5-MEO-MIPT, sinds 2 weken de kans gekregen om hier eens mee te experimenteren.
Mijn eerste indruk: tof spul. mijn favoriete tryptamine tot nu toe.
Het kost haast niks, heb 100 mg gekocht voor een euro of ... en 5 mg blijkt voor mij de ideale dosis.
Effecten: Erg stimulerend voor een tryptamine, echt een mdma achtige rush. Redelijk euforisch maar niet opdringerig, gewoon vrolijk, zin om te praten, komt mijn gevoel voor humor ten goede.
Goed te gebruiken in een sociale setting, verlegenheid word er niet meer of minder van, eerder minder wat in mijn geval echt uniek is voor een 'tripmiddel'
Kleuren verfellen, soms lichte 'golfjes' maar geen patronen oid, althans in deze dosering.
Muziek is ge-wel-dig, so is sex

doet me denken aan 2cb in dit opzicht.
Piek effecten houden een uurtje of 4 aan, come up binnen 45 minuten, werkingsduur is evt te verlengen/versterken door een mgtje of 2/3 bij te snuiven.
Kan volgens mij goed door als party drug, voor de liefhebber.
in lage dosis (2/3 mg) lijkt het me ideaal voor een feestje/uitgaan, gewoon om net iets vrolijker/energieker te zijn.
nog een groot voordeel: GEEN KATER!! Positieve afterglow!
Neutraal: vrij aanwezige bodyload, soms beetje misselijkheid maar nooit echt storend, rillingen kunnen best aangenaam zijn.
Nadelen: erg stimulerend, tot 8u na inname is slapen erg moeilijk, benzo bij de hand is aangeraden.
Tollerantie voor de euforische effecten bouwen vrij snel op.
Ook is het mogelijk verslavend, heb mn laatste 40 mg maar weggegooid, kon er moelijk vanaf blijven. (heb het ook gedeeld hoor, geen 60 opgemaakt in 2 weken)
Kortom, een aanrader. het proberen waard, om de prijs hoef je het niet te laten.