NiandraLades schreef:DutchCookie schreef:ik ga straks naar een vriend toe en daar ga ik voor de eerste keer mxe doen, ik wil kleine sleutelpuntjes nemen we hebben geen weegschaal maar op deze manier zal meer dan 30mg in een keer niet gebeuren
ga ik een geweldige avond hebben of wordt dit een ontmoeting met een nieuw soort drug en gevoel wat ik moet leren waarderen?
En, al geprobeerd? Zo niet: voor mij was de eerste keer gelijk erg lekker, en had nog nooit iets van ketamine gedaan dus was een hele nieuwe ervaring. Maar viel gelijk goed, heb alles gewoon over me heen laten komen. Wist niet goed wat ik ervan moest verwachten maar ik was aangenaam verrast, het gaf een lekker lichamelijk gevoel (tintels en afwisseld warmte en kou) en het dissociatieve vond ik erg interessant.Had rond de 40 mg gesnoven en daar ging ik na een uur hard genoeg op, dus ben blij dat ik niet meer genomen heb.
nee.... erg teleurgesteld, een vriend van me zei dat we het bij de desbetreffende persoon mochten doen maar toen we bij hem kwamen begon hij ineens een betoog over waarom hij het niet verantwoord vond en hij het niet in zn eigen huis wou hebben en ook niet wanneer hij zelf niet mee zou doen... terwijl hij laatst nog zei dat hij graag eens tripsitter wou zijn.
beetje vervelend maar niks aan te doen, ik heb het allemaal nog en het brand echt in mn zak, ik ga het dan ook zo snel mogelijk wel doen moet alleen even een plek en tijd hebben