Chevy schreef:Edit: En voor de mensen die denken wat spamt die kerel toch het halve topic vol, net zoals bij het 3MMC topic, ik plaats liever veel te veel informatie dan te weinig
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Kan het iets van functionele waarde hebben?
Bonke schreef:Ik heb dit vannacht in een dronken bui geprobeerd en werd hier zo leip van dat het niet meer leuk was... Heb dit nu 2 keer gehad en nuchter is er weinig aan. Ik heb het door de gootsteen gespoeld just to be sure...
Sunseed schreef:J-C schreef:Leuke high die een uurtje duurt, maar de afkick is verschrikkelijk, zelfs volgende dag nog. Ook slapen is heel moeilijk; zelfs van een klein beetje!
Ja, enorme craving naar meer, dit heb ik ook gemerkt, bij het snuiven toch allesinds. Lijkt volgens vrienden heel erg op coke van gevoel, maar heb nog nooit geen coke gedaan dus kan niet vergelijken.
Einstein schreef:Heb dit spul nu ook een aantal keer gebruikt. De eerste paar uur zijn bijna altijd chill, maar daarna blijft er vaak vooral een rusteloos, opgefokt gevoel over. Redosen helpt enigszins maar is niet bevorderlijk voor de nachtrust
JongGeleerd schreef:Alcohol + methylfenidaat geeft toch ethylfenidaat? Dan heb ik dit nu op en voel ik me fijn
Dopamientje schreef:JongGeleerd schreef:Alcohol + methylfenidaat geeft toch ethylfenidaat? Dan heb ik dit nu op en voel ik me fijn
De hoeveelheid ethylfenidaat dat daardoor onstaat is klein. Je zal er niks bijzonders van merken. Ik geloof dat ongeveer 17% wordt omgezet naar ethylfenidaat in de lever, maar dan is de vraag nog hoeveel de hersenen bereikt.
Ik ben van mening dat ethylfenidaat veel recreatiever is dan de methyl-versie, mits je er een drankje bij nuttigt.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten