Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methoxetamine

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Methoxetamine

Berichtdoor Dislexsik » zo jul 22, 2012 11:31 am

Ik ga nu toch een tijdje stoppen met mxe. Al 2 nachten heel slecht geslapen en meende ergens gelezen te hebben door veelvuldig gebruik imsomnia kan optreden.

Sent from outer space...
Dislexsik
Belezen Gebruiker

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Speed » zo jul 22, 2012 12:23 pm

Klopt het dat sublingua (onder de tong) potenter is dan het snuiven van MXE?
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Speed
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Dislexsik » zo jul 22, 2012 12:34 pm

Speed schreef:Klopt het dat sublingua (onder de tong) potenter is dan het snuiven van MXE?

jup
Dislexsik
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Speed » zo jul 22, 2012 12:54 pm

Oké er is dus geen reden waarom je snuiven boven sublingua zou verkiezen?
Laatst bijgewerkt door Speed op zo jul 22, 2012 12:55 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Speed
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Dreuge » zo jul 22, 2012 12:54 pm

jawel, dat is gewoon de makkelijkste manier. mxe onder je tong doe je ook maar 1 keer, denk ik. zal je wel snel zat worden.
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~

~~~~~FREE GONZO~~~~~
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie

Berichtdoor Dislexsik » zo jul 22, 2012 12:56 pm

Bwah, ik vind snuiven eigenlijk beter omdat het sneller opkomt en omdat je dan niet 10 minuten met speeksel in je mond moet zitten wachten...En echt heel veel verschil van potentie vind ik persoonlijk van niet, enkel dat het iets langer duurt en mischien iets sterker, maar kvind het de moeite niet waard omdaarvoor op die manier dan te gebruiken.
Dislexsik
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Einstein » zo jul 22, 2012 1:49 pm

Een kwartier lang met smerig poeder in mijn mond zitten lijkt me ook niet ideaal en zo veel sterker zal het dan inderdaad wel niet zijn :)
Ik vind methoxetamine trouwens helemaal niet minder fijn dan ketamine, het is vooral anders. MXE heeft een fijne euforie die ketamine niet bezit, een beetje á la 3-MeO-PCP :love: Voor het puur dissociatieve effect is ketamine een stuk handiger, maar MXE heeft ook zijn charmes.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Bonke » di jul 24, 2012 11:40 pm

Gister na een lijntje wist ik op een gegeven moment niet meer wanneer ik nou aan het trippen was of een helder moment had, even proberen te lopen om te kijken hoe erg het nou was, dit ging naar mijn idee toch vrij goed. Het blijft een vreemd stofje.Gelukkig kan ik van dit goedje redelijk goed slapen, een pluspunt van MXE.
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Saikedellik » wo jul 25, 2012 11:31 pm

Dislexsik schreef:Ik ga nu toch een tijdje stoppen met mxe. Al 2 nachten heel slecht geslapen en meende ergens gelezen te hebben door veelvuldig gebruik imsomnia kan optreden.

Sent from outer space...

Is ook mijn ervaring, hoe meer je achter elkaar gebruikt, hoe slechter je er van kan slapen...
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor Dreuge » do jul 26, 2012 12:50 am

zit nou al een tijd met zon 750mg, maar heb steeds geen zin om het te nemen

~~~~~FREE GONZO~~~~~
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie

Berichtdoor Speed » do jul 26, 2012 4:56 pm

Hoe is MXE in combinatie met amfetamine?
Speed
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Einstein » do jul 26, 2012 5:08 pm

Relaxed :P Je bent dan wel goed de weg kwijt, maar op een bepaalde manier lijk je toch heel helder :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Speed » do jul 26, 2012 5:14 pm

Oke bedankt, dat gaat helemaal goed komen dus! :keta:
Speed
Belezen Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » do jul 26, 2012 9:49 pm

Wij mengden het wel eens ongeveer 50/50 en dan was het 'partymix'. Helemaal naar de stront
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Speed » wo aug 01, 2012 2:23 am

MXE is binnen :D binnenkort maar eens proberen!
Speed
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Sadpanda » wo aug 01, 2012 2:55 am

snuifduif schreef:Wij mengden het wel eens ongeveer 50/50 en dan was het 'partymix'. Helemaal naar de stront

mengen met wat?
Sadpanda
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Bonke » wo aug 01, 2012 3:06 am

Sadpanda schreef:
snuifduif schreef:Wij mengden het wel eens ongeveer 50/50 en dan was het 'partymix'. Helemaal naar de stront

mengen met wat?

Pep
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Speed » do aug 02, 2012 1:53 pm

Vandaag voor het eerst kennis mogen maken met MXE, wel een kleine dosis maar heb toch leuke effecten mogen ervaren! :keta:
Speed
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Dislexsik » vr aug 03, 2012 1:22 am

i love it! :rock2:
Dislexsik
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Taxi. » wo aug 15, 2012 3:05 pm

Wat moet ik me voorstellen van deze drug? Ik heb een tijdje geleden een gram besteld, en die ligt nog steeds veilig tussen mn games. Ik had er in het begin veel zin in om het te proberen, vanwege de vele positieve ervaringen die ik las op df. Maar toen ik van een vriend hoorde dat zn neef het had gedaan vertelde hij dat het zeer zeer heftig is. "Dat je amper kan lopen, niks meer van de wereld snapt, snel in paniek raakt" etc.
Is het werkelijk zo heftig? Of heeft die gast te veel gedoseerd ?
Heb ook nog nooit keta oid gedaan. Alleen lachgas :#:
Dus kan me er niet zoveel bij voorstellen.
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur

Berichtdoor Oizo » wo aug 15, 2012 3:15 pm

Alles hangt af van dosering. Niet meer kunnen lopen zal het gevolg zijn geweest van een te hoge dosis (Weeg het daarom best af zodat je weet hoeveel je binnen krijgt :))
Dingen niet meer begrijpen zijn wel typisch voor mxe, maar dat geldt voor meer dissociatieven.

Persoonlijk vind ik mxe minder helder dan ketamine, het heeft een 'krankzinniger' kantje.
Hierdoor verkies ik ketamine boven mxe, maar iedereen heeft andere voorkeuren dus...

De combi wiet+mxe is trouwens geniaal (wel heel erg vaag)
Oizo
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Delicate » wo aug 15, 2012 4:19 pm

Laatst voor 2e keer gedaan, iets hogere dosering ~38 mg dan 1e keer~30 en het was geweldig :). Vooral toen ik mijn arm op het bureau legde. Erg bizar. Goed vermaakt en geen kater.
Delicate
Belezen Gebruiker

Berichtdoor AgeOfLove » do aug 23, 2012 6:33 pm

Morgenavond nemen een goede vriend en mezelf voor de 1ste keer dit stofje. We hebben geen enkele ervaring met dissociatieve stoffen. Heb mezelf wel goed ingelezen via dit topic en tripreportjes.

Setting: Gewoon bij mij thuis in mijn zalige relaxzetel, met wat deep/minimal house op de achtergrond. 1-2 pintjes drinken vooraf maar het daar wel bijhouden gezien we de effecten van MXE willen voelen.

Dosis: We zouden starten met elk 20mg ( eigen gemaakte capsules, precies afgewogen ) en kunnen nadien nog bijdoseren neem ik aan...

Had enkel nog deze vragen?
- Is het mogelijk om naar buiten te wandelen, wat te gaan relaxen in heel dicht gelegen parkje waar heel weinig volk komt? En dan bedoel ik als de MXE echt ingeslagen is na een uurtje.

- Op wat werkt MXE nu precies? Ik las hier even dat het ook invloed zou hebben op je serotonine maar ik veronderstel dat de preciese werking niet echt gekend is?

Verder zijn alle andere opmerkingen en tips welkom om er nog een betere trip van te maken. Indien mogelijk post ik nadien wel kort verslagje. Ik was niet overtuigd het 1ste moment om MXE te gaan doen maar kijk er nu toch wel naar uit moet ik zeggen :)
Open your eyes and see the child you are...
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Drefbon » do aug 23, 2012 6:47 pm

Ik heb pas een halve gram binnen gekregen. Ik heb al wel wat ervaring met MXE maar ik kan er kon er nooit zo van genieten als ik van keta doe. Ik ga het nog maar eens een kans geven aangezien het zo spotgoedkoop is. :eek:

Ik heb het een en ander opgezocht over de 'm-hole'. Misschien ga ik binnenkort eens een poging wagen om deze te bereiken, ik zeg 'misschien' omdat ik eerst nog verder moet inlezen, en omdat ik er nog nie gerust genoeg op ben. Met hoge doseringen weet je natuurlijk nooit wat je van RC's kan verwachten immers.

Toch zijn er wel goede reports over te vinden:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=90865
https://www.dmt-nexus.me/forum/default. ... ts&t=26824

En slechte trouwens:
http://www.independent.co.uk/life-style ... 42175.html

Ik ga er nog eens over nadenken, hebben jullie nog tips?

Een soort k-hole die drie keer zo lang duurt lijkt me geweldig, ik weet dat het risicovol is maar toch lees ik veel over mensen die het geweldig vonden.

ik zal m'n bevindingen hier wel posten als jullie dat willen.
Dref = back
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Saikedellik » do aug 23, 2012 7:46 pm

@AgeOfLove: Waarom de keuze voor capsules en niet snuiven? De kleine hoeveelheden, en de "zachtheid" voor de neus hebben mij altijd laten snuiven.. Het is absoluut niet pijnlijk, en door de kleinere hoeveelheden blijft er ook weinig "residu" achter in je neus, ik zie echt geen nadelen aan snuiven en wel voordelen (het werkt lekker snel)

@Drefbon: Ga alsjeblieft eerst experimenteren met "gewone" hoge dosissen. Ik heb ooit 140mg van dit spul gehad over een avond, en dat was echt al zó raar, dat ik het me niet kan voorstellen dat een m-hole draaglijk/leuk/interessant kan zijn. Hoe hoger de dosis werd, hoe vreemder het effect, maar niet hoe interessanter ofzo. Op keta wordt het gewoon wel boeiender met hogere doses, en leuker, en fijner, maar dit heb ik op mxe nooit zo ervaren.
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor snuifduif » do aug 23, 2012 8:05 pm

Drefbon schreef:Ik heb pas een halve gram binnen gekregen. Ik heb al wel wat ervaring met MXE maar ik kan er kon er nooit zo van genieten als ik van keta doe.

Ik heb het een en ander opgezocht over de 'm-hole'. Misschien ga ik binnenkort eens een poging wagen om deze te bereiken, ik zeg 'misschien' omdat ik eerst nog verder moet inlezen, en omdat ik er nog nie gerust genoeg op ben.

Een soort k-hole die drie keer zo lang duurt lijkt me geweldig, ik weet dat het risicovol is maar toch lees ik veel over mensen die het geweldig vonden.

Metaketa moet je echt leren waarderen, beetje zoals pep.
Verder heb ik wel eens hoge dosissen metaketa genomen, en je raakt er niet echt in een m-hole van maar je raakt wel ontzettend vaag. En dit kan echt 6 uur duren en wel 16 uur voor het compleet is uitgewerkt. Maar waren zeker leuke trips
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Drefbon » do aug 23, 2012 8:09 pm

Saikedellik schreef:@Drefbon: Ga alsjeblieft eerst experimenteren met "gewone" hoge dosissen. Ik heb ooit 140mg van dit spul gehad over een avond, en dat was echt al zó raar, dat ik het me niet kan voorstellen dat een m-hole draaglijk/leuk/interessant kan zijn. Hoe hoger de dosis werd, hoe vreemder het effect, maar niet hoe interessanter ofzo. Op keta wordt het gewoon wel boeiender met hogere doses, en leuker, en fijner, maar dit heb ik op mxe nooit zo ervaren.

Ik heb al wel hogere dosissen op, ik begrijp wat je bedoelt, het voelt inderdaad niet alsof het leuk gaat worden als je nog meer neemt. Toch vraag ik me dan af waar al die positieve reports vandaan komen..

Ik denk dat ik anders maar voor de combinatie met keta ga, kijken of dat een soort 'mk-hole' oplevert.
Dref = back
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor AgeOfLove » do aug 23, 2012 10:36 pm

Saikedellik schreef:@AgeOfLove: Waarom de keuze voor capsules en niet snuiven? De kleine hoeveelheden, en de "zachtheid" voor de neus hebben mij altijd laten snuiven.. Het is absoluut niet pijnlijk, en door de kleinere hoeveelheden blijft er ook weinig "residu" achter in je neus, ik zie echt geen nadelen aan snuiven en wel voordelen (het werkt lekker snel)

Snelle werking is wel een voordeel natuurlijk, aangezien we misschien nog uitgaan nadat de MXE wat uitgewerkt is... Ik laat het nog weten wat het geworden is ;)
Open your eyes and see the child you are...
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Bonke » do aug 23, 2012 10:44 pm

AgeOfLove schreef:
Saikedellik schreef:@AgeOfLove: Waarom de keuze voor capsules en niet snuiven? De kleine hoeveelheden, en de "zachtheid" voor de neus hebben mij altijd laten snuiven.. Het is absoluut niet pijnlijk, en door de kleinere hoeveelheden blijft er ook weinig "residu" achter in je neus, ik zie echt geen nadelen aan snuiven en wel voordelen (het werkt lekker snel)

Snelle werking is wel een voordeel natuurlijk, aangezien we misschien nog uitgaan nadat de MXE wat uitgewerkt is... Ik laat het nog weten wat het geworden is ;)

Haha dat wordt lekker zwalken en instabiel op je benen staan :lol: :woeh: :woeh:
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Dreuge » do aug 23, 2012 10:45 pm

ja, inderdaad, succes daarmee :lol: ik ga vaak K.O. zodra de mxe uitwerkt

~~~~~FREE GONZO~~~~~
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie

VorigeVolgende