Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

5-MEO-MIPT

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor Eko » ma jun 24, 2013 8:30 pm

pjenis schreef:Is deze drug eigenlijk ergens mee te vergelijken?

Eko schreef:kan iemand me een samenvatting geven qua duur, intensiteit, bodyload, etc. en in vergelijking met bvb LSD

dit dus
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor progressive » di jun 25, 2013 7:08 pm

Eko schreef:dit dus


Wat wil je hier nu precies mee zeggen?
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor Einstein » wo jun 26, 2013 12:37 am

Dat 5-MeO-MiPT met LSD te vergelijken is. Aangezien het beide psychedelica zijn - en dus hoe dan ook familie van elkaar - kan dat ook wel, maar qua karakter ligt 5-MeO-MiPT wat dichter bij de tryptamines en dan nog met een eigen euforisch kleurtje eraan.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor Piotr » wo jun 26, 2013 12:42 am

Dit klinkt echt als leuk spul! Ga dit binnenkort maar aanschaffen wanneer ik weer een goeie vendor heb.

Ik heb onlangs vernomen dat je veel tryptamines kan roken? Hier wil ik echt meer over weten, ten eerste natuurlijk hoe schadelijk dit is voor je longen. Maar ook hoe snel je het voelt, hoe lang het dan werkt en natuurlijk wat de dosering dan is.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor Einstein » wo jun 26, 2013 10:35 am

Volgens Wikipedia is 5-MeO-MiPT een stuk minder potent als je het rookt, de dosering loopt dan in de enkele tientallen milligrammen. Overigens is 5-MeO-MiPT daarmee een uitzondering onder de tryptamines. Hoe snel het werkt weet ik niet, andere tryptamines slaan meestal bij roken als een bom in.
Erg gezond voor je longen zal het niet zijn, al valt de ellende mee als je het spul goed verdampt zonder het te verbranden (gebruik bijv. een basepijp).
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor progressive » wo jun 26, 2013 9:46 pm

Einstein schreef:Dat 5-MeO-MiPT met LSD te vergelijken is.


Ik ben nu de draad kwijt... ;) Laat ik even voorop stellen dat het me niet om de conversatie zelf gaat. Uiteindelijk wil ik ook graag weten waar anderen het hier op vinden lijken. Ik vind het tot nu toe op niets. Ik vind het echt uniek in de letterlijke betekenis. Ik vind de vergelijking met mdma, die velen maken, absoluut en volledig ongerechtvaardigd, ook in een lagere dosis. Een vervanger voor mdma vind ik echt lariekoek. Eerlijk gezegd vind ik 4-ho-mipt veel meer op mdma lijken, maar ook absoluut uniek.

Eko vraagt eerder naar het effect van 5-MeO-MiPT en prefereert het liefst een antwoord in vergelijking tot LSD. Niemand geeft antwoord. Ik kan hem niet geven, want ik heb nog nooit LSD op. Het vergelijken met LSD lijkt zeer gerechtvaardigd omdat het beide psychedelica zijn. Dat Eko zegt 'dit dus',... zegt mij niets, en ik weet niet wat hij daarmee wil stellen.

Gelijkenissen en ongelijkenissen in de uiteindelijke ervaren effecten van 5-MeO-MiPT en LSD kan ik niet vinden op dit forum. Op andere fora geven ruim 8 mensen direct antwoord die beide op hebben en 7 zeggen niet, en paar hiervan zelfs absoluut niet en 1 zegt ja absoluut. Maar het is lastig te vergelijken omdat er een omslagpunt is tussen een zekere mate van euforie (dus geen euforie ;) ) ervaren en trippen.
In Psychedelics and the Human Receptome staan de werkelijke effecten op receptor groepen. Hieronder heb ik een klein overzichtje samengesteld hieruit. Leuk om even naar te kijken, maar verder heb je er niet zoveel aan. Bovenaan staat in ieder geval 5-MeO-MiPT en LSD. Iedere receptor groep representeert een scala van verschillende cognitieve veranderingen, dus het blijft helaas koffiedik kijken. Ik heb nog wat andere veel voorkomende chemicals laten staan, de rest heb ik verwijderd.

Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor Einstein » do jun 27, 2013 2:35 am

De klassieke 'psychedelische receptor' is de 5-HT-2A-receptor en die wordt - zoals te verwachten is - zowel door LSD als door 5-MeO-MiPT aangetikt. Wel opvallend dat 5-MeO-MiPT in verhouding erg sterk aan de 5-HT-1A-receptor bindt, dat kan het euforische effect in lagere dosis verklaren. Ook bindt de stof aan SERT (de serotoninetransporter, ook bekend van MDMA), dat zal ook wel meehelpen, al is die interactie zo te zien wat zwakker dan de interactie met de 5-HT-1A-receptor. Ook psilocine en DMT binden blijkbaar aan SERT, dat wist ik helemaal niet. Weer wat geleerd :P
Binnen het scala van psychedelische middelen liggen 5-MeO-MiPT en LSD volgens mij dusdanig ver uit elkaar dat een vergelijking tussen de twee voor de ervaren tripper misschien tamelijk onzinnig zou zijn. Mijn eigen ervaring met 5-MeO-MiPT is redelijk beperkt, dus heel veel kan ik er zelf ook niet over zeggen, vrees ik.
Bedankt voor de mooie diagrammen :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor Ivo » do jun 27, 2013 9:56 am

progressive schreef:Dat Eko zegt 'dit dus',... zegt mij niets, en ik weet niet wat hij daarmee wil stellen.

Ik denk dat hij gewoon wilde zeggen dat hij die vraag ook al gesteld had.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor progressive » zo sep 29, 2013 6:09 pm

Geen antwoord op je vraag Eko, maar als je iets wilt vergelijken met LSD. Ik lees heel vaak dat mensen e.e.a. herkennen van LSD in 4-ho-mipt. Dus misschien dat dat interessant voor je is. De helderheid en de CEVs.

Iemand de laatste tijd nog 5-meo-mipt genomen? Ik heb nog zo'n 350 mg liggen, dat zijn zeker 25 tripjes dus wellicht binnenkort maar weer eens eentje doen.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor Ahote » zo sep 29, 2013 6:19 pm

ga het mss binnenkort eens proberen maar heb het voorlopig nog niet liggen
als ik het is probeer zal ik er hier zeker iets zinnig proberen over zeggen
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor omerobert » zo okt 06, 2013 5:20 pm

Wat gaat dit goedje toch altijd heerlijk alle kanten op. Vannacht samen met een vriend 10 mg gedropt. Come up al binnen 'n kwartier en het totale effect duurde rond de 5,5 uur (inclusief sativa wiet). De vorige twee keer dat ik hierop tripte was het effect duidelijk korter en minder visueel.

Het mondde uit in een enorme wandeltocht naar het centrum van Amsterdam, veel dingen meegemaakt. Wellicht volgt er een uitgebreider tripreport.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor progressive » zo okt 06, 2013 11:18 pm

Ja, het is echt bizar spul. Ik ben een keer een club ingewandeld met een vriend van me op 14mg. Heel even op het terras gezeten en mensen zitten kijken. Niet normaal hoe je geest alles verdraaid. Ik ging zien wat ik dacht, dat is zooo bizar.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor Magikarp » ma okt 28, 2013 2:20 am

Deze reports die ik tot nu toe heb gelezen zijn geweldig! Had hiervoor nooit echte interesse om een RC te proberen maar ik heb besloten om voor moxy een uitzondering te maken.
Magikarp
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma okt 28, 2013 2:14 am

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor Rups » za nov 16, 2013 2:10 pm

Interessant topic. Een vriend vertelde mij erover indd deze week, ben van plan het binnenkort ook te proberen :)
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor progressive » za nov 16, 2013 2:32 pm

Zeker doen. Het is echt bizar spul! Schroef hem goed op voor het beste effect, maar dan beter niet alleen nemen want je wordt er echt insane van maar krijgt er veel voor terug.

Je krijgt er wel f*cking pijn van in je ruggemerg naderhand en slapen gaat bijna niet. Neem een etizolam in de after glow om die narigheid te skippen.

Ben benieuwd naar je ervaring :-)
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor Rups » za nov 16, 2013 2:38 pm

Het lijkt me ook echt geweldig! :D Hij was er echt super positief over, dus ik ben wel benieuwd!
Goed opschroeven ben ik wel wat voorzichtig in, ik heb 3/4 weken geleden 2c-e geprobeerd en op de een of andere manier was het spul met de weegschaal afwegen onmogelijk (lag niet aan de weegschaal, want toen ik wat wiet erop legde deed hij het prima)
Op een gegeven moment de hele inhoud van het zakje erop gedaan, hij gaf nog niks aan :#:
Dus telkens een klein beetje bijgesnoven, 15 minuten gewacht, meer snuiven. En toen was ik er al heel voorzichtig mee, echt miniscule beetjes gesnoven telkens, maar toch was het echt geen chille trip, ondanks dat ik de heftigheid van de trip wel mee vond vallen toen ik het eindelijk een "goed" effect vond.
Dus denk dat ik hiermee ook wel voorzichtig mee ga zijn, zeker omdat het zo "uniek" is en ik dus niet weet wat ik moet verwachten ;)
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor progressive » zo nov 17, 2013 9:20 pm

Rups schreef:ik heb 3/4 weken geleden 2c-e geprobeerd en op de een of andere manier was het spul met de weegschaal afwegen onmogelijk (lag niet aan de weegschaal, want toen ik wat wiet erop legde deed hij het prima)
Op een gegeven moment de hele inhoud van het zakje erop gedaan, hij gaf nog niks aan :#:


Dan zou ik eerst een nieuwe bestellen, of ergens anders accuraat afwegen als je die mogelijkheid hebt.

Ik vind het erg sterk spul en het is ook nog eens verschillend per persoon. Sommigen hebben aan een heel klein beetje al genoeg.

Het lijkt me ook niet handig voor de scene als je bij de EHBO ligt, omdat je weegschaal het niet goed deed. Ik heb zelf de eerste keer het zonder weegschaal geproefd zoals je hebt kunnen lezen in de eerste post hier van mij, dat liep niet helemaal goed af; ik moest een vriend bellen. Ik raakte in paniek van het sterke effect; het overwhelmde me helemaal.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor Epicurus » do mei 01, 2014 11:26 pm

Gisteravond ook maar eens dit goedje geprobeerd met 2 vrienden.
We zijn begonnen met een dosis van 14 mg en hebben twee uren later geredosed met 6 mg.

Het vreemde is dat we op deze (volgens ons toch redelijk zware dosis) praktisch niks gevoeld hebben, op een kleine bodyload en een beetje een vaag gevoel in ons hoofd na. Geen visuals, geen MDMA rush en geen psychedelische gedachten.

Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen komen? Moeten we de volgende keer een hogere dosis proberen?

Vier uren na inname hebben we overigens 30 mg 4-ho-mipt gedropt (van dezelfde vendor) en dat deed gelukkig wel zijn werk.
Wie een kuil graaft voor een ander, is geen egoïst
Avatar gebruiker
Epicurus
Newbie
Offline
 
Posts: 16
Geregistreerd: vr dec 20, 2013 1:57 pm

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor Perry » vr mei 02, 2014 2:18 am

Het kan zijn dat het vervuild is, heb je het laten testen?
Edit:
Wacht, dit kan je zeker niet laten testen?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor omerobert » vr mei 02, 2014 12:28 pm

Hoe zat het qua vulling van de maag? Ik ga behoorlijk hard op 10 mg hiervan, en de meesten hier om mij heen met mij. 3-4 uur niks eten voor inname is voor mij altijd de standaard bij tripmiddelen.

Of het was inderdaad niet geheel zuiver, en stond 14 mg gelijk aan 7. Voor mij persoonlijk is het pas merkbaar psychedelisch vanaf +/- 9 mg, bij alle dosissen daaronder functioneert het als een music-enhancer en aphrodesiac.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor progressive » di jun 03, 2014 6:38 pm

Epicurus schreef:Gisteravond ook maar eens dit goedje geprobeerd met 2 vrienden.
We zijn begonnen met een dosis van 14 mg en hebben twee uren later geredosed met 6 mg.

Het vreemde is dat we op deze (volgens ons toch redelijk zware dosis) praktisch niks gevoeld hebben, op een kleine bodyload en een beetje een vaag gevoel in ons hoofd na. Geen visuals, geen MDMA rush en geen psychedelische gedachten.

Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen komen? Moeten we de volgende keer een hogere dosis proberen?

Vier uren na inname hebben we overigens 30 mg 4-ho-mipt gedropt (van dezelfde vendor) en dat deed gelukkig wel zijn werk.


Ik weet bijna zeker dat je 5-meo-mipt niet in orde is, omdat je maar liefst met 3 man bijna niets merkt. Uiteraard moet je wel een betrouwbare weegschaal hebben (niet zo'n meuk apparaatje van twee tientjes die je in je tas gooit), binnen 3 dagen niet hebben getript en niet zwaar je hebben vol gegeten kort daarvoor.

Na 2 uur voegt 6mg niets toe als die 14mg al niet werkt, die had je net zo goed niet in kunnen nemen.

Dat die 30mg 4-ho-mipt na 4 uur wel werkte bewijst te meer mijn vermoeden dat je 5-meo-mipt niet (meer) in orde is. Het is echt lastig om een goede trip te krijgen als je in een na-flow van een vorige zit. Maar wie weet heb je wel een relatief matige 4-ho-mipt trip gehad door die rommel van 5-meo-mipt. Mijn laatste trip had ik 25mg 4-ho-met gesnoven en vervolgens 1.5 uur later 23mg 4-ho-mipt geslikt. Die 4-ho-mipt kwam echt waardeloos binnen. Dat terwijl ik inmiddels prima trips kan verlengen.
Overigens vind ik 30mg 4-ho-mipt vrij fors om in 1x keer te slikken. Het gaat me wel, zo heb ik ook 33mg op, maar echt nodig vind ik het niet. Tussen de 20 en 26mg kom je prima in een introspectieve 4-ho-mipt trip. Sowieso als je ook nog eens met een aantal man bent, dan vind ik 4-ho-mipt te zonde om zoveel te nemen. Spul om te socializen is het niet, je keert heel erg naar binnen t.o.v. bijvoorbeeld een 4-ho-met trip, waar het juist heel gaaf is als je met meer man bent, dan heeft meer nemen ook echt meerwaarde.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor progressive » ma nov 23, 2015 1:05 pm

Conclusie na vele trips met andere tripmiddelen: 5-MEO-MIPT absoluut de moeite waard.

Absoluut niet voor beginners, brengt onvermijdelijk angst gedachtes tot gedachtes van bad gaan mee, psychose-achtig, paniek is mogelijk en gevoel gek te wordne ook (zorg voor een anker de eerste keer, dan kans gering), geeft een zeer vieze body load vanaf de come-down. Hulpmiddelen: etizolam na de come-down innemen, alprazolam

Visuals zijn bizar en fenomenabel: je gaat zien wat je denkt; gezichten veranderen, sterke hallucinaties, visuele prikkels worden heel sterk, wat het interessant maar mentaal ook gevaarlijk maakt. Reuk kan extreem versterkt worden. Kan extreem geil maken bij prikkels (zonder prikkels afwezig). Bij lage hoeveelheid geen trip maar energie push, daarna trip, met zeer stijle helling (neemt exponentieel toe), bij anker (tripbuddy) zijn de effecten aanzienlijk miinder.

Mijn dosis: energiepush t/m 6mg, trippen in mn eentje: 8mg, trippen met buddy: 14mg, maximale dosis 17mg ingenomen.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: 5-MEO-MIPT

Berichtdoor kaasje » ma nov 23, 2015 10:41 pm

Net een grammetje van dit spul besteld, staat vast en zeker in men top 3 vanaf nu!
Ik vind het zen gevoel dat je er van krijgt, in combinatie met een vergelijkbaar lovegevoel als dat van mdma en dan natuurlijk die gestoorde CEV's echt dé perfecte combo!
Hopelijk komt het snel aan
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron