Italiano schreef:Chevy schreef:Kockar schreef:raad niemand aan om hier mee te experimenteren, troep is levensgevaarlijk, je hebt het gevoel dat je hart elk ogenblik uiteen kan spatten. als je hartkloppingen en een onregelmatige hartslag aangenaam vind dan is het misschien toch nog wel iets voor je
Hier heb ik geen last van, ooit tijdens (was wel geen hele flinke dosis, denk 150mg) mijn bloeddruk en hartslag gemeten met zo een polsmeter. Bloeddruk is normaal bij mij heel laag (95/65), maar was nu ook niet bepaald hoog namelijk 128/85. En mijn hartslag in rust was 85 slagen per minuut, alles behalve het gevoel alsof je hart uit elkaar knalt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cardiac_dysrhythmia
Heb ik ook ervaren bij 3-MMC. Plus een drukkend gevoel op de borst de dag erna.
3-MMC een keertje proberen raad ik mensen niet af. Maar het veel vaker gaan doen wel.
Hmm apart dat ik er zelf, en mensen waar ik samen mee gebruikt heb, er niks van heb gemerkt. Maar ik lees het vaker hier op het forum dus ik geloof zeker dat het voor kan komen.
Zou het dan niet aan de dosis kunnen liggen? Misschien nemen jullie op een avond een stuk meer dan mij?
Of sommige zijn er gevoeliger voor dan anderen? Ik heb wel 1 vriend van me gehad waar ik het samen mee deed die tijdens de coming up zei dat z'n hart onrustig aanvoelde, tijdens het effect heb ik hem er geen enkele keer meer over gehoord, maar de dag erna, en de dag daarna, klaagde ie wel nog dat z'n hart soms niet heel relaxed aanvoelde. Maar hij had dat ook al met coke ervaren dus ik zag 3MMC niet direct als de reden er achter, maar zou dus goed kunnen nu ik dit zo lees.
Dus idd, je kan het gerust proberen, maar luister goed hoe je lichaam er op reageert! Toch voor een aantal leuke avonden (4 a 5x per jaar ofzo) vind ik het een erg fijn stofje! En voor een zeer leuke prijs vind ik persoonlijk.