Jamess schreef:maar hoe zit het met communicatie met andere mensen zoals praten e.d. tegenover je ouders na 5/6 uur van de trip?
Jamess schreef:en na 6 uur inname?
Jamess schreef:Maar snuifduif, als je 1 lijn van 30mg hebt, hoelang ben je niet niet fungeerbaar?
Jamess schreef:Als ik om 12;00 met 30mg begin en niks bijneem, tot hoelang is het merkbaar en hoe zit het qua tolerantie?
Jamess schreef:Maakt de dosis veel uit qua tripduur of is 20mg net zo lang voelbaar als bijv 30?
Jamess schreef:Ok, ik zat aan 30mg (snuiven) te denken en hoelang zal dit duren totdat je redelijk kan praten en weer fungeren in de maatschappij?
Jamess schreef:Mijn laatste vraag : hoe lang duurt het voordat je een beetje normaal bent als je 30mg snuift? thx.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
snuifduif schreef:Praat me niet over kamers die niet meer in verhouding zijn aan de (meta)keta
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Einstein schreef:Als je genoeg neemt, zijn kamers geen kamers meer, maar interdimensionale plakaten die je door het universum laten tuimelen![]()
Dissociatieven
braindamage schreef:Het is alsof je op dat moment in een droom leeft, alles rondom lijkt een illusie.
Het feit dat de tijd extreem traag lijkt te gaan één uur lijkt wel een halve dag maakt je krankzinnig, het gevoel alsof illusie -> realiteit aan het worden is neemt de bovenhand. Ik verlies alle controle en lijk weg te glijden het gevoel alsof je aan het sterven bent. Het rare is dat sterven je totaal niet bang maakt, het gaf me net een vredig gevoel, want wie ben ik?Wat zijn wij? In de oneindige kosmos waarvan de wetenschap nog steeds niet achterhaald heeft hoe alles begonnen is... ja de oerknal maar wat was ervoor de oerknal? Misschien leven we toch wel in een illusie?
[-Sirolf-] schreef:Heb trouwens ook de keer dat ik het overdag probeerde een tijdje op het balkon gestaan. Er was iets anders aan de dingen die ik buiten zag maar ik kon er gewoon niet achter komen WAT er nou precies anders was.. heeft iemand hier iets van een uitleg voor ofzo?
Dreuge schreef:[-Sirolf-] schreef:Heb trouwens ook de keer dat ik het overdag probeerde een tijdje op het balkon gestaan. Er was iets anders aan de dingen die ik buiten zag maar ik kon er gewoon niet achter komen WAT er nou precies anders was.. heeft iemand hier iets van een uitleg voor ofzo?
Er vond dissociatie plaats in jouw hersentjes.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten