Heb hier nu ook een halve gram van liggen, net verdeeld over een half uur 2 lijntjes genomen, heel klein maar gezien de wisselende dosissen dat ik hier en op andere plaatsen tegen kom. Had de kristalletjes heel goed gecrushed door iets zwaars over het zakje te rollen, toen werd het gewoon een heel fijn poeder.
Maar moet zeggen, het fikt idd wel in je neus, maar het is ook echt in 5 seconde over en daarna voel ik helemaal niks van ongemak in mijn neus.
Voortanden zijn nu ook verdoofd net zoals bij coke en tot nu toe best een subtiel lekker effect, niet heel speciaal, maar denk wel lekker in combinatie met beetje drank. Merk tot nu toe geen rare bijeffecten, wel zweterig maar dat is niet gek met een stimulant (heb het iig bij mdma/6apb/3mmc ook).
Bommen is stuk minder effectief of niet?
Wat voor dosissen nemen jullie over het algemeen nasaal?
Zodra ik eens wat meer heb getest zal ik mijn ervaringen hier plaatsen, maar voor een avondje met wat drank is het volgens mij een leuk stofje, zeker voor het geld!
En neem aan dat je met dit spul geen lange pauze's hoeft te houden? Maar het bijv. wel 2x in de maand ofzo kan gebruiken, gezien het alleen op dopamine werkt?
Het is wel een stofje wat steeds vraagt naar meer heb ik het idee, steeds als het opbouwt en daarna stabiel blijft denk je van hmm... dat kan wel meer!
Coke light wat ik hier eerder tegen kwam is misschien inderdaad geen gekke omschrijving, al is coke voor mij alweer een aantal jaar geleden dus misschien geen hele eerlijke vergelijking meer, heb wel veel minder de behoefte om obsessief te lullen zoals ik wel heb bij coke of 3MMC.
Nog 1 klein lijntje bijgenomen, laatste voor vanavond (3 in totaal dus). Maar dat branden is echt letterlijk 5 seconde max, en daarna in 1 klap weg. Vind 2C-D snuiven (heb ik 2x gedaan, sindsdien alleen nog maar oraal) echt veel meer irriterend, en die afterdrip van 2C-D is super nasty. Afterdrip van ethylphenidate merk je amper.
Zelfs die kleine lijntjes doen veel, kaken staan aardig strak, effect is lekker, wil dit zeker eens proberen met lekker wat alcohol erbij, leuk spul! Ben alleen benieuwd hoe het slapen straks gaat, denk dat ik er over 2 uurtjes 1 etizolam in gooi, en sowieso een jointje roken, en dan benieuwd of ik er morgen wat van merk. Maar kaken staan strak zonder te malen lijkt het wel, gewoon een soort kaakspanning.
Maar mensen die zoeken naar iets speciaals kunnen dit beter overslaan, ik vind het gewoon een lekkere stimulant, maar niks super speciaals.
Hopelijk hebben mensen met intresse in ethylphenidate wat aan dit semi live tripreportje