Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methoxetamine

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Jamess » wo apr 04, 2012 5:50 pm

Mijn laatste vraag : hoe lang duurt het voordat je een beetje normaal bent als je 30mg snuift? thx.
sadboys2001
Jamess
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Doc » wo apr 04, 2012 6:11 pm

Jamess schreef:maar hoe zit het met communicatie met andere mensen zoals praten e.d. tegenover je ouders na 5/6 uur van de trip?

Jamess schreef:en na 6 uur inname?

Jamess schreef:Maar snuifduif, als je 1 lijn van 30mg hebt, hoelang ben je niet niet fungeerbaar?

Jamess schreef:Als ik om 12;00 met 30mg begin en niks bijneem, tot hoelang is het merkbaar en hoe zit het qua tolerantie?

Jamess schreef:Maakt de dosis veel uit qua tripduur of is 20mg net zo lang voelbaar als bijv 30?

Jamess schreef:Ok, ik zat aan 30mg (snuiven) te denken en hoelang zal dit duren totdat je redelijk kan praten en weer fungeren in de maatschappij?

Jamess schreef:Mijn laatste vraag : hoe lang duurt het voordat je een beetje normaal bent als je 30mg snuift? thx.

is er iets wat je wilt weten?
Huilen met de ket op....
Doc
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Jamess » wo apr 04, 2012 6:13 pm

ja, leuk dat ook iedereen dr op reageerd.
sadboys2001
Jamess
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Doc » wo apr 04, 2012 6:14 pm

Methoxetamine Duration
Sublingual / Buccal
( tentative )
Total Duration
3.0 - 5.0 hrs
Onset
10 - 20 mins
Coming Up
15 - 30 mins
Plateau
60 - 120 mins
Coming Down
60 - 120 mins

After Effects
2 - 48 hours
Hangover / Day After
- - -
Methoxetamine Duration
Insufflated
( tentative )
Total Duration
2.5 - 4.0 hrs
Onset
10 - 20 mins
Coming Up
15 - 30 mins
Plateau
60 - 120 mins
Coming Down
60 - 120 mins

After Effects
2 - 48 hours
Hangover / Day After
- - -
Methoxetamine Duration
Intramuscular (IM)
( tentative )
Total Duration
2.0 - 3.0 hrs
Onset
2 - 10 mins
Coming Up
10 - 20 mins
Plateau
40 - 90 mins
Coming Down
30 - 120 mins

After Effects
2 - 48 hours
Hangover / Day After
- - -

http://www.erowid.org/chemicals/methoxe ... ects.shtml
Huilen met de ket op....
Doc
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Doc » wo apr 04, 2012 6:16 pm

persoonlijk ben ik na een eenmalige dosis van 30/40mg na 3-4 uur weer redelijk nuchter.

na effecten blijven best lang en heb weleens een avond veel te veel gebruikt en dan kan je de dag erna ook nog redelijk last van hebben (vooral in stotteren/versprekingen en sufheid)

als je het zeker wilt weten kan je het ook 's avonds doen als je niet hoeft te eten met je ouders.
Huilen met de ket op....
Doc
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Jamess » wo apr 04, 2012 8:11 pm

Dus je wilt zeggen dat je met 30/40mg na 5-6 uur redelijk normaal met je ouders kan eten als je het jezelf dwingt?
sadboys2001
Jamess
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » wo apr 04, 2012 8:22 pm

ja
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Jamess » wo apr 04, 2012 8:29 pm

Oke (Y)
sadboys2001
Jamess
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor NiandraLades » wo apr 04, 2012 10:42 pm

Ook maar eens besteld zolang het nog kan, wordt een leuk weekend denk ik 8-)
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
NiandraLades
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor DutchCookie » do apr 05, 2012 12:05 am

@ Jamess,

kan je niet gewoon eens NIET met je ouders eten? ga bij een vriend eten of zeg dat je dat doet en ga dan naar de snackbar ofzo
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Hi-Hat » do apr 05, 2012 6:00 pm

Bizar spul dit. Niet in een goede setting gebruikt, moet ik zeggen maar zelfs daar door heen zag ik dat dit raar spul is. Kan me ook niet voorstellen dat dit helemaal geweldig is. Ben benieuwd naar een goede ervaring, dus binnenkort maar een keer op de juiste manier.

Ik had het ook de hele tijd vrij koud, of had het gevoel dat ik het koud had inclusief trillen. Niet erg aangenaam. Moet ik dat gewoon zien als de bodyload?
Come meditate on bass weight.
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Doc » do apr 05, 2012 6:03 pm

ik merk zelf totaal geen bodyload eigenlijk. ook geen problemen met warm of koud, ook nooit gehad.

(heb nu al heel wat ervaring, niet meer op 8 handen te tellen denk ik)
Huilen met de ket op....
Doc
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Hi-Hat » do apr 05, 2012 7:10 pm

Hmm, dat koude heb ik wel met meer drugs. Dus zal wel iets heel erg persoonlijks zijn.
Trouwens wel een supervette visual gehad op MXE. Het leek alsof de kast enorm scheef stond en de boekenplan die er naast hangt op de kast balanceerde. Kortom, alsof alles scheef tegen de muur stond.
Come meditate on bass weight.
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Saikedellik » do apr 05, 2012 11:08 pm

Welkom in de scheve wereld van dissociatieven.
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor snuifduif » vr apr 06, 2012 4:46 pm

Praat me niet over kamers die niet meer in verhouding zijn aan de (meta)keta :#:
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Einstein » vr apr 06, 2012 4:53 pm

Als je genoeg neemt, zijn kamers geen kamers meer, maar interdimensionale plakaten die je door het universum laten tuimelen :rock:

Dissociatieven :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor DutchCookie » vr apr 06, 2012 6:29 pm

snuifduif schreef:Praat me niet over kamers die niet meer in verhouding zijn aan de (meta)keta :#:

je bedoelt hiermee het gevoel alsof je kan voetballen in de wc en vervolgens denkt hoe de fak kregen we ooit die mega bank in dit kleine kamertje?
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Hakvlees » vr apr 06, 2012 8:50 pm

Einstein schreef:Als je genoeg neemt, zijn kamers geen kamers meer, maar interdimensionale plakaten die je door het universum laten tuimelen :rock:

Dissociatieven :#:

Dit is vrij accuraat, bij een van mijn eerste methox ervaringen veranderde de kamer in een kubus die onafhankelijk door het universum vloog. Vette shit.
Hakvlees
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Jamess » za apr 07, 2012 5:43 pm

Sjonge jonge gister iets van 40mg genomen en 2 uur daarna ongeveer 60-70mg perongeluk genomen met een joint erbij. Wat een ervaring dat was echt niet meer normaal.

Had het gevoel alsof ik een pingpongballetje was in een kamer die van de ene naar de andere kant ging en tegelijk door een bed heen smolt terwijl ik ook nog geelectrocuteerd en ik spastisch bewoog en trilde als een malle.

Raar stofje als je 't combineert met wiet, alsof je 10 keer harder gaat imo.
sadboys2001
Jamess
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Saikedellik » di apr 10, 2012 11:40 am

Haha klopt idd... Heb laatst ook 50mg mxe gehad met meteen een flinke joint erbij, heb echt 4/5 uur lang knetterhard gespaced, ook een kwartiertje lekker liggen trillen in mn benen, en het koud en warm hebben tegelijk etc....
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor Davinci » di apr 10, 2012 12:12 pm

braindamage schreef:Het is alsof je op dat moment in een droom leeft, alles rondom lijkt een illusie.
Het feit dat de tijd extreem traag lijkt te gaan één uur lijkt wel een halve dag maakt je krankzinnig, het gevoel alsof illusie -> realiteit aan het worden is neemt de bovenhand. Ik verlies alle controle en lijk weg te glijden het gevoel alsof je aan het sterven bent. Het rare is dat sterven je totaal niet bang maakt, het gaf me net een vredig gevoel, want wie ben ik?Wat zijn wij? In de oneindige kosmos waarvan de wetenschap nog steeds niet achterhaald heeft hoe alles begonnen is... ja de oerknal maar wat was ervoor de oerknal? Misschien leven we toch wel in een illusie?

Drug inspired mumbo jumbo crap :rock2:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor subway » di apr 10, 2012 12:16 pm

Dit spul moet je gewoon in een hele rustige setting naar binnen werken, niet te veel, na een uurtje een of twee lijntjes van 10 mg erbij.

Dan een heerlijke set opzetten, als je van techno houd dan, op de bank gaan liggen en je zweeft helemaal weg, persoonlijk vind ik het heerlijk spul.
Que?
subway
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor [-Sirolf-] » do apr 12, 2012 6:55 pm

Ik heb volgens mij wat hulp nodig..

Heb al eens vermeld dat ik onervaren met dissociatieve ben. Ik heb nu 3x MXE gehad en alle 3 de keren 2 kleine lijntjes (ong 20 mg), en het ook wel degelijk gemerkt. De eerste keer had ik al 2 biertjes en een jointje op en verder heb ik me gehouden aan wat ik hier heb gelezen, nmlk de joint pas opsteken na de piek. Later een lijntje bij gepakt.

Tweede keer smiddags rond een uur of 4 begonnen met de eerste, was verder volledig nuchter en ben dat ook gebleven omdat ik het effect zo wilde testen maar er was niet veel verschil. 1.5 later lijntje er bij.

Derde keer (gister) samen met een onervaren kameraad thuis gedaan. Nog stukje buiten gelopen savonds beetje gekeken bij de A35 op een viaduct hier in de buurt. Buiten lopen was wel ffe raar, leek of de auto's langzamer reden ofzo of dat de wereld op zich wel snel ging en wij traag liepen maar toch iedereen in slomo kunnen bekijken ofzo.. beetje tegenstrijdig maar het was wel zo >< maja

Waar ik hulp bij nodig heb: Ik heb nu dus paar ervaringen maar nog steeds heb ik het gevoel dat ik niet 'echt' iets heb mee gemaakt op dit spul... ik heb er ook nog steeds geen mening over. Het waren geen slechte ervaringen maar ook niet dat ik iets heb mee gemaakt waar ik echt over na ga denken ofzo.. Alleen de eerste keer toen ik wilde gaan slapen, toen kon ik bewust dromen zeg maar dat was wel lijp want toen ik dat besefte besloot ik gelijk om te gaan vliegen^^ daarna weet ik niks meer... :S Verder heb ik alle keren ook wel geprobeerd om iets te stimuleren, zoals muziek luisteren, film kijken, beetje op het balkon staan en in bed liggen. Weet nog dat ik het leuk vond om rare muziek stijlen te luisteren. Verder heb ik gewoon puur het idee dat ik te geforceerd bezig ben om een tripje te krijgen..

Wat kan/moet ik anders doen? Het leek me toch verstandiger eerst hier te vragen voor dat ik heel impulsief een hogere dosis ga pakken aangezien ik het gevoel heb dat ik dit spul kan gaan onderschatten ^^
I gotta maintain
Cause stress on the brain
Can lead to a motherfucking suicide thing
[-Sirolf-]

Berichtdoor Doc » do apr 12, 2012 11:41 pm

dissociatieven moet je beetje leren waarderen denk ik, het is niet 'gegarandeerd' leuk als andere drugs, je moet het zelf beetje leuk/interressant maken naar mijn idee.

en idd met de dosis expirimenteren, echt hoge dosissen weet je niet wat je mee maakt, en lijkt wel heftig trippen (en raak ik ook echt NIET aan als je geen dissociatieven bent gewend)
Huilen met de ket op....
Doc
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Ankerwijf » vr apr 13, 2012 12:06 am

Wij hadden vanmiddag best een geslaagd test-rondje.. Lage dosis voor ons allebei om mee te starten (10mg). Geleidelijk wat opgevoerd.
Zaterdag gaan we dan voor het echie :P Lekker matrasje in de woonkamer zodat we kunnen liggen, tafel met drinken ernaast, mooie lamp aan, muziekjes op, paar patronen voor ernaast.. Wil nu echt wel voelen wat dit stofje te bieden heeft, ik geloof namelijk wel dat het me aanspreekt :)
Joined at the soul with a pair of headphones..
Ankerwijf
Belezen Gebruiker

Berichtdoor braindamage » vr apr 13, 2012 8:45 pm

Na veelvuldig gebruik van dit prachtige stofje, moet ik toch wel zeggen dat dit een zeer leuke party drug is :hulde: muziek klinkt gewoon buitengewoon op een mxe manier die ik nog met geen andere drug heb ervaren gewoon speciaal...

tolerantie gaat wel razendsnel

Zijn er nog regelmatige gebruikers die verandering in effect meemaken? Het is alsof het nu totaal anders aanvoelt dan toen ik het de eerste keer deed... in de positieve zin dan wel

Ofwel leer ik mxe appreciëren..
braindamage
Belezen Gebruiker

Berichtdoor [-Sirolf-] » vr apr 13, 2012 9:50 pm

Cool!

Dat muziek anders is had ik ook, rare stijlen beluisterd die ik de volgende dag toch minder mooi vond maar kon wel begrijpen waarom ik ze tijdens gebruik wel als "mooi" heb ervaren. Net ook een nakkie op tho^^! nu mn 4e of 5e keer ofzo. Ik ervaar het nu bijna hetzelfde als de eerste keer maar toch ook weer anders, doe wat meer mn ding ipv ergens naar op zoek zijn. Wat er precies anders is kan ik niet echt benoemen, heeft dit met een vorm van tolerantie te maken? is het uberhaupt mogelijk om na 4x in ongeveer 14 dagen ongeveer 2x 20mg per keer zonder enige ervaring met dissociatieven toleratie op te bouwen? (hopende dat deze zin klopt, kom er niet uit ondanks hem toch 5x overnieuw gelezen te hebben)

Heb trouwens ook de keer dat ik het overdag probeerde een tijdje op het balkon gestaan. Er was iets anders aan de dingen die ik buiten zag maar ik kon er gewoon niet achter komen WAT er nou precies anders was.. heeft iemand hier iets van een uitleg voor ofzo?
I gotta maintain
[-Sirolf-]

Berichtdoor Dreuge » vr apr 13, 2012 11:45 pm

[-Sirolf-] schreef:Heb trouwens ook de keer dat ik het overdag probeerde een tijdje op het balkon gestaan. Er was iets anders aan de dingen die ik buiten zag maar ik kon er gewoon niet achter komen WAT er nou precies anders was.. heeft iemand hier iets van een uitleg voor ofzo?

Er vond dissociatie plaats in jouw hersentjes.
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~

~~~~~FREE GONZO~~~~~
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie

Berichtdoor [-Sirolf-] » za apr 14, 2012 1:29 am

Dreuge schreef:
[-Sirolf-] schreef:Heb trouwens ook de keer dat ik het overdag probeerde een tijdje op het balkon gestaan. Er was iets anders aan de dingen die ik buiten zag maar ik kon er gewoon niet achter komen WAT er nou precies anders was.. heeft iemand hier iets van een uitleg voor ofzo?

Er vond dissociatie plaats in jouw hersentjes.

Een begrip dat ik nog niet helemaal duidelijk heb zo te merken :P

Ben nog wezen technoen in stad hier trouwens was best een vette avond zo op een lage dosis MXE en veel bier + jointje!

Truste DF! :wave:
I gotta maintain
[-Sirolf-]

Berichtdoor braindamage » za apr 14, 2012 1:29 pm

hu
Laatst bijgewerkt door braindamage op vr mei 04, 2012 6:14 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
braindamage
Belezen Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals