-YOKI- schreef:haha gruwelijke combi man, als jij het niet had geprobeerd had ik het ooit een keer gedaan.
Was het wel lekker euforisch?
AgeOfLove schreef:Gebruikt er dit iemand op een feestje als vervanger voor ket?
snuifduif schreef:Kan prima, ik heb een vriend van me, die nog nooit drugs had gebruikt, methoxetamine gegeven en hij was opslag verkocht. Je moet gewoon beginnen met weinig
Preksie schreef:Weer wat binnen gekregen vandaag, dus ik kan weer een tijdje genieten.
Matheson schreef:Ik vind het een beetje naar spul, hoe meer ik erover nadenk. M'n hart ging er echt ongezond tekeer van, en op een gegeven moment kreeg ik een soort ontzettende warme gloed door mijn lichaam waardoor ik alleen nog in elkaar kon duiken tot foetushouding en ging kreunen als een junkie. Heb nog nooit een opiumrush gehad, maar ik voelde me alsof ik aan iets dergelijks zat. Dat was lekker, maar toch ook niet voor herhaling vatbaar. Daarbij lijk ik op een soort van Evil Einstein als ik op dit goedje in de spiegel kijk.
Misschien nog eens proberen voor een definitieve conclusie.
Claviceps schreef:Matheson schreef:Ik vind het een beetje naar spul, hoe meer ik erover nadenk. M'n hart ging er echt ongezond tekeer van, en op een gegeven moment kreeg ik een soort ontzettende warme gloed door mijn lichaam waardoor ik alleen nog in elkaar kon duiken tot foetushouding en ging kreunen als een junkie. Heb nog nooit een opiumrush gehad, maar ik voelde me alsof ik aan iets dergelijks zat. Dat was lekker, maar toch ook niet voor herhaling vatbaar. Daarbij lijk ik op een soort van Evil Einstein als ik op dit goedje in de spiegel kijk.
Misschien nog eens proberen voor een definitieve conclusie.
Herkenbaar de snelle hartslag. Voor mij was dit echter wel de keer dat ik juist te hoog gedoseerd had en dit ook nog gecombineerd had met cannabis. Van de tientallen keren was dit tevens ook de enige keer.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast