Fool schreef:Prototype schreef:De mijne was gewoon wit.
Al had ik wel de verpoederde variant, heb jij toevallikg kristallen?
Toevallig niet.
Fool schreef:Prototype schreef:De mijne was gewoon wit.
Al had ik wel de verpoederde variant, heb jij toevallikg kristallen?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Einstein schreef:Methylfenidaat is een dopamine reuptake inhibitor en een noradrenaline reuptake inhibitor. Ethylfenidaat is een veel zwakkere noradrenaline reuptake inhibitor, waardoor je vooral het effect als dopamine RI overhoudt
Het slechte nieuws daarvan is dat ethylfenidaat wat minder lichamelijke energie zal geven, het goede nieuws is dat de high veel euforischer en veel minder opgefokt zal zijn. Het zal ook wat verslavender zijn dan Ritalin, al is ethylfenidaat volgens mij niet zo hardcore dat je er gelijk aan vast zult zitten.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maus schreef:Einstein schreef:Methylfenidaat is een dopamine reuptake inhibitor en een noradrenaline reuptake inhibitor. Ethylfenidaat is een veel zwakkere noradrenaline reuptake inhibitor, waardoor je vooral het effect als dopamine RI overhoudt
Het slechte nieuws daarvan is dat ethylfenidaat wat minder lichamelijke energie zal geven, het goede nieuws is dat de high veel euforischer en veel minder opgefokt zal zijn. Het zal ook wat verslavender zijn dan Ritalin, al is ethylfenidaat volgens mij niet zo hardcore dat je er gelijk aan vast zult zitten.
Kent iemand nog meer stofjes, naast ethylfenidaat en 2FA, die met name op de dopamine en minder op noradrenaline werken?
Ben zelf wat aan het experimenteren met L-DOPA, maar merk weinig van bijvoorbeeld 350 Mg...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
4F-MPH schijnt in verhouding erg veel op dopa te werken in verhouding met noradrenaline.
Ivo schreef:Ik heb hier een sample van gekregen bij m'n etizolam. Nu ben ik wel nieuwsgierig
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten