knetterspetter schreef:denk je wel een beetje om je hersenen? Ik vind jouw gebruik nogal ongezond overkomen, zoveel, zovaak, en zulke (in potentie riskante) combinaties.
Paradise schreef:Ben er nog steeds niet aan uit of ik dit nu wil proberen of niet.
De fan(s) hier zijn precies wel erg enthousiast.
Vcaps schreef:Jij bent me ook een lekkere 3-mmc lufver....
Misschien moeten ik het een keer met jouw proberen dan word het nog wel wat :P:P
Nee weinig SERT rush aan maar wel dopamine geilheid
Greetzz
The lutser tha prutser
Vcaps schreef:je hoeft je echt niet te verontschuldigen want je hebt gewoon gelijk, 3-mmc doet nauwelijks iets met de SERT receptoren als je het mij vraagt, dat is ook de reden, dat dit spul blijft knallen en niet heel snel tolerantie opbouwt maar dat houd niet weg dat het vrij schadelijk voor je kan zijn.......
knetterspetter schreef:een keer in de maand aan de 3mmc lijkt nu misschien niet zo schadelijk, alleen over een paar jaar denk je er misschien anders over. Maar het is lastig ik weet het. Mijn gebruik gaat meer in golf bewegingen, dan een half jaar helemaal niets en dan plots 2 of 3 keer in de maand aan de 3mmc (eerder was dat 3'4-dmmc en daarvoor 4-fmp en daarvoor mephedrone) een tijdje, dan kom je jezelf wel tegen
MAar inderdaad, ik vermoed dat 1 keer 3mmc (tot 700mg ofzo maximaal) in de maand minder schadelijk is dan 1 keer MDMA in de maand, maar ik ben geen medic dus tsja
knetterspetter schreef:^^
met 2c-d, is dat dan een soort candy flip? 'veilig' om zonder tripsitters te doen?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast