Als ik dat uitreken neem ik blijkbaar toch een 60~65mg per avond, dat merk ik dan wel lekker, maar geen last van hart of opgejaagd gevoel, gewoon lekker up en kaakspanningen. Vreemd dat mensen hier dan al zeggen dat 15mg oraal al te veel is.
Maar oraal heb ik nog niet getest, maar schijnt niet zo super te zijn toch? Misschien toch maar eens proberen... of wisselen van neusgat

Nu ik wat meer ethylphenidate heb geprobeerd blijf ik bij mijn mening, niks bijzonders, maar leuke upper voor tijdens een avondje drinken. Verwacht geen wonderen, maar gewoon beetje chillen en drinken en lekker door gaan zonder in te kakken, en wat lekkere energie en een beetje moodlift. Voor het geld is het een prima spulletje voor tussendoor, ook geen kater erna. En 1 etizolam aan het einde van de avond in combinatie met wat wiet is genoeg om makkelijk te kunnen slapen.
Edit: Maar eens een beetje in mijn drinken gegooid, zelfde hoeveelheid als wat ik net gesnoven had. Als ik dit had gesnoven had ik het zeker goed gemerkt, ben benieuwd wat ik zometeen ga merken nu ik het oraal heb genomen. Kan ik beetje vergelijken wat het verschil is tussen oraal en nasaal, want hoor veel wisselende verhalen hier op het forum. Zal straks wel updaten wat het effect is.
Edit 2: Orale dosis klapt er nu in, gaat nog vrij rap, in 15 minuten ineens kaakspanningen en stuk actiever. Dosis werkt naar gevoel absoluut niet slechter dan nasaal! En dit zou echt mega schelen voor de staat van mijn neus

Weer 10 minuten later, werkt perfect nu! Nooit meer nasaal voor mij, oraal werkt even goed, klapt snel in, en nergens last van. Stukken veiligere inname!
Zo, uur later, hij gaat nog steeds prima! Oraal is voortaan the way to go voor mij! Voor de grap eens bloeddruk gemeten tijdens het effect, was lichtelijk hoger dan normaal, maar alsnog absoluut niet hoog (128/80 ofzo), hartslag was wel hoger met 90BPM. Maar dat valt me allemaal nog reuze mee. Moet ik eigenlijk ook eens proberen tijdens 3MMC, kijken welke heftiger op je bloedvaten en hart reageert.
2.5 uur na orale inname nu, gaat nog steeds als een trein, ik ga maar eens een etizolammetje pakken!