God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Speed schreef:Klopt het dat sublingua (onder de tong) potenter is dan het snuiven van MXE?
Dislexsik schreef:Ik ga nu toch een tijdje stoppen met mxe. Al 2 nachten heel slecht geslapen en meende ergens gelezen te hebben door veelvuldig gebruik imsomnia kan optreden.
Sent from outer space...
snuifduif schreef:Wij mengden het wel eens ongeveer 50/50 en dan was het 'partymix'. Helemaal naar de stront
Sadpanda schreef:snuifduif schreef:Wij mengden het wel eens ongeveer 50/50 en dan was het 'partymix'. Helemaal naar de stront
mengen met wat?
Drefbon schreef:Ik heb pas een halve gram binnen gekregen. Ik heb al wel wat ervaring met MXE maar ik kan er kon er nooit zo van genieten als ik van keta doe.
Ik heb het een en ander opgezocht over de 'm-hole'. Misschien ga ik binnenkort eens een poging wagen om deze te bereiken, ik zeg 'misschien' omdat ik eerst nog verder moet inlezen, en omdat ik er nog nie gerust genoeg op ben.
Een soort k-hole die drie keer zo lang duurt lijkt me geweldig, ik weet dat het risicovol is maar toch lees ik veel over mensen die het geweldig vonden.
Saikedellik schreef:@Drefbon: Ga alsjeblieft eerst experimenteren met "gewone" hoge dosissen. Ik heb ooit 140mg van dit spul gehad over een avond, en dat was echt al zó raar, dat ik het me niet kan voorstellen dat een m-hole draaglijk/leuk/interessant kan zijn. Hoe hoger de dosis werd, hoe vreemder het effect, maar niet hoe interessanter ofzo. Op keta wordt het gewoon wel boeiender met hogere doses, en leuker, en fijner, maar dit heb ik op mxe nooit zo ervaren.
Saikedellik schreef:@AgeOfLove: Waarom de keuze voor capsules en niet snuiven? De kleine hoeveelheden, en de "zachtheid" voor de neus hebben mij altijd laten snuiven.. Het is absoluut niet pijnlijk, en door de kleinere hoeveelheden blijft er ook weinig "residu" achter in je neus, ik zie echt geen nadelen aan snuiven en wel voordelen (het werkt lekker snel)
AgeOfLove schreef:Saikedellik schreef:@AgeOfLove: Waarom de keuze voor capsules en niet snuiven? De kleine hoeveelheden, en de "zachtheid" voor de neus hebben mij altijd laten snuiven.. Het is absoluut niet pijnlijk, en door de kleinere hoeveelheden blijft er ook weinig "residu" achter in je neus, ik zie echt geen nadelen aan snuiven en wel voordelen (het werkt lekker snel)
Snelle werking is wel een voordeel natuurlijk, aangezien we misschien nog uitgaan nadat de MXE wat uitgewerkt is... Ik laat het nog weten wat het geworden is
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast