Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methoxetamine

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Methoxetamine

Berichtdoor -YOKI- » ma okt 08, 2012 1:10 pm

haha gruwelijke combi man, als jij het niet had geprobeerd had ik het ooit een keer gedaan.
Was het wel lekker euforisch?
-YOKI-

Berichtdoor Olliver1977 » ma okt 08, 2012 3:26 pm

-YOKI- schreef:haha gruwelijke combi man, als jij het niet had geprobeerd had ik het ooit een keer gedaan.
Was het wel lekker euforisch?

aangezien NEK blijkbaar wel euforisch is maar minder dissociatie geeft zou het een idee zijn om de combi NEK en MXE te proberen?

bijv: 20 gr MXE met 40 gr NEK :kleuter:
Olliver1977
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Ron Burgundy » vr okt 19, 2012 12:50 pm

Ik zag in een ander topic dat MXE dus ook flink op je serotonine werkt?! Is er al bekend of het je serotonine uitput of dat het effect meer is zoals bij 2cb o.i.d. (niet qua trip, maar hoe het op de receptoren werkt)?

Ik heb er verder weinig verstand van, maar vraag me af of je dan

- ook tussen 2 MXE ervaringen voldoende moet tijd laten?
- en of het kwaad kan om bijvoorbeeld woensdag MXE te doen, en vrijdag truffels

8-)

Edit: Aha zie nu al een gedeelte van mijn antwoord in het andere topic staan8-)
Ron Burgundy
Belezen Gebruiker

Berichtdoor wizkit » do nov 01, 2012 3:46 am

Dit weekend goeie mxe gemengd met de beste ket die ik kan krijgen.
Dat was even een heftig knallertje... Vond iedereen xD Een vriendin had het gefilmd zonder dat we het wisten, het was fel maar ik kan het filmpje wel 10x achter mekaar kijken en nog plat liggen vant lachen.
Er waren zelfs mensen die zeiden dat ze zoiets nog nooit hadden meegemaakt (en die hebbe eiglek al wel heel wat meegemaakt) en ze vroegen ook of ik nog van dat spul kon fixen hehe
Echt een aanrader !!
Nu nog goeie mxe fixen ... :grin:
Just because you're paranoid... Doesn't mean they're not after you !!
wizkit
para(d)(t)oxical effects
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor AgeOfLove » do nov 01, 2012 7:49 pm

Gebruikt er dit iemand op een feestje als vervanger voor ket?
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Amnate83 » do nov 01, 2012 7:59 pm

Nee, mxe lijkt me persoonlijk te heftig op een feestje. :keta:
Amnate83
____________//
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » do nov 01, 2012 8:37 pm

Ik vind het beter als vervanger omdat het effect een stuk langer aanhoud. Wel een beetje pep erbij nemen anders loop je alleen maar rond als een ket zombie
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor wizkit » do nov 01, 2012 11:34 pm

AgeOfLove schreef:Gebruikt er dit iemand op een feestje als vervanger voor ket?

Nee maar mengen met goeie ket wel :P
Just because you're paranoid... Doesn't mean they're not after you !!
wizkit
para(d)(t)oxical effects
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor devlon » wo nov 07, 2012 5:53 am

Is dit nou wat om een keetje te proberen voor een volslagen onervaren gebruiker van dissociatieven? Heb een sampeltje liggen maar ben toch een beetje huiverig na het lezen van sommige tripreports. En gezien een beetje indrinken voor de goede moed niet echt een optie is...
devlon

Berichtdoor snuifduif » wo nov 07, 2012 6:06 am

Kan prima, ik heb een vriend van me, die nog nooit drugs had gebruikt, methoxetamine gegeven en hij was opslag verkocht. Je moet gewoon beginnen met weinig
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Einstein » wo nov 07, 2012 9:02 am

Als je met ~20 mg begint is er inderdaad niet zoveel waar je huiverig voor hoeft te zijn.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Saikedellik » wo nov 07, 2012 10:14 pm

snuifduif schreef:Kan prima, ik heb een vriend van me, die nog nooit drugs had gebruikt, methoxetamine gegeven en hij was opslag verkocht. Je moet gewoon beginnen met weinig

Inderdaad, veel drugs-newbie-vrienden van me heb ik kennis laten maken met drugs dmv MXE, en vrijwel iedereen vond het geslaagd, en ook hun interesse begint te groeien.
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor Bonke » wo nov 07, 2012 10:24 pm

Moet zeggen na een aantal keer ik redelijk vertrouwd met het goedje wordt, maar ik zo steeds beter de duistere kant van dit goedje ontdek.
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » do nov 08, 2012 6:14 am

Klopt :grin:
Eerst is het alleen maar totale dissociatie en kutzooi (Wel leuk natuurlijk) maar na een aantal keren leer je het steeds meer waarderen
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor devlon » do nov 08, 2012 10:09 am

Dan ga ik eens 20mg proberen. Nasaal lijkt me dan het beste om de duur wat te verkorten?
devlon

Berichtdoor Einstein » do nov 08, 2012 1:52 pm

In principe wel, zeker met 20 mg zal het dan niet zo lang duren, al moet je niet verwachten dat het, als een ketaminetrip, binnen een uurtje weer voorbij is.

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Hi-Hat » do nov 08, 2012 2:27 pm

Ik vind het een beetje naar spul, hoe meer ik erover nadenk. M'n hart ging er echt ongezond tekeer van, en op een gegeven moment kreeg ik een soort ontzettende warme gloed door mijn lichaam waardoor ik alleen nog in elkaar kon duiken tot foetushouding en ging kreunen als een junkie. Heb nog nooit een opiumrush gehad, maar ik voelde me alsof ik aan iets dergelijks zat. Dat was lekker, maar toch ook niet voor herhaling vatbaar. Daarbij lijk ik op een soort van Evil Einstein als ik op dit goedje in de spiegel kijk.

Misschien nog eens proberen voor een definitieve conclusie.
Come meditate on bass weight.
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor gachiBASS » vr nov 09, 2012 4:55 pm

Weer wat binnen gekregen vandaag, dus ik kan weer een tijdje genieten.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Doc » vr nov 09, 2012 5:17 pm

Preksie schreef:Weer wat binnen gekregen vandaag, dus ik kan weer een tijdje genieten.

Oké
Huilen met de ket op....
Doc
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Claviceps » za nov 17, 2012 1:49 am

Matheson schreef:Ik vind het een beetje naar spul, hoe meer ik erover nadenk. M'n hart ging er echt ongezond tekeer van, en op een gegeven moment kreeg ik een soort ontzettende warme gloed door mijn lichaam waardoor ik alleen nog in elkaar kon duiken tot foetushouding en ging kreunen als een junkie. Heb nog nooit een opiumrush gehad, maar ik voelde me alsof ik aan iets dergelijks zat. Dat was lekker, maar toch ook niet voor herhaling vatbaar. Daarbij lijk ik op een soort van Evil Einstein als ik op dit goedje in de spiegel kijk.

Herkenbaar de snelle hartslag. Voor mij was dit echter wel de keer dat ik juist te hoog gedoseerd had en dit ook nog gecombineerd had met cannabis. Van de tientallen keren was dit tevens ook de enige keer.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor endorr » za nov 17, 2012 10:10 am

Ik rook normaal geen wiet maar bij mxe slaat het wel lekker in.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
endorr
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor AgeOfLove » za nov 17, 2012 3:59 pm

Claviceps schreef:
Matheson schreef:Ik vind het een beetje naar spul, hoe meer ik erover nadenk. M'n hart ging er echt ongezond tekeer van, en op een gegeven moment kreeg ik een soort ontzettende warme gloed door mijn lichaam waardoor ik alleen nog in elkaar kon duiken tot foetushouding en ging kreunen als een junkie. Heb nog nooit een opiumrush gehad, maar ik voelde me alsof ik aan iets dergelijks zat. Dat was lekker, maar toch ook niet voor herhaling vatbaar. Daarbij lijk ik op een soort van Evil Einstein als ik op dit goedje in de spiegel kijk.

Herkenbaar de snelle hartslag. Voor mij was dit echter wel de keer dat ik juist te hoog gedoseerd had en dit ook nog gecombineerd had met cannabis. Van de tientallen keren was dit tevens ook de enige keer.

Idem, 4de keer dat ik MXE gebruik en ben opnieuw ontzettend hard gegaan. Op het einde kreeg ik het gevoel van mdma, helemaal waus, volledig afgesloten van omgeving, muziek die heel raar klonk.
Hartslag die gewoon hoorbaar was, enkel te kalmeren met 2mg etizolam en daarna toch ingedompeld.

Dag nadien mer ik nog steeds dat ik gespannen ben en menselijk contact wat verafschuw. Ga er nu toch eventjes écht afblijven tot mijn nieuwe weegschaal er is. ZOmaar gokken op aantal mg is echt onverantwoord :(
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor endorr » za nov 17, 2012 9:02 pm

Ik heb toch al die problemen niet die jullie opsommen.

En ik kan best op het zicht een lijn leggen , ik heb dus geen weegschaal.

Mijn eerste keer was ook overweldigend , ik had teveel gesnoven dus het effect was toen nogal vrij intens , maar met de tolerantie die ik heb ervaar ik het nooit meer zo intens.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
endorr
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Drefbon » za nov 17, 2012 11:36 pm

Het is niet echt mijn favoriete middel, ik heb heb het wel vaak liggen omdat het geen drol kost :p. Ik heb het al wel veel gebruikt in verschillende doses, ik heb er ook veel over gelezen.
Het valt me op dat wanneer ik in het welke drugs op dit moment (viewtopic.php?f=3&t=58) topic kijk, dat ik MXE wel erg veel langs zie komen. Vandaar dat ik de volgende vraag heb: is het mogelijk om met MXE een 'hole' stadium te bereiken zoals met vrijwel alle dissiociatieven kan?

Ik heb al gezocht op internet naar de 'M-hole' maar de topics die ik vind zijn nogal onduidelijk. Ik hoop dat, gezien hier blijkbaar veel MXE-gebruikers zijn, iemand hier meer over kan vertellen.

(Niet dat ik het meteen van plan ben, ik heb wel eens per ongeluk te veel genomen in een slechte setting en dat was geen succes, het is maar gewoon interesse; als het leuk blijkt volgens anderen zou ik wel een poging willen doen om de M-hole te willen bereiken in de juiste setting aangezien ik de K-hole ook erg leuk vind.)
Laatst bijgewerkt door Drefbon op zo nov 18, 2012 12:30 am, in totaal 2 keer bewerkt.
Dref = back
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor endorr » za nov 17, 2012 11:42 pm

Ik heb ooit wel zoiets ervaren , maar dat was in combinatie met ketamine en alcohol.

Ik lach in bed en was zoals gewoonlijk met mijn bed andere demensies aan het inreizen , dit duurde ongeveer een half uur , tot ik op een duistere koude plek stil kwam te staan waar een vrouw was , ze noemde zich moeder natuur , ik zag haar niet want alles was zeer vaag een donker , ik kon enkel een silhouette zien van haar en zeer lang haar.
We hadden gesprekken over mijn wat de afgelopen jaren in mijn leven is gebeurd , en dat ik enkele nare dingen moet leren accepteren en loslaten.

Zeer vreemde ervaring , maar heb er wel van genoten.
endorr
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Drefbon » za nov 17, 2012 11:48 pm

Wow, klinkt goed man! Herkenbaar voor mij met andere midddelen. Ik houd alleen echt niet van 'duistere' dingen zoals jij.

Maar ik zoek echt een antwoord voor MXE alleen.
Dref = back
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor endorr » za nov 17, 2012 11:51 pm

Als je zoiets met mxe alleen wilt bereiken zal dat enkel kunnen door een zeer grote hoeveelheid in 1 lijn te snuiven en geduldig te wachten tot het inslaat. wat ik overigens lang vind duren bij mxe.
endorr
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Einstein » zo nov 18, 2012 6:03 pm

Methoxetamine staat in ieder geval niet bekend om waardevolle 'M-holes'. Het zal vast mogelijk zijn op een hoge dosis, maar erg veel is er niet over gerapporteerd en ik denk dat het vooral erg wazig zal zijn, niet per se interessant.

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor snuifduif » zo nov 18, 2012 11:28 pm

Daarnaast komt er dan nog bij dat je daarna nog een uur of 18 aan het ontnuchteren bent.
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Drefbon » zo nov 18, 2012 11:32 pm

Waren er nou niet al doden gevallen onder MXE gebruiker?
Dref = back
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals