door endorr » do aug 30, 2012 2:40 pm
Mijn ervaring met methoxetamine is uiterst positief. Ik was vroeger altijd al een ketamine fan , maar dit goedje is echt ongelooflijk.
De eerste keer dat ik het nam was het nogal een heftige ervaring aangezien ik de dosering niet kende , ik denk zo'n 60 mg in 1 lijn gesnoven te hebben , maar het was prettig.
Ook veel uiteenlopende ervaringen met methox.
1ste setting ; naar horrors kijken , met andere woorden het genot van bang te zijn , ik genoot echt van elk haar op mijn lichaam dat overeind kwam te staan , toen heb ik van 7 u savonds begonnen en ongeveer 7 lijnen van 40 mg genomen uitgespreid over de hele avond. Wat ook zeer vreemd was dat ik ervan genoot op een ruwe vloer te liggen , met andere woorden ging ik me dus buiten op mijn koer leggen zonder t shirt aan , lekker over het grind heen wrijven , dat voelde echt heerlijk. Hallucinaties zijn altijd vrij mild gebleven en ze vallen niet echt op omdat je kop zodanig wazig staat na zulke doseringen. En wat me ook opviel is dat je echt moet zien wat je doet of je weet niet wat je doet. Als ik in bed lag met het licht uit , voelde ik me alsof ik op een oneffen rotsblok lag , helemaal geplooid , pas als ik het licht aandeed lag ik terug comfortabel.
2de setting ; dosering is hetzelfde als vorige. Ik was zeer gelukkig die dag door allerlei omstandigheden , en ik voelde me compleet relaxed , ik nam mijn eerste dosering en werkt echt opgewekt , toen ben ik diep in de dag door velden gaan wandelen met mijn zaklamp. 3 doseringen later en ik begon met een meditatie , mijn hoofd was leeg en de gevoelens kwamen hard naar boven , het gevoel van gelukzaligheid dat op me afkwam was overweldigend. Toen heb ik de hele avond nog zeer rustig en relaxed en voornamelijk zeer gelukkig ; wat muziek geluisterd , in bed was het hetzelfde verhaal als vorige trip. Ik slaap enkel wel zeer moeilijk in , het effect ebt niet meer weg na zo'n hoge dosering totdat je geslapen hebt. Ik vat de slaap pas na 3 uur zonder etumine te nemen , met etumine val ik na een uurtje als een blok in slaap.
Volgende dag inderdaad geen slecht gevoel , alles normaal.
Ik vind methoxetamine veruit beter dan ketamine , maar langs de andere kant mis ik ketamine ook wel , hier is het vantegenwoordig moeilijk te vinden of je moet al 25 gram willen kopen..
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear