Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methoxetamine

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Willie de Wietkameel » zo jun 02, 2013 5:53 pm

Na 20-40mg MXE oraal verander ik altijd in een kwijlende en zeer instabiele kleuter. En slapen erna is nog nooit goed gelukt.

Dit is leuk spul voor 1-2 x per jaar. Doe mij maar ketamine.
Avatar gebruiker
Willie de Wietkameel
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 10:20 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Enya » zo jun 02, 2013 6:45 pm

lol, datzelfde effect heeft het ook op mij. jeej, zullen we vriendjes worden?:)
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » zo jun 02, 2013 7:40 pm

Als m'n MXE volgende week aankomt mag je hier ook komen kwijlen hoor.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Enya » ma jun 03, 2013 7:52 am

Dat lijkt mij gezellig kameraad :grin: Al wil ik mezelf later niet ijlend terug zien op foto's, met jouw dikke harige snikkel in mijn kleine strakke mond :s
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » ma jun 03, 2013 8:21 am

geen zorgen, daar zal ik geen foto's van nemen...
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Enya » ma jun 03, 2013 9:10 am

hahahaha :beer:
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Enya » ma jun 03, 2013 9:10 am

gelukkig :p
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor verneukeratief » ma jun 03, 2013 4:20 pm

Eko schreef:geen zorgen, daar zal ik geen foto's van nemen...


je kan wel grappig zijn eko :lol:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Methoxetamine

Berichtdoor DutchCookie » ma jun 03, 2013 6:17 pm

Enya schreef:met jouw dikke harige snikkel in mijn kleine strakke mond :s


Jij hebt chronisch tekort aan een heleboel zaken.. Check yourself in please
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Enya » ma jun 03, 2013 6:35 pm

:twisted:
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Einstein » ma jun 03, 2013 7:21 pm

Oké, nu mag het weer ontopic :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Methoxetamine

Berichtdoor snuifduif » wo jun 05, 2013 3:46 pm

Eindelijk een vendor gevonden die kwaliteit verkoopt.
Ben weer eens goed wazig :keta: :keta:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » zo jun 09, 2013 1:13 pm

Hoewel ik standaard blijf adviseren tegen het combineren van zat zijn en dissociatie, merk ik wel dat een drankje (en dan bedoel ik niet comazuipen) tijdens de lange opkomst van MXE lekker is, en dat, indien ge zwaar methoxetamine hebt gebruikt, en ge met die lang durende, soms saai overkomende na effecten zit, een beetje zat zijn helpt om dat minder lastig te maken.
maar zeker geen mxe of andere dissociërende middelen gebruiken als ge al zat bent, of beginnen drinken op de zware gedissocieerde momenten.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor snuifduif » ma jun 10, 2013 10:49 pm

Volgens mij zijn alle vendors nu echt weg
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Mircko » di jun 11, 2013 12:46 pm

ik dacht het niet.
'Hij mag er dan uitzien als een idioot en zich gedragen als een idioot, laat je daardoor niet misleiden: hij is een idioot.'- Groucho Marx
Avatar gebruiker
Mircko
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: di apr 16, 2013 4:08 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Researcher » ma jul 15, 2013 5:55 pm

Dacht het ook niet. Lekker nog een paar gram gekocht voor m'n vendor in verlof gaat :P Hoop tegen het einde van de week weer heerlijk weg te kunnen zijn :)

@Eko, een biertje drinken met mxe moet ik echt eens proberen dan maar.
Crescunt anni, decrescunt vires.
Avatar gebruiker
Researcher
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 178
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 12:03 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor gachiBASS » ma jul 15, 2013 6:35 pm

Een vendor waar ik soms wel eens van bestel heeft het ook nog. Alleen weet ik daar de kwaliteit niet van op het moment aangezien ik al eens genoeg heb besteld voor een tijdje. :)
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » ma jul 15, 2013 7:08 pm

Researcher schreef:Dacht het ook niet. Lekker nog een paar gram gekocht voor m'n vendor in verlof gaat :P Hoop tegen het einde van de week weer heerlijk weg te kunnen zijn :)

@Eko, een biertje drinken met mxe moet ik echt eens proberen dan maar.


We gingen samen spacen, toch? Wel koopt gij dan een goeie donkere trappist voor mij (Rochefortes tien) of een donker kasteelbier (hoewel ik de rouge ook lekker vind), een kriek van boon kan er ook wel in. 'k Heb zelf nog blonde Augustijn staan voor u als ge daar voor zijt.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Researcher » do jul 18, 2013 7:16 pm

Eko schreef:
Researcher schreef:Dacht het ook niet. Lekker nog een paar gram gekocht voor m'n vendor in verlof gaat :P Hoop tegen het einde van de week weer heerlijk weg te kunnen zijn :)

@Eko, een biertje drinken met mxe moet ik echt eens proberen dan maar.


We gingen samen spacen, toch? Wel koopt gij dan een goeie donkere trappist voor mij (Rochefortes tien) of een donker kasteelbier (hoewel ik de rouge ook lekker vind), een kriek van boon kan er ook wel in. 'k Heb zelf nog blonde Augustijn staan voor u als ge daar voor zijt.


We hebben een deal man :P Geen ervaring met blonde Augustijn, maar ik ben wel voor zwaardere bieren, dus ik zie niet in dat dat een probleem zou kunnen zijn.
Crescunt anni, decrescunt vires.
Avatar gebruiker
Researcher
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 178
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 12:03 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Dislexsik » zo jul 28, 2013 11:31 am

De verleiding is groot om nog eens mxe te gebruiken na pauze van half jaar. Maar vond de laatste keer toch ni zo fun. Men hart leek wel te ontploffen tegelijk met men hersenen.
Maar kmis de diepe gedachten tijdens het trippen wel
Avatar gebruiker
Dislexsik
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 190
Geregistreerd: zo maart 25, 2012 7:23 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Sunseed » di sep 03, 2013 9:45 pm

Gisteren na lange tijd nog eens 45 mg MXM + 75 mg keta gedaan, lekker muziekje (veel bas) op en op het bed gelegen, enorm scheef maar o zo leuk. Lag net op de zee te dobberen terwijl m'n lichaam naar alle kanten werd getrokken, ook vage taferelen en had het gevoel dat ik m'n nuchterdere vriend (25 mg keta) mee in m'n trip kon trekken, jammer genoeg niet gelukt :p

Topic zo dood trouwens?
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » wo sep 04, 2013 12:47 am

Het nieuwe is er af, en ook minder makkelijk te krijgen.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor snuifduif » do sep 05, 2013 1:52 am

Hoe is de situatie in België eigenlijk, nog steeds te koop?
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Piotr » zo sep 15, 2013 5:51 pm

Hoe zit de situatie op dit moment. Kan niemand vinden die dit nog aanbiedt. Ik heb een vendor gemaild die beweert het tegen het eind van september weer te hebben.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor gachiBASS » zo sep 15, 2013 6:14 pm

King schreef:Hoe zit de situatie op dit moment. Kan niemand vinden die dit nog aanbiedt. Ik heb een vendor gemaild die beweert het tegen het eind van september weer te hebben.


Ik zie het nog steeds bij een vendor die ik wel eens heb gebruikt staan.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Hamukun » zo sep 15, 2013 8:47 pm

King schreef:Hoe zit de situatie op dit moment. Kan niemand vinden die dit nog aanbiedt. Ik heb een vendor gemaild die beweert het tegen het eind van september weer te hebben.


Ik heb het van de week nog besteld, het is al aangekomen maar heb het nog niet geprobeerd...
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Hamukun » do sep 19, 2013 10:05 pm

Best wel goed spul!!
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Basshoven » vr sep 20, 2013 2:36 am

Zou erg graag disociatieven eens uit willen proberen maar keta mag ik niet voor mn epilepsie. Daarbij heb ik van MXE ook onrustwekkende aanval-verhalen gehoord. Best jammer.

Technisch gezien zou ik voor mn epilepsie ook geen Alcohol en MDMA (en andere stimulanten) mogen nemen, maar die stoffen hebben nog nooit een aanval getriggered omdat ze blijkbaar niet erg gevaarlijk zijn voor mijn variant van de ziekte. Of een middel gevaarlijk voor me is of niet weet ik pas nadat ik de drug hebt geprobeerd en dat maakt voor mij het proberen van een "gevaarlijke drug" voor de eerste keer altijd wat eng.

Om de een of andere reden ben ik met keta extra terughoudend, heb gelezen dat ook mensen zonder epilepsie er aanvallen van kregen. Iemand hier ook daadwerkelijk ervaring mee gehad?

Iemand van jullie al eens in een seizure belandt door het spul (keta en mxe)? Kennen jullie mensen met epilepsie die alsnog keta of MXE gebruiken? Zie mezelf deze middelen niet snel gebruiken, zou erg dom zijn, maar ben wel benieuwd of jullie hierover wat te melden hebben.
Basshoven
Offline
 

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Claviceps » di sep 24, 2013 10:51 pm

Basshoven schreef:Om de een of andere reden ben ik met keta extra terughoudend, heb gelezen dat ook mensen zonder epilepsie er aanvallen van kregen. Iemand hier ook daadwerkelijk ervaring mee gehad?

Iemand van jullie al eens in een seizure belandt door het spul (keta en mxe)? Kennen jullie mensen met epilepsie die alsnog keta of MXE gebruiken? Zie mezelf deze middelen niet snel gebruiken, zou erg dom zijn, maar ben wel benieuwd of jullie hierover wat te melden hebben.


Je beredenering is wel een beetje krom want methoxetamine is een analoog van ketamine. Over de precieze werking van methoxetamine is vrij weinig bekend mede als gezondheidsrisico's van het kort en langdurig gebruik. Op basis van de weinige informatie die erover bekend is kan wel gezegd worden dat hetzelfde receptor systeem in de hersenen deels word beïnvloed door methoxetamine, de kans dat MXE een aanval triggert zou dus reëel kunnen zijn als dit voor ketamine bekend is.

Verder is het van belang dat je weet dat iemand anders met epilepsie wellicht ketamine wel prima kan gebruiken zonder aanvallen terwijl het voor jouw fout kan gaan. In jouw geval als je toch besluit tot het proberen van een van beide dan zou ik in ieder geval een sitter regelen die op de hoogte is van je aandoening en weet wat hij moet doen indien het gebeurt.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Einstein » wo sep 25, 2013 12:27 am

Volgens mij bedoelt Basshoven ook dat hij om diezelfde reden als voor ketamine geen MXE zal gebruiken :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner