Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methoxetamine

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Methoxetamine

Berichtdoor ParadijsVogel » do nov 07, 2013 3:58 pm

Ik merk inderdaad ook wel behoorlijk snel gewenning. Gewoon niet te vaak doen dus :D
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Espoir » vr nov 08, 2013 2:04 am

Het nieuwst aangekomen goedje doet denken aan wijlen Neerlandsch aromatische vendor. :#:
"He sure carpe'd the fuck out of his diem."
Avatar gebruiker
Espoir
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 71
Geregistreerd: wo jul 04, 2012 9:59 am
Woonplaats: +/- Rotterdam

Re: Methoxetamine

Berichtdoor chris309 » vr nov 08, 2013 2:09 am

Wat is nou exact zo lekker aan ketamine en dit, je ligt, kunt bijna niks meer en heb diverse filmpjes op youtube gezien waarop de gebruikers niet happy op mij overkomen.
Is het zoiets als een lsd trip die op verschillende manieren kan vallen of totaal anders?
Kan hier namelijk ook aan komen(en ketamine) maar op de een of andere manier houd iets me tegen.
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang
chris309
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: di okt 01, 2013 10:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » vr nov 08, 2013 2:13 am

tja, het is intern. Als ge van buitenaf naar een huis kijkt waar mensen seks hebben in de slaapkamer, terwijl ge niet weet wat seks is, en enkel de muren van het huis ziet, snapt ge het ook niet.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Einstein » vr nov 08, 2013 2:17 am

Het doet iets heel raars met je geest, dat is tegelijk interessant en lekker. Veel mensen hebben niks met dissociatieven, wat ik ook goed kan begrijpen, maar ik vind het zelf erg mooi spul allemaal. Het is tegelijk verdovend en trippy - aan de ene kant worden je emoties als het ware 'geneutraliseerd' (wat ook gevaar oplevert voor verslaving), het worden objectieve waarheden in plaats van subjectieve belevingen, aan de andere kant wordt je waarneming van de wereld op een hele typische manier getransformeerd, geenszins te vergelijken met LSD, maar het heeft wel een zelfde soort mysterie.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Methoxetamine

Berichtdoor chris309 » vr nov 08, 2013 2:21 am

Einstein schreef:Het doet iets heel raars met je geest, dat is tegelijk interessant en lekker. Veel mensen hebben niks met dissociatieven, wat ik ook goed kan begrijpen, maar ik vind het zelf erg mooi spul allemaal. Het is tegelijk verdovend en trippy - aan de ene kant worden je emoties als het ware 'geneutraliseerd' (wat ook gevaar oplevert voor verslaving), het worden objectieve waarheden in plaats van subjectieve belevingen, aan de andere kant wordt je waarneming van de wereld op een hele typische manier getransformeerd, geenszins te vergelijken met LSD, maar het heeft wel een zelfde soort mysterie.


Maar is het wel een "dieper" stofje die eventueel tot inzichten kunnen komen of is het puur mentale masturbatie?
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang
chris309
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: di okt 01, 2013 10:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Einstein » vr nov 08, 2013 2:34 am

Het geeft je inzichten op een heel rare manier. Je zal niet een half uur lang nadenken over hoe je in het leven staat en hoe je met anderen omgaat, de 'inzichten' bestaan meer uit rare vervormingen van je gedachtenpatroon, je logica en je perspectief op de wereld. Vind ik even interessant uit LSD maar de ervaringen zijn praktisch misschien wat minder waardevol :p
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Methoxetamine

Berichtdoor chris309 » vr nov 08, 2013 2:37 am

Einstein schreef:Het geeft je inzichten op een heel rare manier. Je zal niet een half uur lang nadenken over hoe je in het leven staat en hoe je met anderen omgaat, de 'inzichten' bestaan meer uit rare vervormingen van je gedachtenpatroon, je logica en je perspectief op de wereld. Vind ik even interessant uit LSD maar de ervaringen zijn praktisch misschien wat minder waardevol :p


dus toch meer mentale masturbatie, net zoals speed, en dat soort ongein?
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang
chris309
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: di okt 01, 2013 10:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Klimtox » vr nov 08, 2013 2:39 am

Ik heb ook praktisch niets onthouden bij mijn enige keer MXE. Zal er moeilijk iets van kunnen leren denk ik eerlijk gezegd. Ik heb maar 1 woord voor het effect: vaag.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Einstein » vr nov 08, 2013 2:46 am

chris309 schreef:dus toch meer mentale masturbatie, net zoals speed, en dat soort ongein?

Speed laat je niet kennismaken met exotische vormen van bewustzijn, K en MXE wel :) Het zijn dus wel andere exotische bewustzijnsstaten dan die van bijvoorbeeld LSD en in tegenstelling tot bij psychedelica kan de mentale masturbatie een vrij grote, directe rol spelen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Methoxetamine

Berichtdoor chris309 » vr nov 08, 2013 2:50 am

Einstein schreef:
chris309 schreef:dus toch meer mentale masturbatie, net zoals speed, en dat soort ongein?

Speed laat je niet kennismaken met exotische vormen van bewustzijn, K en MXE wel :) Het zijn dus wel andere exotische bewustzijnsstaten dan die van bijvoorbeeld LSD en in tegenstelling tot bij psychedelica kan de mentale masturbatie een vrij grote, directe rol spelen.


hmmm ok, nou ja heb alleen 1 keer een behoorlijk grote hoeveelheid kratom gebruikt.
Ging toen liggen en kon 2 uur niks, was wel euforisch ofzo, maar op de een of andere manier erg lame, maar ja over smaak valt niet te twisten...
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang
chris309
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: di okt 01, 2013 10:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Einstein » vr nov 08, 2013 2:53 am

Kratom is dan ook geen dissociatief :p Het effect van dissociatieven is notoir moeilijk uit te leggen en de enige manier om je er echt een goede voorstelling bij te maken is door het te gebruiken :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » vr nov 08, 2013 2:58 am

chris309 schreef:...je ligt, kunt bijna niks meer...

Ook niet waar, trouwens, dissociatieven zijn wel leuk op feestjes om te dansen, en onder MXE ga ik vaak om één of andere reden mijn keuken opruimen en afwassen, terwijl ik in m'n kop door de ruimte zweef.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Perry » vr nov 08, 2013 2:55 pm

Dat suizende achterhoofd blijft onprettig
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Methoxetamine

Berichtdoor ParadijsVogel » vr nov 08, 2013 3:19 pm

Einstein schreef:Kratom is dan ook geen dissociatief :p Het effect van dissociatieven is notoir moeilijk uit te leggen en de enige manier om je er echt een goede voorstelling bij te maken is door het te gebruiken :#:


Gelukkig, ik ben niet de enige die dissociatieven bijna niet kan uitleggen. Mijn uitleg bij MXE is altijd: Wazig.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Multitude » vr nov 08, 2013 3:30 pm

Zeker als je zelf gedissocieerd bent is uitleggen echt een challenge. "Maar wat voel je dan?" "Huh?"
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor ParadijsVogel » vr nov 08, 2013 3:39 pm

Uberhaupt iets doen is al lastig als je in vergaande gedissocieerde staat bent. Bier bestellen ga ik ook nooit meer doen met MXE op.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Multitude » vr nov 08, 2013 3:42 pm

Mwah, sommige dingen worden wel makkelijker als je het vaker doet, maar gesprekken blijven altijd lastig idd.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor fanatikzor » vr nov 08, 2013 8:06 pm

chris309 schreef:Wat is nou exact zo lekker aan ketamine en dit, je ligt, kunt bijna niks meer en heb diverse filmpjes op youtube gezien waarop de gebruikers niet happy op mij overkomen.
Is het zoiets als een lsd trip die op verschillende manieren kan vallen of totaal anders?
Kan hier namelijk ook aan komen(en ketamine) maar op de een of andere manier houd iets me tegen.


Met een wat lagere dosis kreeg ik zin om te feesten, wild te worden en ik voelde me als god in frankrijk . warme deken over me heen. lekker zweverig, euforisch en heerlijk vaag :kleuter:

In combinati met alcohol en een nakkie speed vond ik het alleen maar mooier :kleuter: :beer:

Tip is wel om de dosis steeds een beetje op te schroeven, Toen ik begon met een lijn alsof ik speed snoof overviel het me allemaal wel wat. :keta:
Laatst bijgewerkt door fanatikzor op vr nov 08, 2013 8:12 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Gedaan: Caffeïne, Nicotine, Alcohol, Ritalin, THC, XTC, Speed, Lachgas, Truffels,Paddos, MDMA, Ketamine, LSD, Benzodiazepinen, GHB, Cocaïne, MXE.
Avatar gebruiker
fanatikzor
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 119
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 8:33 pm
Woonplaats: huhheh

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Klimtox » vr nov 08, 2013 8:10 pm

Met speed erbij was het effect wel te verdragen :p. Maar ik denk dat ik een veel te hoge dosis MXE had genomen voor een eerste keer :keta: Wie weet geef ik het ooit nog een kans.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Perry » za nov 09, 2013 3:51 pm

Kanus, gister gedronken + MXE + wiet en ik was echt out of my mind.
Maat van me had 't zelfde...
Andere maat van me was enkel stoned en zij: Voelen jullie wel wat, want jullie zien er gewoon normaal uit, maar in ons hoofd waren we echt van de wereld!
Heerlijk spul dit! :D
Lopen was echt wazig en alles was eigenlijk wazig. :D
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Methoxetamine

Berichtdoor velvetunder » ma nov 11, 2013 5:04 pm

ben wel ernstig benieuwd naar dit goedje :) , maar is dit spul nog legaal te verkrijgen? had dacht ik ooit gelezen van niet, maar zag een bekende vendor die het nog wel aanbied. niet echt legit dacht ik.
Avatar gebruiker
velvetunder
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 37
Geregistreerd: za aug 24, 2013 8:20 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor ParadijsVogel » ma nov 11, 2013 5:08 pm

Ligt er een beetje aan, in Nederland is het in ieder geval nog gewoon legaal te verkrijgen hoor. Je moet alleen wel een beetje uitkijken met mixups van de vendor waar je koopt, je ziet het steeds vaker gebeuren de laatste tijd.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor velvetunder » ma nov 11, 2013 6:00 pm

das wel balen ja, denk dat ik aan het einde van de maand erop waag :). en dan ergens met de feestdagen maar eens gaan uittesten.

ben wel erg nieuwsgierig na het lezen van alle verhalen :).
Avatar gebruiker
velvetunder
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 37
Geregistreerd: za aug 24, 2013 8:20 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Klimtox » di nov 12, 2013 8:08 pm

Als je 6-APB, en MXE bestelt heb je grote kans dat in ieder geval 1 daarvan MXE is.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor FRESH » wo nov 13, 2013 11:19 am

Ja, da's echt fucked up...dat zijn nou nét twee stoffen die je niet wilt verwisselt hebben.
FRESH
Offline
 

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Piotr » wo nov 13, 2013 2:13 pm

Nouja ik neem liever een bommetje MXE van 200mg dan een bommetje van 200mg 2C-P of 25X-NBOMe om maar eens iets te noemen. :#:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Klimtox » do nov 14, 2013 1:32 pm

Ik niet.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » do nov 14, 2013 1:48 pm

Bommetjes MXE? De neus in, ja :snort:
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Perry » do nov 14, 2013 2:00 pm

Klimtox schreef:Ik niet.

Dude...
4x de aangeraden hoeveelheid MXE
20x de aangeraden hoeveelheid 2C-P
200x de aangeraden hoeveelheid 25C-NBOMe
en jij kiest voor iets anders dan MXE?
Maak dat de kat wijs.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron