiet. Zeker voor deze lage dosissen. Zeker de moeite waard

Owja en ik doe tijdens een ballon altijd mijn ogen dicht en luister alleen naar de muziek, verder niks. Dan ga je echt zo fucking diep en hard dat is echt niet normaal met die combinatie

Zie dan ook altijd een soort draaikolk van gekleurde visual snow met mijn ogen dicht, waar ik dan doorheen schiet en zo voelt het dan ook. Alsof alles gewoon "klopt" op dat moment, super vet effect.
Edit2:
Nu een stukje later alweer, ballon 100% uitgewerkt al een tijdje, merk duidelijk de 2C-D nog door de 3MMC heen, maar op een lekkere manier. Het versterkt het 3MMC effect, maar geestelijk blijf ik in een zeer positieve stemming, alleen ietsje minder geforceerd als met de 3MMC alleen, maar kan ook aan de lage dosis liggen. Maar duidelijk dat kleuren helderder zijn, en focus op sommige dingen anders lijkt. Duidelijk een licht visueel effect, en soms (als ik op mijn telefoon bezig ben bijv.) een tunnelvisie, alsof ik alleen nog maar de telefoon zie en verder vrijwel niks
Edit3:
Beetje AM-2201 gerookt net, nu zijn de visuele effecten nog duidelijker geworden, en het effect nog heftiger, terwijl ik dus niks meer heb bijgepakt van 3MMC of 2C-D. Had net een lachgasballon met 2 patronen gepakt na die AM-2201, het was NOG een stuk lekkerder dan net leek het wel, stuk meer visueel vooral, ook met ogen dicht.
Kan begrijpen dat mensen die alleen 3MMC proberen zonder iets erbij te nemen het misschien niet heel spannend vinden, beetje saai zelfs. Maar met wiet is het al zoveel beter, en lachgas doe ik altijd erbij om af en toe ff super hard en lekker te gaan. Maar met 2C-D en AM-2201 erbij is het echt nog een stuk lekkerder, en dat terwijl je wel amper een kater hebt in verhouding met MDMA. En dat vooral maakt mij fan van 3MMC, omdat ik de katers van MDMA en 6APB echt moe was geworden.