Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-MMC

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 3-MMC

Berichtdoor Bonke » ma aug 27, 2012 5:42 pm

De 4-Ho-MiPT oraal begon ook al 10 minuten te werken, vreemd maar zeker niet vervelend.

Over de 3-MMC las ik verhalen dat mensen die dit veelvuldig gebruiken ook last krijgen van stinkend zweet net als 4-MMC. Wie bevestigd dit?
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 3-MMC

Berichtdoor AgeOfLove » ma aug 27, 2012 6:19 pm

Zaterdagnacht geprobeerd, geen mis stofje. Onmiddellijk een oppeppend effect ( klein sleutelpuntje ) terwijl ik echt wel al kapot zat. Na anderhalfuur nog een sleutelpuntje geprobeerd maar bizar genoeg voelde ik toen bijna niets. Was toen ook wel naar het einde van het feestje.

Geen echte bij-effecten buiten dat ik 's nachts enorm gezweet heb. En ben van nature absoluut geen zweter en zo warm was het ook nietin de kamer...
Open your eyes and see the child you are...
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » do aug 30, 2012 12:32 am

Wat ik me eigenlijk nog afvroeg, het is logisch ongeveer +/- een maand pauze te houden tussen 3MMC sessies, maar als je soms eens een hele kleine dosis 3MMC pakt (25~50mg max), geld dan ook een maand, of hangt de pauze toch wel flink samen met de dosis?

Mij zelf lijkt de dosis ook van belang, aangezien met een lage dosis (max 50mg) de stimulatie van dopamine/serotonine systeem van je hersenen uiteraard stukken lager zou zijn dan met een dosis van 200~300mg.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » do aug 30, 2012 12:35 am

AgeOfLove schreef:Zaterdagnacht geprobeerd, geen mis stofje. Onmiddellijk een oppeppend effect ( klein sleutelpuntje ) terwijl ik echt wel al kapot zat. Na anderhalfuur nog een sleutelpuntje geprobeerd maar bizar genoeg voelde ik toen bijna niets. Was toen ook wel naar het einde van het feestje.

Geen echte bij-effecten buiten dat ik 's nachts enorm gezweet heb. En ben van nature absoluut geen zweter en zo warm was het ook nietin de kamer...



Ja zweten komt zeker voor bij 3MMC, denk dat iedereen hier dat wel zo ervaren heeft. Met 3MMC kan je echt aardig zweten ook al heb je het niet warm, vandaar ook genoeg vocht blijven drinken!

Dat je het 2de sleutelpuntje niet voelde +/- 1.5 uur na je eerste sleutelpuntje is misschien omdat je hersenen al 'gewend' waren aan de stimulatie van het eerste puntje en de dosis misschien iets hoger zou moeten zijn voor het 2de puntje? Bij mij werkt bijnemen altijd wel goed, maar ik pak bijv. een lijn van +/- 75mg, uur later nog eentje, en die klapt er dan wel in ja :P Maar dan spreek je over wat meer dan een klein puntje dus logisch dat je die wel voelt.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » do aug 30, 2012 12:36 am

Bonke schreef:De 4-Ho-MiPT oraal begon ook al 10 minuten te werken, vreemd maar zeker niet vervelend.

Over de 3-MMC las ik verhalen dat mensen die dit veelvuldig gebruiken ook last krijgen van stinkend zweet net als 4-MMC. Wie bevestigd dit?



Vraag me af wat veel is in deze kwestie met betrekking tot stinkend zweet? Heb er iig geen last van met +/- 1x in de 3 a 4 weken een +/- 200mg 3MMC.

De snelle opname vind ik juist een dikke + van 3MMC, haat wachten :P
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Einstein » do aug 30, 2012 12:41 am

Chevy schreef:Wat ik me eigenlijk nog afvroeg, het is logisch ongeveer +/- een maand pauze te houden tussen 3MMC sessies, maar als je soms eens een hele kleine dosis 3MMC pakt (25~50mg max), geld dan ook een maand, of hangt de pauze toch wel flink samen met de dosis?

Dosis en tolerantie hangen inderdaad wel samen, maar het is onmogelijk om daar een wetenschappelijk verantwoorde hersteltijd op te prikken. Ik zou er wel een beetje rustig aan mee doen, heb de indruk dat dit soort stoffen niet echt vriendelijk met je hersencellen omgaat.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » do aug 30, 2012 12:45 am

Einstein schreef:
Chevy schreef:Wat ik me eigenlijk nog afvroeg, het is logisch ongeveer +/- een maand pauze te houden tussen 3MMC sessies, maar als je soms eens een hele kleine dosis 3MMC pakt (25~50mg max), geld dan ook een maand, of hangt de pauze toch wel flink samen met de dosis?

Dosis en tolerantie hangen inderdaad wel samen, maar het is onmogelijk om daar een wetenschappelijk verantwoorde hersteltijd op te prikken. Ik zou er wel een beetje rustig aan mee doen, heb de indruk dat dit soort stoffen niet echt vriendelijk met je hersencellen omgaat.



Thnx voor het snelle antwoord, en ja met dit soort stoffen blijft het toch altijd gissen naar de nadelige effecten op je lichaam, dat begrijp ik. Maar juist daarom kan het geen kwaad om zoveel mogelijk informatie (zo ver mogelijk) in te winnen lijkt me.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Einstein » do aug 30, 2012 12:47 am

Klopt :) Helaas is "zoveel mogelijk informatie" uiteindelijk nog steeds niet zo héél veel informatie als het om dit soort stoffen gaat.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MMC

Berichtdoor Davinci » do aug 30, 2012 8:45 pm

Gezien 3-MMC van de amfetamine en cathinone moleculen afgeleid zijn, moet je toch wel wat opletten. Hier gaat ook niet zo rap veel wetenschappelijke informatie over komen.
De standaard regel is altijd om minimum een maand tussen te laten. Tolerantie, dosis, herdoseren, temperatuur, polydrug-abuse etc. spelen allemaal een belangrijke factor.
Ik zou ook niet beginnen met de maandregel te breken, zelfs al gaat het om kleine dosissen.

Less is more :love:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 3-MMC

Berichtdoor MarkBeest » do aug 30, 2012 9:51 pm

Heb 2 capsules met 3-MMC genuttigd op lowlands, zondagavond. De dosis weet ik niet maar ben wel super en super hard gegaan. Ik stond super strak, was heel erg euforisch (ik kan het vergelijken met een licht MDMA effect), maar was nog wel helder in mijn doen en laten.
Had 3 weken daarvoor 1 capsule gehad en dat ging ook wel lekker. Maar ik hoef het niet meer te hebben, ben geen fan van RC's, ik vind het allemaal net iets te wazig. Geef mij maar het ouwe vertrouwde.
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: 3-MMC

Berichtdoor J-C » zo sep 16, 2012 1:41 am

Er is toch verschillende kwaliteit op de markt; eerst had ik van http://www.xx-yyyyy.com gekocht en die was wel goed, goeie rush, geen echt negatieve sides, geen kater... voelde als zuiver puur spul aan.
Daarna van http://xxxxxxxxx.com , deze vond ik recht brol, van de zelfde dosis een veel mindere rush, maar massas stimulatie, mijn hart echt bonken en bonken en heel slecht kunnen slapen... was precies of t was versneden, eerst had ik van dat stevig poeder en daarna van dat fluffy poeder....

Pff je weet toch eigenlijk nooit wat je krijgt hé, stel dat ze per ongeluk mdpv opsturen en je bombt daarvan 150 ben je er gewoon aan... :/ soms wel schrik voor.

This said, heb nu wel zin om die 150 eens te bommen :p
edit: tis van da 8-)
edit2: jup ge krijgt er een patat van :p

edit3: 2 weken later eens 190 gebomd... weinig euforie en veel nerveusheid... vind 't toch ni zo goe of zou es moeten zien voor andere leverancier..
J-C
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: vr feb 10, 2012 9:20 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » vr sep 28, 2012 3:32 am

Hmm verschillende kwaliteit kan ik niet over meepraten want heb het van dezelfde leverancier gekocht steeds.
Morgen ga ik met een aantal vrienden weer eens lekker aan de 3MMC, in combinatie met wiet en lachgas, dat word gegarandeerd weer een feest :rock:

Maar dat het effect bij jou (J-C) minder werd, doe je het niet gewoon te vaak achter elkaar?
Ik merk zelf niks nog van tolerantie, maar probeer het wel te spreiden en de dosis niet achterlijk hoog te houden, dat werkt tot nu toe prima ;)
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Davinci » vr sep 28, 2012 8:40 am

J-C laat er gewoon te weinig tijd tussen waardoor ie een high zoekt die fysisch onmogelijk is, aangezien zijn receptoren zich terugtrekken na een atoomoorlog.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 3-MMC

Berichtdoor Bonke » vr sep 28, 2012 8:28 pm

Toch weer een zakje besteld, het is af en toe een leuke vervanger voor mdma als je toch helder wil bijven :kleuter:
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 3-MMC

Berichtdoor Drefbon » vr sep 28, 2012 9:35 pm

Bonke schreef:Toch weer een zakje besteld, het is af en toe een leuke vervanger voor mdma als je toch helder wil bijven :kleuter:


Haha, ik kon het ook niet laten. Ik vind het wel leuk om een lage dosis t nemen wanneer ik in slaap dreig te vallen doordat ik oxy op heb.
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Sjaak101 » za sep 29, 2012 6:10 pm

toch maar weer eens besteld van de week. Is toch echt wel lekker spul. Vorige x alles gesnoven, dat geeft een beetje een speed/coke achtige high, vrij kort, viel een beetje tegen.
Deze keer bommetjes, deed me erg denken aan mephedrone.. vrolijk energiek empathisch.
250 mg doet niet onder aan xtc IMO. wederom geen kater, vooral dat laatste maakt het echt een goede drug al kan dat eraan liggen dat ik nog in de honeymoon-fase zit.
Avatar gebruiker
Sjaak101
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Bonke » zo sep 30, 2012 1:25 pm

Vannacht met me zatte kop een lijntje van 50mg genomen en kwartier later in slaap gevallen :grin:
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 3-MMC

Berichtdoor Drefbon » zo sep 30, 2012 1:57 pm

Bonke schreef:Vannacht met me zatte kop een lijntje van 50mg genomen en kwartier later in slaap gevallen :grin:


Wow, netjes! Het lukt mij nooit om te slapen als ik een cathinone op heb. :eek:
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Bonke » zo sep 30, 2012 2:00 pm

Drefbon schreef:
Bonke schreef:Vannacht met me zatte kop een lijntje van 50mg genomen en kwartier later in slaap gevallen :grin:


Wow, netjes! Het lukt mij nooit om te slapen als ik een cathinone op heb. :eek:

Als ik maar zat genoeg ben lukt het wel. Plus dat ik de nacht daarvoor doorgehaald op pep dus was en moe doordat ik de nacht ervoor pep had gehad is het moeilijk dronken worden voor mij.
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 3-MMC

Berichtdoor AgeOfLove » zo sep 30, 2012 2:24 pm

Met alcohol ook nooit geen problemen mee. Maar de laatste keer goeie 150-200mg binnengenomen en moet zeggen dat ik 2 dagen echt slecht geslapen heb. Veel last ook van versnelde hartslag op momenten.

Was de laatste keer 3MMC. Nog meer dan voldoende rc'tjes om te proberen :)
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: 3-MMC

Berichtdoor Bonke » zo sep 30, 2012 2:49 pm

AgeOfLove schreef:Met alcohol ook nooit geen problemen mee. Maar de laatste keer goeie 150-200mg binnengenomen en moet zeggen dat ik 2 dagen echt slecht geslapen heb. Veel last ook van versnelde hartslag op momenten.

Was de laatste keer 3MMC. Nog meer dan voldoende rc'tjes om te proberen :)

Geen last van gelukkig, wat staat nog op je lijst dan? Ik heb die pentedrone ook nog maar als ik het verhaal van drefbon lees laat ik het nog ff liggen. Doe het wel eens wanneer mijn lichaam weer goed uitgerust is.
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 3-MMC

Berichtdoor AgeOfLove » zo sep 30, 2012 3:22 pm

Bonke schreef:[wat staat nog op je lijst dan? Ik heb die pentedrone ook nog maar als ik het verhaal van drefbon lees laat ik het nog ff liggen. Doe het wel eens wanneer mijn lichaam weer goed uitgerust is.



Voorlopig: 3-FMP, Pentedrone ( twijfel ook wel nog... zou graag nog wat reportjes zien ), 2-Cb (als het ooit in mijn bezit geraakt... ), ketavervangertje (MXE al gedaan) zie ik ook wel ziten.
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: 3-MMC

Berichtdoor Bonke » zo sep 30, 2012 4:07 pm

AgeOfLove schreef:
Bonke schreef:[wat staat nog op je lijst dan? Ik heb die pentedrone ook nog maar als ik het verhaal van drefbon lees laat ik het nog ff liggen. Doe het wel eens wanneer mijn lichaam weer goed uitgerust is.



Voorlopig: 3-FMP, Pentedrone ( twijfel ook wel nog... zou graag nog wat reportjes zien ), 2-Cb (als het ooit in mijn bezit geraakt... ), ketavervangertje (MXE al gedaan) zie ik ook wel ziten.

3-FMP is een gaaf stofje! Over die ketavervangers ook niet veel goeds gelezen qua werking en bijwerkingen.
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » za okt 06, 2012 2:29 am

Voor de mensen met tolerantie met 3MMC, ben benieuwd hoeveel jullie hebben gebruikt in een bepaalde periode?

Ondanks dat ik me echt niet iedere x aan de maand regel houd, wel maar max 1x in de maand een voor mij normale dosis voor een avond (200~250mg verdeeld over de avond), en soms in het weekend nog een kleine dosis van 50~60mg ofzo, en ik merk echt 0,0 tolerantie. Ik deed het vorige week met nog 2 andere mensen die het nog nooit gedaan hadden. Ik ging echt precies even lekker als de rest, en merk zelf ook absoluut niet dat het effect minder is dan eerst. Zelfs van kleine dosissen als 60mg voel ik al duidelijk effect.

En had hier gelezen dat sommige spraken van tolerantie en dat het effect minder was dan de eerste keren, dan ben ik wel benieuwd hoevaak en in wat voor periode en met wat voor dosissen dat waren? Ik neem aan dat dat de mensen zijn die 500~700mg over een avond wegsnuiven.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » za okt 06, 2012 2:47 am

AgeOfLove schreef:Met alcohol ook nooit geen problemen mee. Maar de laatste keer goeie 150-200mg binnengenomen en moet zeggen dat ik 2 dagen echt slecht geslapen heb. Veel last ook van versnelde hartslag op momenten.

Was de laatste keer 3MMC. Nog meer dan voldoende rc'tjes om te proberen :)



Hmm 200mg zoiets neem ik ook verdeeld over de avond, maar heb dan echt 0,0 last van mijn hart? Ook in combinatie met paar glazen alcohol, en paar goeie jointjes gedeeld met paar vrienden. Of had jij het in 1x genomen? Slapen doe ik pas als mijn kaken niet meer strak staan en heen en weer willen, zodra dat stopt kan ik slapen. Duurt wel even dan, maar val wel in slaap en ondanks dan nog 1 of 2x opstaan om te pissen kan ik daarna perfect doorslapen, wat aanzienlijk scheelt in de kater! Dagen erna 0,0 last met slapen. En kater (die toch al mild is) is ook na 1 dag verdwenen, of in het ergste geval 90% weg.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » za okt 06, 2012 2:55 am

Sjaak101 schreef:toch maar weer eens besteld van de week. Is toch echt wel lekker spul. Vorige x alles gesnoven, dat geeft een beetje een speed/coke achtige high, vrij kort, viel een beetje tegen.
Deze keer bommetjes, deed me erg denken aan mephedrone.. vrolijk energiek empathisch.
250 mg doet niet onder aan xtc IMO. wederom geen kater, vooral dat laatste maakt het echt een goede drug al kan dat eraan liggen dat ik nog in de honeymoon-fase zit.



Dan moet ik toch echt eens snel gaan experimenteren met oraal gebruik van 3MMC! Tot nu toe altijd gesnoven, enkele x een heel klein beetje in het drinken erbij gedaan (maar dat was echt maar weinig, max 50mg ofzo na al een 100mg gesnoven te hebben, dus kon geen effecten onderscheiden).

Klinkt wel goed, oraal gebruik lijkt me dan leuker eerlijk gezegd. En gezien de snelle orale werking met 3mmc maakt het in dat opzicht ook niet uit.

En ook na 10+ keren bij mij is de kater nog steeds hetzelfde als de eerste x trouwens, dag erna vermoeider, wat afwezig, gewoon in de chill-mood zeg maar. Maar als je niks te doen hebt die dag en lekker wat voor de tv hangt, die nacht goed lang slaapt, voel je je de dag erna weer prima! Alleen soms als ik een goede dosis had gehad verdeeld over de avond heb ik de dag na het uitchillen ook soms nog beetje afwezig gevoel zeg maar. Maar nooit dippen zoals bij mdma!
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » za okt 06, 2012 2:55 am

Sorry, dubbelpost, duurde heel lang voordat hij geplaatst werd.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Drefbon » za okt 06, 2012 4:10 am

Ik heb gister voor de grap eens mijn bloeddrug gemeten nadat ik 20mg 3-MMC op had, deze bleek 166/123 te zijn. Daar schrok ik best wel een beetje van eerlijk gezegd, dit middel lijkt me zeker niet gezond!
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Destudent » za okt 06, 2012 12:02 pm

500mg sample gekregen van de bekende Nederlandse vendor. 1ste keer snuiven, gelijk bloedneus, eng hoge hartslag en vies zweten, verder slechts licht verhoogde stemming en een wat onrustig gevoel. Later nog 2e kans gegeven, toen alleen hoge en harde hartslag gekregen. 3MMC is mijns inziens rommel en niet het proberen waard!
Destudent
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 93
Geregistreerd: za feb 18, 2012 2:46 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Davinci » za okt 06, 2012 1:42 pm

Ik ben het met je eens Destudent:
zwakke, gore, vuile, flauwe stimulant met vervelende bijwerkingen die niet in de buurt van de klassieke stimulanten komt. Rommel hoort in de vuilnisbak.

Drefbon schreef:Ik heb gister voor de grap eens mijn bloeddrug gemeten nadat ik 20mg 3-MMC op had, deze bleek 166/123 te zijn. Daar schrok ik best wel een beetje van eerlijk gezegd, dit middel lijkt me zeker niet gezond!

Al je bloeddruk eens gemeten op andere stimulanten? Niet doen, instant hartaanval bij het zien van de resultaten :p
3-MMC voelt ook wel niet zo gezond...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner