Joo
Vrijdag weer 3-mmc gedaan samen met een vriend bij een indoor feestje we begonnen allebij met een capsule van +-80mg en na 2 uur ongeveer een redose van 80mg en 12mg 2c-D.
Echt weer een zieke avond gehad XD
We waren eerst wat gaan drinken in een cafe en toen kwamen we op het idee om de stad in te gaan, en ik had verteld over mijn ervaring met 3 mmc en hij zegt zullen we dat anders mee nemen en kijken waar we belanden
Dus thuis ff de capsules gemaakt en we konden op weg, eerst daar nog even op een terrasje gezeten en toen 1 capsule genomen en toen zijn we richting de paradiso gegaan.
In de rij kwam die opzetten en toen we binnen waren snel een peukie gerookt en de zaal in gegaan om te feesten
Toen zijn we 2 uur echt keihard losgegaan met af en toe een pauze want het was zo fucking heet en ik zweete echt als de malle had dit nog nooit meegemaakt dus ook maar ff een drankje gehaald om het vocht een beetje bij te vullen
Toen vonden we het wel tijd om nog een capsule te nemen dus snel ff naar de wc ff proberen te plassen en lukte en ook gelijk de capsules gepakt.

zo voelde ik me weer toen deze ook begon te werken haha:P ik ging zo mega hard de muziek was zo vet voelde de bass door me hele lichaam en de lampjes waren zo space, had nu wel echt vaker momenten dat ik pauze moest nemen want ik zweete nog steeds als een gek en wou af en toe ook zo veel tegelijk doen dat het gewoon niet lukte dus ik vroeg aan me maat zullen we ff naar het balkon toe om daar ff bij te komen en dat vond die goed het was daar ook gelukkig een stuk cooler en hebben daar ff gerookt en zijn hier ook weer een tijd gebleven.
Ik merkt wel dat die 2c-D het wel echt een stuk versterkt want we waren allebij nu wel flink aan het kauwen en ik trok volgens mij ook wel aparte gezichten af en toe
ik was nu ook wel wat gejaagder, was wel een beetje appart want ik wou zo veel dingen doen als we aan het roken waren wou ik dansen als we aan het dansen waren roken kon niet stil zitten en vond het kut als er geen lekker muziek was
Tot het einde van het feest nog af en toe gedanst en veel gerookt en toen lekker naar huis gegaan 2 uurtje nog vaag liggen spacen in bed half wakker half aan het dromen en toen maar een halve Etizolam genomen en toen heb ik tot 6 uur middags liggen pitten XD.
Denk dat het trouwens ook wel verstandig is met dit om er minimaal 3 maanden pauze tussen te houden want het was wel anders dan de vorige keer, vond het dopamine effect nu meer overheersen misschien komt het omdat ik de vorige keer kachel was toen ik het dee en het gensoven had en daardoor het minder merkte maar het nu wel ook echt een coke gevoel van kijk mij is.
Verder wel echt een hele leipe avond gehad