Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-MMC

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » wo maart 20, 2013 4:40 pm

Haha dus ik ben niet de enige die van 3MMC wel onder de indruk is :P
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor bbroni » wo maart 20, 2013 8:52 pm

Ik vond het leuk spul maar het zakje ging griezelig snel op :) Ik koop het niet meer.
bbroni
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 149
Geregistreerd: di nov 13, 2012 9:37 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » do maart 21, 2013 1:48 am

Of een groter zakje kopen :P
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor zaagmans » wo maart 27, 2013 7:31 pm

Vrijdag 3MMC time! Ik heb vandaag ook een gram MDAI binnen. Die is voor een andere keer.
zaagmans
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:26 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » do maart 28, 2013 3:27 am

zaagmans schreef:Vrijdag 3MMC time! Ik heb vandaag ook een gram MDAI binnen. Die is voor een andere keer.


Enjoy :D


Kan 3MMC eigenlijk 'bederven'? Mijn 3MMC is ondertussen half jaar oud, en had een tijdje terug een nieuw zakje besteld en daar had ik laatst een sleutelpuntje van gepakt en die kwam harder aan dan de 'oude' leek het wel.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor zaagmans » do maart 28, 2013 7:42 am

Chevy schreef:
zaagmans schreef:Vrijdag 3MMC time! Ik heb vandaag ook een gram MDAI binnen. Die is voor een andere keer.


Enjoy :D


Kan 3MMC eigenlijk 'bederven'? Mijn 3MMC is ondertussen half jaar oud, en had een tijdje terug een nieuw zakje besteld en daar had ik laatst een sleutelpuntje van gepakt en die kwam harder aan dan de 'oude' leek het wel.


Thans Chevy. Wat betreft je vraag: zou het nieuwe zakje geen betere batch kunnen zijn persoonlijk denk ik dat het niet kan bederven (uitgaande ván nderzoeken bij mdmá n speed) .

En ik heb trouwens caps gemaakt van 200mg. Als de 3mmc is uitgewerkt pak ik nog een cap van 180 mg 4fa
zaagmans
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:26 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » zo apr 14, 2013 2:08 am

zaagmans schreef:
Chevy schreef:
zaagmans schreef:Vrijdag 3MMC time! Ik heb vandaag ook een gram MDAI binnen. Die is voor een andere keer.


Enjoy :D


Kan 3MMC eigenlijk 'bederven'? Mijn 3MMC is ondertussen half jaar oud, en had een tijdje terug een nieuw zakje besteld en daar had ik laatst een sleutelpuntje van gepakt en die kwam harder aan dan de 'oude' leek het wel.


Thans Chevy. Wat betreft je vraag: zou het nieuwe zakje geen betere batch kunnen zijn persoonlijk denk ik dat het niet kan bederven (uitgaande ván nderzoeken bij mdmá n speed) .

En ik heb trouwens caps gemaakt van 200mg. Als de 3mmc is uitgewerkt pak ik nog een cap van 180 mg 4fa


En hoe was het bevallen?

Ik heb vanavond weer eens 3mmc met 2cd gepakt in combinatie met wiet en am2201 jointjes, wn. Af en toe een lachgasballon, samen met mijn vriendin. Ik blijf het toch echt zo een lekkere combinatie vinden dat ik mdma echt totaal niet mis. Zeker als de dag erna je merkt dat je stukken minder naar de klote bent als na een avond mdma.

Zeker in combinatie met 2cd en wiet blijft het voor mij echt een super spulletje.

Zwaar chill :rock:
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor zaagmans » zo apr 14, 2013 8:44 am

Chevy schreef:En hoe was het bevallen?


Goed dat je me even herinnert. Uiteindelijk inderdaad een week of 3 geleden 3MMC geprobeerd. Ik zou eerst 200mg 3MMC pakken en daarna 180mg 4FA. M'n maat zou het andersom doen.

Rond 2300 uur de capsule ingenomen en het begon na 20 minuten te werken. Beetje vaagheid en de muziek klonk erg lekker. Na 30 minuten leek het effect op z'n top. Ik begreep niet zo goed meer wat iemand tegen me zei, maaaarrrrrrrr.... na 45 minuten was het hele effect zo goed als verdwenen.

Ik vond het dus een beetje tegenvallen. Ik kan nu wel naar 250mg gaan, maar ik betwijfel of dit het effect erg zal verlengen en verbeteren. Nu had ik een sample, prima, maar als ik 250mg moet gaan nemen zijn er leukere stoffen. Zowel mijn maat als ik hebben geen enkele tolerantie (8 tot 10 keer per jaar drugs)

De 180mg 4FA daarna ging wel als een raket.

De 26e krijgt 3MMC van mij een herkansing. Dan kan ik pas echt oordelen. Ook heb ik nog 1gram MDAI in vieren gedeeld. Die ga ik ook nog eens proberen de komende tijd.
zaagmans
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:26 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » ma apr 15, 2013 1:30 am

zaagmans schreef:
Chevy schreef:En hoe was het bevallen?


Goed dat je me even herinnert. Uiteindelijk inderdaad een week of 3 geleden 3MMC geprobeerd. Ik zou eerst 200mg 3MMC pakken en daarna 180mg 4FA. M'n maat zou het andersom doen.

Rond 2300 uur de capsule ingenomen en het begon na 20 minuten te werken. Beetje vaagheid en de muziek klonk erg lekker. Na 30 minuten leek het effect op z'n top. Ik begreep niet zo goed meer wat iemand tegen me zei, maaaarrrrrrrr.... na 45 minuten was het hele effect zo goed als verdwenen.

Ik vond het dus een beetje tegenvallen. Ik kan nu wel naar 250mg gaan, maar ik betwijfel of dit het effect erg zal verlengen en verbeteren. Nu had ik een sample, prima, maar als ik 250mg moet gaan nemen zijn er leukere stoffen. Zowel mijn maat als ik hebben geen enkele tolerantie (8 tot 10 keer per jaar drugs)

De 180mg 4FA daarna ging wel als een raket.

De 26e krijgt 3MMC van mij een herkansing. Dan kan ik pas echt oordelen. Ook heb ik nog 1gram MDAI in vieren gedeeld. Die ga ik ook nog eens proberen de komende tijd.


Zo te horen was je dosis gewoon te laag denk ik, vaak als het snel afneemt werkt een klein bommetje bijnemen (bijv. 100mg extra in jouw geval, gezien je al 200mg had genomen) al voor een extreem verschil, en die werkt dan wel een aantal uur door. Met een te lage dosis is het inderdaad maar ff lekker en daarna neemt het snel af en zit je alleen nog maar met wat stimulatie. Maar aangezien bijdoseren perfect werkt bij 3MMC raad ik je aan gewoon eens wat bij te nemen volgende keer als het weer snel uitwerkt.

Vaak heb ik ook dat de avond 'teleurstellend' begint, en dan neem ik gewoon af en toe een beetje bij en dan ineens zit je op het goede punt en *boem* :rock:

Enjoy :smokin:
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor knetterspetter » ma apr 15, 2013 9:09 am

Dat is ook het leuke aan 3mmc. Je kunt zelf bepalen wat je ermee gaat doen. Functioneel (schoonmaken, klussen) gebruik tot 50/60 mg, liever een coke high voor een verjaardagsfeestje (tot 120mg) of toch knallen zoals XTC (vanaf 120mg)?? Het kan allemaal. Zelf op 1 dag kan je dit zo toepassen, eerst je huis opruimen, smiddags een terrasje, en savond feesten. Wanneer je je lichaam goed voedt kan je hele lange sessies houden. Bij normaal gebruik en zonder teveel redosen, zal je ook best aardig kunnen slapen en zal de kater te verwaarlozen zijn.

Bij 4MMC was dit niet echt mogelijk, omdat je ook bij lagere doseringen al de lucht in werd geknald en verstandig doseren niet echt mogenolijk was omdat je die ultra high kost was koste wilde bereiken en behouden. MEt 3mmc kan ik me een stuk beter beheersen.

Mijn favoriete RC (van de stimulanten) is dit eigenlijk wel :)
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor knetterspetter » ma apr 15, 2013 9:55 am

Voor mensen die het goedje trouwens al kennen, probeer eens een dosering van 300mg (oraal) man o man wat een harde FLASH krijg je daarvan. Precies MDMA maar dan zonder het emphatogene.

3mmc lijkt opzich wel wat op Mehedrone (4mmc) alleen zal je er wat minder merkbare serotonine activiteit ervaren.
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Stefaan » ma apr 22, 2013 9:30 pm

Ik heb 3-MMC nog eens een kans gegeven en moet mijn initiële mening wat bijstellen. Dit kan best een leuk stofje zijn in de juiste situatie.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » di apr 23, 2013 12:14 am

Mensen beginnen de potentie van 3MMC te zien haha :D
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Drugskonijntje » di apr 23, 2013 12:55 am

Ik heb zwakkere ''4-MMC'' dan ik gewent was. Zou dit dan 3-MMC kunnen zijn?
Drugskonijntje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 157
Geregistreerd: vr jun 01, 2012 11:19 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor wifi » wo apr 24, 2013 8:17 pm

Heb van iemand horen zeggen dat 3-mmc met 4-emc bijna dezelfde effecten heeft als mephedrone, iemand ervaring mee?
wifi
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: za jul 07, 2012 1:18 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor MisterE18 » za mei 18, 2013 7:16 pm

Ik heb +- een week geleden xtc gebruikt.
Wanneer zou het weer relatief veilig zijn om dit te gebruiken?
Ik lees veel verschillende dingen waar het nou op werkt ,of op je dopamine systeem of weer een serotonine releaser is.
Het beste is natuurlijk 3 maanden pauze maar zo lang kan ik eigenlijk niet meer wachten :rock:

MisterE
MisterE18
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 48
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 6:17 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Einstein » zo mei 19, 2013 8:14 pm

Het is zowel een dopamine- als een noradrenaline- als een serotoninereleaser. Het lijkt erop dat het niet echt MDMA-achtige tolerantie veroorzaakt, maar dat is nog niet zeker. Sowieso zou ik het niet te snel na XTC nemen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MMC

Berichtdoor J-C » do mei 30, 2013 2:20 am

oraal heb ik enkel nog maar 150-200 genomen... je krijgt er een klapje van en daarna voelde ik me nerveus... Beste vind ik nog steeds 90-120mg gesnoven, lekker relaxe met je vriendinnetje en genieten van elkaar... orgasme is vele sterker!!

Daarna zijn wel etizolams nodig om de cd/nerveusheid wa te killen...

Zou je dat spul ni 1x om de 2 weken kunnen nemen (telkens 1 lijntje dan)... zonder al te veel gevaren? Er zijn periodes geweest dak het wekelijks deed...

ok nu voetbal kijken..
J-C
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: vr feb 10, 2012 9:20 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » zo jun 02, 2013 2:20 am

En toch neemt 3MMC af in potentie over tijd volgens mij.... of de nieuwe batch is gewoon beter.
Heb nog een oud zakje met +/- 700mg ofzo 3MMC, en een nieuw zakje (maand/2 maand oud ofzo) met 5 gram. Het nieuwe zakje waren flink grote kristallen, maar die heb ik gecrushed door met een gewicht van 10kg er overheen te rollen, toen werd het heel fijn kristalachtig poeder (gewoon mini kristalletjes zeg maar).

Maar had vorige keer 3 redelijke sleutelpunten in een lijn gelegd, en gesnoven, was wel chill maar niet zwaar bijzonder.
Vanavond 4 kleinere sleutelpuntjes (verwacht ongeveer zelfde dosis als vorige keer) in mijn drinken gegooid (dus ook nog eens oraal). Binnen 10 minuten begon ik lichtjes wat te voelen, en na 20/30 minuten was het echt ineens *BAM* en het geluid werd ff tijdelijk 'doffer' en voelde ik het ineens helemaal door mij heen stromen. Niet super sterk, maar wel stuk sterker dan vorige keer, veel meer op de voorgrond.

Of het is toeval, en ligt aan set (setting is hetzelfde), of 3MMC neemt toch echt af in potentie.

Zo een nieuw zakje is dan wel ineens een heel aangename verrassing haha.

Nieuwe zakje is dus maand/2 maand oud zoiets schat ik, oude zakje ik geloof bijna een jaar ofzo, of van vorige augustus.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor sjaak4life » ma jun 03, 2013 4:10 am

Ik vind het een heerlijk stofje. Merk wel dat ik steeds bij wil nemen!
sjaak4life
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do mei 23, 2013 6:17 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Italiano » ma jun 03, 2013 7:07 pm

Ik had me aanvankelijk voorgenomen van de cathinonen af te blijven, maar wegens een erg positieve ervaring die mij werd verteld over meow, ben ik toch wel geinteresseerd geraakt en heb ik een grammetje 3-MMC besteld. Helaas kan ik het enthousiasme niet delen. Het effect is wel lekker, je bent een beetje aan het zoeken wat het nou is, MDMA, coke? Best subtiel en prettig, je wordt er ook heel wakker van! Tegelijkertijd brengt het ook een wazigheid teweeg die wel grappig is, en de kater valt best mee, dus al met al best een lekkere up, ware het niet dat:

- de euforie niet heel veel voorstelt (net niet gevoel voor mij)
- het effect maar kort aanhoudt (en je daardoor snel wilt redosen)
- je vrij hoog moet doseren, en dat in combi met..
- er een enorme spanning op je lichaam komt te staan, die echt niet goed voelt! Ik krijg vrij veel last van vasoconstrictie, vooral in mijn handen (werden heel koud, en linker hand verloor ik deels gevoel). Het voelt heel zwaar (verkrampend) voor je hart, vooral tijdens de coming down, en dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit eerder gehad met andere uppers (speed, dex, 4-fa, 3-fa, 2-fma, mdma). Zelfs de volgende dag nog soms last van hartkloppingen of onregelmatigheden...

Op andere sites zoals Bluelight vind je ook termen terug ook "cardiotoxic", het zet je toch te denken hoe sommige mensen op dit forum het dan zo briljant spul kunnen vinden?
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor zaagmans » ma jun 03, 2013 10:30 pm

Italiano schreef:- de euforie niet heel veel voorstelt (net niet gevoel voor mij)
- het effect maar kort aanhoudt (en je daardoor snel wilt redosen)
- je vrij hoog moet doseren, en dat in combi met..


Met deze punten ben ik het compleet eens. Ik heb 200mg gedaan en het was niks speciaals en heel kort. Ik ga een keer 300mg proberen. Mocht je ooit 4MEC willen proberen: Ook niks
zaagmans
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:26 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » zo jun 09, 2013 11:51 pm

Zoals ik al eerder zei, vind je het niks, probeer het dan eens in combinatie! In combinatie met wiet is het al stukken leuker dan alleen 'kaal' 3MMC, en in combinatie met een leuke dosis 2C-D is het helemaal super vind ik, gaat het soort van richting de MDMA kant uit alleen veel meer energie.

Leuke is dat de kater toch hetzelfde blijft, verwaarloosbaar. MDMA blijft superieur, maar de kater werd me gewoon veel te veel, 3 dagen compleet brak en naar de klote was 1 nacht extreme fun het niet meer waard voor mij. Combinatie 3MMC+2C-D (en dan +/- nog 2 a max 3x 3MMC bijnemen verdeeld over een hele nacht, en 1x 2C-D bijnemen in diezelfde tijd), en wat jointjes erbij tussendoor, geeft mij een vergelijkbaar vette avond, met de dag erna beetje sufheid, en de dag erna alweer op 98%.

Dus ga niet alleen uit van 'kaal' 3MMC nemen, maar experimenteer wat. En beetje etizolam aan het einde van de avond en je slaapt in no-time.

Mocht MDMA nog werken zoals de eerste 5x (vrijwel katervrij en zwaar lekker effect) dan was dat nog altijd mijn favoriet, maar de nasleep meegenomen vind ik MDMA tegenwoordig (na 1.5 jaar abuse, 1x per 6 weken) een te zware kater hebben. Vandaar dat ik MDMA al 2 jaar niet meer genomen heb, en zo blij ben dat ik 3MMC heb leren kennen.

Ook moet ik eerlijk bekennen dat ik 3MMC op dezelfde manier 'abuse' als toendertijd MDMA, hou iig geen 3 maanden tussenpauze's, zoals ik bij MDMA ook niet deed (en daar wel bij MDMA iig flink van geleerd heb, qua kater gezien!). Maar bij 3MMC heb ik nog altijd dezelfde kater als de eerste keer, en geen tolerantieopbouw gehad na bijna een jaar gebruik.

En voor de mensen die niet willen combineren en een extreem vet effect verwachten zoals MDMA opzich, dan is 3MMC idd waarschijnlijk niet aan je besteed. 3MMC is (voor mij) lekker up, vrolijk, happy, niet zozeer liefdevol zoals MDMA maar gewoon vrolijk/goed gehumeurd, relatief kort werkend (per dosis +/- 2 uur), maar bijnemen van +/- 50% van de startdosis schiet je meteen weer terug op de plek waar je was, alsof het weer opnieuw begint.

Dus gebruik je het zoals MDMA, dan kan/gaat het tegenvallen. Gebruik je het op een andere manier (combinaties, wat vaker kleine dosissen bijnemen, niet te hoge verwachtingen hebben maar het lekker laten gebeuren) dan is het (zeker gezien de lage prijs van 3MMC, en het 'gebrek' aan kater en opbouw van tolerantie) zeker een interessant stofje.

En nee, dit is niet om 3MMC op te hemelen, maar meer om lezers van dit topic duidelijk te maken dat mijn (gekleurde, gezien het meeste onder invloed is gepost :P ) berichten niet gebaseerd zijn op 3MMC opzichzelf, maar op zwaar vette avonden waarin 3MMC de hoofdrol speelde.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » ma jun 10, 2013 12:33 am

Italiano schreef:Ik had me aanvankelijk voorgenomen van de cathinonen af te blijven, maar wegens een erg positieve ervaring die mij werd verteld over meow, ben ik toch wel geinteresseerd geraakt en heb ik een grammetje 3-MMC besteld. Helaas kan ik het enthousiasme niet delen. Het effect is wel lekker, je bent een beetje aan het zoeken wat het nou is, MDMA, coke? Best subtiel en prettig, je wordt er ook heel wakker van! Tegelijkertijd brengt het ook een wazigheid teweeg die wel grappig is, en de kater valt best mee, dus al met al best een lekkere up, ware het niet dat:

- de euforie niet heel veel voorstelt (net niet gevoel voor mij)
- het effect maar kort aanhoudt (en je daardoor snel wilt redosen)
- je vrij hoog moet doseren, en dat in combi met..
- er een enorme spanning op je lichaam komt te staan, die echt niet goed voelt! Ik krijg vrij veel last van vasoconstrictie, vooral in mijn handen (werden heel koud, en linker hand verloor ik deels gevoel). Het voelt heel zwaar (verkrampend) voor je hart, vooral tijdens de coming down, en dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit eerder gehad met andere uppers (speed, dex, 4-fa, 3-fa, 2-fma, mdma). Zelfs de volgende dag nog soms last van hartkloppingen of onregelmatigheden...

Op andere sites zoals Bluelight vind je ook termen terug ook "cardiotoxic", het zet je toch te denken hoe sommige mensen op dit forum het dan zo briljant spul kunnen vinden?


Hmm... dat opzich je geen MDMA euforie krijgt, daar ben ik het mee eens (maar ben wel zeer goed gehumeurd en voel me gewoon lekker en chill en vrolijk, maar inderdaad geen overdreven love gevoel zoals bij MDMA).

Dat het effect vrij kort is, dat is zoals ik in mijn vorige post zei te 'verhelpen' met een dosis bijnemen van +/- 50% van je startdosis. Die klapt er toch snel in (gezien 3MMC heel snel opkomt), en dan zit je vaak nog hoger qua gevoel dan je startdosis, en gaat het weer net zo lang mee als de eerste dosis, dus vind ik niet echt een groot probleem voor mij persoonlijk.

Hoog doseren vind ik ook nog best meevallen, heb geen weegschaal helaas, maar denk dat ik niet meer dan 300mg pak op een avond/nacht flink spacen, wel in combinatie met 2C-D en aardig wat wiet en AM-2201. En ach, voor de prijs maakt het iets hoger doseren ook niet uit vind ik.

Maar wat ik inderdaad vaker lees, dat mensen 'last' krijgen van hun hart, of verkrampende gevoelens, etc, daar heb ik eigenlijk nog nooit last van gehad?
Wel merk ik als ik te weinig neem dat ik niet echt een lekker effect voel, maar meer een onrustig/zenuwachtig gevoel, en mijn hart die opvallend harder klopt en sneller dan normaal, en me dan ook 'stoort'. Zodra ik dan wat bijneem, zodat ie weer lekker knalt, heb ik daar helemaal 0,0 last van. Heb wel altijd vrij koude, maar wel bezwete, handen tijdens gebruik. Verder merk ik niks qua vasoconstrictie.

Ook valt me op als je in het dagelijks leven fysiek actief bezig bent, arbeidsintentsief werk verricht bijvoorbeeld, je minder last hebt van de lichamelijke bijwerkingen van 3MMC.

Na een dik jaar van 3MMC gebruik, ongeveer 1x per maand, moet ik ook eerlijk zeggen dat ik er tot nu toe (gelukkig) nog geen nadelige effecten van ondervonden heb. Mijn geheugen is nog altijd prima, concentratie zelfde als voorheen, mijn visuele ruis (permanent) en tracers als ik heel vermoeid ben (HPPD?) die ik heb gekregen door MDMA gebruik zijn niet erger geworden (worden wel tijdelijk erger door alcohol gebruik). Het exploding head syndrome (knallen horen/wakker schrikken op het moment van in slaap vallen) wat ik had na 1.5 jaar 1x per 6 weken (soms zelfs 3 weken... *schaam*) MDMA gebruik is zelfs verdwenen tijdens 3MMC gebruik.

Uiteraard is dit volledig speculatief en absoluut geen absolute waarheid, maar op mijn persoonlijke ervaringen gebaseerd voelt (nogmaals PERSOONLIJK) 3MMC voor mij minder heftig op het lichaam dan MDMA. Helaas valt daarbij wel inderdaad te zeggen dat het kale effect van 3MMC te wensen overlaat, maar zoals ik al eerder zei (en het hier dus ook bij laat, kan niet bezig blijven :P) is met een leuke combinatie met 2C-C/2C-D en wat wiet (en/of AM-2201, zeker aan te bevelen!) het effect ineens stukken spacy'er en veel meer de moeite waard.

Hopelijk beantwoord dit misschien wat vragen voor sommige, of verlegt het de verwachtingen van een kale dosis 3MMC zodat het hopelijk niet als een teleurstelling valt bij mensen die het voor de eerste keer proberen.

En verder, gewoon genieten, spacen, en chillen :P Enjoy :D
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Italiano » ma jun 10, 2013 4:50 pm

Voor wat betreft de leuke kanten die jij beschrijft Chevy ben ik het wel met je eens. Alleen vind ik het niet opwegen tegen de nadelen...en de prijs vind ik eigenlijk ook niet zo goedkoop. 3-FA kan ik voor goedkoper krijgen en dat is waar ik het in eerste instantie mee vergelijk, niet met MDMA (daar zijn ook betere alternatieven voor denk ik zoals 6-APB of 4-FA). Van 3-FA heb je geen 200mg + (oraal) dosis van nodig voor een vet effect.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor zaagmans » zo jun 16, 2013 9:46 am

In een gekke bui afgelopen vrijdag een combi genomen van ik gok 100mg 3MMC + 50mg pentedrone. Het was heerlijk!
zaagmans
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:26 am

Re: 3-MMC

Berichtdoor J-C » zo jun 23, 2013 2:16 am

Zijn er die 3-mmc regelmatig gebruiken?
Hebben jullie geen last van negatieve effecten zoals korte termijn-geheugen dat vermindert en constant een loopneus?
Lees ook dat het cardiotoxisch kan zijn...
Tis een fijn stofje, maar wel opletten... de nieuwste batch die ik heb ontvangen v S* is behoorlijk sterker dan de vorige!
Van een dikke lijn moest ik zelf kotsen... nog nooit gehad!
J-C
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: vr feb 10, 2012 9:20 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Hakvlees » do jun 27, 2013 11:43 pm

Ik heb zelf net ook een nieuw zakje en het lijkt inderdaad best wat potenter. Eerst vond ik het vooral een 'achtergrond' stofje om wat wakkerder te blijven en met een jointje erbij lichtjes te spacen. Vorige week over de avond verdeeld 3 x 30-35mg genomen en ik spacete m er wel behoorlijk lekker van. Een beetje de energie van MDMA zonder de vaagheid of overdonderende euforie (wat op zijn tijd heel leuk is maar niet altijd geschikt). Wel een lichte euforie en praatgraagheid, wat minder opgefokt dan speed, en gewoon een prima gevoel wat je van een upper mag verwachten. En door de gespreidde inname heb ik de hele avond wel gespacet, in plaats van dat na een uurtje de pret voorbij was.
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Chevy » zo jul 07, 2013 3:07 am

J-C schreef:Zijn er die 3-mmc regelmatig gebruiken?
Hebben jullie geen last van negatieve effecten zoals korte termijn-geheugen dat vermindert en constant een loopneus?
Lees ook dat het cardiotoxisch kan zijn...
Tis een fijn stofje, maar wel opletten... de nieuwste batch die ik heb ontvangen v S* is behoorlijk sterker dan de vorige!
Van een dikke lijn moest ik zelf kotsen... nog nooit gehad!


Ik zelf heb wel redelijk wat keren 3MMC gebruikt, maar meestal maar kleine dosissen om lekker te chillen, en maar af en toe echt een avond lekker knallen.

Mijn dosissen zijn dus over het algemeen vrij laag, maar interval tussen de keren vrij kort. Doe het laatste tijd voornamelijk in het drinken gooien, af en toe maar snuiven. Heb dus geen last van loopneus, maar in het begin toen ik het alleen maar snoof ook niet (alleen eerste half uur na de lijn nemen ofzo).

Aan het geheugen merk ik niks, merk sowieso niks qua negatieve lichamelijke/geestelijke effecten. Gebruik het nu een jaar zoiets denk ik. Maar alles valt en staat met de dosissen die je tot je neemt denk ik/lijkt me. Pak je 1x in de 2 maanden 500mg zal je sneller naar de klote gaan dan 2x in de maand 80mg per keer lijkt me.

Dus volgens mij (dus totaal geen resultaten waar je je aan moet hechten :P) valt het met relatief normaal gebruik wel mee allemaal, niks merkbaars in ieder geval.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-MMC

Berichtdoor Bonke » zo jul 28, 2013 8:22 pm

Van de week weer eens een kans gegeven. Nasaal niet echt de moeite waard... 150mg door me drinken heen en een dik uur of anderhalf uur lol van gehad. Daarna was het snel weer afgelopen en zonder benzo niet mogelijk om in slaap te komen... Misschien dat het met veel bier op wat is maar ik blijf geen grote fan dit goedje. Het effect is dan wel erg chill.
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron