AgeOfLove schreef:Zaterdagnacht geprobeerd, geen mis stofje. Onmiddellijk een oppeppend effect ( klein sleutelpuntje ) terwijl ik echt wel al kapot zat. Na anderhalfuur nog een sleutelpuntje geprobeerd maar bizar genoeg voelde ik toen bijna niets. Was toen ook wel naar het einde van het feestje.
Geen echte bij-effecten buiten dat ik 's nachts enorm gezweet heb. En ben van nature absoluut geen zweter en zo warm was het ook nietin de kamer...
Bonke schreef:De 4-Ho-MiPT oraal begon ook al 10 minuten te werken, vreemd maar zeker niet vervelend.
Over de 3-MMC las ik verhalen dat mensen die dit veelvuldig gebruiken ook last krijgen van stinkend zweet net als 4-MMC. Wie bevestigd dit?
Chevy schreef:Wat ik me eigenlijk nog afvroeg, het is logisch ongeveer +/- een maand pauze te houden tussen 3MMC sessies, maar als je soms eens een hele kleine dosis 3MMC pakt (25~50mg max), geld dan ook een maand, of hangt de pauze toch wel flink samen met de dosis?
Einstein schreef:Chevy schreef:Wat ik me eigenlijk nog afvroeg, het is logisch ongeveer +/- een maand pauze te houden tussen 3MMC sessies, maar als je soms eens een hele kleine dosis 3MMC pakt (25~50mg max), geld dan ook een maand, of hangt de pauze toch wel flink samen met de dosis?
Dosis en tolerantie hangen inderdaad wel samen, maar het is onmogelijk om daar een wetenschappelijk verantwoorde hersteltijd op te prikken. Ik zou er wel een beetje rustig aan mee doen, heb de indruk dat dit soort stoffen niet echt vriendelijk met je hersencellen omgaat.
Bonke schreef:Toch weer een zakje besteld, het is af en toe een leuke vervanger voor mdma als je toch helder wil bijven
Drefbon schreef:Bonke schreef:Vannacht met me zatte kop een lijntje van 50mg genomen en kwartier later in slaap gevallen
Wow, netjes! Het lukt mij nooit om te slapen als ik een cathinone op heb.
AgeOfLove schreef:Met alcohol ook nooit geen problemen mee. Maar de laatste keer goeie 150-200mg binnengenomen en moet zeggen dat ik 2 dagen echt slecht geslapen heb. Veel last ook van versnelde hartslag op momenten.
Was de laatste keer 3MMC. Nog meer dan voldoende rc'tjes om te proberen
Bonke schreef:[wat staat nog op je lijst dan? Ik heb die pentedrone ook nog maar als ik het verhaal van drefbon lees laat ik het nog ff liggen. Doe het wel eens wanneer mijn lichaam weer goed uitgerust is.
AgeOfLove schreef:Bonke schreef:[wat staat nog op je lijst dan? Ik heb die pentedrone ook nog maar als ik het verhaal van drefbon lees laat ik het nog ff liggen. Doe het wel eens wanneer mijn lichaam weer goed uitgerust is.
Voorlopig: 3-FMP, Pentedrone ( twijfel ook wel nog... zou graag nog wat reportjes zien ), 2-Cb (als het ooit in mijn bezit geraakt... ), ketavervangertje (MXE al gedaan) zie ik ook wel ziten.
AgeOfLove schreef:Met alcohol ook nooit geen problemen mee. Maar de laatste keer goeie 150-200mg binnengenomen en moet zeggen dat ik 2 dagen echt slecht geslapen heb. Veel last ook van versnelde hartslag op momenten.
Was de laatste keer 3MMC. Nog meer dan voldoende rc'tjes om te proberen
Sjaak101 schreef:toch maar weer eens besteld van de week. Is toch echt wel lekker spul. Vorige x alles gesnoven, dat geeft een beetje een speed/coke achtige high, vrij kort, viel een beetje tegen.
Deze keer bommetjes, deed me erg denken aan mephedrone.. vrolijk energiek empathisch.
250 mg doet niet onder aan xtc IMO. wederom geen kater, vooral dat laatste maakt het echt een goede drug al kan dat eraan liggen dat ik nog in de honeymoon-fase zit.
Drefbon schreef:Ik heb gister voor de grap eens mijn bloeddrug gemeten nadat ik 20mg 3-MMC op had, deze bleek 166/123 te zijn. Daar schrok ik best wel een beetje van eerlijk gezegd, dit middel lijkt me zeker niet gezond!
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten