zaagmans schreef:Vrijdag 3MMC time! Ik heb vandaag ook een gram MDAI binnen. Die is voor een andere keer.
Chevy schreef:zaagmans schreef:Vrijdag 3MMC time! Ik heb vandaag ook een gram MDAI binnen. Die is voor een andere keer.
Enjoy
Kan 3MMC eigenlijk 'bederven'? Mijn 3MMC is ondertussen half jaar oud, en had een tijdje terug een nieuw zakje besteld en daar had ik laatst een sleutelpuntje van gepakt en die kwam harder aan dan de 'oude' leek het wel.
zaagmans schreef:Chevy schreef:zaagmans schreef:Vrijdag 3MMC time! Ik heb vandaag ook een gram MDAI binnen. Die is voor een andere keer.
Enjoy
Kan 3MMC eigenlijk 'bederven'? Mijn 3MMC is ondertussen half jaar oud, en had een tijdje terug een nieuw zakje besteld en daar had ik laatst een sleutelpuntje van gepakt en die kwam harder aan dan de 'oude' leek het wel.
Thans Chevy. Wat betreft je vraag: zou het nieuwe zakje geen betere batch kunnen zijn persoonlijk denk ik dat het niet kan bederven (uitgaande ván nderzoeken bij mdmá n speed) .
En ik heb trouwens caps gemaakt van 200mg. Als de 3mmc is uitgewerkt pak ik nog een cap van 180 mg 4fa
Chevy schreef:En hoe was het bevallen?
zaagmans schreef:Chevy schreef:En hoe was het bevallen?
Goed dat je me even herinnert. Uiteindelijk inderdaad een week of 3 geleden 3MMC geprobeerd. Ik zou eerst 200mg 3MMC pakken en daarna 180mg 4FA. M'n maat zou het andersom doen.
Rond 2300 uur de capsule ingenomen en het begon na 20 minuten te werken. Beetje vaagheid en de muziek klonk erg lekker. Na 30 minuten leek het effect op z'n top. Ik begreep niet zo goed meer wat iemand tegen me zei, maaaarrrrrrrr.... na 45 minuten was het hele effect zo goed als verdwenen.
Ik vond het dus een beetje tegenvallen. Ik kan nu wel naar 250mg gaan, maar ik betwijfel of dit het effect erg zal verlengen en verbeteren. Nu had ik een sample, prima, maar als ik 250mg moet gaan nemen zijn er leukere stoffen. Zowel mijn maat als ik hebben geen enkele tolerantie (8 tot 10 keer per jaar drugs)
De 180mg 4FA daarna ging wel als een raket.
De 26e krijgt 3MMC van mij een herkansing. Dan kan ik pas echt oordelen. Ook heb ik nog 1gram MDAI in vieren gedeeld. Die ga ik ook nog eens proberen de komende tijd.
Italiano schreef:- de euforie niet heel veel voorstelt (net niet gevoel voor mij)
- het effect maar kort aanhoudt (en je daardoor snel wilt redosen)
- je vrij hoog moet doseren, en dat in combi met..
Italiano schreef:Ik had me aanvankelijk voorgenomen van de cathinonen af te blijven, maar wegens een erg positieve ervaring die mij werd verteld over meow, ben ik toch wel geinteresseerd geraakt en heb ik een grammetje 3-MMC besteld. Helaas kan ik het enthousiasme niet delen. Het effect is wel lekker, je bent een beetje aan het zoeken wat het nou is, MDMA, coke? Best subtiel en prettig, je wordt er ook heel wakker van! Tegelijkertijd brengt het ook een wazigheid teweeg die wel grappig is, en de kater valt best mee, dus al met al best een lekkere up, ware het niet dat:
- de euforie niet heel veel voorstelt (net niet gevoel voor mij)
- het effect maar kort aanhoudt (en je daardoor snel wilt redosen)
- je vrij hoog moet doseren, en dat in combi met..
- er een enorme spanning op je lichaam komt te staan, die echt niet goed voelt! Ik krijg vrij veel last van vasoconstrictie, vooral in mijn handen (werden heel koud, en linker hand verloor ik deels gevoel). Het voelt heel zwaar (verkrampend) voor je hart, vooral tijdens de coming down, en dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit eerder gehad met andere uppers (speed, dex, 4-fa, 3-fa, 2-fma, mdma). Zelfs de volgende dag nog soms last van hartkloppingen of onregelmatigheden...
Op andere sites zoals Bluelight vind je ook termen terug ook "cardiotoxic", het zet je toch te denken hoe sommige mensen op dit forum het dan zo briljant spul kunnen vinden?
J-C schreef:Zijn er die 3-mmc regelmatig gebruiken?
Hebben jullie geen last van negatieve effecten zoals korte termijn-geheugen dat vermindert en constant een loopneus?
Lees ook dat het cardiotoxisch kan zijn...
Tis een fijn stofje, maar wel opletten... de nieuwste batch die ik heb ontvangen v S* is behoorlijk sterker dan de vorige!
Van een dikke lijn moest ik zelf kotsen... nog nooit gehad!
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast