Sjoerd101 bevestigt de voorspellingen op basis van chemische structuur.

Chevy schreef:Niemand anders meer ervaringen opgedaan met 3MMC?
-YOKI- schreef:Vond het ook te flauw goedje om daar nou je serotonine voor op te maken nee dank u.
Davinci hadden jullie het gesnoven of bommetje?
Merkte zelf wel hoe meer je neemt hoe sterker het effect, maar dat is niet goed voor de hersens.
-YOKI- schreef:Valt me toch op dat de een het wel top vind en de ander niet, bij mij viel het in iedergeval erg tegen en vond dat je behoorlijk moet doseren voor een beetje effect. ik geef het geen tweede kans zoals ik met mephedrone wel heb gedaan, maar was daarna er ook zeker op uitgekeken.
Het is dus weer erg persoonlijk of je er van houd of voldoende effect geeft
knetterspetter schreef:Zojuist 500mg 3-MMC ontvangen. Wit, glinsterend poeder, met de welbekende mephedrone geur.
Ik begin om een uur of 21.00 en zal dan misschien live reporten. Mijn plan is om 2 x 150 te snuiven, en halverwege een bommetje van 200 mg te doen. Of andersom
knetterspetter schreef:Zojuist 500mg 3-MMC ontvangen. Wit, glinsterend poeder, met de welbekende mephedrone geur.
Ik begin om een uur of 21.00 en zal dan misschien live reporten. Mijn plan is om 2 x 150 te snuiven, en halverwege een bommetje van 200 mg te doen. Of andersom
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten