En dan ergens volgend weekend ofzo maar eens testen.. Ben wel erg benieuwd naar methox
[-Sirolf-] schreef:hopende dat deze zin klopt, kom er niet uit ondanks hem toch 5x overnieuw gelezen te hebben)
-YOKI- schreef:is dit ook goed te combineren met paddo's?
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie schreef:zou het verstandig zijn om redelijk dronken een heel klein sleutelpuntje te nemen?
op het moment zit ik op mijn kamer we hebben een drankspel gedaan en daarna droop mijn gehele huis af en ging niemand meer uit. zoals je zal begrijpen verveel ik me nu stierlijk en heb ik zin om iets te doen
zou ik een klein beetje mex kunnen nemen?
Matheson schreef:Voor de rest hele toffe gedachtegangen gehad over dat wij dan misschien wel stom zijn om dit te nemen, maar wel de hedendaagse wereldontdekkers zijn.
Matheson schreef:Edit: Heb je die heerlijke, warme orgastische rush door je lichaam ook met een goede dosis ketamine?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Oizo schreef:Mxe + wiet is echt geniaal
endymion schreef:Mxe is soms gewoon leuk voor erbij. Als je mxe doet met niks erbij krijg je alleen de vaagheid verder niks. Beetje drank erbij doet al wonderen.
Maar helemaal leuk was laatst wat zolpidem + drank +mxe, dat gaf me hetzelfde gevoel als ket+drank+benzo maar dan op zn hoogtepunt maar dat duurt nu eenmaal niet lang.
Met de mxe + drank + zolpidem bleef het maar aanhouden. Naast de visuals met ogen dicht had ik dat nu ook goed met open ogen. Niet alleen vaag en scheef zien enzo maar ook als ik bijvoorbeeld keek naar een badkamermat met grove haren en dat die allemaal gaan bewegen. Echt hallucineren net als met bv 2cb.
Eerst dacht ik dat het alleen de zolpidem was en leek het me met keta nog leuker, maar toch kreeg ik dat met keta niet voor elkaar op die manier.
Kan ook eerste keer zolpidem zijn die dan top werkt, was de eerste keer.
Heb nog 2 tabs zolpidem en wat mxe dus wacht nog ff en dan probeer ik het te reproduceren
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten