Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methoxetamine

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Bonke » do aug 23, 2012 10:56 pm

Dreuge schreef:ja, inderdaad, succes daarmee :lol: ik ga vaak K.O. zodra de mxe uitwerkt

Zelfs als het nog beetje werkt lukt mij dat goed. Voor mijn gevoel heerlijk helder denken, terwijl het best wel krom is en ik mij daarzelf goed bewust van ben. En zo heerlijk wegdromen en in slaap vallen. Moet er wel bij zeggen dat ik het altijd aan het eind van de dag neem dus zonder zou ik ook wel kunnen slapen
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor AgeOfLove » do aug 23, 2012 11:00 pm

Bonke schreef:Haha dat wordt lekker zwalken en instabiel op je benen staan :lol: :woeh: :woeh:

Mmm, besef ook opeens dat het niet echt een strak plan is. Innemen om 19u. Pas inkicken klein halfuur-uurtje later. Dan moet je piek nog komen... Ach beter gezellig thuis blijven en de gsms uitzetten zodat we niet zien wat er te doen is op vrijdagavond/nacht :ugeek:
Open your eyes and see the child you are...
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Einstein » vr aug 24, 2012 1:11 am

Als je genoeg neemt heb je daarna echt geen tijd meer om ook nog uit te gaan :love: Kan makkelijk tot 3 uur 's nachts duren voor het weer uitgewerkt is.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor AgeOfLove » za aug 25, 2012 12:53 pm

Toch wel leuke kennismaking met MXE. 20mg gesnoven. Begon in te kicken na kleine 20', piek rond een uurtje. Nice gevoel, op het toppunt werd het iets moeilijker om gedachten uit te spreken maar viel al bij al nog goed mee door de lage dosis ongetwijfeld. Het blijft wel een bizar gevoel, wat motoriek verliezen maar toch nog scherp kunnen nadenken en zaken zien....
Na anderhalfuur nog eens 20mg bijgenomen en ongeveer dezelfde effecten.

Bijwerkingen: beetje krop in de keel, snel droge keel, na de 2de maal 20mg toch wat stijheid in de kaken en wat gevoelloosheid in mijn mond....
Dag nadien geen last.

Iemand een idee hoeveel tijd we best tussen 2 keer laten? Zou sowieso opteren voor een hogere dosis en eens zien wat dat geeft.
Open your eyes and see the child you are...
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Saikedellik » za aug 25, 2012 3:36 pm

Maakt niet zo heel veel uit hoeveel tijd je er tussen laat, zolang je het niet te vaak doet bouw je echt 0,0 tolerantie op. Schadelijkheid valt weinig over te zeggen omdat het een RC is, maar mijn gevoel zegt dat het gewoon niet schadelijk is :P

Maar als je geen tolerantie op wilt bouwen zou ik er iets van 2 weken ofzo tussen laten.

Godver ik krijg wel weel "cravings" als ik dit topic lees, na bijna 2 maanden niet gebruikt te hebben heb ik er eigenlijk wel weer eens zin in. Maar ik heb het niet in huis. Ben wel benieuwd hoe het nu is, of het gevoel anders is dan de laatste keren toen ik dagelijks gebruikte, of het weer leuker is, etcetc...
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor Drefbon » zo aug 26, 2012 1:49 am

Ik vond geel de overheersende kleur tijdens de trip, met gewone keta is dat bij mij groen. Hoe zit dat bij jullie?
Dref = back
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Saikedellik » zo aug 26, 2012 11:06 am

Haha ik heb nog nooit een kleur overheersend gevonden tijdens mxe of keta eigenlijk. Als ik al "visuals" heb op keta, dan draait dit meer om vormen dan om kleuren.
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor Jamess » zo aug 26, 2012 3:04 pm

Ik heb ook nog nooit eigenlijk een overheersende kleur gehad met mxe, wel heb ik gehad dat ik tijdens het proberen om te gaan slapen een soort 'tunnel-reis' had als ik mijn ogen dicht deed, lijp was dat 8-)
sadboys2001
Jamess
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor endorr » do aug 30, 2012 2:40 pm

Mijn ervaring met methoxetamine is uiterst positief. Ik was vroeger altijd al een ketamine fan , maar dit goedje is echt ongelooflijk.

De eerste keer dat ik het nam was het nogal een heftige ervaring aangezien ik de dosering niet kende , ik denk zo'n 60 mg in 1 lijn gesnoven te hebben , maar het was prettig.
Ook veel uiteenlopende ervaringen met methox.

1ste setting ; naar horrors kijken , met andere woorden het genot van bang te zijn , ik genoot echt van elk haar op mijn lichaam dat overeind kwam te staan , toen heb ik van 7 u savonds begonnen en ongeveer 7 lijnen van 40 mg genomen uitgespreid over de hele avond. Wat ook zeer vreemd was dat ik ervan genoot op een ruwe vloer te liggen , met andere woorden ging ik me dus buiten op mijn koer leggen zonder t shirt aan , lekker over het grind heen wrijven , dat voelde echt heerlijk. Hallucinaties zijn altijd vrij mild gebleven en ze vallen niet echt op omdat je kop zodanig wazig staat na zulke doseringen. En wat me ook opviel is dat je echt moet zien wat je doet of je weet niet wat je doet. Als ik in bed lag met het licht uit , voelde ik me alsof ik op een oneffen rotsblok lag , helemaal geplooid , pas als ik het licht aandeed lag ik terug comfortabel.

2de setting ; dosering is hetzelfde als vorige. Ik was zeer gelukkig die dag door allerlei omstandigheden , en ik voelde me compleet relaxed , ik nam mijn eerste dosering en werkt echt opgewekt , toen ben ik diep in de dag door velden gaan wandelen met mijn zaklamp. 3 doseringen later en ik begon met een meditatie , mijn hoofd was leeg en de gevoelens kwamen hard naar boven , het gevoel van gelukzaligheid dat op me afkwam was overweldigend. Toen heb ik de hele avond nog zeer rustig en relaxed en voornamelijk zeer gelukkig ; wat muziek geluisterd , in bed was het hetzelfde verhaal als vorige trip. Ik slaap enkel wel zeer moeilijk in , het effect ebt niet meer weg na zo'n hoge dosering totdat je geslapen hebt. Ik vat de slaap pas na 3 uur zonder etumine te nemen , met etumine val ik na een uurtje als een blok in slaap.
Volgende dag inderdaad geen slecht gevoel , alles normaal.

Ik vind methoxetamine veruit beter dan ketamine , maar langs de andere kant mis ik ketamine ook wel , hier is het vantegenwoordig moeilijk te vinden of je moet al 25 gram willen kopen..
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
endorr
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » vr aug 31, 2012 11:11 am

Toch apart hoe verschillende mensen dezelfde drugs zo anders kunnen ervaren. Als ik nooit mxe op had en het verhaal van endorr lees zou het me wel een leuk goedje lijken. Maar ik heb een keer 35 mg mxe gesnoven en ik vond er geen zak aan, de gehele wereld 'buzzde' als een bezetene en ik was compleet alle hersencapaciteit kwijt.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor endorr » vr aug 31, 2012 11:31 am

Gisteren nam ik methoxetamine samen met 1 pintje en lachgas.
Die lachgas knalde er echt hard in en zorgde ervoor dat mijn methoxetamine effect meer trippend begon te werken , ik voelde me met momenten echt zo leeg van verstand , ik voelde me een bestuurde robot , ik zeer weinig besef van wat ik deed maar het was wel zeer aangenaam , zeer fel tintelend gevoel in mijn benen en armen , in bed zweefde ik mee op golflengtes van het geluid van aankomende auto's in mijn straat wat er veel zijn aangezien ik aan een drukke weg woon.

Met andere woorden methoxetamine + lachgas = geniaal.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
endorr
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » vr aug 31, 2012 11:33 am

Die 35 was na een tijd ook icm lachgas. Mn medetripper vond het ook geniaal die combo. Ik vond het zelf niet zo geslaagd en werd er ook erg misselijk van... :#:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor endorr » vr aug 31, 2012 11:37 am

Misselijk ben ik nooit echt geweest van methox.
Wel al zeer extreem vaag.
Heb wel 1 maal gekotst , maar dat was door het schuim van een pint te drinken in combinatie met een sigaret , mijn maag draaide om. Maar dat heb ik soms ook zonder methoxetamine. Dus dat leg ik daar niet op neer.
Maar ik denk dat ik echt wel overdreve hoge dosissen neem , ongeveer 7 tot 8 lijnen van ongeveer een 70 mg.

Wat ik wel weet is dat je moet oppassen van de combinatie met alcohol , teveel alcohol en je gaat compleet fout en hebt geen idee meer wat je doet , waardoor je dus echt stomme dingen gaat doen.
endorr
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor DamnFine69 » vr aug 31, 2012 7:22 pm

endorr schreef:Misselijk ben ik nooit echt geweest van methox.
Wel al zeer extreem vaag.
Maar ik denk dat ik echt wel overdreve hoge dosissen neem , ongeveer 7 tot 8 lijnen van ongeveer een 70 mg.

Wat ik wel weet is dat je moet oppassen van de combinatie met alcohol , teveel alcohol en je gaat compleet fout en hebt geen idee meer wat je doet , waardoor je dus echt stomme dingen gaat doen.

:#:

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
DamnFine69
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » vr aug 31, 2012 7:50 pm

ik word ook altijd misselijk van metaketa + lachgas
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Drefbon » za sep 01, 2012 2:04 am

Ik heb gisteren voor het eerst op dezelfde dag ketamine en methoxetamine gebruikt. Wat me opviel was dat op keta alles een groene tint kreeg en dat op methoxetamine alles een gele tint kreeg. Ook moet ik zeggen dat methoxetamine warmer aanvoelde.
Dref = back
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Jamess » za sep 01, 2012 8:59 am

endorr schreef:Gisteren nam ik methoxetamine samen met 1 pintje en lachgas.
Die lachgas knalde er echt hard in en zorgde ervoor dat mijn methoxetamine effect meer trippend begon te werken , ik voelde me met momenten echt zo leeg van verstand , ik voelde me een bestuurde robot , ik zeer weinig besef van wat ik deed maar het was wel zeer aangenaam , zeer fel tintelend gevoel in mijn benen en armen , in bed zweefde ik mee op golflengtes van het geluid van aankomende auto's in mijn straat wat er veel zijn aangezien ik aan een drukke weg woon.

Met andere woorden methoxetamine + lachgas = geniaal.

Dat was ook niet te merken aan je posts op dat moment :grin:
sadboys2001
Jamess
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Dislexsik » za sep 01, 2012 10:03 am

Wegens omstandigheden moest ik vandaag om 8u opstaan. 60mg mxe nasaal + een dikke joint + mortal kombat online + duvel (bier) + een zomerse morgen = godlike combination
Dislexsik
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Taxi. » vr okt 05, 2012 7:45 pm

Vanavond eerste keer aan de meta keta :rock:
Nog tips ?
Leuke shizzle om te doen ? Film kijken ? Gamen ? Gewoon praten en wazig zijn ? (wat wss sowieso wel gaat gebeuren 8-))
Ga het met 2 vrienden van me doen en omdat we alle 3 nog nooit dissociatieven hebben gebruikt weten we niet zo goed wat te doen haha :oops:
We beginnen met een dosis van ong. 20 mg denk ik, dat is wel een goede startdosis right ?
Heb er in ieder geval zin in, eindelijk weer eens iets nieuws proberen
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur

Berichtdoor AgeOfLove » vr okt 05, 2012 8:50 pm

MushRockker schreef:We beginnen met een dosis van ong. 20 mg denk ik, dat is wel een goede startdosis right ?

Ja hoor, is zelfs heel licht vind ik zelf. Maar ideaal om te ontdekken wat het juist inhoudt. LAter kun je nog hoger dan.

Praten vond ik wel leuk, zeker als de MXE inkickt en je moeilijker je gedachten kan ordenen.
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » za okt 06, 2012 1:13 am

MushRockker schreef:Vanavond eerste keer aan de meta keta :rock:
Nog tips ?
Leuke shizzle om te doen ? Film kijken ? Gamen ? Gewoon praten en wazig zijn ? (wat wss sowieso wel gaat gebeuren 8-))
Ga het met 2 vrienden van me doen en omdat we alle 3 nog nooit dissociatieven hebben gebruikt weten we niet zo goed wat te doen haha :oops:
We beginnen met een dosis van ong. 20 mg denk ik, dat is wel een goede startdosis right ?

Als je alleen bent ga je echt totaal op in een game. Net als met 'normale' keta
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Paradise » za okt 06, 2012 11:43 am

Ik heb deze eens geprobeerd, was ook mijn eerste ervaring met dissociatieven.
Het was niet zoveel denk ik maar ik voelde wel enorm hard dat ik drugs had genomen.
Weet niet echt of ik het leuk vond of niet, ik werd gewoon heel dom en verdoofd, rondlopen was wel leuk maar het duurde allemaal wat lang. :)
Ik vroeg me toch af en toe af wat het nut hiervan was, paar uur raar liggen spacen?

Vond dit nu ook niet echt gezond aanvoelen amai

Wat ik wel top vond is dat ik de dagen erna ultra productief ben geweest :D

Mss nog eens proberen als ik minder te doen heb de dagen erna zodat ik niet moet denken aan morgen of slapen tijdens het fucked up zijn.
Paradise
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Eko » za okt 06, 2012 11:49 am

Dissociatieven zijn niet "joepie, feesten" leuk, ze zijn "interessant" leuk, maar je moet het effect wat gewoon worden, jezelf niet inhouden, en je overlaten aan het product, dan zweef je zo andere dimensies binnen.
Hoewel ketamine nog altijd het beste effect geeft, vind ik, mxe kan soms net iets te wazig zijn, zonder de diepgang van keta.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Eko
-~○☼○~-
In Memoriam

Berichtdoor Paradise » za okt 06, 2012 11:59 am

Ja leek de enige manier om er echt iets van te maken, alles los laten. :)
Ik zie wel bij round 2 of het iets voor mij is. :)
Mn eerste psychidelische trips vondek wel leuker/interessanter/dieper, dit was veel moeilijker te plaatsen, maar mss moet ik het niet proberen plaatsen :)
Paradise
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Eko » za okt 06, 2012 1:08 pm

Paradise schreef:dit was veel moeilijker te plaatsen, maar mss moet ik het niet proberen plaatsen

Dissociatie is het omgekeerde van associatie. :)
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Eko
-~○☼○~-
In Memoriam

Berichtdoor snuifduif » za okt 06, 2012 1:24 pm

Paradise schreef:Weet niet echt of ik het leuk vond of niet

Dat komt wel vaker voor, maar de volgende keer toch weer nemen :lol:
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Saikedellik » zo okt 07, 2012 10:34 pm

Heb voor het eerst sinds 3 maanden ofzo weer mxe gehad, maar moet zeggen dat ik er eigenlijk niks meer aan vind sinds ik wat vaker keta heb gehad. Daarnaast kreeg ik echt een ontzettend hard spraakgebrek, nog nooit zo erg gehad, was echt geen zak aan :(
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor Jamess » zo okt 07, 2012 10:55 pm

Saikedellik schreef:Heb voor het eerst sinds 3 maanden ofzo weer mxe gehad, maar moet zeggen dat ik er eigenlijk niks meer aan vind sinds ik wat vaker keta heb gehad. Daarnaast kreeg ik echt een ontzettend hard spraakgebrek, nog nooit zo erg gehad, was echt geen zak aan :(

Neem eens 50-70mg en neem er een jointje bij, krijg je supervage space.
sadboys2001
Jamess
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Taxi. » zo okt 07, 2012 10:56 pm

Ik vond het echt briljant spul.
We begonnen met een lijntje van ± 20 mg, die begonnen we na ongeveer een uurtje te voelen, maar was erg licht. Dus we besloten om na een uur en een kwartier weer 20 mg te nemen. Het effect werd al wat sterker en weer een uurtje later namen we weer 20 mg. Nu begon alles toch wel erg wazig te worden. Alles gaat een beetje langs je heen en je snapt echt geen hol van gesprekken (van de nuchtere vrienden die er waren). Toen de nuchtere vrienden wegwaren was ik alleen nog over met de vriend met wie ik methox deed.

We namen nu (zo'n 3 uur na laatste lijntje) een wat hogere dosis zo'n 30 mg en na een half uurtje weer. Toen pakten we ook de lachgas erbij. We zetten wat tripmuziek op, hadden matrasjes en dekens gepakt en we gingen er goed voor liggen. De combinatie mxe/lachgas was echt ultiem. In mijn ogen beter dan lachgas icm truffels of 2c-b. We hadden zo'n 3 ballonnetjes p.p. gedaan. Toen stonden we op en nu kwam het robot gevoel opzetten. Onze stappen waren erg geforceerd en we liepen als robots door de woonkamer waar we echt keihard om hebben gelachen. Hierna nog 2 ballonnetjes gepakt en daarna zijn we gaan slapen. We sliepen allebei erg snel en ook lang. We werden wakker zonder enige kater.
Ik vind dit spul echt erg tof. Alleen volgende keer kunnen we de startdosis wel verhogen want het mag wel wat schever vanaf het begin :)
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur

Berichtdoor Drefbon » ma okt 08, 2012 12:24 am

Ik ben eigenlijk niet zo'n MXE-fan maar ik heb wel het gevoel dat het in combinatie met andere middelen best leuk kan zijn, Onlangs heb ik de combo benzo+MXE geprobeerd, dit vond ik echt zalig, Nog een tijdje daarvoor vond ik plotseling een voor mij compleet nieuwe manier van trippen uit:

Ik had twee etizolam tabletjes van 1 mg genomen, ik kreeg plots zin om er wat MXE bij te pakken, dit werd een klein lijntje van ongeveer 10mg. Ik wist al wel dat deze middelen rare effecten konden geven in combinatie maar wat daarna gebeurde was behoorlijk onverwacht. Ik nam namelijk nog een beetje oxycodone erbij. Ook deze dosis was niet bijzonder hoog, echter, wat ik toen meemaakte had ik nooit verwacht: CEV's die helder wit waren, vergelijkbaar met wat ik op DMT ervoer en wat mensen bij een BDE zien.

Het waren echt maar lage doses: 2 mg etizolam, 10mg MXE en 20mg oxycodone.

Het was op dat moment helemaal niet de bedoeling om zo hard te gaan trippen, het was meer een ongelukje. Ik ga proberen uit te zoeken hoe dit kwam en zodra ik genoemde substanties weer in huis heb ga ik eens wat meer onderzoek doen.
Dref = back
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals