Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-MMC

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » di jan 01, 2013 4:58 am

En Alles is heel kleurrijk en zie patronen af en toe, super extrem bet!
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » di jan 01, 2013 5:28 am

De reactie ervoor was niet geplaatst en heb het 3x geprobeerd maar ben te wasted om het te plaatsen. Maar ik heb nu minder 3mmc gehad dan normaal maar meer 2xd en word er zo ongelofelijk wasted van dat is niet normaal. Wel pas nadat we een waterpijp hadden gerookt met wiet. Zo hard ben ik serieus bog nooit gegaan, het effect met lachgas erbij was te Fucking vet.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » wo jan 02, 2013 2:16 am

Okay erg duidelijke reactie was het geloof ik ook weer niet :P

Punt was dat ik maar weinig 3MMC had genomen gisteren, denk 3 redelijke sleutelpunten verdeeld over de avond, met 2 kleine sleutelpuntjes 2C-D verdeeld over de avond, en wiet uit de waterpijp, en wat AM-2201. De 3MMC en de 2C-D waren oraal genomen.

Resultaat van die 2C-D in combinatie met 3MMC is gewoon echt super, werd beetje trippy/super wasted, het effect was heel erg in golven, en ging veel en veel langer door dan normaal. Kleuren werden flink versterkt en zag af en toe overal patronen in vormen, terwijl ik gewoon super lekker ging. Telefoon leek af en toe bol te staan (en was zo goed als onleesbaar), het gordijn leek te bewegen en zat vol met gekleurde patronen van rood/groen/blauw/paars achtig, alles leek zich te vormen tot een vierkant maar die vierkanten waren opgebouwd uit andere vierkantjes die weer in verhouding stonden met elkaar ofzo, en zo werd alles opgebouwd uit dat soort patronen. De tegels op de wc leken als kolommen uit de muur te komen soms, dus het had best een trippy kant, maar het voelde niet trippy maar gewoon veel meer richting het lekker hard gaan door de combinatie met 3MMC. Euforie nam ook flink toe door de 2C-D.

Dus de combinatie is zeer zeker aan te raden, het begon uiteindelijk veel meer richting een MDMA vaagheid/spaceheid te gaan, dus zeer vet effect.

En lachgas erbij (standaard bij ons) was gewoon ultiem vet, zeker met de AM-2201 erbij nog.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor knetterspetter » zo jan 13, 2013 11:12 pm

het blijft opmerkelijk hoe afwezig de katers zijn bij 3-MMC. Het gevoel benaderd in wat hogere doseringen mepphedrone, maar een kater is bij mij keer op keer verwaarloosbaar (lees: bij een gezonde levensteil voor en na gebruik, vitamines, sporten, genoeg vocht tijdens gebruik en eten, goede nachtrust weinig alcohol etc). Dat terwijl ik bij mpehedrone altijd terror katers had, om over speed en xtc nog maar te zwijgen.

Zijn er al tabellen van 3mmc over welke stoffen het aanspreekt? Gevoelsmatig zou ik zeggen voornamelijk dopamine en amper sero. Niet allen voelt de drug zelf zo maar het zou ook de minieme katers verklaren.
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Einstein » zo jan 13, 2013 11:54 pm

Maar dopaminecrashes zijn toch net zo goed katers? De snelheid waarmee een drug uitwerkt heeft daar meer mee te maken. Alleen norepinefrine zal je helemaal geen kater bezorgen, maar norepinefrine zal je meestal niet willen hebben :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MMC

Berichtdoor J-C » ma jan 14, 2013 9:04 pm

Heb er ook nog eens besteld, kristallen ipv poeder.
Net geproefd en ja het is very very nice... echt een chille rush; 150mg gesnoven, is mss nets erover want mijn ogen draaien wat :p
J-C
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: vr feb 10, 2012 9:20 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Nottoday » di jan 15, 2013 11:38 pm

Hoe verschilt het effect als het middel oraal wordt genomen?
Nottoday
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: di jun 19, 2012 4:38 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » zo jan 20, 2013 6:16 am

Nottoday schreef:Hoe verschilt het effect als het middel oraal wordt genomen?


Ik vind persoonlijk dat snuiven meer in de richting van coke gaat (snelle rush zeg maar), en oraal (wat ik sinds een tijdje doe, en prefereer) meer richting MDMA gaat. In de zin van dat het in 1 klap op komt zetten (en al zeer snel! in de juiste dosis begint het effect al na +/- 15 minuten na orale inname), en langer doorpiekt, en wat 'lekkerder' maar misschien iets minder 'rushy' aanvoelt.

Beide zijn lekker, maar oraal, en in combinatie met 2C-D, is mijn 'way to go'.

Doe het sinds een paar maanden nu wel een stuk rustiger aan met 3MMC, minimaal een maand er tussen nu, maar het blijft mijn favoriet, gezien de 3MMC+2C-D+wiet combo echt een super effect geeft, met een minimale kater (wel etizolam nodig om in slaap te komen, maar 2 etizolammetjes nokken me zo KO).

Heerlijk spulletje, alleen in het begin had ik beetje moeite met mate houden, nu het 'nieuwe' er vanaf is is dat geen probleem meer en gebruik ik het stuk verstandiger, blijft mooi (maar dat was allang bekend nu, en ben nu niet nuchter (nee nee geen 3MMC) dus zal misschien wat rooskleuriger overkomen dan bedoeld was).

Ieder zijn ding, zolang het met mate en plezier is!
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Bonke » za feb 09, 2013 2:49 am

Ongetwijfeld dat deze vraag al meerdere keren beantwoord is; maar op welke stof werkt dit goedje vooral? Dopamine of Serotonine. En vergelijkbaar met welk stofje is dit?
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 3-MMC

Berichtdoor zaagmans » za feb 09, 2013 7:37 am

Hallo, ik ben nieuw hier. Wel Al vanaf 2004 lid op pf.
@ chevy: ik heb al een tijd meegelezen op het 3-mmc topic en zie dat jij wel een beetje de kenner bent op het gebied van dit middel. Ik heb net een grammetje besteld. Wat zou een goede stevige orale dosis zijn? Kan er niet veel over vinden, maar wat ik vind daar spreken ze wel over een dosis van 200+ mg
zaagmans
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:26 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor knetterspetter » za feb 09, 2013 1:35 pm

als je al eens MDMA of Speed hebt geproefd, probeer dan maar 250/300mg the bommen, kan je wel aan en is heerlijk :)
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor zaagmans » zo feb 10, 2013 12:31 am

knetterspetter schreef:als je al eens MDMA of Speed hebt geproefd, probeer dan maar 250/300mg the bommen, kan je wel aan en is heerlijk :)


Thanks knetter. Ja ik ben een recreatieve drugsveteraan. 1 gram delen door 4 dan. We willen het met 4 proberen. Ook 2 dames erbij, maar ook zij hebben genoeg ervaring. 250 is een mooie dosis?
zaagmans
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:26 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor klop2000 » di feb 12, 2013 9:21 pm

Afgelopen weekend werkte 150mg 3-mmc(capsule) in ieder geval al erg goed 8-)

Kan mij nog niet voorstellen wat voor gevoel ik dan van 250mg zou krijgen? :shock:

Dan ben ik volgens mij zeker aan het kauwen als een malle. :mrgreen:
klop2000
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: zo feb 10, 2013 7:05 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor zaagmans » di feb 12, 2013 11:02 pm

klop2000 schreef:Afgelopen weekend werkte 150mg 3-mmc(capsule) in ieder geval al erg goed 8-)

Kan mij nog niet voorstellen wat voor gevoel ik dan van 250mg zou krijgen? :shock:

Dan ben ik volgens mij zeker aan het kauwen als een malle. :mrgreen:


De 3-mmc is nog niet binnen. Dus ik zou nog wel een goed antwoord willen horen. Is 150mg genoeg of te weing?
zaagmans
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:26 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » wo feb 13, 2013 12:31 am

zaagmans schreef:
klop2000 schreef:Afgelopen weekend werkte 150mg 3-mmc(capsule) in ieder geval al erg goed 8-)

Kan mij nog niet voorstellen wat voor gevoel ik dan van 250mg zou krijgen? :shock:

Dan ben ik volgens mij zeker aan het kauwen als een malle. :mrgreen:


De 3-mmc is nog niet binnen. Dus ik zou nog wel een goed antwoord willen horen. Is 150mg genoeg of te weing?


Zoals ik je al zei in de PB, pak gewoon dosissen van 100mg, kan je het beetje verkennen zonder in 1 klap mega strak te staan.

Dus 150mg zou opzich een goede startdosis zijn, en dan bijnemen met 75mg ofzo. Bijnemen werkt erg goed met 3mmc vind ik, het klapt echt "op" het effect, i.p.v. een verlenging. Dus hij word ook sterker.

Enjoy!

Edit:
Zelf heb ik ook wel eens in het begin ff hoofdpijn gehad als ik in 1x een grote dosis 3MMC pak, tijdens de coming up krijg ik dan een vage hoofdpijn/druk waardoor ik niet kan genieten van het effect.
Verdeel ik het echter over 2 tot 3 dosissen is het veel fijner vind ik.
Laatst bijgewerkt door Chevy op wo feb 13, 2013 4:15 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » wo feb 13, 2013 1:38 am

Dat ie er echt 'bij' komt, op het effect wat je al voelt, maakt het ideaal om rustig naar de gewenste dosis te werken i.p.v. bijv. met mdma, waar ik meestal met bijnemen niet een extra lekker effect voelde, maar meestal wel ff een korte rush en daarna weer lekker verder spacen op bijna hetzelfde niveau.

Met 3mmc kan je na 3 uur een lekkere dosis bijnemen en meteen weer super lekker gaan, dus je hoeft de eerste dosis niet te overdrijven. En het werkt oraal snel, binnen 15 minuten begint ie al op te komen, dus een juiste dosis ontdekken kost je niet je halve avond. Daarom zou ik beginnen met niet te gek veel, 100 a 150mg, bijnemen met 75mg ofzo totdat je het gewenste effect hebt. Werkt voor mij perfect op die manier iig!
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » wo feb 13, 2013 1:53 am

Vanavond weer een kleine dosis 3MMC genomen oraal, en 2C-D in een mini dosis. Echt zoooveel beter dan vorige x toen ik in een impulsieve actie dezelfde hoeveelheid 3MMC had genomen zonder 2CD, en had het nasaal genomen.

Dus of het door de orale inname komt, of door de 2C-D kan ik niet precies vertellen, maar die combinatie maakt het vrij oppervlakkige effect van 3MMC alleen echt veel lekkerder en 'voller'.

Edit:
En ja ik weet dat veel 3MMC posts van mij gekleurd over komen, maar de meeste posts zijn geplaatst tijdens/na 3MMC gebruik, en dat maakt het enthousiastme sowieso alleen maar groter na een heerlijke avond te hebben gehad haha.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor klop2000 » wo feb 13, 2013 8:51 am

De 3-mmc is nog niet binnen. Dus ik zou nog wel een goed antwoord willen horen. Is 150mg genoeg of te weing?


In mijn belevenis was 150mg wel ruim genoeg. Heb nog niet bijgedoseerd, dus weet niet wat dat effect zou kunnen zijn.

Maar met een enkele dosis voelde ik mij na 3 uur weer aardig normaal.
klop2000
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: zo feb 10, 2013 7:05 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor klop2000 » wo feb 13, 2013 8:58 am

Zelf heb ik ook wel eens in het begin ff hoofdpijn gehad als ik in 1x een grote dosis 3MMC pak, tijdens de coming up krijg ik dan een vage hoofdpijn/druk waardoor ik niet kan genieten van het effect.
Verdeel ik het echter over 2 tot 3 dosissen is het veel fijner vind ik.


@Chevy, je hebt het over dat een grote start dosis af te raden is. Maar als ik na een feestje ga van 8/9 uur en ik neem 4 dosissen van 150mg. Denk je dat het wel voldoende is?

Of heb ik meer of minder nodig?
klop2000
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: zo feb 10, 2013 7:05 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor zaagmans » wo feb 13, 2013 10:16 pm

Oh Chevy ik lees je antwoorden nu pas. Bedankt voor je reactie/hulp. Ik ga mooi in het midden zitten Ik ga voor 166mg (1 gram/6). Komt goed! Als ik het geprobeerd heb schrijf ik wel een tripreport.
zaagmans
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:26 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » do feb 14, 2013 2:36 am

klop2000 schreef:
Zelf heb ik ook wel eens in het begin ff hoofdpijn gehad als ik in 1x een grote dosis 3MMC pak, tijdens de coming up krijg ik dan een vage hoofdpijn/druk waardoor ik niet kan genieten van het effect.
Verdeel ik het echter over 2 tot 3 dosissen is het veel fijner vind ik.


@Chevy, je hebt het over dat een grote start dosis af te raden is. Maar als ik na een feestje ga van 8/9 uur en ik neem 4 dosissen van 150mg. Denk je dat het wel voldoende is?

Of heb ik meer of minder nodig?


Ik denk dat je daar wel aardig de avond mee vol krijgt, als je om de 2 uur doseert zou je dus in theorie mooi 8 uur vooruit kunnen.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » do feb 14, 2013 2:39 am

zaagmans schreef:Oh Chevy ik lees je antwoorden nu pas. Bedankt voor je reactie/hulp. Ik ga mooi in het midden zitten Ik ga voor 166mg (1 gram/6). Komt goed! Als ik het geprobeerd heb schrijf ik wel een tripreport.


Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen!

Met 166mg zit je iig niet achterlijk hoog voor de eerste keer, maar hoog genoeg om zeker iets van te merken. Kan je mooi nog naar wens wat bijnemen totdat je op het niveau zit waar je wilt zitten. Werkt perfect bij 3MMC! Ik heb wel eens gehad dat het het 'net niet' was na de eerste dosis, daarna de helft van die dosis bijgenomen en 20 minuten later was het meteen perfect. De pieken van 3MMC zijn wel maar vrij kort, maar beetje bijnemen doet dan wonderen :P
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor J-C » za feb 23, 2013 4:32 am

Ik vind 3-MMC oraal niet zo'n goed effect hebben, snuiven vind ik wel beter...
Spul is ook een enorm afrodisiacum!
J-C
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: vr feb 10, 2012 9:20 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » za feb 23, 2013 5:20 am

J-C schreef:Ik vind 3-MMC oraal niet zo'n goed effect hebben, snuiven vind ik wel beter...
Spul is ook een enorm afrodisiacum!


Ik vind oraal echt prima effect, en qua dosis niet veel verschil in zitten in verhouding met nasaal.

Afrodisiac is het wel in lage dossissen vind ik, met wat meer kan ik mijn hoofd er echt niet meer bijhouden haha.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor klop2000 » za feb 23, 2013 7:29 am

Ik vond een oud artikel over Khat

Khat has been shown to produce reproductive toxicity in human beings and experimental animals. However, the chemical constituents of khat leaves responsible for sexual dysfunction are not known. In the present study cathinone enantiomers have been investigated for their reproductive toxicity in rats


https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2315943

Aangezien 3-mmc ook een cathionone is, zou het daarom ook reproductive toxicity hebben?
klop2000
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: zo feb 10, 2013 7:05 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor Einstein » za feb 23, 2013 4:35 pm

Dat is vrij waarschijnlijk ja. Wel handig om te weten, bedankt voor het onderzoek :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MMC

Berichtdoor knetterspetter » wo maart 20, 2013 1:24 pm

maar eens testen

+0.1

300mg door mn drinken



ik ga proberen live te reporten, en anders, talk to you guys tomorrow :D
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » wo maart 20, 2013 2:16 pm

knetterspetter schreef:maar eens testen

+0.1

300mg door mn drinken



ik ga proberen live te reporten, en anders, talk to you guys tomorrow :D


Die moe je ondertussen toch al lekker merken :P
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor knetterspetter » wo maart 20, 2013 3:29 pm

fucck ik ging kankerhard nu wweer wat rusatiger

konj nety niet typen zo hard gingen me ogen heen en weerr ahahahahaha

hemels dit is beter dan mn eerste x mdma
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Einstein » wo maart 20, 2013 3:47 pm

:love:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron