pjenis schreef:Is deze drug eigenlijk ergens mee te vergelijken?
Eko schreef:kan iemand me een samenvatting geven qua duur, intensiteit, bodyload, etc. en in vergelijking met bvb LSD
dit dus
pjenis schreef:Is deze drug eigenlijk ergens mee te vergelijken?
Eko schreef:kan iemand me een samenvatting geven qua duur, intensiteit, bodyload, etc. en in vergelijking met bvb LSD
Eko schreef:dit dus
Einstein schreef:Dat 5-MeO-MiPT met LSD te vergelijken is.
progressive schreef:Dat Eko zegt 'dit dus',... zegt mij niets, en ik weet niet wat hij daarmee wil stellen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Rups schreef:ik heb 3/4 weken geleden 2c-e geprobeerd en op de een of andere manier was het spul met de weegschaal afwegen onmogelijk (lag niet aan de weegschaal, want toen ik wat wiet erop legde deed hij het prima)
Op een gegeven moment de hele inhoud van het zakje erop gedaan, hij gaf nog niks aan
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Epicurus schreef:Gisteravond ook maar eens dit goedje geprobeerd met 2 vrienden.
We zijn begonnen met een dosis van 14 mg en hebben twee uren later geredosed met 6 mg.
Het vreemde is dat we op deze (volgens ons toch redelijk zware dosis) praktisch niks gevoeld hebben, op een kleine bodyload en een beetje een vaag gevoel in ons hoofd na. Geen visuals, geen MDMA rush en geen psychedelische gedachten.
Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen komen? Moeten we de volgende keer een hogere dosis proberen?
Vier uren na inname hebben we overigens 30 mg 4-ho-mipt gedropt (van dezelfde vendor) en dat deed gelukkig wel zijn werk.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast