Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methoxetamine

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Methoxetamine

Berichtdoor DutchCookie » zo jun 10, 2012 10:39 pm

NiandraLades schreef:
DutchCookie schreef:ik ga straks naar een vriend toe en daar ga ik voor de eerste keer mxe doen, ik wil kleine sleutelpuntjes nemen we hebben geen weegschaal maar op deze manier zal meer dan 30mg in een keer niet gebeuren

ga ik een geweldige avond hebben of wordt dit een ontmoeting met een nieuw soort drug en gevoel wat ik moet leren waarderen?

En, al geprobeerd? Zo niet: voor mij was de eerste keer gelijk erg lekker, en had nog nooit iets van ketamine gedaan dus was een hele nieuwe ervaring. Maar viel gelijk goed, heb alles gewoon over me heen laten komen. Wist niet goed wat ik ervan moest verwachten maar ik was aangenaam verrast, het gaf een lekker lichamelijk gevoel (tintels en afwisseld warmte en kou) en het dissociatieve vond ik erg interessant. :) Had rond de 40 mg gesnoven en daar ging ik na een uur hard genoeg op, dus ben blij dat ik niet meer genomen heb.

nee.... erg teleurgesteld, een vriend van me zei dat we het bij de desbetreffende persoon mochten doen maar toen we bij hem kwamen begon hij ineens een betoog over waarom hij het niet verantwoord vond en hij het niet in zn eigen huis wou hebben en ook niet wanneer hij zelf niet mee zou doen... terwijl hij laatst nog zei dat hij graag eens tripsitter wou zijn.

beetje vervelend maar niks aan te doen, ik heb het allemaal nog en het brand echt in mn zak, ik ga het dan ook zo snel mogelijk wel doen moet alleen even een plek en tijd hebben
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Pilletje » di jun 12, 2012 2:38 pm

Ik vind dat het wel enigzins lijkt op keta in lage dosissen maar hoge dosissen geven toch een ander effect. Keta blijft leuker. :)
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Dreuge » di jun 12, 2012 2:41 pm

Pilletje schreef:Ik vind dat het wel enigzins lijkt op keta in lage dosissen maar hoge dosissen geven toch een ander effect. Keta blijft leuker. :)

ben vooral meer fan van keta door de kortere werkingsduur
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~

~~~~~FREE GONZO~~~~~
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie

Berichtdoor Dislexsik » di jun 12, 2012 5:04 pm

heb iets meer dan uurtje 20mg lijntje gedaan maar voel niet veel effect.iets wazig maar das al. heb 2 weke gelede wel gr keta gedaan mss dat er beetje tolerantie is?
Dislexsik
Belezen Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » di jun 12, 2012 6:09 pm

20 is ook redelijk weinig. Neem nog 20 of 30
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Dislexsik » di jun 12, 2012 6:28 pm

heb uurtje geleden 30mg bijgenomen, ik merk het verschil wel. :keta:
maar ik ben toch nog redelijk normaal, wandelen gaat nog gemakkelijk
Dislexsik
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Bonke » do jun 14, 2012 11:08 pm

Ik kan maar geen keta fixen dus ik heb dit eens besteld, ben benieuwd. Zou ideaal zijn als het zaterdag al binnen was:)

Is dit goed te doen met een aantal biertjes (10-15) of beter van niet? :beer:
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » vr jun 15, 2012 12:05 am

Ik vind 10 a 15 biertjes redelijk veel, of ligt dat aan mij.
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Eko » vr jun 15, 2012 12:10 am

Alcohol & dissociatieven zijn nooit een goeie combinatie.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Eko
-~○☼○~-
In Memoriam

Berichtdoor Einstein » vr jun 15, 2012 12:21 am

snuifduif schreef:Ik vind 10 a 15 biertjes redelijk veel, of ligt dat aan mij.

Nee, ligt niet aan jou :love: Sommigen vinden dat het wel samengaat met alcohol (maar dan minder dan 10 bier), anderen lopen dan de hele tijd te kotsen. Sowieso haalt het een beetje de charme van de methoxetamine weg en wordt het gewoon lomp spacen :rock: :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Bonke » vr jun 15, 2012 11:44 am

Ik las verschillende verhalen dat mensen het na een avond stappen nog aan de mxe gingen. Ik neem aan dat je op een avond stappen zo 10 tot 15 glazen wegwerkt :beer:.

Lomp spacen is nou niet precies wat ik wil dus bij nader inzien lijkt het me sowieso beter om de eerste keer nuchter te doen zodat ik het stofje een beetje leer kennen :rock:

Echter komen de (domme) ideeën pas om het te doen na veel alcohol :-P
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Eko » vr jun 15, 2012 1:14 pm

Ik snap nooit hoe mensen zo veel kunnen drinken. Als ik een nacht door feest heb ik misschien 2 ice teas en ne cola op.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Eko
-~○☼○~-
In Memoriam

Berichtdoor Saikedellik » vr jun 15, 2012 3:02 pm

Ervaring van een vriend van me die na het stappen (+-10 biertjes) aan de mxe ging: Niet meer goed in kunnen schatten hoeveel hij nou eigenlijk nam, per ongeluk >200mg mxe naar binnen gewerkt, ambulance erbij en allesbehalve een leuke avond gehad ;)

Wat ik zelf wel fijn vind, is eerst mxe nemen, en dan rustig aan een paar biertjes drinken. Na 4 of 5 bier vind ik het meestal wel raar genoeg dan, en stop ik met drinken... Helemaal een eerste keer mxe zou ik lekker zonder alcohol erbij doen :)
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor Dreuge » vr jun 15, 2012 3:04 pm

boenkeng schreef:Ik las verschillende verhalen dat mensen het na een avond stappen nog aan de mxe gingen. Ik neem aan dat je op een avond stappen zo 10 tot 15 glazen wegwerkt :beer:.

Lomp spacen is nou niet precies wat ik wil dus bij nader inzien lijkt het me sowieso beter om de eerste keer nuchter te doen zodat ik het stofje een beetje leer kennen :rock:

Echter komen de (domme) ideeën pas om het te doen na veel alcohol :-P

ik heb de beste ervaringen als ik voor de mxe (en tijdens het opkomen) een stuk of 5 halve liters drink en dan tijdens het spacen drink ik nog bier en vodka/sinaasappelsap of whisky/cola of wijn
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~

~~~~~FREE GONZO~~~~~
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie

Berichtdoor snuifduif » vr jun 15, 2012 6:16 pm

boenkeng schreef:Ik neem aan dat je op een avond stappen zo 10 tot 15 glazen wegwerkt :beer:.

Beuh, Ik haal een AH pilsener 6-pack en daar drink ik er 5 van op. Dat is wel genoeg bier voor mij
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor DamnFine69 » vr jun 15, 2012 6:20 pm

Dreuge schreef:
Pilletje schreef:Ik vind dat het wel enigzins lijkt op keta in lage dosissen maar hoge dosissen geven toch een ander effect. Keta blijft leuker. :)

ben vooral meer fan van keta door de kortere werkingsduur

Dat vind ik ook het grote nadeel van mxe.
Het is wel leuk maar na 1.5 uur heb ik het wel gehad.

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
DamnFine69
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor GreenGiant » ma jun 18, 2012 7:06 am

Saikedellik schreef:Wat ik zelf wel fijn vind, is eerst mxe nemen, en dan rustig aan een paar biertjes drinken. Na 4 of 5 bier vind ik het meestal wel raar genoeg dan, en stop ik met drinken... Helemaal een eerste keer mxe zou ik lekker zonder alcohol erbij doen :)

Ik heb dezelfde approach met mxe, vind het lekker om eerst mxe te nemen, wat te chillen, en wanneer het begint te kicken 1 of 2 biertjes achterover te drukken :P been geen grote drinker, en heb dus ook geen toleratie voor alcohol en word erg snel dronken als ik uit ga :puke: maar juist een biertje of twee gaat boost mxe aardig vind ik, moet ook niet te veel van het goede worden :rock:

als je voor de eerste keer mxe gaat doen zou ik tenminste aanraden om met de mxe te beginnen voor dat je begint te drinken, en dan niet al te heftig gaan drinken, maar tussen elk biertje afwachten en kijken hoe je voelt, kan snel toeslaan en anders word het de halve avond de wc zitten knuffelen :lol:
Did: 4-ho-met, mxe, paddo's, mdma, xtc, benzo, 5-apb, coke, wiet, lsd, valium, salvia
To do: DMT
GreenGiant
Newbie

Berichtdoor NiandraLades » wo jun 20, 2012 6:33 pm

Voor de eerste keer zou ik ook aanraden het eens zonder eerst alcohol gehad te hebben te proberen, dan leer je het 'pure' effect kennen. Zelf ben ik er na 2 keer proberen (eerste keer toen ik al dronken was genomen, tweede keer alleen onder invloed zelf een paar glazen alcohol gehad) achter gekomen dat ik het VEEL lekkerder vond toen ik al dronken was. Op 1 of andere manier ging dat met veel lekkere lichamelijke sensaties samen, veel warmte, heerlijke tintels, 'licht' en 'zacht' gevoel. Zonder drank was het vooral dissociatief en minder lichamelijk. Maar dat kan ook toeval zijn, afhankelijk van het moment etc.

Heb nou ook eens voor het eerst sinds ik drugs gebruik ervaren hoe het voelt als je denkt dat je doodgaat. Had die nacht rustig opgebouwd, maar ik bleef op een gegeven moment maar bijpakken, weet ook niet hoeveel ik heb gehad, misschien iets van 100 mg uiteindelijk? Aan het eind was ik er van overtuigd dat ik doodging, mijn vriend (die XTC en 6-APB ophad) zag er niet-menselijk uit en mijn omgeving werd steeds grauwer, als ik mijn ogen dichtdeed kwamen er beelden naar boven van bloemen op een doodskist, gesproken woorden in het lettertype wat op grafstenen staat, wit licht, etc. Mijn ademhaling ging steeds langzamer en er ging een soort koude wind door me heen. Ook begonnen mijn voeten gevoelloos te worden en ik was er dus van overtuigd dat dit de eerste 'uitvalsverschijnselen' waren en dat de rest ook uit zou vallen. Gelukkig was ik niet in paniek, ik wist dat ik er niks aan kon veranderen en was dus alleen super verdrietig, maar het voelde wel vredig allemaal en ik was aan het genieten van de laatste momenten samen met mijn vriend, dat was ontzettend intens en voelde zo tragisch haha. Maar toch weer wakker geworden de volgende dag. :grin: Heftig, voor mij even geen methoxetamine meer.
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
NiandraLades
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Erwinat0r » vr jun 22, 2012 5:46 pm

Einstein schreef:
snuifduif schreef:Ik vind 10 a 15 biertjes redelijk veel, of ligt dat aan mij.

Nee, ligt niet aan jou :love: Sommigen vinden dat het wel samengaat met alcohol (maar dan minder dan 10 bier), anderen lopen dan de hele tijd te kotsen. Sowieso haalt het een beetje de charme van de methoxetamine weg en wordt het gewoon lomp spacen :rock: :#:

Ik heb ook wel eens na een avond flink drinken een flinke lijn mxe weggewerkt, (gok zo'n 80mg) heb me nog nooit zo raar gevoeld. Na een uurtje de wc-pot van dichtbij bekeken. Daarna nog anderhalf uur op de grond gelegen; niets van de wereld begrijpen en alles scheef zien. Rare ervaring, wel leerzaam :roll2:
Erwinat0r
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Bonke » ma jun 25, 2012 8:44 pm

Zijn er meer mensen die zonder alcohol hier de dag erna ook nog erg draaierig/duizelig van zijn geweest. Heeft dit ook te maken doordat je gaat slapen wanneer het stofje nog werkt?
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Einstein » ma jun 25, 2012 9:41 pm

Ja, dat heb ik wel gehad, zeker als ik meer dan genoeg had gepakt :snort: Eigenlijk moet je hiervoor gewoon een hele dag de tijd hebben :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Inhalicus » di jun 26, 2012 1:01 am

Ja MXE duurt nu eenmaal lang. (zo'n 6 uur, met een lange "na effect staart" van ongeveer 3 uur denk ik) Schroef je de dosis op, dan zal het effect en de na effecten nog langer duren en intenser zijn. Het totaal kan dus aardig oplopen. Houd hier rekening mee als je je flink wil uit leven. :)
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Bonke » zo jul 08, 2012 6:38 pm

Is de combi met GHB ook leuk? Of tijdens de coming down van de mxe?
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » ma jul 09, 2012 5:01 pm

MXE + GHB vind ik niet zo leuk.. Een lage dosis GHB tijdens de coming dan van MXE zal wel je MXE-space doen overvloeien in een GHB-space, dat is dan wel weer redelijk plezierig. Mijn mening ;)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor DamnFine69 » ma jul 09, 2012 5:10 pm

Ik ben helemaal klaar met mxe, heel vreemd maar iedere keer als ik het gedaan
heb ontsteekt mijn labret piercing. Met mxe icm 2cb begint hij zelfs tijdens de trip
al pijn te doen.

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
DamnFine69
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Bonke » ma jul 09, 2012 6:15 pm

Het is me gister goed bevallen zo zonder alcohol, binnenkort de dosis eens opvoeren en kijken of ik het plezierige disscociatie/keta effect kan bereiken :hulde:
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Eko » ma jul 09, 2012 11:37 pm

s0s schreef:iedere keer als ik het gedaan heb ontsteekt mijn labret piercing.

Bizar, ik heb zelf chirurgisch staal in m'n lip zitten en tijdens m'n 5 maanden durende binge nooit ook maar enigszins last van gehad.
Eko
-~○☼○~-
In Memoriam

Berichtdoor Speed » za jul 21, 2012 8:24 pm

Over 1 of 2 weken hoop ik 1 gram van dit goedje in handen te hebben even afwachten of ik het net zo leuk vind als ketamine.
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Speed
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Bonke » za jul 21, 2012 10:08 pm

Speed schreef:Over 1 of 2 weken hoop ik 1 gram van dit goedje in handen te hebben even afwachten of ik het net zo leuk vind als ketamine.

Ik persoonlijk vind ketamine veel leuker. Maar als vervanger is dit ook wel eens leuk. Vervelende is wel dat ik de dag erna er wel flink duizelig van kan worden. Als ik er alcohol bij heb gedronken is dit niet te vermijden. Al is mijn evenwichtsorgaan ook flink fucked up:-P
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Eko » zo jul 22, 2012 4:51 am

Qua effect, gevoel, smaak, geur, etc. is ketamine superieur, het geeft een veel leukere ervaring, en ge kunt er veel dieper mee gaan, edoch is methoxetamine handig als ge voor een langere tijd gedissocieerd wilt zijn, bvb om naar een film te kijken (dissociatie verstoord uw dieptezicht, waardoor ge soms een "cinema-effect" krijgt als ge dicht bij uw computerscherm zit, althans toch bij mij).
Eko
-~○☼○~-
In Memoriam

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals