bbroni schreef:ik heb prettige ervaringen met lage doseringen. Ik heb iets van 30 mg opgelost in 3ml water met een klein beetje limoen sap. 1 streepje op een 1ml spuitje is dan 1mg. 2 mg geeft al een lichte trip, en met een 4mg heb ik al wel bewegende patroontjes op de muren gezien, en lekker op muziek liggen spacen. Moet er nog wat meer mee experimenteren om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen,
Afca_Remy schreef:bbroni schreef:ik heb prettige ervaringen met lage doseringen. Ik heb iets van 30 mg opgelost in 3ml water met een klein beetje limoen sap. 1 streepje op een 1ml spuitje is dan 1mg. 2 mg geeft al een lichte trip, en met een 4mg heb ik al wel bewegende patroontjes op de muren gezien, en lekker op muziek liggen spacen. Moet er nog wat meer mee experimenteren om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen,
Als je 30 mg oplost in 3 ml water dan heb je toch bij 1 ml 10 mg? Of was het een typefoutje (of ben ik een retard)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Einstein schreef:Vandaag loop ik al de hele dag vloeibare stront te verspreiden
Ivo schreef:Afca_Remy schreef:****KNIP****
Als je 30 mg oplost in 3 ml water dan heb je toch bij 1 ml 10 mg? Of was het een typefoutje (of ben ik een retard)
Als je spuitje 10 streepjes heeft klopt het toch?
bbroni schreef:Ivo schreef:Afca_Remy schreef:****KNIP****
Als je spuitje 10 streepjes heeft klopt het toch?
Idd, had ik er even bij moeten zeggen: het 1 ml spuitje heeft 10 streepjes.
Dat zou me toch een lelijke vergissing zijn zeg...
bbroni schreef:Haha, mooi report!
Die geilheid aan het begin is wel herkenbaar. Maar dat station is niet zo heel moeilijk te passeren toch? En daarna is er nog alle ruimte om andere leuke dingen mee te maken. Ik vind het een mooi goedje.
Einstein schreef:Niet minder legaal dan alle andere RC's - je kan er beter niet mee gepakt worden op een feest, je kan er beter niet mee zwaaien als er een agent tegenover je staat, maar technisch gezien is het min of meer legaal.
progressive schreef:leuke trip report
Nottoday schreef:hoeveel mg had je op, manier van inname en hoe lang duurde je sessie en voornamelijk de piek?
AgeOfLove schreef:Je begint beter met een hoge aanvangsdosis. Ik merkte bij mezelf op dat wanneer ik bijnam ik geen effecten meer waarnam. Enkel de eerste dosis van 5mg had effect. Daarna was het gewoon verspilling van de stof. Bijnemen niet mogelijk hierop?
Einstein schreef:Het zou de stof zelf moeten zijn die werkzaam is, lijkt me, dus het metabolisme heeft er niet zoveel van doen. Bij andere psychedelica is wel bekend dat bijnemen niet altijd even effectief is, dat kan net zo goed ook het geval zijn voor 5-MeO-MiPT, maar het zou ook wel wat kunnen variëren per persoon
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Sunseed schreef:Was dit nassaal of oraal progressive?
Kan ik dit ook bvb in een neusspray oplossen en gebruiken als zo'n K neusspray?
En hoe zit het met eetlust? Droge mond?
omerobert schreef:Heb dit zojuist binnen gekregen en ga het vanavond aan een test onderwerpen. We beginnen met 6 mg denk ik. Eventueel 2mg bijnemen. Hoe werkt pep hiermee? Mocht er iemand bad gaan kan je je eruit snuiven?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten